Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Dyziox - zdjęcie

Dyziox

Rejestracja: 17.12.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.04.2014 19:37
-----

#627591 Blokada komend dla klasy

Napisane przez Indoor w 23.03.2014 14:41

W
buyrune
za pierwszą klamrą dodaj
 
 
if(player_class[id] == Ninja){
client_print(id, print_chat, "Ta klasa ma zablokowany sklep rune")
return PLUGIN_HANDLED;
}
Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#494488 [ROZWIĄZANE] Maksymalna ilośc many

Napisane przez Onyke w 27.12.2012 17:08

new Msg123[512]
set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.85, 0, 6.0, 3.0)
format(Msg123,511,"Punkty: %i/5000", player_pkt[id])
show_hudmessage(id, Msg123)


if (is_user_connected(kid) && is_user_connected(vid) && get_user_team(kid) != get_user_team(vid))
{
show_deadmessage(kid,vid,headshot,weaponname)
award_item(kid,0)
award_kill(kid,vid)
add_respawn_bonus(vid)
add_bonus_explode(vid)
add_barbarian_bonus(kid)
if (player_class[kid] == Barbarzynca)
refill_ammo(kid)
set_renderchange(kid)
if(player_pkt[kid]<5000)
player_pkt[kid]+=1
savexpcom(vid)
}

  • +
  • -
  • 1


#332062 Szybsze rozdawanie Statystyk

Napisane przez Koniarek w 09.12.2011 19:17

Siemka dzisiaj pokaze wam jak zrobic nowe Menu do statystyk tak aby np po nr 5. mozna bylo zmieniac dodawania Statystyk.

Znajdz:
stock const maxAmmo


Pod cala funkcja dodaj:

new const co_ile[] = { 1, 20, 40, 80, 160 } // Wlasnie tutaj zmieniamy co ile maja rosnac punkty.
new szybkosc_rozdania[33];


Teraz Szukamy:
public skilltree(id)


W funkcji znajdz:
[Szybciej biegasz]


Dodaj za:
^n^n\y5. \wIle dodawac: \r%i


Teraz szukasz dalej w tej samej funkcji:
,player_dextery[id]


Dajesz za (bez spacji):
, co_ile[szybkosc_rozdania[id]]


Dalej szukasz:
public skill_menu(id, key){


Dodaj za:
new max_skill=Max statystyk


Dodaj za:
new ilosc = (co_ile[szybkosc_rozdania[id]] > player_point[id]) ? player_point[id] : co_ile[szybkosc_rozdania[id]]


Cale switch(key) zamien na:
Spoiler


Niekumasz? Masz cale skilltree:
Spoiler


Sory ze tak ale nieumiem pisac tematow :(