Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Dxwxd - zdjęcie

Dxwxd

Rejestracja: 11.01.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.01.2013 20:59
-----

#503102 [ROZWIĄZANE] [PRZERÓBKA] Klasy Space division

Napisane przez Dxwxd w 18.01.2013 19:05

Siemka. Klasa nie jest mojego autorstwa i proszę o przerobienie jej na taką jaką jest tylko dodać jej pare umiejętnośći m.in:

1. x4 skoki
2. Lekką widzialność gdy kuca
3. I żeby nie była PREMIIUM tylko ogl dostępna.


.sma w załączniku i tutaj wkleje:

Spoiler


I to wszystko z góry dzięęki :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • -1


#502760 [ROZWIĄZANE] [PRZERÓBKA] Klasy Zadymiarz

Napisane przez Dxwxd w 17.01.2013 22:00

Eloooo.. ;D Mam taki problem , że zrobiłem klasę w GENERATORZE. Lecz.. chcę aby ta klasa miała ok. 15-18 smoke. i teraz pytanie jak to zrobić? Juz kombinowałem ale nic z tego nie wyszło. Przesyłam .sma i proszę o POMOC.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Zadymiarz";
new const opis[] = "Ma pare smoke'ow, jest szybki, x3 skoki, jest niewidoczny do otrzymania obrazen.";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(15<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 110;
new const kondycja = 150;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("Damage", "eventDamage_Niewidzialnosc", "b", "2!=0")


register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

}

public cod_class_enabled(id)
{

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
cs_set_user_defuse(id, 1);
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;

}


public eventDamage_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 3;

return FMRES_IGNORED;
}

Załączone pliki


  • +
  • -
  • -1