Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

RxRow - zdjęcie

RxRow

Rejestracja: 12.01.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.02.2013 15:31
-----

#509774 Monety w Hud po zabiciu

Napisane przez glut w 02.02.2013 09:47

Nad
plugin_init()


dodaj

native cod_get_user_coins(id)


W

public PokazInformacje(id)
{


znajdź

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;


i zamień na

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;

new monety = cod_get_user_coins(target)


Tą linie

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);


zmieniasz na

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nMonety : %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]],monety);


I gotowe :)

//EDIT
był mały bląd w kodzie teraz poprawione :)
  • +
  • -
  • 2


#508613 Znikanie Hud po zabiciu

Napisane przez Vasto_Lorde w 30.01.2013 15:22

W DeathMsg na końcu dodaj:
remove_task(vid + TASK_SHOW_COINS);

  • +
  • -
  • 1


#504107 Gra strzelanka

Napisane przez kukla1910 w 20.01.2013 13:01

Sprintel cell
Project I.G.I
Worms
warcraft3
vice city
Tomb Rider 1-3
Half-Life
  • +
  • -
  • 1


#504103 Gra strzelanka

Napisane przez Droso w 20.01.2013 12:49

może starsze hitmany?
- 900 MB - starsze - tak
- W naszym wieku - tak
- fabuła jak fabuła.
- no tutaj walczy się jakby z terrorystami, osoby w niektórych może się ratuje, to CS nie jest podobna.
- W nowyszych hitmanach się da w starszych pewnie też.

2. Gra
Tomb Raider: Legend (Legenda)
- 900 MB - chyba będzie coś około.
- W naszym wieku - tak
- fabuła - fabuła jest bardzo fajna, ale sama Lara Croft bardzo fajnie się nią skacze :D
- Walczymy jakby z terrorystami.
- Włamywanie do budynków: chyba nie, ale jest jazda na motocyklu, pływanie, ogólnie fajnie się nią skacze.

a tutaj podam ci parę tytułów, które też warto zobaczyć:
S.T.A.L.K.E.R (chyba więcej niż 800 mb, pewnie 2gb)
Ghost Recon (starsze)
Prince Of Persia (nie nasze czasy i gra waży więcej niż 800)
Saints Row 1/2 oraz GTA chyba do 3 lub VC
Brothers In Arms
Rainbow Six Vegas (1, 2 więcej wazy)
Mass Effect [ale więcej waży i czasy przyszłościowe)
Arma I/II [wojna, II waży więcej]
Driver [np. Parallel Lines]
Splinter Cell
i może Just Cause [1]
Wszystkie te gry chyba były na płytach CD-ACTION (oprócz GTA)
  • +
  • -
  • 1


#503667 Gra strzelanka

Napisane przez glutex w 19.01.2013 14:12

-max 800 MB


Czyli raczej coś ze starszych gier...

Return to Castle Wolfenstein ??

Battlefield ??

Medal of Honor ??

Combat Arms ??
  • +
  • -
  • 1


#503760 Gra strzelanka

Napisane przez ToRRent w 19.01.2013 16:46

Shootmania waży 900 mb a daje kupe radochy :) nie jest ona podobna do coda ale wciąga przez ogrom możliwości

Wysłane z Samsunga Galaxy GT-I5510
  • +
  • -
  • 1


#503744 Gra strzelanka

Napisane przez EtPro^-^ w 19.01.2013 16:23

Return to Castle Wolfenstein: Enemy Territory jeśli chodzi o sieciówki :)