Jeśli chodzi Ci o jakikolwiek plugin dodający poziom to łap :
http://amxx.pl/topic...dmin-menu-v-15/
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez
xRx
w 07.11.2013 19:20
Jeśli chodzi Ci o jakikolwiek plugin dodający poziom to łap :
http://amxx.pl/topic...dmin-menu-v-15/
Napisane przez 0-0-0
w 24.10.2013 18:35
Napisane przez sNH.
w 20.10.2013 17:55
Napisane przez 5gram
w 27.05.2013 10:16
Witam. Mam problem z serwerem. Otóż podczas grania na mapie robi mi się restart mapy i zaczyna się od nowa runda rozgrzewkowa na noże (bo taką posiadam na serwerze)..wczoraj miało to miejsce gdzieś po 5 rundach natomiast dziś po 25 rundach mniej więcej z tym, że dziś wgrałem inną nożówke. Wie ktoś może w czym tkwi problem ?? Nigdy nie miałem takiej sytuacji podczas gry na serwerze ...
Napisane przez Kot-CSHH
w 26.05.2013 17:20
Napisane przez Kot-CSHH
w 26.05.2013 19:13
Napisane przez Kot-CSHH
w 26.05.2013 17:24
Napisane przez Kot-CSHH
w 27.05.2013 11:55
Napisane przez Kot-CSHH
w 27.05.2013 12:08
Napisane przez Kot-CSHH
w 27.05.2013 14:25
Napisane przez Kot-CSHH
w 27.05.2013 19:32
Mam dla was plugin na serwer Surf XP Professional by Kot (Kot to mój nowy nick, niestety nie wiem, czy na forum jest możliwość zmiany nicku)
Opis:
Jest to plugin Surf XP Professional 401 LVL, oryginalny plugin można pobrać stąd: http://amxx.pl/topic...98-surf-xp-mod/
U mnie zmienione są takie rzeczy jak:
- Więcej LVL,
- Max HP = 200,
- Usunięto zakaz używania zoom,
- Dodano komendę na dodawanie expa,
- Dodano menu,
- Dodano motd z listą broni*.
*UWAGA: Motd musicie sobie zrobić sami. Nie daje gotowego. Nazwę pliku z motd trzeba nazwać "bronie.txt"
Cvary:
Brak
Komendy:
W say'u:
/level - pokazuje aktualny lvl,
/xp - pokazuje aktualną ilość expa,
/nowylevel - pokazuje ile brakuje expa do następnego lvl,
/bronie - pokazuje listę broni(w motd),
/menu - wyświetla menu,
/info - wyświetla informacje.
Komendy Admina:
amx_addexp "nick" "ilość expa" - dodaje wybraną ilość expa dla wybranego gracza.
Konfiguracja:
Szukamy
1.
precache_model("models/FOLDER/v_NAZWAMODELU.mdl")I zamieniamy "FOLDER" na folder gdzie znajdują się nasze modele oraz "NAZWAMODELU" na nową nazwę modeli
2.
if(Weapon_Id == CSW_KNIFE && PLEVEL[ id ] >= 3 ) // TU WPISUJEMY ZA JAKA BRON MA PODMIENIAC MODEL ORAZ OD KTOREGO LVL { set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/FOLDER/v_NAZWAMODELU.mdl") }Gdzie jest napisane "KNIFE" wpisujemy broń, którą ma podmieniać model, oraz na który LVL. Niżej znów jest "FOLDER" oraz "NAZWAMODELU", w tym przypadku robimy to samo co w pkt. 1
3.
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && PLEVEL[ attacker ] >= 3) // TU WPISUJEMY ZA JAKA BRON MA PODMIENIAC MODEL ORAZ OD KTOREGO LVL { SetHamParamFloat(4, damage * 1.5) // TU WPISUJEMY O ILE WIECEJ RAZY OBRAZENIA return HAM_HANDLED }Tam gdzie jest napisane KNIFE robimy to samo co w pkt. 2, oraz poniżej wpisujemy o ile razy ma być większe DMG.
Instalacja:
SurfKot.sma do addons/amxmodx/scripting
SurfKot.amxx do addons/amxmodx/plugins
Modele dodajemy do nowego folderu, który tworzymy w cstrike/models
Na koniec dopisujemy SurfKot.amxx do Plugins.ini
Wymagane Moduły:
- Amxmodx,
- Amxmisc,
- Fun,
- Hamsandwich,
- Cstrike,
- Nvalut,
- Fakemeta.
Inne Informacje:
1.5
* Dodano menu, oraz motd z listą broni.
1.4
* Dodano 401 LVL.
1.3
* Dodano nowe modele.
1.2
* Ustawienie 200 HP max,
* Zbalansowanie expa.
1.0
* Otrzymanie pluginu.
Gdyby ktoś miał problemy z dodaniem nowych broni, zapraszam do skorzystania z tego poradnika:
http://amxx.pl/topic...-broni/?hl=surf
Napisane przez Kot-CSHH
w 27.05.2013 14:29
Napisane przez Carbon
w 26.05.2013 14:05
Napisane przez Adrian Otrębski
w 05.02.2012 18:09
; AMX Mod X plugins ; Admin Base - Always one has to be activated admin.amxx ; admin base (required for any admin-related) mini_bans.amxx ;plugin do banowania ;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx) ; Basic admincmd.amxx ; basic admin console commands adminhelp.amxx ; help command for admin console commands adminslots.amxx ; slot reservation multilingual.amxx ; Multi-Lingual management ; Menus menufront.amxx ; front-end for admin menus cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings) ReasonKicker.amxx ; kickowanie z powodem plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.) ;telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!) mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel) pluginmenu.amxx ; Menus for commands/cvars organized by plugin ; Chat / Messages adminchat.amxx ; console chat commands antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message imessage.amxx ; displays information messages adminvote.amxx ; vote commands ; Map related nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle mapchooser.amxx ; allows to vote for next map timeleft.amxx ; displays time left on map ; Configuration pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands ; Counter-Strike ;restmenu.amxx ; restrict weapons menu statsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!) miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike ;stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!) ; Enable to use AMX Mod plugins ;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer ; Custom - Add 3rd party plugins here alt_end_round_sounds.amxx ;muzyka pod koniec rundy abd.amxx ; pokazuje zadane obrazenia parachute.amxx ; spadochron ptb.amxx ; grupuje teamy afkkisss.amxx ; kickuje gdy ktoś AFK bf2rank.amxx ; bf2 hi.amxx ; gdy ktos w chodzi na serwer pokazuje jego ip i nick bomba_explode.amxx ; muzyka gdy do wybuchy bomby pozostało 10 sekund i timer akd_pl.amxx ; wlaka na noże admin_check.amxx ; po wpisaniu /admin pokazuja nam sie obecni na serwerze admini best_player.amxx ; najlepszy gracz ad_manager.amxx ; reklamy na serwerze hs.amxx ; ranking headshotow hpk_pl.amxx ; wyrzuca za ping ultimate_ss.amxx ; robi ssy straznik_ex_interp.amxx ' pilnuje interpu welcome.amxx ; dzwiek przy wjesciu na serwer spawnprotection.amxx ; nie pamietam :)
Napisane przez
Gość
w 24.12.2012 22:22
roulette_lightning_min 20 // <minimalne obrażenia od błyskawicy>
roulette_lightning_max 50 // <maksymalne obrażenia od błyskawicy>
roulette_lightning_burn_min 2 // <minimalny czas podpalenia>
roulette_lightning_burn_max 8 // <maksymalny czas podpalenia>
roulette_god_min 10 // <minimalny czas trwania GodModa>
roulette_god_max 20 // <maksymalny czas trwania GodModa>
roulette_god_speed 450 // <prędkość gracza podczas GodModa>
roulette_invisible_cap_min 12 // <minimalny czas trwania niewidzialności>
roulette_invisible_cap_max 26 // <maksymalny czas trwania niewidzialności>
roulette_invisible_cap_speed 500 // <prędkość gracza podczas trwania nagrody>
roulette_ghost_min 8 // <minimalny czas trwania NoClipa>
roulette_ghost_max 22 // <maksymalny czas trwania NoClipa>
roulette_ghost_speed 500 // <prędkość gracza podczas NoClipa>
roulette_grenades_he_min 4 // <minimalna liczba HE do wylosowania>
roulette_grenades_he_max 8 // <maksymalna liczba HE do wylosowania>
roulette_grenades_fb_min 6 // <minimalna liczba FB do wylosowania>
roulette_grenades_fb_max 12 // <maksymalna liczba FB do wylosowania>
roulette_grenades_sg_min 2 // <minimalna liczba SG do wylosowania>
roulette_grenades_sg_max 4 // <maksymalna liczba SG do wylosowania>
roulette_hacker_life 150 // <liczba punktów życia, jakie otrzyma gracz>
roulette_gambler_min 1 // <minimalna liczba dolarów do wylosowania>
roulette_gambler_max 10000 // <maksymalna liczba dolarów do wylosowania>
roulette_karma_num_min 5 // <minimalny czas trwania slapowania>
roulette_karma_num_max 15 // <maksymalny czas trwania slapowania>
roulette_karma_dmg_min 1 // <minimalna wartość obrażeń każdego slapa>
roulette_karma_dmg_min 9 // <maksymalna wartość obrażeń każdegoslapa>
roulette_casino_money 3000 // <liczba przegrywanych dolarów>
roulette_pocket_money_money 3000 // <liczba wygrywanych dolarów>
roulette_kick_min 15 // <minimalna liczba zabieranych punktów życia>
roulette_kick_max 25 // <maksymalna liczba zabieranych punktów życia>
roulette_human_bomb_min 20 // <minimalny czas do wybuchu bomby>
roulette_human_bomb_max 40 // <maksymalny czas do wybuchu bomby>
roulette_human_bomb_range 1000 // <zasięg rażenia bomby>
roulette_human_bomb_rounds_ban 5 // <liczba rund limitu globalnego>
roulette_small_invisibility_min 10 // <0-254> minimalna wartość niewidzialności
roulette_small_invisibility_max 50 // <0-255> maksymalna wartość niewidzialności
roulette_monkey_min 0.2 // <0.0-0.99> minimalny iloczyn grawitacji (float)
roulette_monkey_max 0.5 // <0.0-1.0> maksymalny iloczyn grawitacji (float)
roulette_medic_min 1 // minimalna liczba życia do wylosowania
roulette_medic_max 200 // maksymalna liczba życia do wylosowania
roulette_multijump_jumps 3 // <liczba dodatkowych skoków w powietrzu>
roulette_invisible_god_min 14 // <minimalny czas trwania nagrody>
roulette_invisible_god_max 16 // <maksymalny czas trwania nagrody>
roulette_invisible_god_speed 500 // <prędkość gracza podczas trwania nagrody>
roulette_cutthroat_speed 500 // <prędkość nożownika>
roulette_cutthroat_hp 1000 // <liczba życia nożownika>
roulette_damage_min 1 // <minimalna liczba obrażeń>
roulette_damage_max 111 // <maksymalna liczba obrażeń>
roulette_fire_min 1 // <minimalna liczba obrażeń co sekundę>
roulette_fire_max 3 // <maksymalna liczba obrażeń co sekundę>
roulette_tax_vat 23 // <wysokość podatku w HP>
roulette_rambo_min 15 // <minimalny czas trwania Rambo>
roulette_rambo_max 25 // <maksymalny czas trwania Rambo>
roulette_suicide_bomber_min 25 // <minimalny czas do automatycznego wybuchu samobójcy>
roulette_suicide_bomber_max 35 // <maksymalny czas do automatycznego wybuchu samobójcy>
roulette_suicide_bomber_speed 400 // <prędkość samobójcy>
roulette_suicide_bomber_range 777 // <zasięg rażenia wybuchu samobójcy>
roulette_suicide_bomber_rounds_ban 5 // <liczba rund limitu globalnego>
roulette_schnitzel_hp 100 // <liczba dodawanego HP za zjedzenie schabowego>
roulette_elephant_min 1.5 // <minimalny iloczyn grawitacji> (float)
roulette_elephant_max 2.5 // <maksymalny iloczyn grawitacji> (float)
roulette_sniper_min 15 // <minimalny czas trwania nagrody>
roulette_sniper_max 25 // <maksymalny czas trwania nagrody>
roulette_old_man_min 8 // <minimalny czas trwania nagrody>
roulette_old_man_max 15 // <maksymalny czas trwania nagrody>
roulette_old_man_speed 72 // <prędkość starucha>
roulette_frag_loss_min 1 // <minimalna liczba fragów do stracenia>
roulette_frag_loss_max 2 // <maksymalna liczba fragów do stracenia>
roulette_death_loss_min 1 // <minimalna liczba zgonów do stracenia>
roulette_death_loss_max 5 // <maksymalna liczba zgonów do stracenia>
roulette_windman_min 12 // <minimalny czas trwania nagrody>
roulette_windman_max 24 // <maksymalny czas trwania nagrody>
roulette_windman_speed 1000 // <2-1000> szybkość biegu podczas nagrody
roulette_blind_min 10 // <minimalny czas oślepienia>
roulette_blind_max 15 // <maksymalny czas oślepienia>
roulette_teleport_min 3 // <minimalny czas do teleportu>
roulette_teleport_max 6 // <maksymalny czas do teleportu>
roulette_free_frag_min 3 // <minimalny czas do teleportacji>
roulette_free_frag_min 6 // <maksymalny czas do teleportacji>
roulette_free_frag_time 15 // <czas zakopania pod ziemią po teleportacji>
roulette_money_win_min 1000 // <minimalna gotówka do wygrania>
roulette_money_win_max 13000 // <maksymalna gotówka do wygrania>
roulette_frag_win_min 1 // <minimalna liczba wygranych fragów>
roulette_frag_win_max 3 // <maksymalna liczba wygranych fragów>
roulette_death_win_min 1 // <minimalna liczba wygranych zgonów>
roulette_death_win_max 3 // <maksymalna liczba wygranych zgonów>
roulette_life_win_min 50 // <minimalne HP do wygrania>
roulette_life_win_max 150 // <maksymalne HP do wygrania>
roulette_buried_min 15 // <minimalny czas trwania nagrody>
roulette_buried_max 25 // <maksymalny czas trwania nagrody>
roulette_rapist_min 20 // <minimalny czas trwania nagrody>
roulette_rapist_max 30 // <maksymalny czas trwania nagrody>
roulette_rapist_speed 300 // <prędkość zboczeńca>
roulette_zeus_min 12 // <minimalny czas trwania nagrody>
roulette_zeus_max 18 // <maksymalny czas trwania nagrody>
roulette_zeus_speed 700 // <prędkość Zeusa>
roulette_pauper_money 1500 // <liczba dodawanych dolarów graczowi>