Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

WuTeKa - zdjęcie

WuTeKa

Rejestracja: 15.01.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.02.2015 21:48
-----

#685581 [ROZWIĄZANE] Zmiana ciemnosci chowanego?

Napisane przez Wielkie Jol w 30.01.2015 20:41

set_lights("b");

a najciemniej kolejne litery jaśniej


  • +
  • -
  • 1


#610836 Banneo nie banuje jak powinien

Napisane przez glutex w 29.01.2014 20:03

Plugin taki jak amx_banneo, działa na podobnej zasadzie jak banconfig.
Jeśli gracz wie jak go ominąć, to taki ban nie stanowi dla niego problemu.


Prawda. Z tym, że g*wno prawda.

BanNeo banuje dany zakres adresów IP.
 

Istnieje jakis plugin podobny do tego?


ExtremeBanConfig 3.0 Beta

BanNeo

Sposób Darka

NeoBans -> Google
  • +
  • -
  • 1


#540765 Problem z kompilacją silnika

Napisane przez Far Cry w 06.05.2013 17:14

Wielkie dzięki. Łap +


#540455 Problem z kompilacją silnika

Napisane przez Far Cry w 05.05.2013 12:35

Jak w temacie. Plus za pomoc

Załączone pliki




#609619 Zmiana na klase premium min. Zawodowy Deagler.

Napisane przez ILoveFootball w 26.01.2014 20:49

Proszę.

 

klasy na ADMIN_LEVEL_G

Załączone pliki




#521737 Spadochron by H.RED.ZONE

Napisane przez Gość w 05.03.2013 07:55

opis
Spadochron nie powoduje resetu ani zmiany grawitacji gracza.
Spadochron przyjmuje poziom widzialności gracza go używającego.

Tym samym, plugin powinien być kompatybilny ze wszelkimi innymi pluginami i modami.
Spadochron jest do wykorzystania dla każdego, za darmo i bez limitów na standardowe +use.

screenshot
Krótki filmik prezentujący brak resetu grawitacji u gracza:
http://youtu.be/hffRMMa4YQY
Krótki filmik prezentujący przyjęcie poziomu widzialności gracza:
http://youtu.be/Or0PxoyXU9c

cvary
parachute_fallspeed 30 // szybkość lotu spadochronem

download
Załączony plik  parachute.sma   4,86 KB  3354 Ilość pobrań
  parachute.amxx
Załączony plik  parachute_model.zip   64,13 KB  3326 Ilość pobrań

wymagane moduly
amxmodx
fakemeta
hamsandwich

inne informacje
Autor: H.RED.ZONE
Modyfikacja: benio101
Wersja: 1.6


#523059 Klasa premium i grawitacja - problem

Napisane przez ForJu w 09.03.2013 12:15

sprawdź .

Załączone pliki




#522826 Problem z kompilacja klasy

Napisane przez Lewy. w 08.03.2013 17:57

Pod public init brakowało ci znaczak } dlatego ci nie odczytywało kondycjii etc. Ale w ogóle zle zrobione klasa cała.

#include <fakemeta>

register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");

public CurWeapon(id)
{
	    new weapon = read_data(2);

	    if(ma_klase[id])
	    {
			    if(weapon == CSW_XM1014)
			    {
					    set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_xm1014.mdl")
					    set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_xm1014.mdl")
			    }
	    }
}

public fw_SetModel(entity, model[])
{
	    if(!pev_valid(entity))
			    return FMRES_IGNORED

	    if(!equali(model, "models/w_m3.mdl"))
			    return FMRES_IGNORED;

	    new entityowner = pev(entity, pev_owner);
	   
	    if(!ma_klase[entityowner])
			    return FMRES_IGNORED;

	    engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/cod/w_xm1014.mdl")
	    return FMRES_SUPERCEDE
}



Tego brakowało ci do zmiany modelu


Brakowało ci public codclass_disabled i enabled.


#define DMG_HEGRENADE (1<<24) 


Tego do dodania 1/x z granata.

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");


Tego do 1/x z broni.


#522821 Problem z kompilacja klasy

Napisane przez Lewy. w 08.03.2013 17:43

Załączony plik  codclass_fight.sma   3,01 KB  29 Ilość pobrań
  codclass_fight.amxx
Załączony plik  XM104.rar   527,42 KB  31 Ilość pobrań



Modele wrzuć do models.


#522610 [ROZWIĄZANE] 1/x z kilku broni

Napisane przez Jadek w 07.03.2013 20:32

Tutaj masz wszystko opisane: (także opisane jak dodać na 2 bronie :))
http://amxx.pl/topic...ie-1x-dla-klas/
  • +
  • -
  • 1


#507866 PaintBall

Napisane przez FD^GoD w 28.01.2013 17:25

Masz może Ci się przyda :
http://amxx.pl/topic...ntball-gun-mod/
  • +
  • -
  • 1


#506037 Delikatna przerobka pluginu chowany

Napisane przez AztekHQS w 24.01.2013 14:26


new const gSoundlist[9][] = {
"Half-Life01",
"Half-Life02",
"Half-Life03",
"Half-Life04",
"Half-Life11",
"Half-Life12",
"Half-Life13",
"Half-Life17",
"Half-Life17"
};


Tutaj są nutki, które odgrywają się podczas chowania się.

Jeśli chcesz mieć mniej lub więcej nutek możesz zmienić 9 w nazwie zmiennej na ilość Twoich nutek.
Tak samo tutaj musisz zmienić lokalizację nutek i ilość nutek

new r = random_num(0, 9 - 1);
client_cmd(iPlayers[i],"mp3 play media/%s", gSoundlist[r]);



#506044 Delikatna przerobka pluginu chowany

Napisane przez AztekHQS w 24.01.2013 15:01

nie...

mp3 play sound/%s

a w


new const gSoundlist[9][] = {
"Half-Life01",
"Half-Life02",
"Half-Life03",
"Half-Life04",
"Half-Life11",
"Half-Life12",
"Half-Life13",
"Half-Life17",
"Half-Life17"
};

Zamień na:


new const gSoundlist[9][] = {
"katalog_po_sound/nutka1.mp3",
"katalog_po_sound/nutka2.mp3",
"katalog_po_sound/nutka3.mp3",
"katalog_po_sound/nutka4.mp3",
"katalog_po_sound/nutka5.mp3",
"katalog_po_sound/nutka6.mp3",
"katalog_po_sound/nutka7.mp3",
"katalog_po_sound/nutka8.mp3",
"katalog_po_sound/nutka9.mp3"
};


Chyba, że chcesz jedną nutkę to inaczej

http://amxx.pl/topic..._60#entry505378