Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

dw11 - zdjęcie

dw11

Rejestracja: 03.01.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 14.07.2013 11:22
-----

Moje tematy

[Klasa] Sadysta

15.06.2013 08:50

Klasa - Sadysta

 

testyq.png

Klasa Sadysta - Na wstępie zaznaczam, że jest to klasa przerobiona z pluginu Diasa - PowerSaw 2013, i to jemu należą się podziękowania!

Klasa w sam raz dla ludzi lubiących nowe bronie (i walkę wręcz), bowiem plugin ten dodaje owej klasie Piłę Łańcuchową znaną z gry CS:Online, Power Saw. Jest to potężna broń, która zalicza się jako PRIMARY, tak samo jak karabiny snajperskie, strzelby, itp. Dla urozmaicenia dodałem klasie także obrażenia z inteligencji, bowiem bez nich nie byłaby ona w stanie konkurować z komandosem (który najczęściej ma 1/1 z noża) lub z klasami zasięgowymi (np. Snajper - 1/x z AWP). Power Saw jest bronią którą można atakować na 2 sposoby. I tu niespodzianka: Broń posiada benzynę - odpowiednik amunicji u karabinów. Po zmarnowaniu benzyny, nie będzie można już atakować LPM. Pozostaje już tylko PPM, który jest silniejszy, lecz wolniejszy, ale za to jest w stanie zabić kilku wrogów naraz, a co najważniejsze - nie marnuje benzyny.
 

instalacja.png

Plik codclass_sadysta.amxx do folderu plugins.
Plik codclass_sadysta.sma do folderu scripting.
W pliku: plugins-codmod.ini dopisujemy codclass_sadysta.amxx.
Modele z folderu models wrzucamy prosto do cstrike/models
Dźwięki z folderu sounds wrzucamy do cstrike/sounds/weapons
Pliki z folderu sprites wrzucamy do cstrike/sprites

 

 

testyi.png

 

Załączony plik  cstrike.rar   845,56 KB  216 Ilość pobrań

Załączony plik  codclass_sadysta.sma   30,9 KB  175 Ilość pobrań
  codclass_sadysta.amxx

 

ss.png

 

 

[Klasa] Lakrymator

02.03.2013 16:32

Klasa - Lakrymator


Dołączona grafika


Klasa Lakrymator - pomysł na nazwie wziął się od nazwy gazowych środków trujących.
Klasa więc otrzymuje broń, dokładnie znaną z CS:O, Antidoter (POISON-GUN).
Broń ta działa na zasadzie miotacza, tzn. widać "smugi" trucizny zostawione za strzałem;
ma określony zasięg (nie trafia przeciwnika na dużej odległości, co jest jej wadą -
działa jedynie na krótkim/średnim zasięgu.)
Klasa ta jest przerobiona z pluginu "ZP - ANTIDOTER".
Nie jest to żadna super-pro klasa, myślę jednak że chociaż kilku osobom się spodoba :).

Dołączona grafika


Plik codclass_lakrymator.amxx do folderu plugins.
Plik codclass_lakrymator.sma do folderu scripting.
W pliku: plugins-codmod.ini dopisujemy codclass_lakrymator.amxx.
Modele z folderu models wrzucamy prosto do cstrike/models
Dźwięki z folderu sounds wrzucamy do cstrike/sounds/weapons
Pliki z folderu sprites wrzucamy do cstrike/sprites

Cvary:
  • zp_antidoter_poison_delay [Szybkość strzału broni] [Standardowo 0.1]
  • zp_antidoter_max_clip [Clip (Amunicja po lewej stronie) broni] [Standardowo: 100]

Dołączona grafika


Załączony plik  codclass_lakrymator.sma   14,26 KB  345 Ilość pobrań
  codclass_lakrymator.amxx
Załączony plik  cstrike.rar   864,25 KB  370 Ilość pobrań


Dołączona grafika


http://img692.images...9027/sh2yuv.png
http://img716.images.../7048/sh1ck.png
http://img827.images...7/7598/sh4z.png
http://img850.images.../7241/sh3iz.png

[Klasa] GaussGunner

26.01.2013 17:47

Dołączona grafika


Klasa - GaussGunner


Klasa GaussGunner otrzymuje słynne działo gaussa (Gauss Rifle) znane z gry S.T.A.L.K.E.R.
Jako "motywację" do stworzenie tego pluginu wykorzystałem plugin "WaterGun" do ZP moda.
Zamiast tego pozmieniałem modele, sounds oraz dmg, recoil i szybkość strzału broni, tworząc nową broń. (Zrobiłem to celowo z tego pluginu, ponieważ zostawiłem efekt smugi po strzale i małych kulek światła, które rozpraszają się na ekranie po strzale z tej broni.)

Dołączona grafika


Instalacja:


Plik codclass_gaussgunner.amxx do folderu plugins.
Plik codclass_gaussgunner.sma do folderu scripting.
W pliku: plugins-codmod.ini dopisujemy codclass_gaussgunner.amxx.
Modele z folderu models wrzucamy prosto do cstrike/models
Dźwięki z folderu sounds wrzucamy do cstrike/sounds/weapons
Pliki z folderu sprites wrzucamy do cstrike/sprites

Cvary:


* zp_gaussgun_dmg [DMG dla GaussGuna w mnożeniu: DMG AWP * xxx = DMG GG] [Standardowo 1.5]
* zp_gaussgun_recoil [Odrzut broni] [Standardowo 1.01]
* zp_gaussgun_clip [Clip broni] [Standardowo 5]
* zp_gaussgun_spd [Szybkość strzału broni [Szybkość AWP * xxx = Szybkość GG] [Standardowo 0.5]
* zp_gaussgun_ammo [Ammo dla broni] [Standardowo 50]


Dołączona grafika

Załączony plik  cstrike.rar   1,4 MB  223 Ilość pobrań

Załączony plik  codclass_gaussgunner.sma   21,73 KB  181 Ilość pobrań
  codclass_gaussgunner.amxx