Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

NuDnYxD - zdjęcie

NuDnYxD

Rejestracja: 22.12.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.03.2014 01:05
-----

#292986 Działko orbitalne

Napisane przez MarWit w 05.09.2011 17:06

Działko orbitalne

by MarWit



Dołączona grafika

Plugin dodaje możliwość dania przez admina Działa Orbitalnego, znanego z gier typu CnC3 czy Unreal Torunament 2004.
W najbliższym czasie zostanie także stworzony perk do Nowego CoD-a

Komenda ( Flaga "a" ): amx_giveioncannon <gracz> // Daje graczowi działko

Dołączona grafika
- Fakemeta
- HamSandwich

Dołączona grafika

Dzwięki i sprite</gracz>

inne informacje

http://www.youtube.com/watch?v=hqvg26E7sO0

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 20


#208459 Tymczasowy admin / slot

Napisane przez ZiuTeK w 23.01.2011 00:27

Opis:
Dzięki temu pluginowi możemy przydzielić admina na określoną liczbe dni. Admina możemy przydzielić jedynie na nick.
Plugin jest przeróbką Temp Admin by Alka, przerobka moze niewielka ale zmiany dosyc powazne. Nie ma mozliwosci, zeby ktos sam mogl sobie przydzielic admina (jak w wersji Alki). Teraz jedynie admin z flaga ADMIN_IMMUNITY moze przydzielac admina.
Brak wyboru na minuty i godziny. Admina/rezerwacje slota lub konto neo można przydzielić jedynie na konkretna liczbe dni(Nie widzialem sensu wprowadzania adminow na tak krotki okres).

Komenda do przydzielenia admina to:
amx_tempadmin <#nick> <#haslo> <#na ile dni> <#flagi admina>

Aby przydzielic admina nie trzeba wolac gracza na serwer jak w starej wersji.
Admini tymczasowi nie sa dopisywani do pliku users.ini. Zostaje utworzony osobny plik temp_admin.ini w ktorym po uplywie czasu linijka z uprawnieniami admina jest podmieniana na ;Admin Expired. Nie trzeba sie martwic w sprawdzanie slota/admina czy rezerwacji nicka, po uplywie okreslonego czasu flagi zostana usuniete.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 9


#25210 Czarodziejski Mazak

Napisane przez makuch94 w 24.11.2008 18:15

Jak sama nazwa wskazuje :D


Dzięki temu pluginkowi możemy mazać po ścianach :)


Instalacja:

1. magic_marker.amxx wklejamy do addons/amxmodx/plugins
2. otwieramy addons/amxmodx/configs/plugins.ini i dopisujemy linijkę magic_marker.amxx
3. bindujemy klawisz. bind "klawisz "+paint"
4. Gotowe, możemy malować na serwerze!

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 7


#321338 Paintball

Napisane przez Fili:P w 13.11.2011 08:28

Paintball

opis

Plugin dodaje efekty paintball'u do wszystkich broni
cvary
paintball_active (podstawowe 1)
0 - Plugin wyłączony
1 - Plugin włączony

paintball_color (podstawowe "random")
Możliwe kolory do wyboru: "red", "green", "yellow", "blue" , "teamcolor","random"
! "teamcolor" znaczy to że CT maja niebieskie, a TT czerwone

paintball_life (podstawowe 10) - Ustaw po ilu trafieniach kulka ma zabijac

instalacja

1) Wypakuj "paintball_effects" archive. Copy decals folder into your /cstrike/materials/ folder.

screenshot
Spoiler


download
Załączony plik  paintball.rar   6,07 KB  709 Ilość pobrań

Załączony plik  paintball_effects.rar   25,28 KB  628 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 2


#223948 lista 5 ostanich banow 1.5.1

Napisane przez Kawon w 10.03.2011 23:08

masz :)
bany.php do głównego folderu z amxbans
bany.tpl do wybranego_stylu
forum.css do wybranego_stylu / css
kod html ten co jest wyżej użyj
Załączony plik  lista.rar   7,41 KB  499 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 8


#486597 Komunikacja z graczem

Napisane przez Gość w 03.12.2012 20:00

Tutorial dla początkujących
Komunikacja z graczem
Scripting AMXX


[kotwica='cel']Cel[/kotwica]
Nauka podstawowych metod komunikacji gracza z serwerem

[kotwica='wymagania']Wymagania[/kotwica]
  • Informacje wstępne
    Spoiler
  • Zrozumienie istoty działania AMXX
  • Znajomość podstawowych funkcji
  • Umiejętność imptowania bibliotek
  • Zwracanie odpowiedniej wartości funkcji
  • Odczytywanie argumentów wiadomości
[kotwica='logevents']Logevents[/kotwica]
Jak już wiemy z poprzedniego kursu, funkcja register_event pozwala nam zarejestrować dowolne zdarzenie silnika HLDS.

Jednakże, możemy rejestrować także wystąpienie pewnych wiadomości poprzez funkcję register_logevent
Funkcja register_logevent jednak, jako, że rejestruje jedynie wystąpienie wiadomości, będącej wynikiem
wywołania danej operacji, nie może na tę operację wpływać, a jedynie pozyskać informację o wykonaniu danej operacji.

Pierwszym argumentem funkcji register_event jest nazwa funkcji, wykonywanej w momencie odnotowania danego zdarzenia.
Drugim parametrem jest liczba argumentów, które będziemy odczytywać. W kolejnych, opcjonalnych argumentach, możemy ograniczyć
notowane zdarzenia funkcji filtrami, operując na poszczególnych parametrach, licząc argumenty od 0. Liczba kolejnych
argumentów filtrujących jest dowolna, a niespełnienie choć jednego z nich, nie wywoła funkcji z pierwszego parametru.

[kotwica='filtry_logevents']Filtry logevents[/kotwica]
Do dyspozycji mamy następujące filtry:
  • Równość
    arg=val
    
    Argument nr arg musi być dokładnie taki, jak podana wartość val, np.
    "0=World triggered"
    
  • Nierówność
    arg!val
    
    Argument nr arg nie może zawierać podanej wartości val, np.
    "0!World triggered"
    
  • Większość
    arg>val
    
    Argument nr arg musi być większy, niż podana wartość val, np.
    "1>2"
    
  • Mniejszość
    arg<val
    
    Argument nr arg musi być mniejszy, niż podana wartość val, np.
    "3<4"
    
  • Zawieranie
    arg&val
    
    Argument nr arg musi zawierać wartość val, np.
    "1&spawn"
    
Przykład pełnej funkcji rejestrującej spawn gracza z bombą:
register_logevent("spawnedWithBomb", 3, "1=triggered", "2=Spawned_With_The_Bomb");

Jednakże, co w przypadku, gdy chcielibyśmy zarejestrować zarówno spawn z bombą,
jak i otrzymanie bomby (np. poprzez podniesienie z ziemi) za pomocą register_event?
Jak pamiętamy, funkcja zostanie wywołana, o ile koniunkcja warunków z argumentów opcjonalnych zostanie spełniona.
W przypadku chęci rejestracji otrzymania bomby (czy to przez podniesienie, czy otrzymanie wraz ze spawnem) bowiem,
potrzebujemy alternatywy tych warunków. I na to jest rozwiązanie! Z pomocą przychodzi nam funkcja read_logargv.

[kotwica='read_logargv']read_logargv[/kotwica]
Funkcja ta odczytuje zawartość zadanego w pierwszym argumencie, parametru zdarzenia logowanego (licząc od zera)
i zapisuje do tablicy o nazwie z drugiego argumentu o maksymalnym rozmiarze z trzeciego argumentu funkcji read_logargv.
Zobaczmy to na przykładzie:
#include <amxmodx>

public plugin_init(){
register_plugin("Bomb get detect", "0.1", "benio101");

register_logevent("playerTriggered", 3, "1=triggered");
}

public playerTriggered(){
new akcja[64];
read_logargv(2, akcja, 64);

if(
equali(akcja, "Spawned_With_The_Bomb") ||
equali(akcja, "Got_The_Bomb")
){
// Jakis gracz otrzymal bombe
}
}
Rejestrujemy logevent i ograniczamy go jedynie do równości drugiego argumentu z "triggered".
Następnie, w funkcji playerTriggered, pobieramy zawartość trzeciego argumentu do zmiennej akcja.
Jeśli akcją jest otrzymanie bomby lub spawn z bombą, co sprawdzamy w warunku połączonym alternatywą,
to oznacza, że Jakiś gracz otrzymał bombę. Teraz pozostanie nam odczytać jego id i napiszemy mu to.
#include <amxmodx>

public plugin_init(){
register_plugin("Bomb get detect", "0.1", "benio101");

register_logevent("playerTriggered", 3, "1=triggered");
}

public playerTriggered(){
new akcja[64];
read_logargv(2, akcja, 64);

if(
equali(akcja, "Spawned_With_The_Bomb") ||
equali(akcja, "Got_The_Bomb")
){
// Jakis gracz otrzymal bombe

new arg0[64], name[64], argid, id;
read_logargv(0, arg0, 64);

parse_loguser(arg0, name, 64, argid);
id=find_player("k", argid);

client_print(id, print_chat, "Otrzymales bombe!");
}
}
Pobraliśmy tutaj zawartość pierwszego argumentu do zmiennej arg0, następnie pobraliśmy nick gracza za pomocą funkcji parse_loguser,
by na końcu odnaleźć jego właściwe id za pomocą funkcji find_player i wyświetlić mu komunikat o otrzymaniu bomby.

[kotwica='lkomunikacja_serwera_z_graczem']Komunikacja serwera z graczem[/kotwica]
Rozgrywka multiplayer na serwerze możliwa jest dzięki komunikowaniu się klientów gry oraz serwera HLDS.
Każde kliknięcie myszy, nachylenie się, czy zmiana pozycji u gracza, a także wywołania jakiejś komendy,
wpływają na informacje przesyłane od klienta do serwera gry. Z drugiej strony, serwer także systematycznie
komunikuje się z nami, przesyłając informacje o naszej pozycji, punktach zdrowia, czy pojawiającym się nowym granacie dymnym i jego lokalizacji.

Podczas, gdy większość operacji wykonywana jest po stronie serwera (jak spawny graczy, ruch zakładników, czy tykanie bomby),
to część wykonywana jest po stronie gracza i serwer nie ma na nie wpływu, jak np. ruch gracza, czy ustalanie odrzutu broni przy strzale.

[kotwica='Iiformacje_nieosiagalne']Informacje nieosiągalne[/kotwica]
Poza operacjami, których charakterystyka, dokładny opis, bądź których informacja o wykonaniu, są przesyłane pomiędzy serwerem HLDS, a klientami,
istnieją także operacje, które nie zostają ujawnione dla drugiej strony, zarówno po stronie serwera, jak i u klienta.
Przykładem tych drugich jest np. wywołanie komendy zmiany slotu bądź łączenia się z określonym serwerem.

Warto więc zapamiętać, że nie na wszystkie operacje mamy wpływ, a niektóre czynności gracza mogą nie być dla nas dostępne nawet do odczytania.
Jak już wspomniałem, m.in. informacja o wywołaniu niektórych komend, czyli wpisaniu ich w konsolę, są przesyłane do serwera, a więc możemy je odnotować.

[kotwica='komendy_gracza']Komendy gracza[/kotwica]
Tutaj z pomocą przychodzi nam funkcja register_clcmd, która rejestruje daną komendę u gracza i pozwala na wykonanie danych operacji.
#include <amxmodx>

public plugin_init(){
register_plugin("Komenda klienta", "0.1", "benio101");

register_clcmd("test", "test");
}
W powyższym kodzie widzimy zarejestrowaną komendę test (pierwszy parametr), która zostanie wysłana do AMXX i wywołana zostanie funkcja test (za nazwę funkcji do wywołania odpowiada drugi parametr). Nic nie stoi na przeszkodzie, by nazwa rejestrowanej komendy oraz funkcji, były takie same.

Dodamy zatem funkcję, która zostanie wywołana po wpisaniu przez klienta, polecenia "test" i wyświetlimy na chacie ogólnym temu graczowi, słowo "test".
#include <amxmodx>

public plugin_init(){
register_plugin("Komenda klienta", "0.1", "benio101");

register_clcmd("test", "test");
}

public test(id){
if(is_user_connected(id)){
client_print(id, print_chat, "test");
}
}

W praktyce jednak, najczęściej korzysta się z komendy say, która zbindowana jest u większości graczy pod klawiszami y oraz u.
Chat czy team_chat, to nic innego, jak komenda say z danym parametrem, który podajemy w trakcie gry bez potrzeby otwierania konsoli.

[kotwica='client_print']client_print[/kotwica]
Funkcja client_print wysyła dla gracza o id podanym w pierwszym parametrze, tekst z trzeciego argumentu w określone miejsce drugim parametrem.
  • print_notify (alternatywnie 1) wyśle wiadomość do konsoli gracza, o ile jest w trybie deweloperskim (rzadko używane)
  • print_console (alternatywnie 2) wyśle wiadomość do konsoli gracza bez względu na to, czy jest w trybie deweloperkim, czy nie
  • print_chat (alternatywnie 3) wyśle wiadomość na chat gracza, widoczny w grze (najczęściej używana opcja)
  • print_center (alternatywnie 4) wyśle wiadomość na samym środku ekranu gracza (trudno ją przegapić)
Używanie nazw print_[notify|console|chat|center] zamiast cyfer jest możliwe, dzięki zastosowaniu struktury typu enum.
Podanie w pierwszym argumencie zera zamiast numeru gracza, wiadomość zostanie wysłana do wszystkich graczy na serwerze.

[kotwica='chat_i_team_chat']Chat i TeamChat[/kotwica]
Tak więc, zarejestrowanie wydania komendy na chacie jest możliwe, poprzez dodanie prostego "say " lub "say_team " przed
komendą, gdyż docelowo, klient wysyła właśnie komendę poprzedzoną tymi poleceniami do serwera.
Zarejestrujemy teraz przykładową komendę "test" powiedzianą na chacie oraz na team_chacie.
#include <amxmodx>

public plugin_init(){
register_plugin("Komenda klienta", "0.1", "benio101");

register_clcmd("say test", "test");
register_clcmd("say_team test", "test");
}

public test(id){
if(is_user_connected(id)){
client_print(id, print_chat, "Powiedziales test");
}
}
Przejdziemy teraz do bardziej praktycznego zastosowania, czyli do ukrycia na chacie wpisania komendy,
rozpoczynającej się slashem, które zwyczajowo oznaczają specjalną komendę, jak /me czy /hp, wyświetlającą obrażenia.

[kotwica='ukrycie_wpisanych_komend']Ukrycie wpisanych komend[/kotwica]
Poza ujrzeniem zadanych, czy otrzymanych obrażeń, nie chcemy, by wszyscy widzieli ten wpis na chacie.
W tym celu zarejestrujemy funkcję say oraz say_team i będziemy blokować wysyłanie komendy do silnika gry,
o ile pierwszym znakiem będzie slash, za pomocą zwrócenia PLUGIN_HANDLED_MAIN. Main, ponieważ nie chcemy
blokować dalszego przepływu informacji innym pluginom, wpisanym niżej w pliku konfiguracyjnym serwera, plugins.ini
#include <amxmodx>

public plugin_init(){
register_plugin("Niewyswietlanie komend ze slashem", "0.1", "benio101");

register_clcmd("say", "say");
register_clcmd("say_team", "say");
}

public say(id){
new txt[192];
read_args(txt,192);
remove_quotes(txt);

if(equali(txt[0],"/")){
return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}


[kotwica='blokada_kupowania_broni']Blokada kupowania broni[/kotwica]
Teraz przejdziemy do bardzie praktycznego przykładu, mianowicie
postaramy się zablokować możliwość kupowania broni, granatów i tarczy.

W tym celu będziemy rejestrować daną komendę na kupowanie,
a następnie blokować jej wysyłanie do silnika gry HLDS.

Najpierw jednak, musimy zadać sobie pytanie, w jaki sposób dokonywany jest zakup?
Otóż, standardowo, można korzystać z 2 rodzai menu, bądź poprzez komendę na kupno.
Ostatecznie, komenda w menu, docelowo i tak wysyła do serwera komendę na kupno broni.
Tak więc, pozostaje nam jedynie, wszelkie takie komendy zablokować i kupowanie nie będzie możliwe.

Tutaj odsyłam do podstawowych informacji o broniach: CS Weapons Information
Nazwy komend do blokowania widnieją w kolumnach BUYNAME oraz BUYNAME2.
Druga Kolumna komend na kupowanie, zawiera nazwy ze starszych wersji CSa,
które wciąż są dostępne, by zachować kompatybilność skryptów bindujących.

Nie uwzględnienie tych komend w procesie blokowania, pozwoli nam na kupowanie broni
poprzez wpisanie alternatywnych komend w konsolę, a funkcja, która działa częściowo,
działa źle, gdyż dalej pozostaje możliwość zakupu broni, czego nie chcielibyśmy.

Do spisu komend broni, dodamy kupowanie amunicji (priamammo i secammo), kamizelki (vest i vesthelm),
noktowizora (nvgs), zestawu rozbrajającego (defuser) oraz komend kupowania autobuy i rebuy.
Profilaktycznie, zablokujemy także komendy cl_[set](auto|re)buy oraz komendę buy.

Mając pełen spis komend, wystarczy zarejestrować je wszystkie i następnie zablokować.
Żeby nie tworzyć niepotrzebnie mnóstwa podobnych komend (czyli stosując zasadę DRY),
wpiszemy te wszystkie komendy w tablicę i zarejestrujemy te komendy przy użyciu pętli.
#include <amxmodx>

new static weaponsBuyNames[][]={
"p228", "shield", "scout", "hegren", "xm1014", "mac10", "aug", "sgren", "elites", "fn57",
"ump45", "sg550", "galil", "famas", "usp", "glock", "awp", "mp5", "m249", "m3", "m4a1",
"tmp", "g3sg1", "flash", "deagle", "sg552", "ak47", "p90", "228compact", "autoshotgun",
"bullpup", "fiveseven", "krieg550", "defender", "clarion", "km45", "9x19mm", "magnum",
"smg", "12gauge", "mp", "d3au1", "nighthawk", "krieg552", "cv47", "c90", "primammo",
"secammo", "vest", "vesthelm", "nvgs", "defuser", "autobuy", "rebuy",
"cl_autobuy", "cl_setautobuy", "cl_setrebuy", "cl_rebuy", "buy"
}

public plugin_init(){
register_plugin("Blokada kupowania", "0.1", "benio101");

for(new i=0; i<sizeof weaponsBuyNames; ++i){
register_clcmd(weaponsBuyNames[i], "block");
}
}

public block(){
return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
}



#413466 SMS Shop 2.0 by G[o]Q

Napisane przez G[o]Q w 22.05.2012 20:36

Przedstawiam mój sklepik do CS'a w pełni zintegrowany z amxbans oraz dotpay.
Sklepik jest bardzo prosty w obsłudze m.in dzięki łatwemu dodawaniu własnych modułów(usług).

Sklep zawiera prosty system rejestracji/logowania oraz panel admina w którym możemy zarządzać newsami,dodawać użytkownikom daną ilość naszej waluty oraz kilka innych rzeczy.

W paczce jest wrzucone kilka modułów a cala konfiguracja sklepu to tylko edycja plików w folderze configs.

Jeśli chodzi o dodawanie modułów to w panelu wpisujemy nazwę modułu, nazwę w menu oraz link do pliku php obsługującego moduł(ścieżka względna np diablo/diablo.php)

Zakładka serwery w PA służy do włączania modułów dla danego serwera oczywiście jeśli moduł wspiera taką opcję na liście są servery pobrane dynamicznie z amxbans i pod kazdym serverem mozemy zaznaczyć jaki moduł ma być aktywny w praktyce ma to sens np przy module od rezerwacji mianowicie przy którym serverze zaznaczymy rezerwacje to pojawi się on na liście rozwijalnej w module rezerwacja

UWAGA
Jedynym warunkiem z mojej strony jako udostępniającego skrypt jest nie usuwanie zakładki autor z menu oraz nie usuwanie stopki

UWAGA2
Jeśli macie pomysły dt. skryptu lub znaleźliście jakiś bug piszcie w tym temacie to pomysły zostaną wprowadzone w życie.
Jeśli ktoś jest chętny może zrobić grafikę którą ja zakoduję i tez udostępnię wersję z inną grafiką

UWAGA3
Kiedy pisałem skrypt obsługa dotpay'a była ok i wszystko działało ale nie jestem pewien czy coś się nie zmieniło od strony dotpay'a więc jak będzie jakiś problem to piszcie

Live demo: Sklep
logowanie admin:admin

Czekam na opinie :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 46


#136581 WEB Kompilator

Napisane przez kur3k w 19.05.2010 18:56

WEB Kompilator dokładnie taki sam jak na AMXX.pl - skrypt stworzył wizu - marnuje mi się na dysku ;)
<?php
if ($_POST['go'])
{
function createPostString($aPostFields) {
foreach ($aPostFields as $key => $value) {
$aPostFields[$key] = urlencode($key) . '=' . urlencode($value);
}
return implode('&', $aPostFields);
}
$postFields['fname'] = $_POST['fname'];
$postFields['scode'] = $_POST['scode'];
$postFields['go'] = 'send';
$ch = curl_init('http://amxmodx.org/webcompiler.cgi');
curl_setopt($ch, CURLOPT_RETURNTRANSFER, 1);
curl_setopt($ch, CURLOPT_USERAGENT, 'Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl; rv:1.8.0.3) Gecko/20060426 Firefox/1.5.0.3');
curl_setopt($ch, CURLOPT_POSTFIELDS, createPostString($postFields));
$tresc = curl_exec($ch);
if (curl_errno($ch))
echo 'Blad #' . curl_errno($ch) . ': ' . curl_error($ch);
curl_close($ch);
if (strpos($tresc, "Your plugin successfully compiled!"))
{
$tresc = substr($tresc, strpos($tresc, "http://www.amxmodx.o...bcompiler.cgi?"));
$ile = strpos($tresc, "</a>");
$link = substr($tresc, 0, $ile);
$tresc = substr($tresc, strpos($tresc, "Welcome to the AMX Mod X"));
$ile = strpos($tresc, "</pre>");
$inf = substr($tresc, 0, $ile);
$inf = str_replace("\r\n","<br/ >", $inf);
echo 'Kliknij w poniższy <b>adres</b>, aby pobrać plugin:<br />
<a href="'.$link.'"><b>Pobierz</b></a><br />
<pre>'.$inf.'</pre>';
} else
{
$ktory = strpos($tresc, "Your plugin failed to compile");
$tresc = substr($tresc, $ktory + 63);
$ile = strpos($tresc, "</pre>");
$tresc = substr($tresc, 0, $ile);
echo 'Nie udało się <b>skompilować</b> pluginu.<br /> Przeczytaj poniższy bład:<br />'.$tresc;
}
} else
{
echo '<ul>
<form action="kompilator.php" method="post" >
<br />
Nazwa pluginu : <input type="text" name="fname" size="15"><b>.amxx</b><br />
<br />
<br>Kod pluginu (Otwórz notatnikiem plik <b>*.sma</b> i wklej tutaj):

<br />
<textarea name="scode" rows="30" cols="100" TITLE="Tutaj wklej kod pluginu AMXX!"></textarea><br />
<br />
<input type="hidden" name="go" value="1">
<input type="submit" value="Kompiluj">
</form>
<ul>';
}
?>

  • +
  • -
  • 24


#5486 Jak zainstalować Amx Mod X

Napisane przez baku w 10.05.2008 18:32

Dołączona grafika

Zaczynamy od pobrania pliku instalacyjnego.
Wchodzimy na tą stronę :
Podstawowe pliki - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Ściągamy AMX Mod X Full Installer

Po ściągnięciu, instalujemy. Instalacja powinna przebiegać tak :

  • Dołączona grafika
    Naciskamy Next >

    Dołączona grafika
    Zaznaczamy I accept the terms in the License Agreement, następnie klikamy Next >

    Dołączona grafika
    Teraz wybieramy gdzie chcemy zainstalować Amx Mod X . Instalujemy w dowolne miejsce. Klikamy Next >

    Dołączona grafika
    Naciskamy Install

    Dołączona grafika
    Run AMX Mod X Installer 1.8.0, ma być zaznaczone i klikamy Finish

    Dołączona grafika
    Klikamy Next >

    Dołączona grafika
    Zaznaczamy I accept the terms in the License Agreement, następnie klikamy Next >

    Dołączona grafika
    Tutaj wybieramy gdzie chcemy zainstalować AMXX
  • aby zainstalować na komputer klikamy Select mod directory
  • jeżeli chcemy na FTP to klikamy FTP
następnie naciskamy Next >

Dołączona grafika
Tutaj szukamy domyślnego katalogu z grą i wybieramy aby zainstalować do cstrike, a w Custom game addon: Wybieramy grę Counter-Strike i klikamy Next >


Dołączona grafika
I teraz nasz AMX Mod X 1.8.1 jest zainstalowany w np. C:/Program Files/Valve/cstrike/addons

Mam nadzieje że poradnik się przyda dla zielonych :P

Poradnik wykonany dla www.amxx.pl
Copyright © 2008 baku. Kopiowanie zabronione.
Mówi o tym USTAWA ART.16

  • +
  • -
  • 5


#348681 Battlefield 3 Rank

Napisane przez Misiaczek ;c w 13.01.2012 12:23

Battlefield 3 Rank 0.1
by MisieQ

opis
Witam

Przedstawiam wam rank system z BF3, jest to tylko aktualnie zwykły system rang nic więcej, lecz planuje go rozbudować(nie o jakieś super moce itp. tylko lekkie dodatki)

wymagane moduly
CSX

konfiguracja
Nazwy Rang znajdują sie w pliku sma a dokładnie tutaj
new ranga[][] = {
"Brak",
"Private First Class",
"Private First Class 1",
"Private First Class 2",
"Private First Class 3",
"Lance Corporal",
"Lance Corporal 1 Star",
"Lance Corporal 2 Stars",
"Lance Corporal 3 Stars",
"Corporal",
"Corporal 1 Star",
"Corporal 2 Stars",
"Corporal 3 Stars",
"Sergeant",
"Sergeant 1 Star",
"Sergeant 2 Stars",
"Sergeant 3 Stars",
"Staff Sergeant",
"Staff Sergeant 1 Star",
"Staff Sergeant 2 Stars",
"Gunnery Sergeant",
"Gunnery Sergeant 1 Star",
"Gunnery Sergeant 2 Star",
"Master Sergeant",
"Master Sergeant 1 Star",
"Master Sergeant 2 Stars",
"First Sergeant",
"First Sergeant 1 Star",
"First Sergeant 2 Stars",
"Master Gunnery Sergeant",
"Master Gunnery Sergeant 1 Star",
"Master Gunnery Sergeant 2 Stars",
"Sergeant Major",
"Sergeant Major 1 Star",
"Sergeant Major 2 Star",
"Warrant Officer One",
"Chief Warrant Officer Two",
"Chief Warrant Officer Three",
"Chief Warrant Officer Four",
"Chief Warrant Officer Five",
"Second Lieutenant",
"First Lieutenant",
"Captain",
"Major",
"Lt. Colonel",
"Colonel"
}


Ilosc expa/zabic potrzebna do zdobycia rang znajduje sie również w sma a dokładnie tutaj
new rangaxp[47] = {
0,
10,
80,
180,
290,
410,
540,
670,
810,
960,
1110,
1300,
1500,
1700,
1900,
2200,
2500,
2800,
3100,
3400,
3700,
4000,
4300,
4700,
5100,
5500,
5900,
6300,
6700,
7100,
7600,
8100,
8600,
9100,
9600,
10500,
12000,
13700,
15800,
18000,
20800,
23400,
28200,
32000,
36200,
40000
}


inne informacje
W wersji 0.2 planuje dodać spirite rang(cos alal bf2 rank mod)

download
Załączony plik  bf3rank.amxx   6,33 KB  106 Ilość pobrań

Załączony plik  bf3rank.sma   2,83 KB  2129 Ilość pobrań
  bf3rank.amxx
  • +
  • -
  • 41


#314485 SMS_SHOP v1.0 BETA

Napisane przez Gh0st w 28.10.2011 16:48

SMS_SHOP v1.1 BETA

O Sklepie:
Sklep Jest Kontynuacją tego oto sklepu http://amxx.pl/topic...mins-wersja-15/. Ale dlaczego zrobiłem nowy temat. oto jest pytanie. Zrobiłem ten temat dlatego iż ten sklep bardzo różni się od tego wymienionego wyżej.

DEMO : http://4strike.pl/index.php


Co Posiada Nowego
  • System Modułów ( Gotowy Przykład jak zrobić Kupno Premium )
  • Panel Admina ( na razie jest tam parę opcji ale obiecuję że będę szybko dawał następne )
  • No i główny powód to w dużej większości napisany obiektowo co daje mam nadzieje większą efektywność i szybkość pracy.
  • Możliwość edycji menu
  • Możliwość dodawanie i usuwania administratorów
  • System Raportowania błędów na stronie. Pojawia się z prawej strony belki podczasz przeglądania modułów z sekcji globalnej
Instalacja:
Instalacja jest banalnie prosta!, Postępujemy zgodnie z następującymi poleceniami
  • Pobieramy paczkę która znajduje się w załączniku

  • Otwieramy plik data.php

  • Następnie zmieniamy dane na swoje

  • A potem wchodzimy : adresstrony.pl/install.php

  • Wymagany amxbans +1.6 GM

  • Po poprawnym zainstalowaniu wchodzimy do panelu administracyjnego na stronie danymi:
Login: Podany Podczas Instalowania
Hasło: Podane Podczas Instalowania


Sklep nie potrzebuje żadnej instalacji ze strony serwera, Poprostu korzysta on z amxbansa.

O Modułach/Aplikacjach:
Moduły znajdują się w folderze aplications, dzielimy na :
  • Global - dostępne dla wszystkich
  • Private - dostępne tylko dla zalogowanego administratora
Link do aplikacji globalnch:
?app=global&mdl=nazwa_pliku
Link do aplikacji prywatynych
?app=private&mdl=nazwa_pliku


Jak dodać np. Kupno Premium/vipa:
  • Wchodzimy do folderu aplications/global/.

  • Następnie otwieramy przykładowy plik kup_premium ( skąd wziąć $serwer_id ?, wchodzimy do phpmyadmin, w tabeli amx_serverinfo mamy id serwera )

  • W tym Pliku jest wszystko opisane
Jak zmienić wygląd stony?:
  • Wchodzimy do folderu style_templates

  • I edytujemy wybrany przez siebie plik

SS:
Dołączona grafika


W nowszej wersji mozilli i opery widać cień dookoła strony, niestety ss robiłem na komputerze a tutaj mam starą wersje.

Change Log:
Wersja v1.1:
  • *Nowy moduł* - sprawdzanie id serwerów aktualnie zapisanych w amxbans. Id serwera potrzeba do napisania swojego własnego modułu np kupna premium
  • Nowy Plik install.php by Hiroshima :) Dodano Wpisywania własnego loginu i hasła którego potem trzeba użyć do zalogowania się
  • Dodano demo: http://4strike.pl/index.php
  • Poprawiono Plik class.shop.php
  • Poprawiono Plik Kup_premium ( Przykład )
  • Aby Zrobić Update należy podmienić wszystkie plik z folderu ./update/
download

Załączony plik  SMS SHOP.rar   12,05 KB  593 Ilość pobrań

Załączony plik  SMS_SHOP v1.1.rar   16,96 KB  2035 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 43


#307752 Generator klas COD Mod

Napisane przez R3X w 14.10.2011 18:40

Przygotowaliśmy dla Was Generator klas (link również w menu Dodatki AMXX)

Wypełnij formularz i pobierz własną klasę do nowego Cod moda. Oprócz wyboru broni i statystyk klasy możliwe jest też dołączanie różnych dodatków. Na razie jest ich kilka, niedługo będą kolejne.

Mam nadzieję, że się przyda :)
  • +
  • -
  • 98


#339170 Cytaty po śmierci

Napisane przez DarkGL w 24.12.2011 17:12

opis
Plugin po śmierci pokazuje nam w hudzie cytaty znanych osób wiązane z wojną itp.
Pomysł pierwotnie dedykowany do Global War Mod.
W pliku cytaty.ini jest 76 cytatów.


cvary
//ekran ma się zaciemnić 1 - tak 0 - nie
cytaty_black_screen 1

screenshot
2011-11-12_00001.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=v69bpnUfi8g

instalacja
Plik cytaty.ini wrzucamy do folderu configs amxx'a
addons/amxmodx/configs

download
Załączony plik  cytaty.ini   7,81 KB  1934 Ilość pobrań

Poprzednia wersja : 290 pobrań
Załączony plik  cytaty.amxx   3,8 KB  74 Ilość pobrań

Załączony plik  cytaty.sma   2,25 KB  1476 Ilość pobrań
  cytaty.amxx
  • +
  • -
  • 42


#333213 Modele mikołajów dla wszystkich!

Napisane przez Why?! w 11.12.2011 17:51

opis

Jest to plugin AMX Admin Models edytowany przeze mnie. Edycja polegała na usunięciu wymagań co do flag i zmiany ścieżki modeli :). Teraz każdy gracz może zostać mikołajem!

cvary

Brak cvarów.

instalacja

amx_mikolaje.amxx do /cstrike/addons/amxmodx/plugins
W pliku plugins.ini dopisujemy na końcu amx_mikolaje.amxx
Folder z paczki z modelami do katalogu cstrike

wymagane moduly


- amxmodx
- amxmisc
- cstrike

screenshot

CT:

Dołączona grafika

TT:

Dołączona grafika

download

W załączniku

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 15