buyruneza pierwszą klamrą dodaj
if(player_class[id] == Ninja){ client_print(id, print_chat, "Ta klasa ma zablokowany sklep rune") return PLUGIN_HANDLED; }
Spoiler
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez Indoor
w 23.03.2014 14:41
buyruneza pierwszą klamrą dodaj
if(player_class[id] == Ninja){ client_print(id, print_chat, "Ta klasa ma zablokowany sklep rune") return PLUGIN_HANDLED; }
public buyrune(id){ if(player_class[id] == Ninja){ client_print(id, print_chat, "Ta klasa ma zablokowany sklep rune") return PLUGIN_HANDLED; }
Napisane przez Onyke
w 27.12.2012 17:08
new Msg123[512]
set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.85, 0, 6.0, 3.0)
format(Msg123,511,"Punkty: %i/5000", player_pkt[id])
show_hudmessage(id, Msg123)
if (is_user_connected(kid) && is_user_connected(vid) && get_user_team(kid) != get_user_team(vid))
{
show_deadmessage(kid,vid,headshot,weaponname)
award_item(kid,0)
award_kill(kid,vid)
add_respawn_bonus(vid)
add_bonus_explode(vid)
add_barbarian_bonus(kid)
if (player_class[kid] == Barbarzynca)
refill_ammo(kid)
set_renderchange(kid)
if(player_pkt[kid]<5000)
player_pkt[kid]+=1
savexpcom(vid)
}
Napisane przez
Koniarek
w 09.12.2011 19:17
stock const maxAmmo
new const co_ile[] = { 1, 20, 40, 80, 160 } // Wlasnie tutaj zmieniamy co ile maja rosnac punkty.
new szybkosc_rozdania[33];
public skilltree(id)
[Szybciej biegasz]
^n^n\y5. \wIle dodawac: \r%i
,player_dextery[id]
, co_ile[szybkosc_rozdania[id]]
public skill_menu(id, key){
new max_skill=Max statystyk
new ilosc = (co_ile[szybkosc_rozdania[id]] > player_point[id]) ? player_point[id] : co_ile[szybkosc_rozdania[id]]
switch(key)
{
case 0:
{
if(player_intelligence[id]+ilosc <= max_skill){
player_point[id]-=ilosc;
player_intelligence[id]+=ilosc;
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")
}
case 1:
{
if (player_strength[id]+ilosc <= max_skill){
player_point[id]-=ilosc;
player_strength[id]+=ilosc;
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
}
case 2:
{
if (player_agility[id]+ilosc <= max_skill){
player_point[id]-=ilosc;
player_agility[id]+=ilosc;
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")
}
case 3:
{
if (player_dextery[id]+ilosc <= max_skill){
player_point[id]-=ilosc;
player_dextery[id]+=ilosc;
set_speedchange(id)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
}
case 4:
{
if(szybkosc_rozdania[id] < charsmax(co_ile)) szybkosc_rozdania[id]++;
else szybkosc_rozdania[id] = 0;
}
}
public skilltree(id)
{
new text[513]
new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)
format(text, 512, "\yWybierz Staty - \rPunkty: %i^n^n\y1. \wInteligencja \r[%i] \d[Wieksze obrazenia czarami]^n\y2. \wSila \r[%i] \d[Wiecej zycia o %i]^n\y3. \wZrecznosc \r[%i] \d[Mniejsze obrazenia o %0.0f%%]^n\y4. \wZwinnosc \r[%i] \d[Szybciej biegasz]^n^n\y5. \wIle dodawac: \r%i"
,player_point[id],player_intelligence[id],player_strength[id],player_strength[id]*2,player_agility[id],player_damreduction[id]*100,player_dextery[id], co_ile[szybkosc_rozdania[id]])
keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}
public skill_menu(id, key)
{
new max_skill=Max Statystyk
new ilosc = (co_ile[szybkosc_rozdania[id]] > player_point[id]) ? player_point[id] : co_ile[szybkosc_rozdania[id]]
switch(key)
{
case 0:
{
if(player_intelligence[id]+ilosc <= max_skill){
player_point[id]-=ilosc;
player_intelligence[id]+=ilosc;
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")
}
case 1:
{
if (player_strength[id]+ilosc <= max_skill){
player_point[id]-=ilosc;
player_strength[id]+=ilosc;
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
}
case 2:
{
if (player_agility[id]+ilosc <= max_skill){
player_point[id]-=ilosc;
player_agility[id]+=ilosc;
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")
}
case 3:
{
if (player_dextery[id]+ilosc <= max_skill){
player_point[id]-=ilosc;
player_dextery[id]+=ilosc;
set_speedchange(id)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
}
case 4:
{
if(szybkosc_rozdania[id] < charsmax(co_ile)) szybkosc_rozdania[id]++;
else szybkosc_rozdania[id] = 0;
}
}
if (player_point[id] > 0)
skilltree(id)
return PLUGIN_HANDLED
}