Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

koong - zdjęcie

koong

Rejestracja: 16.01.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.01.2015 10:17
*****

#313312 Klasa helikopterzysta(PREMIUM)

Napisane przez SeeK w 25.10.2011 19:17

opis
Przedstawiam wam zupełnie nową klasę(PREMIUM, flaga "x"), która posiada możliwość stworzenia i sterowania helikopterem. Ruch i wszelkie działania odbywają się za pomocą Klawiszy:
- W, S, A, D, R, E
- Space
- CTRL
- DUCK

Podczas sterowania helikopterem jesteśmy niewidzialni, ale możliwe jest zadawanie nam obrażeń(jako graczowi).

Klasa jest to przerobiony plugin "helikopter" użytkownika KRoTaL, Fox-NL. Została ona dostosowana pod cod mod'a. Kod jest "nieprzeczyszczony", dlatego jeżeli jest ktoś chętny, to może spróbować trochę go zoptymalizować.

Lista zmian:
1.2.2 - naprawienie bugu z paka
1.1.2 - cvar dotyczący ilości możliwych stworzeń helikoptera
1.1.1 - zmiana komend użycia
1.1.0 - poprawa działania(nie koliduje z innymi klasami)
1.0.0 - stworzenie

screenshot
Dołączona grafika
Dołączona grafika

inne informacje
Krótka notka instruktażowa.
Aby stworzyć helikopter, użyj komendy "/stworz". Po tym zabiegu, Twoja kamera przenosi się na helikopter. Aby wzbić się w powietrze naciśnij spację(jump), aby wylądować naciśnij ctrl(duck). Poruszamy się za pomocą klawiszy W(do przodu/rozpęd), S(do tyłu), A(w lewo), D(w prawo), lub za pomocą myszki ruch w lewo, ruch w prawo, ruch do przodu i ruch do tyłu. Strzelamy za pomocą MOUSE1 i MOUSE2 oraz RELOAD(domyślnie "r"). Pierwszy odpowiada za naboje, drugi za rakiety, a trzeci za zrzucane bomby. Hosty zabieramy za pomocą USE(domyślnie "e") oraz puszczamy je tym samym klawiszem.

Czy jest możliwość zaplantowania paki? Podobno tak, ale jak? Nie mam pojęcia.

komendy
/stworz - tworzy helikopter
/zniszcz - niszczy helikopter

cvary
//wyłącz/Wlacz plugin
apache_active 1

//Ilosc HP helikoptera
apache_health 200

//Maksymalna predkosc helikoptera
apache_maxspeed 400

//Ilosc obrazen zadawanych przez naboje
apache_bulletdmg 10

//Prędkość naboi
apache_bulletspeed 2000

//Predkosc rakiety
apache_rocketspeed 1000

//Koszt helikoptera
apache_cost 0

//Wylacza/Wlacza friendly fire
apache_ff 0

//Ilość możliwych stworzeń helikoptera
apache_max_create 1

Są jeszcze inne cvary, ale niestety dotychczas ich nie rozkodowałem

instalacja
~/plugins/codclass_helikopterzysta.amxx
~/models/rc_apache_final.mdl

Wszelka edycja wskazana. Jest to ledwo co przerobiona wersja, a więc może zawierać bugi.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 28


#677212 [COD] Targ na monety

Napisane przez Klakier w 24.12.2014 16:31

Witam, w związku z tym, że dziś Wigilia Bożego Narodzenia jako prezent wystawiam wam mój mały gadżecik na COD'a jakim niewątpliwie jest Targ na monety. Wpisujemy komendę: /wystaw i wpisujemy ile sobie życzymy za nasz perk. Lista perków na targu wyświetli się po wpisaniu /targ lub /rynek

 

Zaletą mojego rynku jest to, że jest on oparty na dynamicznej tablicy.

 

Jest również możliwe odblokowanie i sprzedawanie perków z wytrzymałością.

#define WYTRZYMALOSC

Aby WYŁĄCZYĆ wytrzymałość zakomentuj define, czyli:

//#define WYTRZYMALOSC

komendy.png

/targ, /rynek - perki dostępne do kupieniu na targu
/wystaw - menu wpisywania ceny

instalacja.png

http://amxx.pl/topic...-pluginow-amxx/

 

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 7


#202529 Magazyn na perki v2.2

Napisane przez Goliath w 03.01.2011 17:14

Właśnie nad tym pracuję :). Niedługo postaram się to zamieścić.

Dodano 03 styczeń 2011 - 17:41:
UPDATE!
Dodana nowa wersja, kompatybilna z pluginem na wytrzymałość perków.
  • +
  • -
  • 2


#200786 Magazyn na perki v2.2

Napisane przez Goliath w 29.12.2010 12:07

Dołączona grafika
Ten plugin umożliwia przechowywanie kilku perków w specjalnym magazynie. Po wpisaniu na czacie /magazyn, otwiera się menu, w którym możemy włożyć, wyjąć, zamienić lub usunąć dany perk (raz włożonego perku, nie będzie można wyjąć do końca rundy).
Dodałem zapis na nVault, więc po wyjściu i ponownym wejściu na serwer, perki w magazynie zostaną (można zmienić w konfiguracji pluginu).

Dołączona grafika
say /magazyn - otwiera menu magazynu

Dołączona grafika
1. Jeżeli jeszcze tego nie zrobiliśmy, dokonujemy zmiany z tego tematu: [CoD Nowy] Naprawa natywu cod_get_user_perk - AMXX.pl: Support AMX Mod X
2. Otwieramy plik cod_magazyn.sma i dokonujemy konfiguracji pluginu:
Spoiler

3. Kompilujemy plik cod_magazyn.sma.
4. Wrzucamy skompilowane pluginy na serwer (jakby ktoś nie wiedział, to do katalogu amxmodx/plugins).
5. Dopisujemy do plugins.ini (lub plugins-codmod.ini, Wasza wola Dołączona grafika):
cod_magazyn.amxx

Dołączona grafika
Aktualna wersja (v2.2):
Spoiler


Starsze wersje:
Spoiler

  • +
  • -
  • 39


#642285 [Klasa] Zegarmistrz

Napisane przez UTeam w 07.06.2014 14:38

opis

Klasa,ktora posiada Zegar Czasoprzestrzenny. Aktywowany zegar zapisuje polozenie wszystkich przeciwnikow. Po aktywowaniu go drugi raz przenosi wszystkich wrogow w te miejsce gdzie wczesniej byl aktywowany zegar pierwszy raz.

Zegar mozna uzyc raz na runde.

 

inne informacje

Klasa Premium - Flaga "t"

ps. Dodalem mala poprawke (przez, ktora klasa pewnie nie przeszla pierwszy raz). Gdy nowy gracz wejdzie w trakcie gry a zegar zostanie uzyty (czyli zapisze polozenie) to po drugim aktywowaniu nic sie nie stanie z graczem. W pierwszej wersji zapewne przenioslo by gracza w miejsce 0,0,0.

 

download

 

Załączony plik  codclass_zegarmistrz.sma   2,41 KB  115 Ilość pobrań
  codclass_zegarmistrz.amxx




#642962 [Klasa] Zegarmistrz

Napisane przez UTeam w 12.06.2014 13:06

Proszę.

 

Załączony plik  codperk_zegarmistrz.sma   1,92 KB  118 Ilość pobrań
  codperk_zegarmistrz.amxx

 

Nie testowalem perka. W razie problemow piszcie.




#637349 Napalm - poprawna wersja

Napisane przez GoldenKill w 09.05.2014 13:26

opis

 

Witam

 

Przedstawiam wam wersję poprawnie działającego perku "Napalm - granat podpalający". Posiadając ten perk dostajemy 5 granatów podpalających (Podpalenie trwa 10 sekund Co 1 sekundę tracimy 5 HP)

 

inne informacje

 

Kod na podpalenie zaczerpnąłem z tematu "Perk Płonące Naboje" od Cypisa

 

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 6


#5500 Crazy Restart by me

Napisane przez Salamon w 11.05.2008 16:52

Crazy Restart

Krótki opis

Plugin mojego autorstwa pozwala na runde rozgrzewkową na broń którą sami wybierzemy! Włącznie z nożem. W hudzie na górze ekranu odliczanie do końca rundy rozgrzewkowej. 3 sekundy przed końcem gracze usłyszą odliczanie 'three' 'two' 'one'.Niżej załączniki do 3 pluginów: bez muzyczki, z muzyczką w formacie .wav i z muzyczką w formacie .mp3

Cvary

* crazy_restart 1/0 - włącza / wyłącza plugin
* crazy_restart_time - czas w sekundach trwania rundy rozgrzewkowej
* crazy_restart_weapon na jaką broń ma być runda rozgrzewkowa (co tu wpisać niżej)
Bronie

Lista broni które możemy ustawić na rundę rozgrzewkową
* weapon_mp5navy
* weapon_ump45
* weapon_p90
* weapon_m3
* weapon_xm1014
* weapon_galil
* weapon_ak47
* weapon_sg552
* weapon_famas
* weapon_m4a1
* weapon_aug
* weapon_scout
* weapon_awp
* weapon_sg550
* weapon_g3sg1
* weapon_m249
* weapon_mac10
* weapon_tmp
* weapon_glock
* weapon_usp
* weapon_p228
* weapon_deagle
* weapon_elite
* weapon_fiveseven
* weapon_knife
Konfiguracja do własnych potrzeb

Ponieważ podczas rundy rozgrzewkowej nie chcemy np antyrushera czy innych pluginów musimy je wyłączyć. Szukamy takich linijek jak niżej i robimy w/g instrukcji:

//dodajemy pluginy ktore chcemy zatrzymac na czas rundy nozowej
//a robimy to w nastepujacy sposob
//server_cmd("amx_pausecfg pause nazwa_pluginu.amxx")
//server_cmd("amx_pausecfg pause nazwa_pluginu2.amxx")
//dopisujemy te pluginy ktore chcemy zatrzymac i te same spowrotem
//wlaczamy nizej

Później żeby włączyć pluginy które zatrzymaliśmy szukamy tych linijek i robimy w/g instrukcji:
//tu spowrotem wlaczamy pluginy ktore zatrzymalismy wyzej
//server_cmd("amx_pausecfg enable nazwa_pluginu.amxx")
//server_cmd("amx_pausecfg enable nazwa_pluginu2.amxx")
//robimy tak z kazdym, a jak widac jedyne co sie zmienia to enable

Instalacja

Plugin instalujemy w ten sposób -> http://amxx.pl/viewtopic.php?t=20

Jeżeli używamy wersji z muzyczką to plik o nazwie muzyczka.wav (lub .mp3) wrzucamy do sound/misc/TU

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#636627 Klasa Lewiter

Napisane przez Drago36 w 04.05.2014 17:51

Pod tym warunkiem:

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

Dodaj:

if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
return HAM_IGNORED;

  • +
  • -
  • 2


#636192 Klasa Lewiter

Napisane przez GoldenKill w 02.05.2014 22:03

opis

Witam

Przedstawiam klase która ma 1/6 szansy na wybicie wroga w powietrze oraz gdy on się w nim znajduje zadaje mu 2 razy większe dmg. Większe dmg działa nawet wtedy gdy gracz sam skacze albo spada z wysokości

inne informacje

Dziękuje za pomoc 28276 oraz 10316

download

Załączony plik  codclass_lewiter.sma   1,61 KB  254 Ilość pobrań
  codclass_lewiter.amxx

Załączony plik  codperk_nabojelewitera.sma   1,48 KB  162 Ilość pobrań
  codperk_nabojelewitera.amxx


  • +
  • -
  • 8


#635145 Ruletka CodMod

Napisane przez TyrTrek w 27.04.2014 14:19

EJ a da się ją zrobić za kase ??

tak łap sma w załączniku

Załączone pliki




#630776 wmontowanie monet i rebornow do silnika

Napisane przez dredek w 07.04.2014 17:13

Wgraj te pliki na serwa i hud już nie powinien migać..

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#343738 [ŁATKA] Naprawa CurWeapon !

Napisane przez M&M's w 02.01.2012 16:11

Ta łatka nic nie daje dalej errory :facepalm2: :facepalm2: :facepalm2: zapodam taką bez errorów ^D^
Pod:
new bool:freezetime = true;

Dodajemy:
new weaponname[22];


Podmieniamy cały
public CurWeapon(id)
na:
public CurWeapon(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return;

new team = get_user_team(id);

if(team > 2)
return;

new bron = read_data(2);

new bronie = (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_druzyny[team] | bronie_dozwolone);

if(!(1<<bron & bronie))
{
new param[2];
param[0] = id;
param[1] = bron;
set_task(0.1, "Strip", _, param, 2);
}

if(cs_get_user_shield(id) && !gracz_ma_tarcze[id])
engclient_cmd(id, "drop", "weapon_shield");

UstawSzybkosc(id);
}
public Strip(param[2])
{
if(is_user_alive(param[0]) && ( 1 <= param[1] <= 30) )
{
get_weaponname(param[1], weaponname, 21);
ham_strip_weapon(param[0], weaponname);
}
}


Pamiętajcie, aby na samym dole zostało:
stock ham_strip_weapon(id, weapon[])
{
if(!equal(weapon, "weapon_", 7) ) return 0
new wId = get_weaponid(weapon)
if(!wId) return 0
new wEnt
while( (wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname", weapon) ) && pev(wEnt, pev_owner) != id) {}
if(!wEnt) return 0

if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon, wEnt)

if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem, id, wEnt)) return 0
ExecuteHamB(Ham_Item_Kill ,wEnt)

set_pev(id, pev_weapons, pev(id, pev_weapons) & ~(1<<wId) )
return 1
}


Nie musicie dziękować :^D :^D :^D
  • +
  • -
  • 8


#313592 Klasa Ninja(PREMIUM)

Napisane przez SeeK w 26.10.2011 15:27

opis
Przedstawiam wam moją drugą klasę. Tym razem nazywa się ona ninja(PREMIUM flaga "x"). Jest to dosyć pospolita nazwa, ale lepszej do opisania jej umiejętności nie znalazłem. Potrafi ona chodzić po ścianach oraz uderzać nożem na odległość. Obrażenia rosną wraz ze wzrostem inteligencji. Aby chodzić po ścianach trzeba przytrzymać spację.

Funkcje zwarte w tej klasie są zaczerpnięte z pluginów innych autorów.

cvary
//Zasieg noza(ilosc dlugosci noza)
codclass_ninja_zasieg "30.0"

//Sila odepchniecia sie od sciany
codclass_ninja_sila "300.0"

instalacja
~/plugins/codclass_ninja.amxx

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 14


#277832 Plugin Bank [ say /bank ] [Aktualizacja]

Napisane przez Gh0st w 04.08.2011 20:53

Dołączona grafika
Version - 1.1.5
 
Dodatkowe informacje :
Po wpisaniu na say /bank wyświetla się menu z wieloma opcjami .
 
 
-od 05.08.2011 zostało wprowadzone hasło . jeżeli nie masz hasła to musisz je utworzyć w gł&#243;wnym menu
 
Podziękowania dla :
 
Dalinor - za pomoc w optymalizacji kodu .
Say /bank
  • Menu dla gracza

    • Wpłać kasę - Wpłacasz kasę na konto
    • Wypłać kasę - Wypłacasz kasę z konta
    • Inwestuj - Inwestujesz kasę jako aktualnie masz na koncie .
    • Sklep
      • Kup expa - Kupujesz expa
      • Kup perk - Kupujesz perk/item
      • Przenieś expa - Przenosisz expa na wybraną klasę (sumuje)
    • VIP MENU
      • Automat . OFF/ON ( Automatyczne wpłacanie kasy za kila )
    • Sprawdz Stan konta - Pokazuje stan konta gracza
    Sprawdź stan konta serwera

    • Pokazuje stan konta serwera ( stan konta serwera wzrasta podczasz pobierania podatku od wpłaty)
    Menu Admina

    • Zresetuj stan konta serwera - Resetuje stan konta serwera do kwoty 0
    • Daj kasę graczowi - Dajesz kasę graczowi ( wybierasz gracza z menu )
    • Zresetuj stan konta wybranego gra - Zerujesz stan konta wybranego gracza
    Stwórz hasło

    • Stwórz hasło - Potrzeba do wejscia do menu dla gracza od wersji 1.1.5
Dołączona grafika





Instalacja standardowa :TUTAJ

Zalecany Plguin : G_block_name_change


Dołączona grafika
/bank - wyświetla menu
/bankstat - wyświetla tabele z zywymi graczami i ile posiadają kasy ( kod zaczerpnięty z diablomoda )
Dołączona grafika
Cvary dopisujemy/edytujemy w :addons/amxmodx/config/bank.cfg

bank_podatek 23 - wpisujemy podatek( ilosc % ) pobierany od wpłaty na konto w postaci liczby całkowitej
bank_perk 70000 - koszt perku
bank_przenies 400000 - koszt przeniesienia expa
Change Log:

Wersja : 1.1.5 ( 05.08.2011 )
  • Dodana Mozliwosc tworzenia hasla . ( potrzeba do wejscia do menu dla gracza )
  • Wszystkie te same opcje ze starej wersji
Wersja : 1.1.6 ( Poprawki ) ( 28.08.2011 )
  • Ukończone menu dla vipa ( 1 opcja )
  • Naprawiony błąd z Crash'ami serwera niektórym osobą. ( taką mam nadzieje )
Zapraszam do oceniania / komentowania Dołączona grafika



Dołączona grafika

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 23