Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

knopers666 - zdjęcie

knopers666

Rejestracja: 18.01.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.07.2013 20:57
-----

#503710 [ROZWIĄZANE] Nie da się skomplikować

Napisane przez Cypis' w 19.01.2013 15:29

Sprawdz powinno działać:
Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#503378 [ROZWIĄZANE] Nie da się skomplikować

Napisane przez Cypis' w 19.01.2013 01:37

błąd masz tutaj w kodzie:

if (IsClientInGame(i) && IsPlayerAlive)

zamień na:

if (IsClientInGame(client) && IsPlayerAlive(client) )


i zmień:

RegServerCmd("say !kit", Command_Test);

na:

RegConsoleCmd("say !kit", Command_Test);


I możesz to skompilować kompilatorem www na amxx.pl - http://amxx.pl/source-kompilator/
  • +
  • -
  • 1


#503189 Dodanie timera

Napisane przez MarWit w 18.01.2013 20:43


#include <sourcemod>
#include <sdktools>
#include <sdkhooks>

#define PLUGIN_VERSION "v1.0"

public Plugin:myinfo =
{
name = "ZM Kit",
author = "Franc1sco Steam: franug modify by knopers",
description = "Plugin dla snickersa",
version = "PLUGIN_VERSION",
url = ""
};

public OnPluginStart()
{
CreateConVar("sm_zmkit", PLUGIN_VERSION, "version", FCVAR_PLUGIN|FCVAR_SPONLY|FCVAR_REPLICATED|FCVAR_NOTIFY);
HookEvent("player_spawn", Event_PlayerSpawn);
}

public Action:Event_PlayerSpawn(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)
{
new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid"));
CreateTimer( 30.0, timerAddWeapons, client, TIMER_HNDL_CLOSE );
}

public Action: timerAddWeapons( Handle: iTimer, any: client )
{
if ( ( IsPlayerAlive( client ) && GetClientTeam( client ) > 1 ) )
{
GivePlayerItem( client, "weapon_hegrenade" );
GivePlayerItem( client, "weapon_smokegrenade" );
SetEntProp( client, Prop_Send, "m_bNightVisionOn", 1 )
}
}

  • +
  • -
  • 2


#503179 Dodanie timera

Napisane przez speedkill w 18.01.2013 20:28

http://docs.sourcemo...ad=show&id=156
  • +
  • -
  • 1


#503174 Dodanie timera

Napisane przez MarWit w 18.01.2013 20:15

Co do noktowizora, to spróbuj zamienić
GivePlayerItem( client, "item_nvgs" );

->
SetEntProp( client, Prop_Send, "m_bNightVisionOn", 1 )


Co do timera, to zależy do czego chciałbyś go użyć .
  • +
  • -
  • 1