Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
SNEJKs
Rejestracja: 29.01.2013Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.05.2013 14:23





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 12
- Odwiedzin: 1 004
- Tytuł: Początkujący
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Patryk
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
skądś
Kontakt
#528196 Klasa Złodziej
Napisane przez koong
w 26.03.2013 12:09
zlodziej
#527368 [ROZWIĄZANE] Blokada HE
Napisane przez
Jadek13
w 23.03.2013 09:59
Proszę tutaj masz autorstwa ELOS'a:
#include <amxmodx> #include <cstrike> #define PLUGIN "Anty he" #define VERSION "1.4" #define AUTHOR "[AvP] ELOS" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) new mapa[5]; get_mapname(mapa, 4); if(equal(mapa, "aim_") || equal(mapa, "awp_") || equal(mapa, "fy_p")) register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1", "2=4"); } public CurWeapon(id) { if(get_user_weapon(id) == CSW_HEGRENADE){ engclient_cmd(id, "weapon_knife") client_print(id, print_center, "HE zablokowane na tej mapie!") } }
#524986 [ROZWIĄZANE] Czy klasa dobrze napisana + błąd przy komplikacji
Napisane przez Waq
w 16.03.2013 08:59
pewnie dla tego, że ucięło klamerkę na końcu
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Famaster";
new const opis[] = "1/12 z Famasa. Posiada Famasa, Deagle i 2x Flashbang";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS| 1<<CSW_DEAGLE | 2<<CSW_FLASHBANG
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "SNEJKs")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id) ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_FAMAS && damage > 20.0 && random_num(1, 12) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
}
#514847 [ROZWIĄZANE] Edytowanie flagi?
Napisane przez QuahodronN
w 14.02.2013 00:48
#513552 Prośba o 7 perków m.in "Flara, Platynowa Kosa"
Napisane przez Matix_96
w 10.02.2013 19:48
Łap
Załączone pliki
-
codperk_flara.sma 1,16 KB 61 Ilość pobrań
codperk_flara.amxx
-
codperk_duchkaprala.sma 1,72 KB 46 Ilość pobrań
codperk_duchkaprala.amxx
-
codperk_goldenak47.sma 1,17 KB 36 Ilość pobrań
codperk_goldenak47.amxx
-
codperk_kosa.sma 1,5 KB 58 Ilość pobrań
codperk_kosa.amxx
-
codperk_Księga Expa.sma 842 bajtów 33 Ilość pobrań
codperk_Księga Expa.amxx
#513555 Prośba o 7 perków m.in "Flara, Platynowa Kosa"
Napisane przez Matix_96
w 10.02.2013 19:54
#513560 Proszę o perk : Moc Azgardu.
Napisane przez Matix_96
w 10.02.2013 20:01
#510945 [ROZWIĄZANE] perk na cod modzie
Napisane przez Vasto_Lorde
w 04.02.2013 21:44
#508381 [ROZWIĄZANE] Odnowa magazynku za zabicie - kod
Napisane przez Vasto_Lorde
w 29.01.2013 22:24
Zmienne:
new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, 1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20, 10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 };Do plugin_init:
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");Jako osobne funkcje:
public DeathMsg() { new killer = read_data(1); new victim = read_data(2); if(!is_user_connected(killer)) return PLUGIN_CONTINUE; if(ma_klase[killer]) { new weapon = get_user_weapon(killer); if(maxClip[weapon] != -1) set_user_clip(1, maxClip[weapon]); } return PLUGIN_CONTINUE; } stock set_user_clip(id, ammo) { new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _); get_weaponname(weapon, weaponname, 31); while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0) if (pev(weaponid, pev_owner) == id) { set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4); return weaponid; } return 0; }Kod nie został napisany przeze mnie.
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: SNEJKs
- Regulamin