Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

SNEJKs - zdjęcie

SNEJKs

Rejestracja: 29.01.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.05.2013 14:23
-----

#528196 Klasa Złodziej

Napisane przez koong w 26.03.2013 12:09

zlodziej

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#527368 [ROZWIĄZANE] Blokada HE

Napisane przez Jadek13 w 23.03.2013 09:59

Proszę tutaj masz autorstwa ELOS'a:
#include <amxmodx>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Anty he"
#define VERSION "1.4"
#define AUTHOR "[AvP] ELOS"


public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
new mapa[5];
get_mapname(mapa, 4);
if(equal(mapa, "aim_") || equal(mapa, "awp_") || equal(mapa, "fy_p")) register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1", "2=4");
}

public CurWeapon(id)
{
if(get_user_weapon(id) == CSW_HEGRENADE){
		engclient_cmd(id, "weapon_knife")
		client_print(id, print_center, "HE zablokowane na tej mapie!")
}
}




#524986 [ROZWIĄZANE] Czy klasa dobrze napisana + błąd przy komplikacji

Napisane przez Waq w 16.03.2013 08:59

pewnie dla tego, że ucięło klamerkę na końcu



#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Famaster";
new const opis[] = "1/12 z Famasa. Posiada Famasa, Deagle i 2x Flashbang";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS| 1<<CSW_DEAGLE | 2<<CSW_FLASHBANG
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "SNEJKs")

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}
public cod_class_enabled(id) ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_FAMAS && damage > 20.0 && random_num(1, 12) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
}


  • +
  • -
  • 1


#514847 [ROZWIĄZANE] Edytowanie flagi?

Napisane przez QuahodronN w 14.02.2013 00:48

Wchodzisz w FTP serwera a dokładnie addons/amxmodx/configs/cmdacces.ini
i w tym pliczku szukasz sobie amx_unban i zmieniasz flagę na jakąś tam, np a
wtedy tylko gracze z flagą "a" (immunitet) mogą używać komendy amx_unban i po sprawie :)
  • +
  • -
  • 1


#513552 Prośba o 7 perków m.in "Flara, Platynowa Kosa"

Napisane przez Matix_96 w 10.02.2013 19:48

Łap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#513555 Prośba o 7 perków m.in "Flara, Platynowa Kosa"

Napisane przez Matix_96 w 10.02.2013 19:54

Łap boga

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#513560 Proszę o perk : Moc Azgardu.

Napisane przez Matix_96 w 10.02.2013 20:01

Łap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#510945 [ROZWIĄZANE] perk na cod modzie

Napisane przez Vasto_Lorde w 04.02.2013 21:44

Odpowiada za to (domyslna nazwa) OddajPerk.sma. W funkcji OddajPerk_Handle Na końcu przed
return PLUGIN_CONTINUE
powinno być
cod_set_user_perk(id, 0);
To odpowiada za ustawienie braku perku dającemu. Jeśli masz modyfikowany ten plugin to kod może być inaczej.
  • +
  • -
  • 1


#508381 [ROZWIĄZANE] Odnowa magazynku za zabicie - kod

Napisane przez Vasto_Lorde w 29.01.2013 22:24

Zmienne:
new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10,  1,  7,  1,  30, 30,  1,  30,  20,  25, 30, 35, 25,  12,  20,
10,  30, 100,  8, 30,  30, 20,  2,  7, 30, 30, -1,  50 };
Do plugin_init:
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
Jako osobne funkcje:
public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);

if(!is_user_connected(killer))
return PLUGIN_CONTINUE;


if(ma_klase[killer])
{
new weapon = get_user_weapon(killer);
if(maxClip[weapon] != -1)
set_user_clip(1, maxClip[weapon]);
}


return PLUGIN_CONTINUE;
}

stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}
Kod nie został napisany przeze mnie.
  • +
  • -
  • 2