Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

cherriEE - zdjęcie

cherriEE

Rejestracja: 29.01.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.09.2013 20:02
-----

#465337 Permanentny celownik by Waldek

Napisane przez b0xer w 08.10.2012 12:38

1. Rozpakowujemy
2. Wybieramy swoją rozdzielczość
3. Pliki wklejamy do katalogu "cstrike" lub "cstrike_polish" (zależy od języka steama)
4. W commandmenu(domyślnie "h") włączamy/wyłączamy celownikcrooshnb4.png
 

żródło:cshacked.pl

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#555693 jak to przetlumaczyc?

Napisane przez Klakier w 16.07.2013 11:55

------
%s rozwalil %s glowe !!,
%s wlaczyl aima na %s !,
%s ustrzelil heada %s!,
%s zgladzil %s przy strzale w glowe !
-----
%s rozwalil %s nozem!!!,
%s, zostales zawstydzony przez %s,
%s, powinienes przemyslec zmiane rozgrywki.^nPolecamy ogrodnictwo lub podlewanie trawnikow.,
%s odpowiedzial %s jak nalezy sie golic!,
%s poszatkowany i pocwiartkowany przez %s,
Zabojstwo nozem %s^nOoga Shaka!!!,
%s rozdupcyl %s nozem!!!
-----
%s, samobojstwo to nie rozwiazanie!!,
Patrz na pierwszy krok, %s to jest niebywale,
Bez obaw, %s. znam to uczucie przegranej,^n ale wszystko bedzie dobrze.,
%s popelnil samobojstwo, poniewaz^n nie chcial opuszczac swojej druzyny!,
%s, to tylko boli kiedy walniesz na glebe.,
%s:^n zycie nie jest juz warte swojej ceny!,
Lepiej się spada ze spadochronem,^n %s
----
%s wyslal prezencik do %s,
Lekcja jak uzywac granatow!^n Zademonstrowane przez %s^ nie %s.,
%s powiedzial JEBUDU!^n do %s,
%s: > :)^n%s wybuchl !,
%s ma wybuchowy prezent dla %s,
%s precyzyjnie rzucil do %s,
%s wraca z wojny !^n i %s wie coś o tym :)


  • +
  • -
  • 1


#559346 [ROZWIĄZANE] Blokowanie szybkiej zmiany broni

Napisane przez Droso w 29.07.2013 16:23

 
#include <amxmodx>
 
 
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "hubert"
 
 
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
 
register_clcmd("lastinv", "BlockMsg");
}
 
 
public BlockMsg(id)
return PLUGIN_HANDLED;

  • +
  • -
  • 2


#91020 Lucia Hallucination - antywallhack

Napisane przez Grzelak w 04.11.2009 21:13

Dołączona grafika


Opis

Plugin pomaga w wykrywaniu wallhacka u graczy. Tworzy postac w scianie, widzialna jest tylko i wylacznie dla admina i osoby ktora uzywa wh.

Video przedstawiajace plugin:



Komendy

bind "klawisz" "luciaToggle"
Uruchamia plugin, w chacie pojawi sie wiadomosc ,iz postac w scianie zostala zalokowana. Ponowne wcisniecie klawisza usuwa postac.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 22


#337465 Cichy komandos , ciche bieganie

Napisane przez Aleksiej w 21.12.2011 12:09

Do
public cod_class_enabled(id)


Dodaj:
set_user_footsteps(id, 1);


Do
public cod_class_disabled(id)


Dodaj:
set_user_footsteps(id, 0);


Wymagany:
#include <fun>

  • +
  • -
  • 2


#238398 Fake Boty

Napisane przez Karpielek w 18.04.2011 06:15

FakeFull Original v1.7.6 - AMXX.pl: Support AMX Mod X Proszę :)
  • +
  • -
  • 2


#518916 [ROZWIĄZANE] redirect

Napisane przez Jadek w 24.02.2013 13:23

http://amxx.pl/topic...le-redirection/
Ten patrzyłeś?
  • +
  • -
  • 1


#513156 [ROZWIĄZANE] Dodawanie amunicji poprzez petle

Napisane przez glut w 09.02.2013 23:12

cs_set_user_bpammo
  • +
  • -
  • 2


#512289 [ROZWIĄZANE] Z ilu m gracz zadał dmg?

Napisane przez glut w 07.02.2013 23:51

użyj get_user_aiming
  • +
  • -
  • 1


#512291 [ROZWIĄZANE] Z ilu m gracz zadał dmg?

Napisane przez Onyke w 07.02.2013 23:53

O to Ci chodzi?
http://amxx.pl/dokum...01/get_distance
http://amxx.pl/dokum.../get_distance_f
http://amxx.pl/topic...e-jak-zrobiono/
Pobierasz odległość i potem sprawdzasz z jakiej broni uderzył gracz
http://amxx.pl/topic...ive-item-speed/
  • +
  • -
  • 1


#509844 [ROZWIĄZANE] Jak sprawdzić rozmiar danego pliku u gracza zanim wejdzie na ser...

Napisane przez Cypis' w 02.02.2013 12:48

http://amxx.pl/dokum...orce_unmodified

Jest tylko taka funkcja w amxx do sprawdzenia czy dany gracz, ma taki sam plik jak na serwerze.
Z usunieciem to bedzie problem bo z poziomu amxx jest to niemozliwe.
  • +
  • -
  • 1


#31492 Pasek ładowania

Napisane przez darkman w 30.12.2008 23:02

Funkcja ta umieszcza pasek, taki jak przy podkładaniu/rozbrajaniu bomby.

stock set_bartime(id, czas, startprogress=0)
{
        message_begin((id)?MSG_ONE:MSG_ALL, get_user_msgid("BarTime2"), _, id)
        write_short(czas);
        write_short(startprogress);
        message_end();   

} 

Użycie:
set_bartime(id, czas, startprogress)

Parametry:
id - index gracza na którym funkcja ma być wykonana;
czas - okres czasu w jakim ma się ten pasek wypełnić;
startprogress - kiedy pasek zaczyna się pokazywać, jaka jego część ma być wypełniona(wartość w procentach(%)) od 0-100 (0 zaczyna od pustego);

W przypadku kiedy chcemy pokazać pasek wszystkim graczom, należy zmienić typ wiadomości na MSG_ALL, i w miejsce indexu wpisać 0.
  • +
  • -
  • 2


#505292 Problem z kompilacją klasy zombie

Napisane przez Gość w 22.01.2013 21:13

Załączony plik  PC.sma   7,92 KB  25 Ilość pobrań
  PC.amxx

Nie załączyłeś biblioteki engine, z której funkcji korzystasz.
#include <engine>


W banshee tak samo, brak biblioteki engine, oraz nawiasu zamykającego klamrowego na samym końcu.

Załączony plik  Banshee.sma   9,93 KB  44 Ilość pobrań
  Banshee.amxx


#505766 Problem z kompilacją klasy zombie

Napisane przez Gość w 23.01.2013 20:07

Załączony plik  Voodoo.sma   5,67 KB  40 Ilość pobrań
  Voodoo.amxx


#507418 Problem z kompilacją klasy zombie

Napisane przez Gość w 27.01.2013 15:52

Załączony plik  Light2.sma   10,27 KB  44 Ilość pobrań
  Light2.amxx