Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ingram - zdjęcie

ingram

Rejestracja: 18.01.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 13.06.2013 13:10
-----

Moje posty

W temacie: Please spiderman perk

24.01.2013 20:29

thanks for translat

W temacie: [ROZWIĄZANE] I want to change this class please !

20.01.2013 11:49

Thanks =D<

W temacie: [ROZWIĄZANE] I want to change this class please !

19.01.2013 22:58

Okay

Okay

I just want two class please : the first class is :
damage deagle x 2 .
Second class : invisible with knife if you don't move and damage knife x 2 , but if he's moving he's not invisible


That's all and thanks you for everything

W temacie: [ROZWIĄZANE] I want to change this class please !

19.01.2013 22:32

they says to me Error please fix it :




#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

new const nazwa[]   = "spy";
new const opis[]	= "Than You Change Your Description ";
new const bronie	= (1<<CSW_HEGRENADE)|
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

}

public cod_class_enabled(id)
{

  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 250.0/800.0);
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;

}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 250.0/800.0);
}

W temacie: Prosimy klasę generowany

19.01.2013 00:48

Yes please