Witam. chodzi o to ze do czystej klasy dodalem funkcje 1/x z broni i przy kompilacji wywala mi errory.
Klasa: http://wklej.org/id/975793/
Erory przy kompilacji:
http://iv.pl/images/...93707014817.png
Przepraszam ale tutaj te dodatkowe opcje mi nie dzialaj niewiem czmeu dlatego dodalem na wklej i iv. Moze ktos powiedziec co robie zle? Za kazdym razem gdy dodam jakas funkcje mam takie bledy
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 08.03.2013 17:07
Zaraszam na JailBreak: 188.68.248.40:27096
#2
Napisano 08.03.2013 17:43
codclass_fight.sma 3,01 KB 26 Ilość pobrań
codclass_fight.amxx
XM104.rar 527,42 KB 29 Ilość pobrań
Modele wrzuć do models.
codclass_fight.amxx
XM104.rar 527,42 KB 29 Ilość pobrań
Modele wrzuć do models.
#3
Napisano 08.03.2013 17:45
A mozesz powiedziec co bylo w tamtym nie tak? bo klasa ktora dalem nie jest skonczona
Zaraszam na JailBreak: 188.68.248.40:27096
#4
Napisano 08.03.2013 17:57
Pod public init brakowało ci znaczak } dlatego ci nie odczytywało kondycjii etc. Ale w ogóle zle zrobione klasa cała.
Tego brakowało ci do zmiany modelu
Brakowało ci public codclass_disabled i enabled.
Tego do dodania 1/x z granata.
Tego do 1/x z broni.
#include <fakemeta> register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1") register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel"); public CurWeapon(id) { new weapon = read_data(2); if(ma_klase[id]) { if(weapon == CSW_XM1014) { set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_xm1014.mdl") set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_xm1014.mdl") } } } public fw_SetModel(entity, model[]) { if(!pev_valid(entity)) return FMRES_IGNORED if(!equali(model, "models/w_m3.mdl")) return FMRES_IGNORED; new entityowner = pev(entity, pev_owner); if(!ma_klase[entityowner]) return FMRES_IGNORED; engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/cod/w_xm1014.mdl") return FMRES_SUPERCEDE }
Tego brakowało ci do zmiany modelu
Brakowało ci public codclass_disabled i enabled.
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
Tego do dodania 1/x z granata.
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
Tego do 1/x z broni.
#5
Napisano 08.03.2013 18:01
Wiem wiem. na razie chcialem tylko sprawdzic 1/x z XM1014 ale mi nie kompolpwalo dlatego nie skonczylem reszty funckji
Zaraszam na JailBreak: 188.68.248.40:27096
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych