Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z kompilacja klasy

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 WuTeKa

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:96
  • Lokalizacja:Skierniewice
Offline

Napisano 08.03.2013 17:07

Witam. chodzi o to ze do czystej klasy dodalem funkcje 1/x z broni i przy kompilacji wywala mi errory.

Klasa: http://wklej.org/id/975793/

Erory przy kompilacji:
http://iv.pl/images/...93707014817.png

Przepraszam ale tutaj te dodatkowe opcje mi nie dzialaj niewiem czmeu dlatego dodalem na wklej i iv. Moze ktos powiedziec co robie zle? Za kazdym razem gdy dodam jakas funkcje mam takie bledy
  • +
  • -
  • 0

Zaraszam na JailBreak188.68.248.40:27096

 
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

#2 Lewy.

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:17
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 08.03.2013 17:43

Załączony plik  codclass_fight.sma   3,01 KB  16 Ilość pobrań
  codclass_fight.amxx
Załączony plik  XM104.rar   527,42 KB  17 Ilość pobrań



Modele wrzuć do models.

#3 WuTeKa

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:96
  • Lokalizacja:Skierniewice
Offline

Napisano 08.03.2013 17:45

A mozesz powiedziec co bylo w tamtym nie tak? bo klasa ktora dalem nie jest skonczona :)
  • +
  • -
  • 0

Zaraszam na JailBreak188.68.248.40:27096

 
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

#4 Lewy.

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:17
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 08.03.2013 17:57

Pod public init brakowało ci znaczak } dlatego ci nie odczytywało kondycjii etc. Ale w ogóle zle zrobione klasa cała.

#include <fakemeta>

register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");

public CurWeapon(id)
{
	    new weapon = read_data(2);

	    if(ma_klase[id])
	    {
			    if(weapon == CSW_XM1014)
			    {
					    set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_xm1014.mdl")
					    set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_xm1014.mdl")
			    }
	    }
}

public fw_SetModel(entity, model[])
{
	    if(!pev_valid(entity))
			    return FMRES_IGNORED

	    if(!equali(model, "models/w_m3.mdl"))
			    return FMRES_IGNORED;

	    new entityowner = pev(entity, pev_owner);
	   
	    if(!ma_klase[entityowner])
			    return FMRES_IGNORED;

	    engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/cod/w_xm1014.mdl")
	    return FMRES_SUPERCEDE
}



Tego brakowało ci do zmiany modelu


Brakowało ci public codclass_disabled i enabled.


#define DMG_HEGRENADE (1<<24) 


Tego do dodania 1/x z granata.

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");


Tego do 1/x z broni.

#5 WuTeKa

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:96
  • Lokalizacja:Skierniewice
Offline

Napisano 08.03.2013 18:01

Wiem wiem. na razie chcialem tylko sprawdzic 1/x z XM1014 ale mi nie kompolpwalo dlatego nie skonczylem reszty funckji :)
  • +
  • -
  • 0

Zaraszam na JailBreak188.68.248.40:27096

 
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych