Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

rec-00 - zdjęcie

rec-00

Rejestracja: 29.01.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.09.2013 09:50
-----

#514965 [ROZWIĄZANE] problemy (warny) podczas kompilacji pluginu klasy SWAT

Napisane przez Amaroq w 14.02.2013 14:44

Proszę

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#515926 [ROZWIĄZANE] jak ustawic ilość lvli na serwerze?

Napisane przez Demonologia w 16.02.2013 13:58

cod_levelration 10 // ustawia  ile doświadczenia potrzebne jest do zdobycia 1 poziomu.


Tu gdzie jest 10 wpisz liczbę jaką chcesz by gracz musiał zdobyć do 2 poziomu. Oczywiście ustawiając im większą, tym więcej będzie trzeba też do zdobycia poziomu 3 i 4 itd ...


#515797 prosba o modyfikacje klasy SWAT

Napisane przez Vasto_Lorde w 16.02.2013 00:46

Minigun strzela po 3 sekundach bo tak jest zrobiony, najpierw się "rozpędza" i potem strzela.
A rozwiązanie lewitujących pocisków tutaj: http://amxx.pl/topic...ini-gunner-v10/
  • +
  • -
  • 1


#514863 [ROZWIĄZANE] warny podczas kompilacji klas na CoDa

Napisane przez glut w 14.02.2013 07:27

Proszę :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#514620 prosba o modyfikacje klas na premium

Napisane przez Jadek w 13.02.2013 14:25

Proszę bardzo:
Załączony plik  codclass_Falszywy.sma   3,54 KB  32 Ilość pobrań
  codclass_Falszywy.amxx
Załączony plik  codclass_General.sma   2,65 KB  46 Ilość pobrań
  codclass_General.amxx
Załączony plik  codclass_Predator.sma   2,9 KB  51 Ilość pobrań
  codclass_Predator.amxx
Załączony plik  codclass_SWAT.sma   34,69 KB  31 Ilość pobrań
  codclass_SWAT.amxx
Załączony plik  codclass_Szpieg.sma   1,3 KB  35 Ilość pobrań
  codclass_Szpieg.amxx
  • +
  • -
  • 1


#514452 [ROZWIĄZANE] jak ustawic ilość lvli na serwerze?

Napisane przez MaroTM w 12.02.2013 22:39

Edytuj cvary w codmod.cfg
Możesz ustawić sobie takie:
//CVARY Call of Duty Mod
//-----------------------
cod_killxp 10 // doswiadczenie za zabojstwo
cod_winxp 25 // doswiadczenie za wygrana
cod_damagexp 1 // doswiadczenie za 20 obrazen
cod_savetype 1 // 1- Nick 2-SteamID 3-IP
cod_maxlevel 201 // Maksymalny poziom
cod_levelratio 10 // ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu
cod_weaponsblocking 1 //ustawia blokowanie podnoszenia broni

  • +
  • -
  • 1


#514526 prośba o 14 klas (z czego 6 premium): Predator i inne

Napisane przez play12 w 13.02.2013 08:06

Sprawdz klasę czołgista :

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
	  
new const nazwa[]   = "Czołgista";
new const opis[]    = "1/3 na natychmiastowe zabicie z HE, widzi miny, +10dmg z krowy";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M249)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 35;
new const inteligencja = 35;
new const wytrzymalosc = 10;
new ma_klase[33];
   
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Play");
	    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	    if(!is_user_connected(idattacker))
			    return HAM_IGNORED;
	   
	    if(!ma_klase[idattacker])
			    return HAM_IGNORED;
	   
	    if(damagebits & DMG_BULLET)
	    {
			    new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_M249)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
			   
			    if(weapon == CSW_HEGRENADE && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1)
					    cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
					   
	    }
	   
	    return HAM_IGNORED;
}




#514412 prośba o 14 klas (z czego 6 premium): Predator i inne

Napisane przez Play 4FuN w 12.02.2013 21:55

ha1 - wersja która losuje także he,c4,fb itp.
ha2 - wersja która nie losuje he,c4,fb itp.

Załączony plik  codclass_ha1.sma   7,22 KB  26 Ilość pobrań
  codclass_ha1.amxx
Załączony plik  codclass_ha2.sma   6,44 KB  23 Ilość pobrań
  codclass_ha2.amxx
  • +
  • -
  • 1


#514437 prosba o modyfikacje klas na klasy premium

Napisane przez MaroTM w 12.02.2013 22:26

Antymedyk: http://www.speedysha...s-Antymedyk.sma
Weteran: http://speedy.sh/eSN...eterangalil.sma
  • +
  • -
  • 1


#514057 [ROZWIĄZANE] problem z kompilacją pluginu

Napisane przez Kawon w 11.02.2013 23:52

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 1


#514399 [ROZWIĄZANE] plik nie chce sie skompilowac

Napisane przez Play 4FuN w 12.02.2013 21:33

Załączony plik  codclass_umarly.sma   3,58 KB  27 Ilość pobrań
  codclass_umarly.amxx
  • +
  • -
  • 1


#514365 jak dodać +dmg dla danej broni w klasie i przechodzenie przez sciany?

Napisane przez Play 4FuN w 12.02.2013 20:41

http://amxx.pl/topic...-dmg-dla-klasy/
http://amxx.pl/topic...na-przez-5-sec/
http://amxx.pl/topic...wybranej-broni/
  • +
  • -
  • 1


#514006 prośba o 14 klas (z czego 6 premium): Predator i inne

Napisane przez Play 4FuN w 11.02.2013 22:23

Załączony plik  codclass_SeryjnyMorderca.sma   1,02 KB  25 Ilość pobrań
  codclass_SeryjnyMorderca.amxx
  • +
  • -
  • 1


#513973 prośba o 14 klas (z czego 6 premium): Predator i inne

Napisane przez play12 w 11.02.2013 20:32

Klasa Kucacz :
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
	   
new const nazwa[]   = "Kucacz";
new const opis[]    = "niewidoczny jak kucnie (CTRL)";
new const bronie    = (1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 35;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 30;
   
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	 ma_klase[id] = false;
}

//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
  return;
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK )
{
  set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
else
{
  set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}



#189630 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

Napisane przez QTM. Peyote w 18.11.2010 18:56

testyq.png

Nowa wersja modyfikacji Call of Duty: MW.
Główną zmianą jest budowa moda.
Teraz wszystkie perki(przedmioty) i klasy są oddzielnymi pluginami.

Podziękowania dla:
MieTeK - za grafa.
Szyfrant - za testa.
testbs.png

say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy.
say /klasy - Otwiera menu opisów klas.
say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku.
say /perki - Otwiera menu opisów perków.
say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk.
say /reset - Resetuje statystyki.
say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki.
say /pomoc - Tajne.
testue.png

cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo.
cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana.
cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen.
cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP.
cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom.
cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu.
cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni
testhm.png

Kopiujemy zawartość folderu cstrike z CodMod.rar do folderu cstrike na serwerze.
Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!

testdi.png
(Tylko dla skrypterów)

forward cod_perk_changed(id, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku
------------------------------*/


forward cod_class_changed(id, klasa);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy
------------------------------*/


forward cod_perk_enabled(id, wartosc);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_used(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku
------------------------------*/


forward cod_class_enabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_class_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji
------------------------------*/
testkdr.png
(Tylko dla skrypterów)

native cod_get_user_xp(id);
/*------------------------------
Zwraca doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_level(id);
/*------------------------------
Zwraca poziom gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_points(id)
/*------------------------------
Zwraca punkty gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_xp(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_class(id);
/*------------------------------
Zwraca klase gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0);
/*------------------------------
Ustawia klase gracza,
jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast
------------------------------*/


native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0);
/*------------------------------
Zwraca perk gracza,
oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku
------------------------------*/


native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1);
/*------------------------------
Ustawia perk gracza.
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy
------------------------------*/


native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_points_to_health(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_points_to_intelligence(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_points_to_trim(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_points_to_stamina(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0);
/*------------------------------
Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji
------------------------------*/


native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]);
/*------------------------------
Zwaca numer perku o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_perks_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc perkow
------------------------------*/


native cod_get_perk_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]);
/*------------------------------
Zwaca numer klasy o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_classes_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc klas
------------------------------*/

native cod_get_class_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe klasy do Return
------------------------------*/


native cod_get_class_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis klasy do Return
------------------------------*/


native cod_give_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie
------------------------------*/


native cod_take_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania
------------------------------*/


native cod_set_user_shield(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia tarcze gracza.
------------------------------*/


native cod_set_user_nightvision(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia noktowizor gracza.
------------------------------*/


native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0);
/*------------------------------
Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer
------------------------------*/


native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
/*------------------------------
Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer
------------------------------*/    


native cod_get_level_xp(poziom);
/*------------------------------
Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu
------------------------------*/
testpx.png testyi.png
----------------> Link
Załączony plik  CodMod.rar   965,15 KB  39673 Ilość pobrań

Poprawiona wersja zapisu do pliku vault -> [cod nowy] Call of Duty: MW Mod %5BUPDATE%5D - post #328

Ostatnie zmiany:
  • Naprawione natywy cod_get_class_name i cod_get_class_desc i błąd z pojawiającą się informacją o zdobyciu poziomu.05.01.11-17:03
  • Usunięte bugi crashujące serwer, dodane 5 nowych natyw&#243;w, blokowanie podnoszenia broni w stylu starego CodModa12.12.10-17:00
  • Dodane param_convert do get_perk_name/desc i get_class_name/desc oraz dodane poprzednie zmiany do *.amxx24.11.10-20:03
  • Naprawiony błąd z brakiem fraga za zabicie z rakiety, miny i dynamitu21.11.10-19:07
  • Usunięty client_cmd z pętli i dodany natyw cod_get_user_level21.11.10-12:07
  • Naprawiony perk notatki sapera i poprawiona funkcja UstawPerk19.11.10-12:35
  • Naprawiony natyw cod_get_perkid19.11.10-21:44
  • Usunięty bug z niewłaściwą losową wartością perku. Od teraz cod_perk_enabled wysyła numer perku, a cod_class_enabled numer klasy19.11.10-18:51
  • Dodana klasa Admirał(dawny Rambo) i naprawiony perk Tajemnica Generała.[sup]19.11.10-16:06
  • Poprawiony plik "codmod.inc" i małe zmiany. [sup]19.11.10-15:00
Zgłaszajcie bugi i zaglądajcie co jakiś czas czy nie ma łatek.
  • +
  • -
  • 323