Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

.:Felek:. - zdjęcie

.:Felek:.

Rejestracja: 29.12.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.04.2013 17:14
-----

#517906 [ROZWIĄZANE] Serwer na linuxie i problem z metamod lub amxx

Napisane przez Amaroq w 21.02.2013 15:59

Z logów wynika iż używasz metamod-p v19p32 i amxmod'a 1.8.2, podejrzewam, że ściągnąłeś wersje stable, musisz po prostu zainstalować nowego metamod 1.20-am z http://amxmodx.org bądź metamod-p 1.20p36 ze strony http://metamod-p.sourceforge.net, ale zanim to zrobisz to wyłącz metamod'a i sprawdź wersje hlds wpisując komendę version i jeżeli masz wersje <=5787 to musisz zainstalować amxmod'a 1.8.1 lub 1.8.2hg26-dev albo wersje niższą od 1.8.2hg26-dev(nie wiem jak z wersjami powyżej hg 26), natomiast jeżeli masz wersje 5956 lub większą (ale chyba 5956 jest najnowszą) to musisz zainstalować nowszego metamod'a.
  • +
  • -
  • 2


#208924 Jak zmienić napis "gra" na serwerze ? mam dziwną

Napisane przez ;(( w 24.01.2011 15:21

w dproto.cfg lub plugin Game Name changer.
  • +
  • -
  • 2


#516922 Minecraft Mod - Film

Napisane przez DarkGL w 18.02.2013 20:06


  • +
  • -
  • 14


#326570 Przekazywanie perku innej osobie ( /daj, /oddaj )

Napisane przez Kaleka w 25.11.2011 21:12

Dołączona grafika
Plugin umożliwia przekazywanie Perków między graczami.
Została dodana wersja dla tych którzy używają wytrzymałość perku
Plugin był dostępny na stronie QTM_Peyote, której już nie ma.
Nie jestem autorem tego pluginu, od siebie dodałem tylko wersje z wytrzymałością
Dla serwerów z starym Cod: [QTM COD:MW Mod] Komenda /daj - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Dołączona grafika
say /daj  -  otwiera menu przekazywania perku
say /oddaj  -  otwiera menu przekazywania perku


Dołączona grafika
1. Wrzucamy skompilowany plugin na nasz serwer.
2. Dopisujemy do plugins-codmod.ini:
OddajPerk.amxx
Lub
OddajPerk_wytrzymalosc.amxx

Dołączona grafika
Dla serwerów bez wgranej wytrzymałości perków:
Załączony plik  OddajPerk.sma   2,49 KB  2693 Ilość pobrań
  OddajPerk.amxx
Załączony plik  OddajPerk.amxx   3,77 KB  329 Ilość pobrań


Dla serwerów z wgraną wytrzymałością perków:
Załączony plik  OddajPerk_wytrzymalosc.amxx   3,91 KB  153 Ilość pobrań

Załączony plik  OddajPerk_wytrzymalosc.sma   2,58 KB  959 Ilość pobrań
  OddajPerk_wytrzymalosc.amxx
  • +
  • -
  • 37


#326575 Przekazywanie perku innej osobie ( /daj, /oddaj )

Napisane przez d0naciak w 25.11.2011 21:22

No nic, nikt inny tego nie opublikował więc sie przyda, +
  • +
  • -
  • 2


#521712 Rs'y by. Słoń ;]

Napisane przez K!113r w 04.03.2013 22:42

Prawie Wszystkie są bardzo dobrze obrobione . nie rozumiem słów z 8.Kaliber 44 plus i minus .. to ta chyba tylko jedna nutka ;) ogólnie jest reszta super :D

Plus i minus to jedyne co widze,
Plus i minus to jedyne co słysze, (jedyne)
Plus i minus to jedyne czym żyje,
Plus i minus to jedyne... (jedyne jest)

"Słoń" Ci na ucho nadepnął? <hohoho ale suchar>

Jeżeli chodzi Ci o sens słów to jest to kawałek poświęcony obawom wyniku badania na obecność wirusa HIV w ciele Magika, jak wiadomo jest to nieuleczalne (dziś słyszałem że jednak 2 osoby są wyleczone) i "nie za przyjemne" że tak to ujmę.
Plus - wynik dodatni, potwierdzający że wirus znajduje się w ciele badanego
minus - wynik badań ujemny, odwrotność "plusa".
W utworze artysta zadaje pytania dlaczego on, jaki jest tego powód etc.

Polecam przesłuchać całość.
  • +
  • -
  • 1


#521064 Prośba o Klasę Niezniszczalny i jedną inną .

Napisane przez xGoodNightx w 02.03.2013 20:45

Opis sobie dodaj sam
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Niezniszczalny";
new const opis[] = "";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 500;
new const kondycja = 200;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 500;

new skoki[33];

new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}

public CurWeapon(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return;

if(!ma_klase[id])
return;

set_user_clip(id, 2);
}


stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;

return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}

  • +
  • -
  • 2


#495882 [ROZWIĄZANE] Prośba o klasę "Fizyk"

Napisane przez RvG4 w 30.12.2012 12:25

Trzymaj:

Załączone pliki