Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

dw11 - zdjęcie

dw11

Rejestracja: 03.01.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 14.07.2013 11:22
-----

#552865 [Klasa] Commandos !

Napisane przez DEADP00L w 06.07.2013 22:12

Siema to znowu Ja ! :D

 

Tym razem przygotowałem dla Was kolejną klasę do cod moda :) Myślę, że i ta wam się spodoba. Otóż ta klasa leczy się spadając z wysokości, pod celownikiem pokazuje nam się licznik HP, który informuje Nas ile zostało nam jeszcze HP do uleczenia. Jeżeli zostanie nam 0/100 pkt w liczniku to musimy poczekać na nową rundę :)

 

 

testyq.png

Nazwa Klasy: "Commandos"
Opis Klasy: "Posiadajac ta klase leczysz sie spadajac z wysokosci !"
Dodatkowe Bronie Klasy: "M4A1 & HEGRENADE"
Zdrowie na start: "120"
Kondycja: "40"
Inteligencja: "10"
Wytrzymalosc "10"

CVARY:

ilosc_hp "100" - tym cvarem ustalamy ile maksymalnie możemy się uleczyć (domyślnie 100)

Wymagane moduły:

engine
fun
hamsandwich

Planuję dodać sprite nad naszą głową, który będzie pokazywał że się leczymy coś jak w apteczkach.

 

testyi.png

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 11


#473591 [Klasa] & [Perk] Mini Gunner v1.0 !

Napisane przez DEADP00L w 31.10.2012 22:28

Mini Gunner v1.0


Siema :D

Jest to pierwsza działająca klasa z Minigunem, co prawda jest już taka klasa na forum lecz niedziałająca. Obiecałem, że napiszę nową i tak o to powstała nowa klasa z Minigunem, oczywiście kod (zapożyczyłem go z miniguna pod ZombieMod'a) nie jest mój ja go tylko przerobiłem pod Call of Duty Mod'a lecz nie występują w niej żadne bugi.


Dołączona grafika

Nazwa Klasy:  "Mini Gunner"
Opis Klasy: "Dostaje miniguna"
Dodatkowe Bronie Klasy: "Deagle"
Zdrowie na start: "115"
Kondycja:  "7"
Inteligencja: "0"
Wytrzymalosc  "3"

Cvary:

minigun_cod_dmg "1.10"				   // Zadawany DMG z Miniguna
minigun_recoil "2.5"						  // Ustawia recoila w Minigunie
minigun_clip "200"			   			// Ustawia magazynek
minigun_spd "0.75"						// Ustawia prędkość strzelania z Miniguna
minigun_ammo "200"					// Ustawia ammo w Minigunie
minigun_speedrunfire "150.0"	 // Ustawia predkosc ognia
minigun_speedrun "200.0"		// Ustawia predkosc biegania z minigunem
minigun_shellslife "5000.0"	  // Łuski po kulach (zostawić domyślnie)

Wymagane Moduły:

engine
fakemeta
fun
hamsandwich
xs
dhudmessage
codmod

Dodatkow Informacje:

* Podczas srzelania widać lecące łuski,
* Podczas strzelana minigun obraca się,
* Z minigunem biegniemy wolniej,
* W biegu trudniej kogoś trafić, natomiast stojąc w miejscu mamy mniejszy rozrzut.

* Minigun dodaje nam ikonkę broni "Miniguna" wygląda to tak:

Dołączona grafika

* Dodaje nam informacje o amunicji w HUD (Dokładniej używa modułu - dhudmessage)

Dołączona grafika

A tak wygląda model Miniguna:

Dołączona grafika


Instalacja:

Archiwum rozpakowywujemy po czym folder cstrike wrzucamy na nasze FTP serwera.

codclass_minigunner.amxx >> dopisujemy do cod_plugins.ini

(Standardowa)

Changelog:

15.11.2012r - naprawa bugu z bieganiem podczas freezetime.

Dołączona grafika

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 21


#548023 [Klasa] Shinobi

Napisane przez DEADP00L w 06.06.2013 17:38

Shinobi

 

Siema :D

 

Przerobiłem kod "Dual Katana (2013) by Dias" pod klasę do Call of Duty MODa. Do klasy dodałem niewidzialność, którą możemy zmienić cvarem oraz grawitację. DMG z LPM jest zwiększany wraz z naszą inteligencją, natomiast DMG z PPM zostawiłem bez zmian. Na start zabiera nam podstawowe bronie i zostaje nam tylko dual-katana. Myślę, że klasa będzie przydatna :)

 

 

testyq.png

    Nazwa Klasy: "Shinobi"
    Opis Klasy: "Dostaje dual-katane LPM(40DMG+int)/PPM(80DMG). Jest niewidzialny oraz bardzo szybki."
    Dodatkowe Bronie Klasy: "KNIFE"
    Zdrowie na start: "100"
    Kondycja: "110"
    Inteligencja: "0"
    Wytrzymalosc "0"

________

Autorem kodu jest Dias.

Wymagane Moduły:

engine
fun
fakemeta
hamsandwich
cstrike

Załączam tutaj screeny + wideo by Dias prezentujące klasę:

 

640px-Cbefa546-d673-468f-af51-7f206fad6f

 

640px-9ef412b7-fc11-45a7-a31b-92d6711957

 

WIDEO:

 

 

 

 

testyi.png

 

# Instalacja standardowa !

 

 



Zapomniałem dodać informację o CVARACH:

"s_grawitacja" "300.0"  - tutaj możemy zmienić naszą domyślną grawitację.
"s_niewidzialnosc" "0"  - tutaj możemy ustawić niewidzialność klasy (0-255).

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 14


#510626 [Klasa] GaussGunner

Napisane przez dziobax w 04.02.2013 00:00

klasa fajnawa, ale trzeba wrzucic plik dźwiękowy do sound/weapon a w paczce jest souds/nazwa.wav
taki szczegół
  • +
  • -
  • 1


#426386 Ustawienie graczowi możliwości podnoszenia broni obcych

Napisane przez d0naciak w 30.06.2012 21:09

Witam, w tym poradniku zaprezentować chciałbym nową funkcję natywną do codmoda, umożliwaiającą włączenie/wyłączenie możliwości blokowania podnoszenia broni graczowi.
Pierw otwieramy nasze *.sma CodModa i tworzymy nową zmienną globalną poprzez dodanie nad plugin_init() tego :
new blokada_broni[33];
Na sam koniec kodu dodajemy następujące publici :
public UstawBlokadeBroni(id, wartosc)
    blokada_broni[id] = wartosc;

public SprawdzBlokadeBroni(id)
    return blokada_broni[id];

W publicu CurWeapon edytujemy odpowiednio warunek, aby nie wyrzucało broni przy ich podniesieniu
if(!(1<<bron & bronie))
trzeba zamienić na
if(!(1<<bron & bronie) && blokada_broni[id])

W publicu DotykBroni, dodajemy warunek, który zabrania podneszenia broni, gdy mamy włączoną blokade, a więc pod :
if(!is_user_connected(id))
        return HAM_IGNORED;
dodajemy
if(!blokada_broni[id])
        return HAM_IGNORED;

Teraz do publica UsunUmiejetnosci(id) dodajemy to :
blokada_broni[id] = 1;

Dzięki temu, kiedy gracz wejdzie na serwer, bedzie miał od razu włączoną blokade.
Na koniec wystarczy zarejestrowac natywy, robimy to poprzez dodanie do plugin_natives() tego :
register_native("cod_set_user_weaponsblocking", "UstawBlokadeBroni", 1);
    register_native("cod_get_user_weaponsblocking", "SprawdzBlokadeBroni", 1);

Koniec edycji sma, przechodzimy do codmod.inc oraz na jego koniec dodajemy takie linijki :
native cod_set_user_weaponsblocking(id, wartosc); //Ustawia graczowi blokade broni (1 włącza, 0 wyłącza)
native cod_get_user_weaponsblocking(id); // Zwraca 1, jezeli gracz ma wł. blokade, w przeciwnym wypadku zwraca 0
Okej, juz prawie gotowe, wystarczy zrobić np. klase, ktora bedzie mogla podniesc kazdą broń, robimy to poprzez dodanie do cod_class_enabled(id) tego
cod_set_user_weaponsblocking(id, 0);
a także w cod_class_disabled dodajemy to
cod_set_user_weaponsblocking(id, 1);

Oczywiście należy także cvar cod_weaponsblocking ustawić na 0 w addons/amxmodx/configs/codmod.cfg

Koniec, nie zapomnijcie przekompilowac sma codmoda a takze klasy ;>
  • +
  • -
  • 12