Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

TheBill - zdjęcie

TheBill

Rejestracja: 26.01.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.01.2014 15:25
-----

#600438 Prośba o 2 klas m. in. "Kamikadze"

Napisane przez Drago36 w 02.01.2014 19:52

Kamikadze

Załączony plik  kamikadze.sma   1,32 KB  33 Ilość pobrań
  kamikadze.amxx


  • +
  • -
  • 2


#600431 Prośba o 2 klas m. in. "Kamikadze"

Napisane przez Drago36 w 02.01.2014 19:39

Ranger

Załączony plik  ranger.sma   1,25 KB  31 Ilość pobrań
  ranger.amxx

 

@@

 

Bronie: 2 szoty

 

wyraź się dokładniej


  • +
  • -
  • 2


#526165 [ROZWIĄZANE] Prośba o klase premium "Cichociemny"

Napisane przez иєxт w 19.03.2013 15:08

Zobacz

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#523799 [ROZWIĄZANE] Prośba o klase premium "Cichociemny"

Napisane przez .:Felek:. w 11.03.2013 20:04

Proszę o zamknięcie .Użytkownik co chwilę robi "Ref."
  • +
  • -
  • 0


#515786 [ROZWIĄZANE] Prośba o klase premium "Cichociemny"

Napisane przez MAGNET w 16.02.2013 00:18

Sprawdz:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#189630 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

Napisane przez QTM. Peyote w 18.11.2010 18:56

testyq.png

Nowa wersja modyfikacji Call of Duty: MW.
Główną zmianą jest budowa moda.
Teraz wszystkie perki(przedmioty) i klasy są oddzielnymi pluginami.

Podziękowania dla:
MieTeK - za grafa.
Szyfrant - za testa.
testbs.png

say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy.
say /klasy - Otwiera menu opisów klas.
say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku.
say /perki - Otwiera menu opisów perków.
say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk.
say /reset - Resetuje statystyki.
say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki.
say /pomoc - Tajne.
testue.png

cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo.
cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana.
cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen.
cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP.
cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom.
cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu.
cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni
testhm.png

Kopiujemy zawartość folderu cstrike z CodMod.rar do folderu cstrike na serwerze.
Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!

testdi.png
(Tylko dla skrypterów)

forward cod_perk_changed(id, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku
------------------------------*/


forward cod_class_changed(id, klasa);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy
------------------------------*/


forward cod_perk_enabled(id, wartosc);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_used(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku
------------------------------*/


forward cod_class_enabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_class_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji
------------------------------*/
testkdr.png
(Tylko dla skrypterów)

native cod_get_user_xp(id);
/*------------------------------
Zwraca doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_level(id);
/*------------------------------
Zwraca poziom gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_points(id)
/*------------------------------
Zwraca punkty gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_xp(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_class(id);
/*------------------------------
Zwraca klase gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0);
/*------------------------------
Ustawia klase gracza,
jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast
------------------------------*/


native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0);
/*------------------------------
Zwraca perk gracza,
oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku
------------------------------*/


native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1);
/*------------------------------
Ustawia perk gracza.
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy
------------------------------*/


native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_points_to_health(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_points_to_intelligence(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_points_to_trim(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_points_to_stamina(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0);
/*------------------------------
Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji
------------------------------*/


native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]);
/*------------------------------
Zwaca numer perku o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_perks_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc perkow
------------------------------*/


native cod_get_perk_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]);
/*------------------------------
Zwaca numer klasy o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_classes_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc klas
------------------------------*/

native cod_get_class_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe klasy do Return
------------------------------*/


native cod_get_class_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis klasy do Return
------------------------------*/


native cod_give_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie
------------------------------*/


native cod_take_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania
------------------------------*/


native cod_set_user_shield(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia tarcze gracza.
------------------------------*/


native cod_set_user_nightvision(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia noktowizor gracza.
------------------------------*/


native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0);
/*------------------------------
Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer
------------------------------*/


native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
/*------------------------------
Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer
------------------------------*/    


native cod_get_level_xp(poziom);
/*------------------------------
Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu
------------------------------*/
testpx.png testyi.png
----------------> Link
Załączony plik  CodMod.rar   965,15 KB  39663 Ilość pobrań

Poprawiona wersja zapisu do pliku vault -> [cod nowy] Call of Duty: MW Mod %5BUPDATE%5D - post #328

Ostatnie zmiany:
  • Naprawione natywy cod_get_class_name i cod_get_class_desc i błąd z pojawiającą się informacją o zdobyciu poziomu.05.01.11-17:03
  • Usunięte bugi crashujące serwer, dodane 5 nowych natywów, blokowanie podnoszenia broni w stylu starego CodModa12.12.10-17:00
  • Dodane param_convert do get_perk_name/desc i get_class_name/desc oraz dodane poprzednie zmiany do *.amxx24.11.10-20:03
  • Naprawiony błąd z brakiem fraga za zabicie z rakiety, miny i dynamitu21.11.10-19:07
  • Usunięty client_cmd z pętli i dodany natyw cod_get_user_level21.11.10-12:07
  • Naprawiony perk notatki sapera i poprawiona funkcja UstawPerk19.11.10-12:35
  • Naprawiony natyw cod_get_perkid19.11.10-21:44
  • Usunięty bug z niewłaściwą losową wartością perku. Od teraz cod_perk_enabled wysyła numer perku, a cod_class_enabled numer klasy19.11.10-18:51
  • Dodana klasa Admirał(dawny Rambo) i naprawiony perk Tajemnica Generała.[sup]19.11.10-16:06
  • Poprawiony plik "codmod.inc" i małe zmiany. [sup]19.11.10-15:00
Zgłaszajcie bugi i zaglądajcie co jakiś czas czy nie ma łatek.
  • +
  • -
  • 323


#351261 Perk "Granat Odłamkowy"

Napisane przez Hleb w 19.01.2012 00:10

Dołączona grafika

Perk: Granat Odłamkowy

Opis: Posiadasz specjalny granat, który po wybuchu rozpada się na 5 odłamków.
Perk ten podstawia model StickGrenade pod HE

Mile widziane uwagi na temat perku.

Changelog:

// v1.0

-Wydanie pluginu

// v1.0.1

-naprawa błędu z "podwójnymi odłamkami", od tej pory powstają 5 odłamków
-każdy odłamek zadaje 40(+int) dmg

// v1.0.5

-naprawa błędu, przy wybuchu flesza i smoke'a pojawiały się odłamki

// v1.1.0
- zmieniony styl rozprysku odłamków (edycja QTM_Peyote)
- DMG i czynnik INT można CVAR'ami ustawić (Domyślnie: 40 DMG i 0.2 DMG za 1 INT)
- zastąpienie natywów z modułu ENGINE natywami z modułu FAKEMETA

Podziękowania dla:
DarkGL - za pomoc w ustalaniu kąta wektora ent'a

Dołączona grafika

UWAGA! Podajemy liczby zmiennoprzecinkowe!

cod_fragment_damage - obrażenia spowodowane przez odłamki (Domyślnie: 40),
cod_fragment_int - czynnik inteligencji dla odłamków (Domyślnie: 0.2).

Dołączona grafika

Wystarczy wypakować paczkę z modelami/sprite'ami i podmienić folder "cstrike".

Dołączona grafika

Załączony plik  modele.rar   632,15 KB  693 Ilość pobrań

Załączony plik  codperk_granatodlamkowy.sma   5,1 KB  578 Ilość pobrań
  codperk_granatodlamkowy.amxx
  • +
  • -
  • 39


#406180 Klasa/perk z Granatnikiem

Napisane przez Hleb w 04.05.2012 10:54

Dołączona grafika
Klasa

- Nazwa Klasy: Profesjonalny Grenadier
- Opis klasy: Posiada broń XM8 z granatnikiem XM320, klawiszem E przełącza między granatnikiem a bronią
-Bronie: all granaty, sg552, p228
-Zdrowie: 25
-Kondycja: -15
-Inteligencja: 0
-Wytrzymałość: 30

Perk

- Nazwa Perku: Broń Grenadiera
- Opis Perku: Dostajesz broń XM8 z granatnikiem XM320, klawiszem C przełącza między granatnikiem a bronią

W obu przypadkach podmienia model XM8 za SG552

Dołączona grafika

cod_xm320_ammo - ile amunicji ma granatnik (domyślnie 10)
cod_xm320_damage - ile DMG zadaje granat (domyślnie 250 - odległość ofiary od epicentrum wybuchu)
cod_xm320_radius - zasięg rażenia granata (domyślnie 300)

Filmik:

http://www.youtube.com/watch?v=0Vh1sSBiTA8&feature=relmfu

SSy:

hl 2012-05-04 11-18-14-21.png
hl 2012-05-04 11-18-20-95.png

Dołączona grafika

Standardowa

Paczka z modelami i dźwiękami - wystarczy rozpakować i dać do folderu cstrike

Dołączona grafika


SMA Klasy:
Załączony plik  codclass_grenadier.sma   11,95 KB  529 Ilość pobrań
  codclass_grenadier.amxx

SMA Perku:
Załączony plik  codperk_brongrenadiera.sma   11,84 KB  299 Ilość pobrań
  codperk_brongrenadiera.amxx

Modele & dźwięki:
Załączony plik  modele i dźwięki.rar   1018,64 KB  602 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 34


#510898 [ROZWIĄZANE] Prośba o klase Nożownik

Napisane przez cherriEE w 04.02.2013 20:03

Łap nożownika:

http://wklej.org/id/947543/
  • +
  • -
  • 1


#283891 Sklep (monety i dolary)

Napisane przez A może sma? w 16.08.2011 20:51

Siema :] W ziązku z tym, że sklepy, które są obecnie zrobione i dostosowane do monet są zrobione "na odwal" macie nowy sklep :]

Dołączona grafika
Co tu dużo mówić: przerobiony sklep Miecia: [CoD Nowy] [COD:MW Nowy] Sklep [aktualizacja!] - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Korzysta z tego pluginu: [CoD Nowy] System Monet - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Dodatek do nowego CodModa dodający sklep
Nie jestem pewny czy jest na 100% dobrze zrobiony więc się nie obrażę za pomocne posty :P
Dodałem cvary, żebyście sobie mogli pozmieniać ustawienia bez mieszania w .sma - są CoD po 1000 i po 100 lvl :P

W sklepie mamy 7 opcji:
-Ibuprofen [Leczy 10 HP] Koszt: 1500$
-Fenacetyna [Leczy 25 HP] Koszt: 3000$
-Tramal [Leczy 50 HP] Koszt: 6000$
-Amfetamina [Wyzej skaczesz] Koszt: 16000$
-Lotto [Losowanie bonusow] Koszt: 16000$
-Doswiadczenie [Dostajesz losowy EXP] Koszt: 16000$
-Ruletka [Dostajesz losowy perk] Koszt: 10000$

Z wytrzymałością perku:
-Naprawa Perku [Dostajesz +15 wytrzymalosci perku] Koszt: 10000$

By włączyć/wyłączyć wytrzymałość otwieramy *.sma, szukamy #define WYTRZYMALOSPERKU i usuwamy/stawiamy dwa ukośniki (//) przed tą linijką

Dołączona grafika
say /sklep
say /shop

Dołączona grafika
Cvary są prawie takie same jak w oryginale.
Jednak są takie różnice:
ustawiamy je w pliku codshop.cfg
zamiast: shop_<coś tam> <ileś tam>
mamy: shop_money_<coś tam> <ileś tam> oraz shop_coins_<coś tam> <ileś tam>
Wrostek _money_ odpowiada za sklep za dolce, wrostek _coins_ odpowiada za sklep za monety

Dołączona grafika
Standardowa. cod_shop.amxx do plugins-codmod-systemmonet.ini, cvary do codshop.cfg

Dołączona grafika
A teraz to na co wszyscy czekali
Załączony plik  CoD Shop with coins.rar   20,61 KB  4497 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 32