Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Dxwxd - zdjęcie

Dxwxd

Rejestracja: 11.01.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.01.2013 20:59
-----

Moje tematy

Mapki restartuja serwer.

18.01.2013 20:49

Sieeeema.. Więc tak jak w tytule: Mapki Mi działały a teraz nagle crashuja Mi serwer.. ;x Pomoc co się mogło stać? Nie chce Mi się wymieniać ale kilka jest np :

cs_wiocha
cs_assault_upc itp..

I co chwile gdy na nie zmieniam resetuje sie serwer co się mogło stąc proszę o pomoc :)

[ROZWIĄZANE] [PRZERÓBKA] Klasy Space division

18.01.2013 19:05

Siemka. Klasa nie jest mojego autorstwa i proszę o przerobienie jej na taką jaką jest tylko dodać jej pare umiejętnośći m.in:

1. x4 skoki
2. Lekką widzialność gdy kuca
3. I żeby nie była PREMIIUM tylko ogl dostępna.


.sma w załączniku i tutaj wkleje:

Spoiler


I to wszystko z góry dzięęki :)

[ROZWIĄZANE] [PRZERÓBKA] Klasy Zadymiarz

17.01.2013 22:00

Eloooo.. ;D Mam taki problem , że zrobiłem klasę w GENERATORZE. Lecz.. chcę aby ta klasa miała ok. 15-18 smoke. i teraz pytanie jak to zrobić? Juz kombinowałem ale nic z tego nie wyszło. Przesyłam .sma i proszę o POMOC.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Zadymiarz";
new const opis[] = "Ma pare smoke'ow, jest szybki, x3 skoki, jest niewidoczny do otrzymania obrazen.";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(15<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 110;
new const kondycja = 150;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("Damage", "eventDamage_Niewidzialnosc", "b", "2!=0")


register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

}

public cod_class_enabled(id)
{

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
cs_set_user_defuse(id, 1);
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;

}


public eventDamage_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 3;

return FMRES_IGNORED;
}

[PRZERÓBKA] Silnik x2 PERKI

16.01.2013 18:49

Siemanko :) Mam pytanie czy mógłby Mi ktoś przerobić silnik ...? Tzn "przerobić" dodać x2 slot na perk :) I jeszcze jak by się dało to wytrzymałość do niego mam na serwerze x1 slot i wytrzymałość do 1 a więc da sie zrobić, że:

1 DED = -10 od wytrzymałośći (max jest 100) tak właśnie mam

A czy da się zrobić tak aby 2 PERKI miały jedną wytrzymałość? tzn, że jak dedniemy to odejmuje 10 ..
przy obu i był by 1 LICZNIK wytrzymałośći.

Moje HUD wygląda tak:

Klasa:
Exp:
Poziom:
Perk:
Wytrzymałość perku:
Poziom:


A chcę aby wyglądało tak:

Klasa:
Exp:
Poziom:
Perk:
Perk2:
Wytrzymałość perku: ( i ta wytrzymałość do obu )
Poziom:

Dzięki z góry za pomoc :)

[ROZWIĄZANE] Zmniejszenie DMG Amadeusza

15.01.2013 21:12

Siemaaanko .. ;D A więc mój problem polega na tym, że Amadeusz za dużo bierze z MP5 .. (obrażenia +int) i jak to zmneisjzyc o to .sma:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Amadeusz";
new const opis[] = "Dodatkowe 5(+int) obrazen z MP5";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 7;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 3;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez pluginymody.webd.pl");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.1, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

Dzięki z góry za pomoc :)