plugin_init()
dodaj
native cod_get_user_coins(id)
W
public PokazInformacje(id)
{
znajdź
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
i zamień na
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
new monety = cod_get_user_coins(target)
Tą linie
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
zmieniasz na
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nMonety : %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]],monety);
I gotowe

//EDIT
był mały bląd w kodzie teraz poprawione
