Skiler(ADMIN_LEVEL_G):
codclass_skiler.sma 2,01 KB 35 Ilość pobrań
codclass_skiler.amxx
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez
bulka
w 21.04.2013 12:08
Napisane przez Kiss.my.Ass
w 21.04.2013 12:25
Napisane przez
bulka
w 21.04.2013 10:22
Napisane przez
LaaGer
w 05.04.2013 17:10
ONLY DD2 by LaaGer
Witam mam wam do przedstawienia pierwszą stworzoną paczke only DD2 przezemnie, więc proszę o wyrozumiałość.
Paczka zawiera troszeczkę zbędnych pluginów lecz jak na moje oko dobrze wygląda.
abd.amxx ; widać zadawane obrażenia ultimate_sounds_PL.amxx ; polskie dźwięki typu dupszot Automaticknifeduel.amxx ; duel na noże gdy zostaje 2 graczy eim.amxx ; leczenie (e) parachute.amxx ; spadochron sillyc4.amxx ; przyklejanie paki c4.amxx ; licznik c4 bf2rank.amxx ; mod bf2 afkbombtransfer.amxx ; przenoszenie bomby od gracza afk (TT) Allow_round_finish.amxx ; pozwala dokończyć runde spree.amxx ; najlepszy gracz rundy wybor_interpu.amxx ; wybór interpu mutemenu.amxx ; /mute descriptive_fire_in_the_hole.amxx ; informacje o rzuconym granacie PL flash.amxx ; pokazuje kto Cie ośliepił ultimate_ss.amxx ; robiebie ss amx_ss nick 5 dead_talk.amxx ; TT i CT po śmierci mogą rozmawiać ze soba kill_assist.amxx ; asysty alt_end_round_sounds.amxx ; muzyka na koniec rundy polski_cs.amxx ; polskie napisy admin_spec_esp.amxx ; admin po śmierci ma WH esp vip.amxx ; vip na flage T ptb.amxx ; balansowanie teamów Dodatek: ;;;bf2Medals.amxx ; medale na koniec rundy
Napisane przez
bulka
w 13.04.2013 09:54
Predator:
codclass_Predator.sma 6,29 KB 32 Ilość pobrań
codclass_Predator.amxx
Dr:
codclass_Dr.sma 5,35 KB 28 Ilość pobrań
codclass_Dr.amxx
Napisane przez Vasto_Lorde
w 02.12.2012 16:12
Napisane przez kukla1910
w 22.01.2013 18:19
Napisane przez Goliath
w 19.02.2011 20:34
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Rusher";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_M3;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 55;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Rusher";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_M3;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 55;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/cod/w_m3.mdl");
precache_model("models/cod/p_m3.mdl");
precache_model("models/cod/v_m3.mdl");
//powyżej zmieniasz ścieżki do nowych modeli
}
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(ma_klase[id]) //tutaj wstawiamy ma_klase lub ma_perk
{
if(weapon == CSW_M3) //tutaj ustawiamy broń, jakiej model będziemy zmieniać
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/v_m3.mdl")
//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli v_
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/p_m3.mdl")
//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli p_
}
}
}
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Rusher";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_M3;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 55;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/cod/w_m3.mdl");
precache_model("models/cod/p_m3.mdl");
precache_model("models/cod/v_m3.mdl");
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(ma_klase[id])
{
if(weapon == CSW_M3)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/v_m3.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/p_m3.mdl")
}
}
}
register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");
public fw_SetModel(entity, model[])
{
if(!pev_valid(entity))
return FMRES_IGNORED
if(!equali(model, "models/w_m3.mdl")) //tutaj wpisujemy ścieżkę do STAREGO modelu w_, czyli tego który chcemy podmienić
return FMRES_IGNORED;
new entityowner = pev(entity, pev_owner);
if(!ma_klase[entityowner]) //tutaj wpisujemy ma_perk lub ma_klase
return FMRES_IGNORED;
engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/cod/w_m3.mdl")
return FMRES_SUPERCEDE
}
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Rusher";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_M3;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 55;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/cod/w_m3.mdl");
precache_model("models/cod/p_m3.mdl");
precache_model("models/cod/v_m3.mdl");
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(ma_klase[id])
{
if(weapon == CSW_M3)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/v_m3.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/p_m3.mdl")
}
}
}
public fw_SetModel(entity, model[])
{
if(!pev_valid(entity))
return FMRES_IGNORED
if(!equali(model, "models/w_m3.mdl"))
return FMRES_IGNORED;
new entityowner = pev(entity, pev_owner);
if(!ma_klase[entityowner])
return FMRES_IGNORED;
engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/cod/w_m3.mdl")
return FMRES_SUPERCEDE
}
Napisane przez verman
w 07.02.2012 21:41
Witam!
Przedstawiam wam paczkę FFA + BF2 mojego autorstwa.
; AMX Mod X plugins ; Admin Base - Always one has to be activated admin.amxx ; admin base (required for any admin-related) ;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx) ; Basic admincmd.amxx ; basic admin console commands adminhelp.amxx ; help command for admin console commands adminslots.amxx ; slot reservation multilingual.amxx ; Multi-Lingual management ; Menus menufront.amxx ; front-end for admin menus cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings) plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.) ;telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!) mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel) pluginmenu.amxx ; Menus for commands/cvars organized by plugin ; Chat / Messages adminchat.amxx ; console chat commands antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message imessage.amxx ; displays information messages adminvote.amxx ; vote commands ; Map related nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle mapchooser.amxx ; allows to vote for next map timeleft.amxx ; displays time left on map ; Configuration pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands ; Counter-Strike ;restmenu.amxx ; restrict weapons menu statsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!) ;miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike ;stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!) ; Enable to use AMX Mod plugins ;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer ; Custom - Add 3rd party plugins here bf2rank.amxx ; Główny silnik moda BF2 v.2.0.0 realnadedrops.amxx ; Po śmierci z gracza wypadają wszystkie bronie i granaty. bcd_hudtimer.amxx ; Odliczanie do wybuchu bomby. backweapons.amxx ; Broń na plecach gracza. fire_in_the_hole.amxx ; Spolszczony tekst o rzuconym granacie. afkbombtransfer.amxx ; Przenoszenie bomby od graczy AFK. allow_round_finish.amxx ; Pozwala dokończyć rundę mimo końca czasu mapy. adminlisten.amxx ; Administrator widzi wszystkie rozmowy na serwerze. reloadbar.amxx ; Pasek stanu podczas przeładowywania broni. sillyc4.amxx ; Umożliwia podkładanie bomby na ścianach. join_leave.amxx ; Wyświetla kto wchodzi i wychodzi z serwera. flash_snitch.amxx ; Wyświetla kto z naszej drużyny oślepił nas flashem. admin_spec_esp.amxx ; WH dla administratora gdy nie żyje lub gdy jest spect. abd.amxx ; Wyświetla obok celownika zadane i otrzymane obrażenia. polski_cs.amxx ; Spolszczone napisy Counter-Strike. amx_ip.amxx ; Wyświetla w konsoli IP graczy przebywających na serwerze. ad_manager.amxx ; Reklama ukazująca się co jakiś czas na czacie. spawn_protection.amxx ; Ochrona przed zabiciem na początku rundy (trwa 5 sekund). Bullet_Whizz.amxx ; Realistyczne dzwięki przelatujących koło nas pocisków. parachute.amxx ; Spadochron dla wszystkich za darmo (Użyj: E). ptb.amxx ; Balansowanie i wyrównywanie drużyn. wymuszanie_interpu.amxx ; Wymuszanie interpu 0.01. hpk.amxx ; Wyrzuca z serwera graczy z pingiem większym niż 120.
// Battlefield 2 Rank Mod PL v.2.0.0 bf2_active "1" // 0 - plugin wyłączony, 1 - plugin włączony bf2_badges "1" // 0 - system odznak wyłączony, 1 - system odznak włączony bf2_badgepowers "1" // 0 - moce odznak wyłączone, 1 - moce odznak włączone bf2_awp "0" // 0 - scout za odznakę snajperską, 1 - awp za odznakę snajperską bf2_ffa "0" // 0 - atakowanie drużyny w celu zdobycia fragów wyłączone, 1 - atakowanie drużyny w celu zdobycia fragów włączone bf2_xpmultiplier "0.1" // Wielkośc dziesiętna do następnej rangi bf2_xpminplayers "2" // Minimalna liczba graczy wymagana do zdobycia punktów za wybuch lub rozbrojenie bomby bf2_reset_days "30" // Liczba dni gdy gracz nie gra po którym kasują się rangi bf2_icon_time "1.5" // Czas w jakim mają wyświetlac się ikony rang nad graczem bf2_help_url "http://twojastrona.pl/bf2webdocs" // Strona na której umieszczone są pliki pomocy bf2_statustext "1" // 0 - informacje w hud wyłączone, 1 - informacje w hud włączone bf2_hud_options "abcde" // a - wyświetla zdrowie/pancerz/broń dla drużyny, b - wyświetla range dla drużyny, c - wyświetla range dla wrogów, d - nie wyświetla informacji jeśli wróg jest niewidzialny, e - wyświetla graficzną rangę nad głową gracza bf2_wymus "1" // 0 - wymuszanie hud_centerid 0 oraz cl_shadows 0 wyłączone, 1 - wymuszanie hud_centerid 0 oraz cl_shadows 0 włączone bf2_flag_kills "2" // Liczba punktów za przejęcie flagi bf2_flag_round_kills "0" // Liczba punktów za wygraną rundę bf2_flag_match_kills "0" // Liczba punktów za wygrany mecz // Advanced Bullet Damage amx_bulletdamage_recieved "1" // 0 - pokazywanie obrażeń wyłączone, 1 - pokazywanie obrażeń włączone amx_bulletdamage "1" // 0 - plugin wyłączony, 1 - pokazuje zadane obrażenia, 2 - pokazuje zadane obrażenia, ale nie przez ściane // Spawn Protection sv_sp "1" // 0 - pluginy wyłączony, 1 - plugin włączony sv_sptime "5" // Czas ochrony na początku rundy (w sekundach) sv_spmessage "1" // 0 - pokazywanie informacji wyłączone, 1 - pokazywanie informacji włączone sv_spshellthick "25" // Siła z jaką świeci gracz // Bullet Whizz amx_bulletwhizz "1" // 0 - plugin wyłączony, 1 - plugin włączony amx_bulletwhizz_dis "35" // Maksymalny dystans słyszalności przelatujących pocisków // Parachute sv_parachute "1" // 0 - plugin wyłączony, 1 - plugin włączony parachute_fallspeed "100" // Szybkość lotu na spadochronie
Napisane przez .:LajT:. :*
w 11.03.2012 22:31
; AMX Mod X plugins ; Admin Base - Always one has to be activated admin.amxx ; admin base (required for any admin-related) ;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx) ; Basic admincmd.amxx ; basic admin console commands adminhelp.amxx ; help command for admin console commands adminslots.amxx ; slot reservation multilingual.amxx ; Multi-Lingual management ; Menus menufront.amxx ; front-end for admin menus cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings) plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.) ;telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!) mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel) ; Chat / Messages adminchat.amxx ; console chat commands antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message imessage.amxx ; displays information messages adminvote.amxx ; vote commands ; Map related nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle ;mapchooser.amxx ; allows to vote for next map timeleft.amxx ; displays time left on map ; Configuration pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands ; Counter-Strike ;restmenu.amxx ; restrict weapons menu statsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!) ;miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike ;stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!) ; Enable to use AMX Mod plugins ;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer ; Custom - Add 3rd party plugins here ;Pluginy bf2rank.amxx ;Bf2 rank ad_manager.amxx ;reklamy na serwerze admin_spec_esp.amxx ;admin ma wh po smierci Allow_round_finish.amxx ;pozwala dokonczyc runde afkkicker.amxx ;kickuje AFK graczy c4timer.amxx ;licznik wybuchu bomby descriptive_fire_in_the_hole.amxx ;granaty w say'u galileo.amxx ;system votowania map hpk_pl.amxx ;wyrzuca graczy za duzy ping join_leave.amxx ;pokazuje kto odchodzi/dolacza polski_cs.amxx ;spolszczenie cs'a unbanmenu.amxx ;odbanuje graczy ultimate_ss_log.amxx ;robi screeny graczowi i zapisuje do logow
// Use this file to configure your DEDICATED server. // This config file is executed on server start. // disable autoaim sv_aim 0 // disable clients' ability to pause the server pausable 0 // default server name. Change to "Bob's Server", etc. hostname "Counter-Strike 1.6 Server" // maximum client movement speed sv_maxspeed 320 // 20 minute timelimit mp_timelimit 20 sv_cheats 0 // load ban files exec listip.cfg exec banned.cfg // Round Sound Cvars ers_enabled "1" ers_player_toggle "1" erc_time_ads "60" erc_random_precache "5-5" ers_enabled <iNum> //czy plugin ma dzialac 0 - wylaczony / 1 - wlaczony, oryginalnie 1 ers_player_toggle <iNum> //komenda "/roundsound" (dzięki tej komendzie kazdy gracz bedzie mógl wylaczyc i wlaczyc sobie muzyke na koniec rundy) 0 - wylaczona / 1 - wlaczona, oryginalnie 1 erc_time_ads <iTime> // czas w sekundach co ile ma wyswietlac w czacie informacje o "/roundsound" 0 - wylaczony, oryginalnie 70 erc_random_precache <iMaxTeam or iMax_T-iMax_CT> //ilosc plików muzycznych na druzyne, przyklad:gdy do obu druzyn przypisane sa po dwa utwory //tag widoczny przy komunikatach wysylanych przez plugin roundsound_tag AMXX.PL //w jaki sposob ma wysylac informacje o granym utworze a - center b - hud c - status text mozna laczyc np ab - pokaze w hudzie i center jesli podamy nic nie wyswietli sie nigdzie roundsound_information_play abc //jak czesto ma sie pojawiac info o dostepnych komendach ustawienie na 0 wylacza pokazywanie informacji roundsound_information_show 300 //sciezka do folderu z muzyka dla CT podajemy bez sound/ wazna jest wielkosc liter roundsound_ct_path misc/CT //sciezka do folderu z muzyka dla TT podajemy bez sound/ wazna jest wielkosc liter roundsound_tt_path misc/TT // 0 - nie mozna uzyc komendy /playlista 1 - mozna plugin sam generuje playliste 2 - mozna admin musi stworzyc playliste (folder configs pliki ctplaylist.txt i ttplaylist.txt) roundsound_playlist_on 1 //czy mozna uzyc komendy /roundsound pozwalajace na graczowi na wylaczenie/wlaczenie dla siebie roundsounda roundsound_roundsound_on 1 //ma odgrywac utwory po kolei czy losowo 0 - po kolei 1 - losowo roundsound_mode 0 //////////////////////// Battlefield 2: Rank Mod //////////////////////// bf2_active 1 //(1|0) - Wlacz/wyłącz Plugin (Standardowo 1 - Wlaczony) bf2_badges 1 //(1|0) - Wlacz/wyłącz system odznak (Standardowo 1 - Wlaczone) bf2_badgepowers 0 //(1|0) - Wlacz/wyłącz moce dla odznak (Standardowo 0 - Wylaczone) bf2_awp 0 //(1|0) - AWP/Scout. Co ma dostac gracz jesli posiada odznake za bron snajperska (Standradowo 0 - Scout) bf2_ffa 0 //(1|0) - Wlacz/wyłącz atakowanie druzyny dla zdobycia fragow i uzycia odznak (Standardowo 0 - Wylaczone) bf2_xpmultiplier 0.1 //(dziesietna) - Wielkosc jaka ma byc do nastepnej rangi. (z 0.1 to jest: 15 trzeba zabic aby miec range 1, 20 000 zabic aby byc w top randze) (Standradowo 0.1) bf2_xpminplayers 2 //(int) - Minimalna ilosc graczy, wymagana aby zdobywac pkt za wybuch/rozbrojenie bomby oraz za kradziez flag (jesli gramy w tryb CTF) (Standradowo 2) bf2_reset_days 21 //(int) - Liczba dni gdy gracz nie gra po ktorych kasuje sie jego (Uwaga: obecnie dziala tylko z zapisem nVault) (Standradowo 21) bf2_icon_time 1.5 //(dziesietna) - Czas w jakim maja sie wyswietlac ikony nad graczami (info o randze) jak na nich nacelujesz (Standradowo 1.5) bf2_help_url "" //(znaki) - strona na ktorej umieszczone sa pliki pomocy (opcjonalnie) nie dodawaj na koncu / bf2_statustext 1 //(int) - Enable/Disable the points, # of bagdges, and rank info that replaces player name info in hud (Standradowo 1 - Wlaczone) bf2_hud_options "abcde" //(flagi) - Ustawienia hud gracza, nie dziala jesli Opcja PlayerName jest wlaczona (Standradowo "abcde") //flag a - Wyswietl Zdrowie/Pancerz/Bron dla druzyny //flag b - Wyswietl Range dla druzyny //flag c - Wyswietl Range dla wrogow //flag d - Nie wyswietlaj informacji jesli wrog jest niewidzialny (dana odznaka umozliwia niewidzialnosc) //flag e - Wyswietl graficzna Range nad glowami graczy //Integracja z CS FLAGS bf2_flag_kills 2 //(int) - Ile punktow za przejecie flagi bf2_flag_round_kills 0 //(int) - Ile punktow za wygrana runde bf2_flag_match_kills 0 //(int) - Ile punktow za wygrany mecz advertisements ; !g zielony ; !t kolor druzyny ; !n normalny zolty kolor w chacie !gWitam na serwerze Cs-Blabla.pl Zycze milej gry !gPamietaj ze kolor czerwony to Terrorysci a niebiescy to Anty-Terrorysci !gH@ serwera .:Lajt:. Przerwa :* !tWpisz /roundsound aby wylaczyc dzwieki pod koniec rundy !gIp naszego serwera to "wpisz tu ip". Pozdrawiam !gWpisz /bf2menu - pokazuje menu glówne Lub /bf2 !g/ranks - pokazuje dostepne rangi do zdobycia !g/odznaki1 - pokazuje liste odznak i wymagan cz.1 !g/odznaki2 - pokazuje liste odznak i wymagan cz.2 !g/odznaki3 - pokazuje liste odznak i wymagan cz.3 !g/gracze - pokazuje jacy gracze graja na serwerze i jaka maja range !g/bf2stats - pokazuje twoje statystyki broni !gWpisz /admin aby wyswietlic liste adminow znajdujacych sie na serwerze
;; PodBot win32 addons/podbot/podbot_mm.dll linux addons/podbot/podbot_mm_i386.sow tedy powinno wszysto dzialac bez Botów na serwerze