Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Bolnok - zdjęcie

Bolnok

Rejestracja: 25.12.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.01.2015 14:37
-----

Moje tematy

Problem z natychmiastowym zabiciem i wyrzuceniem broni.

23.03.2014 14:05

Witam, potrzebuję pluginu, który daje natychmiastowe zabicie z noża oraz po wpisaniu w chat "/kf", usuwa wszytkim bronie i daje im nóż. Udało mi się zrobić plugin, który daje natychmiastowe zabicie z noża. Problem jest jednak taki, że po dodaniu funkcji "strip", przestaje działać natychmiastowe zabicie. Wie ktoś jak to naprawić?
 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>


new  kf=0, maxplayers;
public plugin_init()
{
	register_plugin("KF", "1.0", "Bolnok")
	register_clcmd("say /kf", "cmdkf", ADMIN_KICK)
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "damage" )
	register_event("CurWeapon", "strip", "be", "1=1","2!29")
	maxplayers = get_maxplayers()
}

public cmdkf(id, lvl, cid)
{
		if (!cmd_access(id, lvl, cid, 1))
		{
			return PLUGIN_HANDLED;
		}
		
		if(kf==1)
		{
			kf =2;		
		}
		
		else 
		{
			kf = 1;
			for(new id = 1;id <= maxplayers;id++)
			{
				if(is_user_alive(id))
				{
					strip_user_weapons(id);
					give_item(id, "weapon_knife");
				}
			}
		}

}
public damage(id,item,att,Float:dmg, damagebits)
{ 

if(!is_user_connected(att))
	{
		return HAM_IGNORED; 
	}
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(att);
		
		if(weapon == CSW_KNIFE)
		{
			SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
			return HAM_HANDLED
		}
			
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}
public strip(id)
{
	if(kf ==1)
	{
			strip_user_weapons(id);
			give_item(id, "weapon_knife");
	}
}

Problem przy ustawianiu wartosci tablicy

06.04.2013 21:25

Witam, mam kolejny problem (jak zwykle :D), gdyż próbowałem zrobić możliwość walki na noże, ale na serwerach gdzie jest np. menu wyboru broni. Jest kilka błędów, a ja jestem zielony i niedoświadczony więc nie wiem jak je naprawić. Może tym razem ktoś mi pomoże :D . Poniżej jest kod sma tego "pluginu". Jest też do pobrania jak ktoś woli robić to w edytorze a nie w przeglądarce :D .

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <cellarray>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "dell"
new kf ;

public plugin_init() {
kf = ArrayCreate(1,1);
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /kf", "knife", ADMIN_KICK)
register_clcmd("say /endkf", "endknife", ADMIN_KICK)
RegisterHam (Ham_Item_Deploy, "weapon_P90", "gun",1);
RegisterHam (Ham_Item_Deploy, "weapon_GLOCK18", "gun",1);
RegisterHam (Ham_Item_Deploy, "weapon_USP", "gun",1);
RegisterHam (Ham_Item_Deploy, "weapon_MP5NAVY", "gun",1);
RegisterHam (Ham_Item_Deploy, "weapon_SCOUT", "gun",1);
RegisterHam (Ham_Item_Deploy, "weapon_XM1014", "gun",1);
RegisterHam (Ham_Item_Deploy, "weapon_M3", "gun",1);
}
public knife
ArraySetCell(Array:kf,1,1);
public endkinfe
ArraySetCell(Array:kf,1,2);
public gun(id)
{
if(ArrayGetCell(kf, 1))
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_knife");
} 
return PLUGIN_CONTINUE;
	    }
}

[ROZWIĄZANE] Nigdy niespełnia warunku if

30.03.2013 21:48

Przerobiłem plugin PaintballShop (który mi niedziałał), dodając 2 opcje i troche edytując inne rzeczy. Podczas gry gdy kupuję np. granat dymny . i mam wystarczająco dużo pieniędzy pisze mi mimo wszystko że jej niemam. Jak to naprawić?
Oto kod:
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
#define PLUGIN "PbShop"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Bolnok"
new menu;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
   register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
   register_clcmd("say_team /sklep", "Sklep");
	 register_clcmd("say /shop", "Sklep");
   register_clcmd("say_team /shop", "Sklep");
}
public plugin_cfg()
{
new menu = menu_create("Paintball Shop", "Sklep_Handler");
menu_additem(menu, "Granat Dymny \yKoszt: \r200$");//0
menu_additem(menu, "Granat Wybuchowy \yKoszt: \r500$");//1
menu_additem(menu, "Wyrzutnia Granatow \yKoszt: \r5000$");//2
menu_additem(menu, "Super Marker \yKoszt: \r4000$");//3
menu_additem(menu, "Sprint \yKoszt: \r3000$");//4
menu_additem(menu, "Grawitacja \yKoszt: \r4000$");//5
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");

}
public Sklep(id) {
	    menu_display(id, menu);
	    return PLUGIN_HANDLED;
}

public Sklep_Handler(id, menu, item)
{

if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
  return PLUGIN_CONTINUE;


if(item == MENU_EXIT){
			    return PLUGIN_HANDLED;
  }

switch(item)
{
  case 0: {
   if(cs_get_user_money(id) >= 200)
  {
  give_item ( id, "weapon_smokegrenade" )
  cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) - 200)
  client_print(id, print_center, "[PBSklep] Kupiles granat dymny")
  }
   else
   {
    client_print(id, print_center, "Nie masz tyle pieniedzy !")
   }
  
  }
  case 1:
  {
   if(cs_get_user_money(id) >= 500)
   {
    give_item(id, "weapon_hegrenade")
    cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) - 500)
    client_print(id, print_center, "[PBSklep] Kupiles granat wybuchowy")
   }
   else
   {
    client_print(id, print_center, "Nie masz tyle pieniedzy !")
   }
  }
  case 2:
  {
   if(cs_get_user_money(id) >= 5000)
   {
    give_item(id, "weapon_flashbang")
    cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) - 5000)
    client_print(id, print_center, "[PBSklep] Kupiles Flashbang")
   }
   else
   {
    client_print(id, print_center, "Nie masz tyle pieniedzy !")
   }
  }
  case 3:
  {
   if(cs_get_user_money(id) >= 4000)
   {
    give_item(id, "weapon_p90")
    cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) - 4000)
    client_print(id, print_center, "[PBSklep] Kupiles Super Marker")
   }
   else
   {
    client_print(id, print_center, "Nie masz tyle pieniedzy !")
   }
  }
  case 4:
  {
   if(cs_get_user_money(id) >= 3000)
   {
    new bonus = 0
    bonus = 150
    set_user_maxspeed(id,250.0 + bonus)
    cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) - 3000)
    client_print(id, print_center, "[PBSklep] Kupiles Sprint")
   }
   else
   {
    client_print(id, print_center, "Nie masz tyle pieniedzy !")
   }
  }
  case 5:
  {
   if(cs_get_user_money(id) >= 4000)
   {
    set_user_gravity(id,0.5)
    cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) - 4000)
    client_print(id, print_center, "[PBSklep] Kupiles Mniejsza Grawitacja")
   }
   else
   {
    client_print(id, print_center, "Nie masz tyle pieniedzy !")
   }
  }
  
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
Poniżej jeszcze jak kto woli plik do pobrania.