Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Czy klasa dobrze napisana + błąd przy komplikacji

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 SNEJKs

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:12
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:skądś
Offline

Napisano 16.03.2013 08:46

Cze all.

Otóż mam pytanie, czy dobrze napisałem klase? ( załącznik poniżej, nie moge dodać inaczej )

I drugi problem, podczas kompilowania jej wywala mi taki oto error -

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

famaster.sma(53) : error 001: expected token: "}", but found "-end of file-"

1 Error.
Could not locate output file famaster.amxx (compile failed).

Problem w tym że ja nie mam 53 linijki...

http://speedy.sh/vy2fy/famaster.sma


Użytkownik SNEJKs edytował ten post 16.03.2013 08:49

  • +
  • -
  • 0

#2 Waq

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:141
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Brak
Offline

Napisano 16.03.2013 08:59

pewnie dla tego, że ucięło klamerkę na końcu



#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Famaster";
new const opis[] = "1/12 z Famasa. Posiada Famasa, Deagle i 2x Flashbang";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS| 1<<CSW_DEAGLE | 2<<CSW_FLASHBANG
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "SNEJKs")

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}
public cod_class_enabled(id) ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_FAMAS && damage > 20.0 && random_num(1, 12) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
}


  • +
  • -
  • 1

#3 SNEJKs

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:12
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:skądś
Offline

Napisano 16.03.2013 11:19

No i o to mi chodziło!.

dzięki wielkie, oboje nagrodzeni +.

Mod może zamknąc.
  • +
  • -
  • 0

#4 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 884
Czempion

  • Postów:5165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 17.03.2013 00:21

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych