zarejestruj funkcje
register_clcmd("+useperk", "Prethink_froglegs");
i usun
if (get_user_button(id) & IN_JUMP)
to bedzie dzialac ale kazdy gracz bedzie musial zbindowac np useperk pod V. Inaczej sie nie da bo ten klawisz nie jest przypisany standardowo do zadnej funkcji w cs.
A jak chcesz poprostu zmienic guzik to podmieniasz
IN_JUMP
na
#define IN_ATTACK (1<<0) #define IN_JUMP (1<<1) #define IN_DUCK (1<<2) #define IN_FORWARD (1<<3) #define IN_BACK (1<<4) #define IN_USE (1<<5) #define IN_CANCEL (1<<6) #define IN_LEFT (1<<7) #define IN_RIGHT (1<<8) #define IN_MOVELEFT (1<<9) #define IN_MOVERIGHT (1<<10) #define IN_ATTACK2 (1<<11) #define IN_RUN (1<<12) #define IN_RELOAD (1<<13) #define IN_ALT1 (1<<14) #define IN_SCORE (1<<15)