Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
sega
Rejestracja: 30.01.2013Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 12.05.2013 13:55




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 22
- Odwiedzin: 1 697
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Konin
Kontakt
Moje tematy
Jak zrobić limit klas?
22.02.2013 21:59
Czy jest możliwość ograniczenia wyboru danej klasy na serwerze? Przykładowo w jednym teamie może być 2 inżynierów (coś jak w TF2).
Prośba o modyfikację klasy ( Komandos )
10.02.2013 14:53
Witam, proszę o dodanie do tej klasy kilku noży do rzucania. Coś jak w perku Mistrz ostrza.
Problem z dodaniem umiejętności do jednej klasy
30.01.2013 10:21
Chciałem dodać umiejętność do klasy łącznik polegającą na możliwości podniesienia każdej broni z ziemi. Znalazłem odpowiadający mi poradnik:
http://amxx.pl/topic...a-broni-obcych/
Postępowałem zgodnie z instrukcjami aż natrafiłem na pewien problem. Otóż:
Gdy dodałem to do sma łącznika wystąpił błąd w komplikacji.
Podaję sma łącznika:
http://amxx.pl/topic...a-broni-obcych/
Postępowałem zgodnie z instrukcjami aż natrafiłem na pewien problem. Otóż:
Okej, juz prawie gotowe, wystarczy zrobić np. klase, ktora bedzie mogla podniesc kazdą broń, robimy to poprzez dodanie do cod_class_enabled(id) tego
cod_set_user_weaponsblocking(id, 0);
a także w cod_class_disabled dodajemy to
cod_set_user_weaponsblocking(id, 1);
Gdy dodałem to do sma łącznika wystąpił błąd w komplikacji.
Error: Symbol already defined: "cod_set_user_weaponsblocking" on line 63 Error: Symbol already defined: "cod_set_user_weaponsblocking" on line 67
Podaję sma łącznika:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#define SZYBKOSC_GRACZA(%1) (250.0+cod_get_user_trim(%1, 1, 1, 1)*1.3)
#define TASK_ZMIEN_UBRANIE 666
#define CZAS 5.0
new const nazwa[] = "Lacznik";
new const opis[] = "Widzi wrogow na radarze (na nozu), moze ukrasc ubranie wroga";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL;
new const zdrowie = 60;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 40;
new const obrazenia = 0;
new const invi = 0;
new const regen = 0;
new g_msgHostageAdd, g_msgHostageDel;
new pl_origins[33][3];
new pl_skins[33][32];
new bool:pl_carmouflaged[33] = {false,...};
new bool:pl_taken[33] = {false,...};
new bool:ma_klase[33];
new last_id;
new model[32];
new tryb[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
g_msgHostageAdd = get_user_msgid("HostagePos");
g_msgHostageDel = get_user_msgid("HostageK");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, obrazenia, invi, regen);
set_task (1.0,"radar_scan",_,_,_,"b");
register_event("ResetHUD", "new_round", "b");
register_event("DeathMsg","player_die","a");
register_forward(FM_PlayerPreThink, "PlayerPreThink")
register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData_Post", 1)
register_forward(FM_CmdStart,"fwd_CmdStart")
}
public plugin_precache()
{
precache_sound("items/tr_kevlar.wav")
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
cod_set_user_weaponsblocking(id, 0);
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
cod_set_user_weaponsblocking(id, 1);
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED;
if(pl_carmouflaged[id])
{
client_print(id, print_center, "Juz sie przebrales w tej rundzie!")
return PLUGIN_HANDLED;
}
SprawdzUbranie(id)
client_print(id, print_chat, "Wink Wink")
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public SprawdzUbranie(id)
{
if(!is_user_connected(id))
{
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new cur_origin[3],players[32],pl_num=0,dist,last_dist=99999;
get_user_origin(id,cur_origin,0);
get_players(players,pl_num,"b");
if (pl_num>0)
{
for (new i=0;i<pl_num;i++)
{
if(players[i]!=id)
{
dist = get_distance(cur_origin,pl_origins[players[i]]);
if (dist<last_dist)
{
last_id = players[i];
last_dist = dist;
}
}
}
if (last_dist<100)
{
if(pl_taken[last_id])
{
client_print(id,print_center,"To ubranie zostalo juz skradzione!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!task_exists(id+TASK_ZMIEN_UBRANIE))
{
client_print(id,print_center,"Przebierasz sie!");
engfunc(EngFunc_SetClientMaxspeed, id, 0.1);
set_bartime(id, floatround(CZAS, floatround_round));
tryb[id] = 1;
set_task(CZAS, "ZmienUbranie", id+TASK_ZMIEN_UBRANIE);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else
{
client_print(id,print_center,"Nie ma w poblizu zadnych zwlok!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public ZmienUbranie(id)
{
id -= TASK_ZMIEN_UBRANIE;
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+TASK_ZMIEN_UBRANIE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
remove_task(id+TASK_ZMIEN_UBRANIE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
engfunc(EngFunc_SetClientMaxspeed, id, SZYBKOSC_GRACZA(id));
get_user_info(last_id,"model",model,31);
get_user_info(id,"model",pl_skins[id],31);
cs_set_user_model(id, model);
pl_carmouflaged[id] = true;
pl_taken[last_id] = true;
tryb[id] = 0;
emit_sound(id,CHAN_VOICE,"items/tr_kevlar.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
client_print(id,print_center,"Wygladasz jak %s",model);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public PlayerPreThink(id)
{
if(!is_user_connected(id))
{
return FMRES_IGNORED;
}
if(!is_user_alive(id))
{
return FMRES_IGNORED;
}
if(!ma_klase[id])
{
return FMRES_IGNORED;
}
if(tryb[id] == 1)
{
set_pev(id, pev_button, pev(id,pev_button) & ~IN_ATTACK);
return FMRES_HANDLED;
}
return FMRES_HANDLED;
}
public UpdateClientData_Post(id, sendweapons, cd_handle)
{
if(!is_user_connected(id))
{
return FMRES_IGNORED;
}
if(!is_user_alive(id))
{
return FMRES_IGNORED;
}
if(!ma_klase[id])
{
return FMRES_IGNORED;
}
if(tryb[id] == 1)
{
set_cd(cd_handle, CD_flNextAttack, halflife_time() + 0.001 );
}
return FMRES_HANDLED;
}
public fwd_CmdStart(id, uc_handle, seed)
{
if(!is_user_connected(id))
{
return FMRES_IGNORED;
}
if(!is_user_alive(id))
{
return FMRES_IGNORED;
}
if(!ma_klase[id])
{
return FMRES_IGNORED;
}
new buttons = get_uc(uc_handle, UC_Buttons)
new oldbuttons = get_user_oldbutton(id);
if((buttons & IN_ATTACK) || !(oldbuttons & IN_ATTACK))
{
return FMRES_IGNORED;
}
if(tryb[id] == 1)
{
set_uc(uc_handle, UC_Buttons, buttons & ~IN_ATTACK);
return FMRES_HANDLED;
}
return FMRES_IGNORED;
}
public player_die()
{
new victim = read_data(2);
get_user_origin(victim,pl_origins[victim],0);
if (pl_carmouflaged[victim])
{
cs_set_user_model(victim, pl_skins[victim]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public new_round(id, Ent)
{
if(!is_user_alive(id)) return
if (pl_carmouflaged[id])
{
cs_reset_user_model(id);
pl_carmouflaged[id] = false;
}
else
{
get_user_info(id,"model",pl_skins[id],31);
}
pl_taken[id] = false;
}
stock set_bartime(id, czas, startprogress=0)
{
message_begin((id)?MSG_ONE:MSG_ALL, get_user_msgid("BarTime2"), _, id);
write_short(czas);
write_short(startprogress);
message_end();
}
public radar_scan(id)
{
new PlayerCoords[3];
for (new id=1; id<=32; id++)
{
if((!is_user_alive(id))||(!ma_klase[id])||(get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE)) continue;
for (new i=1;i<=32;i++)
{
if(!is_user_alive(i) || get_user_team(i) == get_user_team(id)) continue;
get_user_origin(i, PlayerCoords)
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id)
write_byte(id)
write_byte(i)
write_coord(PlayerCoords[0])
write_coord(PlayerCoords[1])
write_coord(PlayerCoords[2])
message_end()
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, {0,0,0}, id)
write_byte(i)
message_end()
}
}
}
Proszę o modyfikację perku Tarcza Generała
30.01.2013 09:59
Witam, chciałbym aby osoba posiadająca ten perk nie otrzymywała obrażeń z granatów
#include <amxmodx>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Tarcza Generala";
new const perk_desc[] = "Jestes odoprny na granaty wybuchowe ";
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "asd");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Tematy: sega
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość