set_lights("b");
a najciemniej kolejne litery jaśniej
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|




Mężczyzna
WuTeKa nie posiada znajomych
Napisane przez Wielkie Jol
w 30.01.2015 20:41
Napisane przez glutex
w 29.01.2014 20:03
Plugin taki jak amx_banneo, działa na podobnej zasadzie jak banconfig.
Jeśli gracz wie jak go ominąć, to taki ban nie stanowi dla niego problemu.
Istnieje jakis plugin podobny do tego?
Napisane przez
Far Cry
w 06.05.2013 17:14
Napisane przez
Far Cry
w 05.05.2013 12:35
QTM_CodMod-azneme.sma 132,7 KB 22 Ilość pobrań
QTM_CodMod-azneme.amxx
Napisane przez
ILoveFootball
w 26.01.2014 20:49
Proszę.
klasy na ADMIN_LEVEL_G
codclass_deagler.sma 4,06 KB 31 Ilość pobrań
codclass_deagler.amxx
codclass_szybciochp.sma 5,33 KB 26 Ilość pobrań
codclass_szybciochp.amxx
Napisane przez
Gość
w 05.03.2013 07:55



parachute_fallspeed 30 // szybkość lotu spadochronem

parachute.sma 4,86 KB 3376 Ilość pobrań
parachute.amxx
parachute_model.zip 64,13 KB 3349 Ilość pobrań
amxmodx fakemeta hamsandwich

Napisane przez
ForJu
w 09.03.2013 12:15
codclass_fight.sma 3,38 KB 67 Ilość pobrań
codclass_fight.amxx
Napisane przez
Lewy.
w 08.03.2013 17:57
#include <fakemeta>
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(ma_klase[id])
{
if(weapon == CSW_XM1014)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_xm1014.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_xm1014.mdl")
}
}
}
public fw_SetModel(entity, model[])
{
if(!pev_valid(entity))
return FMRES_IGNORED
if(!equali(model, "models/w_m3.mdl"))
return FMRES_IGNORED;
new entityowner = pev(entity, pev_owner);
if(!ma_klase[entityowner])
return FMRES_IGNORED;
engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/cod/w_xm1014.mdl")
return FMRES_SUPERCEDE
}
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
Napisane przez
Lewy.
w 08.03.2013 17:43
codclass_fight.sma 3,01 KB 32 Ilość pobrań
codclass_fight.amxx
XM104.rar 527,42 KB 35 Ilość pobrań
Napisane przez Jadek
w 07.03.2013 20:32
Napisane przez
AztekHQS
w 24.01.2013 14:26
new const gSoundlist[9][] = {
"Half-Life01",
"Half-Life02",
"Half-Life03",
"Half-Life04",
"Half-Life11",
"Half-Life12",
"Half-Life13",
"Half-Life17",
"Half-Life17"
};
new r = random_num(0, 9 - 1);
client_cmd(iPlayers[i],"mp3 play media/%s", gSoundlist[r]);
Napisane przez
AztekHQS
w 24.01.2013 15:01
new const gSoundlist[9][] = {
"Half-Life01",
"Half-Life02",
"Half-Life03",
"Half-Life04",
"Half-Life11",
"Half-Life12",
"Half-Life13",
"Half-Life17",
"Half-Life17"
};
new const gSoundlist[9][] = {
"katalog_po_sound/nutka1.mp3",
"katalog_po_sound/nutka2.mp3",
"katalog_po_sound/nutka3.mp3",
"katalog_po_sound/nutka4.mp3",
"katalog_po_sound/nutka5.mp3",
"katalog_po_sound/nutka6.mp3",
"katalog_po_sound/nutka7.mp3",
"katalog_po_sound/nutka8.mp3",
"katalog_po_sound/nutka9.mp3"
};



Moja zawartość