Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
rec-00
Rejestracja: 29.01.2013Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.09.2013 09:50





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 51
- Odwiedzin: 2 608
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: 29 lat
- Urodziny: Sierpień 3, 1995
-
Imię
Kuba
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Olsztyn
-
Zainteresowania
siatkówka, chemia, CS 1.6.
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#514965 [ROZWIĄZANE] problemy (warny) podczas kompilacji pluginu klasy SWAT
Napisane przez Amaroq
w 14.02.2013 14:44
#515926 [ROZWIĄZANE] jak ustawic ilość lvli na serwerze?
Napisane przez
Demonologia
w 16.02.2013 13:58
cod_levelration 10 // ustawia ile doświadczenia potrzebne jest do zdobycia 1 poziomu.
Tu gdzie jest 10 wpisz liczbę jaką chcesz by gracz musiał zdobyć do 2 poziomu. Oczywiście ustawiając im większą, tym więcej będzie trzeba też do zdobycia poziomu 3 i 4 itd ...
#515797 prosba o modyfikacje klasy SWAT
Napisane przez Vasto_Lorde
w 16.02.2013 00:46
A rozwiązanie lewitujących pocisków tutaj: http://amxx.pl/topic...ini-gunner-v10/
#514863 [ROZWIĄZANE] warny podczas kompilacji klas na CoDa
Napisane przez glut
w 14.02.2013 07:27

Załączone pliki
-
codclass_Czolgista.sma 1,33 KB 31 Ilość pobrań
codclass_Czolgista.amxx
-
codclass_Falszywy.sma 3,57 KB 27 Ilość pobrań
codclass_Falszywy.amxx
-
codclass_General.sma 2,68 KB 30 Ilość pobrań
codclass_General.amxx
-
codclass_Kucacz.sma 1,11 KB 29 Ilość pobrań
codclass_Kucacz.amxx
-
codclass_Predator.sma 2,58 KB 20 Ilość pobrań
codclass_Predator.amxx
-
codclass_SWAT.sma 34,62 KB 27 Ilość pobrań
codclass_SWAT.amxx
-
codclass_Szpieg.sma 1,36 KB 20 Ilość pobrań
codclass_Szpieg.amxx
#514620 prosba o modyfikacje klas na premium
Napisane przez Jadek
w 13.02.2013 14:25










#514452 [ROZWIĄZANE] jak ustawic ilość lvli na serwerze?
Napisane przez MaroTM
w 12.02.2013 22:39
Możesz ustawić sobie takie:
//CVARY Call of Duty Mod //----------------------- cod_killxp 10 // doswiadczenie za zabojstwo cod_winxp 25 // doswiadczenie za wygrana cod_damagexp 1 // doswiadczenie za 20 obrazen cod_savetype 1 // 1- Nick 2-SteamID 3-IP cod_maxlevel 201 // Maksymalny poziom cod_levelratio 10 // ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu cod_weaponsblocking 1 //ustawia blokowanie podnoszenia broni
#514526 prośba o 14 klas (z czego 6 premium): Predator i inne
Napisane przez
play12
w 13.02.2013 08:06
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fun> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Czołgista"; new const opis[] = "1/3 na natychmiastowe zabicie z HE, widzi miny, +10dmg z krowy"; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M249)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 30; new const kondycja = 35; new const inteligencja = 35; new const wytrzymalosc = 10; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Play"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) { give_item(id, "weapon_hegrenade"); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_M249) cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(weapon == CSW_HEGRENADE && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
#514412 prośba o 14 klas (z czego 6 premium): Predator i inne
Napisane przez Play 4FuN
w 12.02.2013 21:55
ha2 - wersja która nie losuje he,c4,fb itp.




#514437 prosba o modyfikacje klas na klasy premium
Napisane przez MaroTM
w 12.02.2013 22:26
#514057 [ROZWIĄZANE] problem z kompilacją pluginu
Napisane przez Kawon
w 11.02.2013 23:52
#514399 [ROZWIĄZANE] plik nie chce sie skompilowac
Napisane przez Play 4FuN
w 12.02.2013 21:33
#514365 jak dodać +dmg dla danej broni w klasie i przechodzenie przez sciany?
Napisane przez Play 4FuN
w 12.02.2013 20:41
#514006 prośba o 14 klas (z czego 6 premium): Predator i inne
Napisane przez Play 4FuN
w 11.02.2013 22:23
#513973 prośba o 14 klas (z czego 6 premium): Predator i inne
Napisane przez
play12
w 11.02.2013 20:32
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "Kucacz"; new const opis[] = "niewidoczny jak kucnie (CTRL)"; new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47); new const zdrowie = 10; new const kondycja = 35; new const inteligencja = 30; new const wytrzymalosc = 30; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } //Przy kucaniu public fwPrethink_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return; new button = get_user_button(id); if( button & IN_DUCK ) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } }
#189630 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]
Napisane przez QTM. Peyote
w 18.11.2010 18:56

Nowa wersja modyfikacji Call of Duty: MW. Główną zmianą jest budowa moda. Teraz wszystkie perki(przedmioty) i klasy są oddzielnymi pluginami. Podziękowania dla: MieTeK - za grafa. Szyfrant - za testa.

say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy. say /klasy - Otwiera menu opisów klas. say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku. say /perki - Otwiera menu opisów perków. say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk. say /reset - Resetuje statystyki. say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki. say /pomoc - Tajne.

cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo. cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana. cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen. cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP. cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom. cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu. cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni

Kopiujemy zawartość folderu cstrike z CodMod.rar do folderu cstrike na serwerze.Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!

(Tylko dla skrypterów)
forward cod_perk_changed(id, perk); /*------------------------------ Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku ------------------------------*/ forward cod_class_changed(id, klasa); /*------------------------------ Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy ------------------------------*/ forward cod_perk_enabled(id, wartosc); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji ------------------------------*/ forward cod_perk_disabled(id); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji ------------------------------*/ forward cod_perk_used(id); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku ------------------------------*/ forward cod_class_enabled(id); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji ------------------------------*/ forward cod_class_disabled(id); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji ------------------------------*/

(Tylko dla skrypterów)
native cod_get_user_xp(id); /*------------------------------ Zwraca doswiadczenie gracza ------------------------------*/ native cod_get_user_level(id); /*------------------------------ Zwraca poziom gracza ------------------------------*/ native cod_get_user_points(id) /*------------------------------ Zwraca punkty gracza ------------------------------*/ native cod_set_user_xp(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia doswiadczenie gracza ------------------------------*/ native cod_get_user_class(id); /*------------------------------ Zwraca klase gracza ------------------------------*/ native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0); /*------------------------------ Ustawia klase gracza, jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast ------------------------------*/ native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0); /*------------------------------ Zwraca perk gracza, oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku ------------------------------*/ native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1); /*------------------------------ Ustawia perk gracza. Jezeli wartosc = -1, wartosc perku bedzie losowa. Jezeli perk = -1 perk bedzie losowy ------------------------------*/ native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1); /*------------------------------ Zwraca punkty statystyki zdrowie ------------------------------*/ native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie ------------------------------*/ native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1); /*------------------------------ Zwraca punkty statystyki inteligencja ------------------------------*/ native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja ------------------------------*/ native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1); /*------------------------------ Zwraca punkty statystyki kondycja ------------------------------*/ native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja ------------------------------*/ native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1); /*------------------------------ Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc ------------------------------*/ native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc ------------------------------*/ native cod_points_to_health(id, ilosc); /*------------------------------ Przydziela punkty do statystyki zdrowie ------------------------------*/ native cod_points_to_intelligence(id, ilosc); /*------------------------------ Przydziela punkty do statystyki inteligencja ------------------------------*/ native cod_points_to_trim(id, ilosc); /*------------------------------ Przydziela punkty do statystyki kondycja ------------------------------*/ native cod_points_to_stamina(id, ilosc); /*------------------------------ Przydziela punkty do statystyki wytrzymalosc ------------------------------*/ native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0); /*------------------------------ Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji ------------------------------*/ native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]); /*------------------------------ Zwaca numer perku o podanej nazwie ------------------------------*/ native cod_get_perks_num(); /*------------------------------ Zwaca ilosc perkow ------------------------------*/ native cod_get_perk_name(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje nazwe perku do Return ------------------------------*/ native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje opis perku do Return ------------------------------*/ native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]); /*------------------------------ Zwaca numer klasy o podanej nazwie ------------------------------*/ native cod_get_classes_num(); /*------------------------------ Zwaca ilosc klas ------------------------------*/ native cod_get_class_name(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje nazwe klasy do Return ------------------------------*/ native cod_get_class_desc(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje opis klasy do Return ------------------------------*/ native cod_give_weapon(id, bron); /*------------------------------ Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie ------------------------------*/ native cod_take_weapon(id, bron); /*------------------------------ Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania ------------------------------*/ native cod_set_user_shield(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia tarcze gracza. ------------------------------*/ native cod_set_user_nightvision(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia noktowizor gracza. ------------------------------*/ native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0); /*------------------------------ Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer ------------------------------*/ native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci); /*------------------------------ Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer ------------------------------*/ native cod_get_level_xp(poziom); /*------------------------------ Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu ------------------------------*/


----------------> Link

Poprawiona wersja zapisu do pliku vault -> [cod nowy] Call of Duty: MW Mod %5BUPDATE%5D - post #328
Ostatnie zmiany:
- Naprawione natywy cod_get_class_name i cod_get_class_desc i błąd z pojawiającą się informacją o zdobyciu poziomu.05.01.11-17:03
- Usunięte bugi crashujące serwer, dodane 5 nowych natywów, blokowanie podnoszenia broni w stylu starego CodModa12.12.10-17:00
- Dodane param_convert do get_perk_name/desc i get_class_name/desc oraz dodane poprzednie zmiany do *.amxx24.11.10-20:03
- Naprawiony błąd z brakiem fraga za zabicie z rakiety, miny i dynamitu21.11.10-19:07
- Usunięty client_cmd z pętli i dodany natyw cod_get_user_level21.11.10-12:07
- Naprawiony perk notatki sapera i poprawiona funkcja UstawPerk19.11.10-12:35
- Naprawiony natyw cod_get_perkid19.11.10-21:44
- Usunięty bug z niewłaściwą losową wartością perku. Od teraz cod_perk_enabled wysyła numer perku, a cod_class_enabled numer klasy19.11.10-18:51
- Dodana klasa Admirał(dawny Rambo) i naprawiony perk Tajemnica Generała.[sup]19.11.10-16:06
- Poprawiony plik "codmod.inc" i małe zmiany. [sup]19.11.10-15:00
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: rec-00
- Regulamin