Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

rMs. - zdjęcie

rMs.

Rejestracja: 21.12.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 19.02.2020 19:00
-----

Moje posty

W temacie: Proszę o edycję silnika m.in HUD'a

09.07.2013 19:18

Ile można czekać? REFRESH!!!

W temacie: Czysty Cod Mod do cs 1.6 bez klas,perkow,Dodatkow ! +Przydatny Dodatek

10.02.2013 16:06

Ale mi nowość. Logika tematu - "Czysty codmod bez (...) dodatków + dodatek.". Czysty cod znajduje się tu: http://amxx.pl/topic...-mw-mod-update/
Co do menu admina - było już.



A czytać umiesz?
To jest silnik pod dr+klasy, czyli same klasy z lvl i perkami + statystyki.

W temacie: Modern warfare 2 Mod (beta)

09.02.2013 13:26

Przepraszam za odkop, ale czy trzeba połączenie z bazą?

W temacie: Piorun po śmierci

07.02.2013 18:18

Coś typu amx_thunder?

W temacie: Prośba o klase "Chytra Baba"

28.01.2013 16:43

Tak ciężko użyć generatora??


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Muzyczny Kartofel";
new const opis[] = "1/1 z noza slaba grawitacja";
new const bronie = (1<<CSW_GALIL)|(1<<CSW_TMP);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 550.0/800.0);
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 550.0/800.0);
}


public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}