Jump to content

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

knopers666's Photo

knopers666

Rejestracja: 18.01.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.07.2013 20:57
-----

Moje posty

W temacie: Hookowanie śmierci

03.03.2013 20:21

Dobra znalazłem rozwiązanie tylko coś nie chce działać :/
/* Plugin Template generated by Pawn Studio */
#include <sourcemod>
#include <sdktools>
#include <sdkhooks>
public Plugin:myinfo =
{
name = "Premium rpg",
author = "Knopers",
description = "Plugin dla johna",
version = "1.0",
url = "heavycraft.pl"
}
public OnPluginStart()
{
PrintToServer("[KNOPERS]Plugin gotowy do pracy");
HookEvent("round_start", RoundStart, EventHookMode_Post)
}
public Action:RoundStart(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)
{
new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid"));
CreateTimer(1.00, GivePoint, _, TIMER_REPEAT);
}
public Action:GivePoint(Handle:timer, any:client)
{
new frag = GetClientFrags(client);
if ( (IsClientInGame(client)) && (IsPlayerAlive(client) && GetClientTeam(client) >= 1) && frag != 0 )
    {
  GivePlayerItem(client, "weapon_hegrenade");
    }
else
{
  PrintToServer("");
    }
}

W temacie: [ROZWIĄZANE] czemu nie blokuje granatów ?

26.01.2013 20:43

Poradziłem sobie w inny sposób.Temat do zamknięcia.
/* Plugin Template generated by Pawn Studio */
#include <sourcemod>
#include <smlib>
#include <colors>
#define PLUGIN_VERSION "v1.0"
#define CS_TEAM_NONE	    0   /**< No team yet. */
#define CS_TEAM_SPECTATOR   1  /**< Spectators. */
#define CS_TEAM_T	   2 /**< Terrorists. */
#define CS_TEAM_CT	  3 /**< Counter-Terrorists. */
public Plugin:myinfo =
{
    name = "ZmAmmo",
    author = "Knopers",
    description = "Plugin dla snickersa",
    version = "PLUGIN_VERSION",
    url = "http://heavycraft.pl/"
}
public OnPluginStart()
{
    CreateConVar("zm_ammo", PLUGIN_VERSION, "version", FCVAR_PLUGIN|FCVAR_SPONLY|FCVAR_REPLICATED|FCVAR_NOTIFY);
    PrintToServer("[Ammo]Plugin jest gotowy do pracy !");
    RegConsoleCmd("sm_ammo", sm_ammo);
}
public Action:sm_ammo(client, args)
{
new slot1 = 0
new weapon1 = Client_GetWeaponBySlot(client, slot1)
if ( (IsClientInGame(client)) && (IsPlayerAlive(client) && GetClientTeam(client) == 3) && weapon1 != -1 )
{
	  new primaryAmmo = 999
	  new secondaryAmmo = 999
	    Client_SetWeaponPlayerAmmoEx(client, weapon1, primaryAmmo, secondaryAmmo);
	    CPrintToChat(client, "{red}[KIT] {default}Amunicja dodana.");
}else
{
  PrintToServer("[KIT] Nie przemuj sie tym napisem");
    }
new slot2 = 1
new weapon2 = Client_GetWeaponBySlot(client, slot2)
if ( (IsClientInGame(client)) && (IsPlayerAlive(client) && GetClientTeam(client) == 3) && weapon2 != -1 )
    {
  new primaryAmmo = 999
  new secondaryAmmo = 999
  Client_SetWeaponPlayerAmmoEx(client, weapon2, primaryAmmo, secondaryAmmo);
    }
else
    {
  PrintToServer("[KIT} Nie przemuj sie tym napisem");
    }
}

W temacie: [ROZWIĄZANE] czemu nie blokuje granatów ?

25.01.2013 19:19

No, ale sourcemod sam wykrywa to jako !ammo przetestuj sobie(lub /ammo).

W temacie: [ROZWIĄZANE] czemu nie blokuje granatów ?

25.01.2013 18:31

Dałem zły kod przepraszam ale to zmniejsza z 2 błędów do jednego(z tym "_:").Błąd oczywiście znajduje się w tej samej linijce.
EDIT: Może ktoś zna inną metodę jak zablokować komendę !ammo dla granatów ?

W temacie: [ROZWIĄZANE] czemu nie blokuje granatów ?

25.01.2013 14:51

@UP Działa tylko musiałem zmienić kod i znowu ten problem.Dobrze by było gdybyś napisał z czym to jest związane.
/* Plugin Template generated by Pawn Studio */
#include <sourcemod>
#include <smlib>
#include <colors>
#include <css_weapons>
#define PLUGIN_VERSION "v1.0"
#define CS_TEAM_NONE	    0   /**< No team yet. */
#define CS_TEAM_SPECTATOR   1  /**< Spectators. */
#define CS_TEAM_T	   2 /**< Terrorists. */
#define CS_TEAM_CT	  3 /**< Counter-Terrorists. */  
public Plugin:myinfo =
{
    name = "ZmAmmo",
    author = "Knopers",
    description = "Plugin dla snickersa",
    version = "PLUGIN_VERSION",
    url = "http://heavycraft.pl/"
}
public OnPluginStart()
{
    CreateConVar("zm_ammo", PLUGIN_VERSION, "version", FCVAR_PLUGIN|FCVAR_SPONLY|FCVAR_REPLICATED|FCVAR_NOTIFY);
    PrintToServer("[Ammo]Plugin jest gotowy do pracy !");
    RegConsoleCmd("sm_ammo", sm_ammo);
}
public Action:sm_ammo(client, args)
{
    new weapon = Client_GetActiveWeapon(client);
    new slot = GetSlotFromWeaponID(weapon);

    if ( (IsClientInGame(client)) && (IsPlayerAlive(client) && GetClientTeam(client) == 3) && slot == _:SlotGrenade )
{
	  new primaryAmmo = 999
	  new secondaryAmmo = 999
	    Client_SetWeaponPlayerAmmoEx(client, weapon, primaryAmmo, secondaryAmmo);
	    CPrintToChat(client, "{red}[KIT] {default}Amunicja dodana...");
}else{
  CPrintToChat(client, "{red}[KIT] {default}Nie dla zombie amunicja :)");
}
}