Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

NErrrF? - zdjęcie

NErrrF?

Rejestracja: 06.01.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.01.2013 15:43
-----

Moje tematy

Edycja informacji o klasie w hudzie.

14.01.2013 21:59

Witam proszę o edycje informacji o klasie . Teraz pojawiają sie po lewej stronie a ja bym je chciał miec po prawej.
Chodzi o te info Klasa/Level/perk...

Wgranie votemapu

14.01.2013 18:14

Zlece wgranie pluginu to votowania map (dmm.amxx) tak aby działał. GG-38361444 cena 10 zł

zbyt szybkie glosowanie w deagsmapmanager.amxx

14.01.2013 17:31

Siemanko. Mam problem z deagsmapmanager.amxx . Albowiem glosowanie robi sie juz 10 minut przed czasem mapy.
Po czym gramy 8 minut i 2 minuty przed koncem zmienia mapke na ta wybraną. Mozna to zmienic zeby tak jak wszedzie zmienialo mape dopiero przed koncem czasu mapy i robilo glosowanie tez wtedy?

cvary
dmap_strict 0 - (Domyślnie 0) Jeżeli ustawimy na 1 jedynie mapy z mapcycle mogą być nominowane.
enforce_timelimit 1 - (Domyślnie 0) zmiana mapy tylko i wyłącznie po upływie czasu
timelimit czyli czasu mapy, kiedy jest ustawione na 1.
emptymap_allowed 0 - (Domyślnie 0) Aby włączyć / wyłączyć tę funkcję
amx_emptymap 0 - (Domyślnie "" albo 0 ) Chcesz aby serwer zmieniał na jakąkolwiek mape
amx_staytime 0 - (Domyślnie 0) po ilu sekundach można nominować następną mape
amx_idletime 0 - (Domyślnie 0) Ile godzin gracz nie możę zostać połączony z serwerm
nominations_allowed 1 - umożliwia godzenie się z nominacjami
weapon_delay 1 - Na mapach fy_ itp umożliwia czekanie zanim wezmiesz broń

plugin do votowania map

13.01.2013 21:57

Szukam pluginu do votowania map (polski vote) z opcją rtv i nominowaniem. ( niechce galileo)

Nie przenosi to teamu problem z ptb

12.01.2013 22:08

WItam , Mam problem z ptb , Gdy pokazuje sie menu wyboru druzyny i np klikne TT a w TT jest wiecej osob to menu znika a ja zostaje na specu. Mam zainstalowane PTB. JAk to naprawic
ptb.cfg
// Te dwa cvary musze byc ustawione na 0, zeby PTB dzialal wlasciwie.
mp_autoteambalance 0
mp_limitteams 0
// Kontrola wiadomosci w chacie: 0 = wyl. 1 = wl. 2 = wtedy transfery beda pokazywane w HUD ale nie w chacie.
//  Jesli ustawione na 3 to wszystkie wiadomosci beda pokazywane na chacie i transfery w HUD
ptb_saychat 1
					   
// Typ transferow moze tylko byc 1,2 lub 3, gdzie 3 jest najbardziej "agresywny"
// 1 = domyslny
ptb_transfer_type 1
// Ustaw na 0 jesli admini z immunitetem rowniez maja byc przenoszeni
ptb_switch_immunity 0
// Ustaw na 0 jesli admini z immunitetem nie beda mogli wybierac druzyn ktorych chca
ptb_limitjoin_immunity 0
// Tutaj ustawiasz jaka flage musi posiadac admin zeby nie byc przenoszonym ( domyslna flaga to C )
ptb_immunity_level "c"
// Tutaj ustawiasz jaka flage musi miec admin zeby moc zmieniac ustawienia PTB (Default l ADMIN_RCON)
ptb_access_level "l"
// Jesli chcesz miec podglad transferow w HLSW chat zostaw ta wartosc ustawiona na 1
ptb_show_in_hlsw 1[/size][/font][/color]
[color=#282828][font=helvetica, arial, sans-serif][size=3]// team selection control
amx_ptb limitjoin	   on	   // ustawia limity przy wchodzeniu do danej druzyny
amx_ptb limitafter   0		  // liczba rund po ktorych zaczyna sie limitowanie druzyn
amx_ptb limitmin		 0			  // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie limitowanie druzyn
amx_ptb maxsize   10	   // maksymalna wielkosc druzyny
amx_ptb maxdiff   2			 //  maksymalna roznica w liczbie czlonkow w druzynie
amx_ptb autorounds   3		  // number of first rounds into match, which allow autojoin only
amx_ptb wtjauto   3			 // ilosc wtj (winner team joiner) po ktorych gracz zostaje automatycznie przydzielony
amx_ptb wtjkick   5			 // liczba wtj, po ktorych gracz zostaje wyrzucony
amx_ptb kick			 off    //  licznik  wtj kick wlaczony/wylaczony (on/off)
amx_ptb savewtj   off    // zapisuj wtj do pliku wtj.log
// team balancing actions
amx_ptb switch	 on		   // przerzuc/transferuj graczy
amx_ptb switchafter  3		  // liczba rund po ktorych zaczyna sie transferowanie
amx_ptb switchmin	   2			   // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie transferowanie
amx_ptb switchfreq   1		  // relative next possible switch round
amx_ptb playerfreq   7		  // relative next possible switch round for player
amx_ptb forceswitch  0		  // liczba prob, po ktorych PTB wlacza sie , jesli konieczne
amx_ptb deadonly		 off	 //  transferuj tylko graczy, ktorzy sa DEAD
// wiadomosci (dobrze miec wlaczone kiedy debugujesz, jesli uzywasz statsx nie miej wlaczonych)
amx_ptb tellwtj   off    //  informuj o probach WTJ
amx_ptb announce		 off    // oglaszaj status druzyn na poczatku rundy
amx_ptb sayok		   off	 // oglaszaj status druzyn, jesli druzyny sa OK
amx_ptb typesay   off   // uzywaj wiadomosci HUD
// team strength limits
amx_ptb maxstreak	   3			   // maksymalna ilosc "passy zabic" gracza
amx_ptb maxscore		 2			  // maksymalna dozwolona roznica w wyniku gry
amx_ptb minrating	   1.5	 // minimalny, istotny wskaznik druzyny
amx_ptb maxrating	   2.0	 // maxymalny, istotny wskaznik druzyny
amx_ptb superrating  3.0	    // super critical team rating
amx_ptb maxincidents 50		 // maximum kills + deaths before the score is divided by PTB_SCALEDOWN
amx_ptb scaledown	   2			   // divisor for kills and deaths