#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <colorchat>
public plugin_init() {
register_plugin("2 Fragi", "Autorska", "Mister Silenzo");
register_event("DeathMsg", "EventDeath", "a"); // Wydarzenie odpowiedzialne za wyłapywanie zabójstw
}
public EventDeath() {
new kid = read_data(1); // Numer ID osoby, która zabiła
new vid = read_data(2); // Numer ID osoby, która ZOSTAŁA zabita
new hs = read_data(3); // Zwraca 1 jeżeli zabójstwo było przez headshot, lub 0 gdy było strzałem/kosą w ciało
// read_data() służy do odczytywania parametrów wydarzenia, jeżeli użyłem złego słowa do opisania tej funkcji i jej funkcji to proszę o poprawienie mnie xd
if(kid == vid || kid == 0) return; // Jeżeli OFIARĄ jest ZABÓJCA (czyt. samobójstwo) lub ZABÓJCA jest zerem (KID jest równe 0 gdy spada się z wysokości, lub admin używa SLAY ;-;)
new name[2][32]; // Tablica dwuwymiarowa o dwóch polach z indeksami od 0 do 31 (Jeżeli źle wytłumaczyłem to proszę o poprawienie mnie ;/)
if(get_user_weapon(kid) == CSW_KNIFE) { // Jeżeli bronią ZABÓJCY jest NÓŻ
get_user_name(kid, name[0], 31); // Pobierz nick ZABÓJCY do pierwszego pola tablicy.
get_user_name(vid, name[1], 31); // Pobierz nick OFIARY do drugiego pola tablicy.
ColorChat(kid, RED, "^1Zdobywasz dodatkowego fraga za zabicie ^4%s^1 z ^4NOZA^1!", name[1]); // Wyświetl ZABÓJCY informację o dodaniu fraga
for(new i = 0; i < get_maxplayers(); i++) { /* Tutaj spotykamy się ze słowem kluczowym "for", które definiuje pętlę.
W pętli tworzymy nową zmienną "new i" i przypisujemy jej wartość zero "new i = 0;".
Warunek obrotu pętli, czyli "i < get_maxplayers();", co ma się stać po obrocie pętli, czyli "i++".*/
if(!is_user_connected(i) || is_user_bot(i) || is_user_hltv(i) || i == kid) continue; /* I jest numerem ID gracza w tej pętli,
więc jeżeli gracz z pętli jest zabójcą, jest niepołączony, jest botem lub hltv to go pomijamy :P
Pomijamy zabójcę w pętli, ponieważ dla niego wiadomość została wyświetlona wcześniej, więc nie ma potrzeby pokazywać mu
po raz kolejny tego samego, prawda? :P*/
ColorChat(i, RED, "^4%s ^1zdobywa dodatkowego fraga za zabicie ^4%s ^1NOZEM!", name[0], name[1]);
}
set_user_frags(kid, get_user_frags(kid) + 1); // Dodajemy do obecnej ilości fragów ZABÓJCY jednego fraga.
return; // Przerywa dalsze działanie kodu, gdyż gdyby zabójstwo nożem odbyło by się poprzez HS gracz dostał by dwa dodatkowe fragi zamiast jednego.
}
// Tutaj robimy to samo co powyżej z tą różnicą, że funkcja nie rozpoczyna się od sprawdzenia czy gracz ma nóż, lecz czy zabójstwo odbyło się poprzez HS.
if(hs == 1) {
get_user_name(kid, name[0], 31);
get_user_name(vid, name[1], 31);
ColorChat(kid, RED, "^1Zdobywasz dodatkowego fraga za zabicie ^4%s HEADSHOTEM^1!", name[1]);
for(new i = 0; i < get_maxplayers(); i++) {
if(!is_user_connected(i) || is_user_bot(i) || is_user_hltv(i) || i == kid) continue;
ColorChat(i, RED, "^4%s ^1zdobywa dodatkowego fraga za zabicie ^4%s ^1HEADSHOTEM!", name[0], name[1]);
}
set_user_frags(kid, get_user_frags(kid) + 1);
return;
}
/*
Mam nadzieję, że nauczyłeś się czegokolwiek XD Jeżeli czegoś nie wiesz to zapraszam na PW, bądź pisz w temacie, chętnie "pouczę" podstaw, gdyż jak na razie sam znam tylko podstawy :P
*/
}Proszę, oto kompletny kod z komentarzami, miłej lektury (o ile chcesz się czegoś nauczyć Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
SKCr0well
Rejestracja: 14.12.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.03.2014 21:55




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 99
- Odwiedzin: 3 348
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Mariusz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Konin
Kontakt
#622607 [ROZWIĄZANE] Sprawdzenie poprawności pluginu, szybko :P
Napisane przez Mister Silenzo
w 04.03.2014 21:59
#600549 Perk dla frakcji?
Napisane przez Lacostii
w 02.01.2014 22:30
public cod_perk_enabled(id){
new stop_klasa = cod_get_user_class(id);
if(stop_klasa == cod_get_classid("niemiec1") || stop_klasa == cod_get_classid("niemiec2") || stop_klasa == cod_get_classid("niemiec3") )
return COD_STOP;
ma_perk[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
Raczej nie da się tak po prostu pobrać informacji o frakcji w jakiej znajduje się dana klasa, więc ja bym polecał zastosować takie coś.
Wypisując wszystkie nazwy członków danej frakcji w miejscu niemiec1 itd. , dzięki czemu żaden niemiec nie dostanie tego perku.
Jeśli chciałbyś by jedynie np. Polacy mieli jakiś perk to tak może kod wyglądać:
public cod_perk_enabled(id){
new ok_klasa = cod_get_user_class(id);
if(ok_klasa == cod_get_classid("Polak1") || ok_klasa == cod_get_classid("Polak2") || ok_klasa == cod_get_classid("Polak3")){
ma_perk[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
return COD_STOP;
}
#594209 Perki powiększające magazynki
Napisane przez Hleb
w 17.12.2013 22:02
Perki te opracowano na podstawie pluginu Weapon MaxClip 0.3.0 autorstwa ConnorMcLeod
http://forums.allied...ad.php?p=728613
dlatego autora tego pluginu dopisuję też jako autora tychże perków.

Przedstawiam wam perki umożliwiające posiadanie w broniach więcej magazynków.
Perki zostały sklasyfikowe w/g typów broni (pistolety, SMG, strzelby, karabiny szturmowe, karabiny snajperskie). Pominięty został M249, ponieważ ma tyle magazynków, ze stworzenie perku dla NIEGO uznałem za zbędny. Stąd ten podział, ponieważ trudno wyobrazić sobie np. AWP z 50 nabojami , albo deagla z 50 nabojami, albo m4 z "tylko" 31 nabojami
.
Perk dla Pistoletów
Nazwa: Krótki Magazynek
Opis: Dostajesz krótki magazynek, dzięki czemu masz dodatkowe 5-13 naboi w pistoletach.
Perk dla Strzelb
Nazwa: Kuta Komora Strzelby (brak pomysłu na nazwę
)
Opis: Komora strzelby jest kuta, dzięki czemu pomieścisz dodatkowe 7-13 naboi w strzelbach.
Perk dla SMG
Nazwa: Długi Magazynek
Opis: Dostajesz długi magazynek, dzięki czemu masz dodatkowe 10-30 naboi w smg.
Perk dla Karabinów Szturmowych
Nazwa: Magazynek Bębnowy
Opis: Dostajesz magazynek bębnowy, dzięki czemu masz dodatkowe 30-60 naboi w karabinach szturmowych.
Perk dla Karabinów Snajperskich
Nazwa: Kwadratowy Magazynek (też brak pomysłu na nazwę
)
Opis: Dostajesz kwadratowy magazynek, dzięki czemu masz dodatkowe 5-15 naboi w karabinach snajperskich.
Perki powyższe (zwłaszcza te przeznaczone dla strzelb) zostały testowanie pod kątem
-dropu perku w sytuacji, gdy w ammo było więcej magazynku niż miało domyślnie.
-zmiany klasy na inną (inna bron z tej samej klasyfikacji).
-errorlogów
Gdy zmienimy klase na inna, tym samym broń na inna z tej samej klasyfikacji, otrzymamy broń z domyślnym magazynkiem, jednakże możemy przeładować do ilosci dodanej przez perk.
Po za tym, nie wykryłem nic niepokojącego, oczywiście jeśli WY wykryjecie błędy, piszcie.
Zalecam zwiększenie bpammo, wystarczy zedytować pewną tablicę globalną w silniku CODa, a mianowicie
new const maxAmmo[31] = {0, 52, 0, 90, 1, 31, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 31, 90, 120,
90, 2, 35, 90, 90,0, 100};
.
Nie zrobię klasy z dodatkowym ammo, bo jak wiadomo, każdy ma różny gust, jeden by chciał np M4A1 z dodatkowymi 40 nabojami, a drugi deagle z dodatkowymi 13 nabojami.

Pistolety
codperk_maxclip_pistol.sma 5,89 KB 234 Ilość pobrań
codperk_maxclip_pistol.amxx
Strzelby
codperk_maxclip_shotgun.sma 8,91 KB 229 Ilość pobrań
codperk_maxclip_shotgun.amxx
SMG
codperk_maxclip_smg.sma 5,57 KB 219 Ilość pobrań
codperk_maxclip_smg.amxx
Karabiny Szturmowe
codperk_maxclip_rifle.sma 5,95 KB 239 Ilość pobrań
codperk_maxclip_rifle.amxx
Karabiny Snajperskie
codperk_maxclip_sniper.sma 5,58 KB 211 Ilość pobrań
codperk_maxclip_sniper.amxx
#534485 Cod By Jamdzam v3
Napisane przez Jamdzam
w 14.04.2013 18:46
Witam w tym temacie przedstawie swoją edycje COD MOD'a Starego
85 Itemów w tym itemy Premium !!
"Buty Szturmowego", //1
"Podwojna Kamizelka", //2
"Wzmocniona Kamizelka", //3
"Weteran Noza", //4
"Zaskoczenie Wroga", //5
"Plaszcz Partyzanta", //6
"Morfina", //7
"Noz Komandosa", //8
"Podrecznik Szpiega", //9
"Tajemnica Generala", //10
"Notatki Assassina", //11
"Tajemnica Wojskowa", //12
"AWP Sniper",//13
"Adrenalina",//14
"Tajemnica Rambo",//15
"Wyszkolenie Sanitarne",//16
"Kamizelka NASA",//17
"Wytrenowany Weteran",//18
"Apteczka",//19
"Eliminator Rozrzutu",//20
"Naboje Generala",//21
"Naboje Pulkownika",//22
"Ogranicznik Rozrzutu",//23
"Tarcza SWAT",//24
"Wytrenowany Rekrut",//25
"Pancerz Nomexowy",//26
"Notatki Kapitana",//27
"Modul odrzutowy",//28
"Granatnik",//29
"Bezglowy Jezdziec",//30
"SCOUT Sniper",//31
"GLOCK Master",//32
"USP Master",//33
"Pro M4A1",//34
"Pro AK47",//35
"Oporowe Naboje",//36
"Betlejemskie Wodomierze",//37
"Szpiegostwo",//38
"Porazajace Naboje",//39
"Prawa Reka Rambo",//40
"Tajemnica Assassina",//41
"Mala Paczka",//42
"Srednia Paczka",//43
"Duza Paczka",//44
"Premium Power",//45
"Rakiety",//46
"Miny",//47
"Apteczki",//48
"Dynamit",//49
"DEAGLE Master",//50
"Pro Famas",//51
"Pro Mp5navy",//52
"Master M3",//53
"Zestaw Granadiera",//54
"Noz Grawitacji",//55
"Detonator Al-Kaidy",//56
"Szokujace Naboje",//57
"Stoper (Premium)",//58
"Radar",//59
"Kamikadze",//60
"Ultra Galil",//61
"Platynowe Naboje",//62
"Furia",//63
"Palestynskie Szybkobiegi",//64
"Skill Szeryfa (Premium)",//65
"Extra Armor (Premium)",//66
"Ksiega Kucania",//67
"Naboje Medyka",//68
"Amfetamina",//69
"Buty Astronauty",//70
"Pierscien Zycia (Premium)",//71
"MachineGunner (Premium)",//72
"Fart Kolekcjonera",//73
"Pancerz Niesmiertelnosci",//74
"Tajemnica Ducha",//75
"Tajemnica Stalkera",//76
"Master Elites",//77
"Pro AUG",//78
"Auto Killer",//79
"Lewa Reka Rambo",//80
"Portfel Bogacza",//81
"Zwinne Palce",//82
"Elitarny XM1014 (Premium)",//83
"Majtki Cyborga (Premium)",//84
"Sekret Assassina" //85
33 Klasy
"Snajper",//1
"Komandos",//2
"Strzelec wyborowy",//3
"Obronca",//4
"Medyk",//5
"Wsparcie ogniowe",//6
"Saper",//7
"Demolitions",//8
"Rusher",//9
"Furiat (Premium)",//10
"Admiral (Premium)",//11
"Samuraj (od 50 lvl)",//12
"Assassin (Premium)",//13
"Szpieg (od 45 lvl)",//14
"Jumper",//15
"Szturmowiec",//16
"Weteran",//17
"Sniper Gorski",//18
"Rebeliant",//19
"Oporowiec",//20
"Lekki Zolnierz",//21
"Talib (od 40 lvl)",//22
"Sanutariusz (od 50 lvl)",//23
"Terorysta",//24
"Kapral (od 30 lvl)",//25
"Skoczek (od 40 lvl)",//26
"Zlodziej (od 35 lvl)",//27
"Ninja (od 60 lvl)",//28
"Ostry Snajper (od 55 lvl)",//29
"Wojskowy Weteran",//30
"Wartownik (Premium)",//31
"Kamikadze (Premium)",//32
"General (Premium)" //33
Status VIP oraz itemy premium na flage "t"
Frakcje:
- Darmowe
- Od LvL
- Premium (na flagi n,o,p,q,r,s)
Komendy:
- Dla Admina (IMMUNITED [FLAGA A]):
cod_setlvl "Nick Gracza" "LVL" - Danie lvl'a graczowi
cod_giveitem "Nick Gracza" "Numer Itemu" - Danie itemu graczowi
cod_addexp "Nick Gracza" "Ilosc Expa" (MAX 3140000) - Danie expa graczowi
cod_remexp "Nick Gracza" "Ilosc Expa" (MAX 3140000) - Odjecie expa graczowi
eog_przeladuj - W razie gdy exp nocny nie dziala nalezy zastosowac (ADMIN_KICK) - Dla Gracza:
/klasy <Menu z Opisami Poszczegolnych Klas>
/klasa <Menu z Klasami do Wyboru>
/item <Opis Posiadanego Aktualnie Itemu>
/itemy <Menu z Opisami Wszystkich Itemow>
/sklep <Sklep za monety lub $$$>
/daj <Ta komenda dajesz item osobie ktora aktualnie nie posiada itemu>
/zamien <Zamieniasz sie z kims itemem>
/drop <Wyrzucasz item>
/help <Menu z Pomocnymi Komendami w Grze>
/premium <Opis Klas Premium>
/sell <Sprzedajesz Item za $$$>
/premium2 <Opis Klas Premium 2>
Cvary:
cod_killxp // exp za fraga
cod_bombxp // exp za bombe
cod_hsexp // exp za HS'a
cod_winxp // exp za Wygranie rundy
cod_prefix // pokazuje info w say'u kto jaka klasa gra i jaki ma lvl na danej klasie
MEDYK (Wskrzeszanie)
cod_revkit_time - Jak długo ma wskrzeszać osobę. Standardowo: 3(sekundy)
cod_revkit_health - Ile ma dać graczowi hp po wskrzeszeniu. Standardowo: 75(hp)
cod_revkit_distance - Z jakiego maksymalnej odległość można wskrzeszać. Standardowo: 100(dystanse)
cod_revkit_xpdefiling - Ile expa ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 10(exp)
cod_revkit_xpraise - Ile expa ma dawać za wskrzeszenie osoby ze swojej drużyny. Standardowo: 20(exp)
cod_revkit_hpdefiling - Ile hp ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 30(hp)
cod_revkit_ile - Ile osób można wskrzesić na rundę. Standardowo: 10
ASYSTA I ZEMSTA
cod_xp_asysta // exp za asyste
cod_xp_zemsta // exp za zemste
EXP NOCNY
eog_expodgodziny // exp od godziny x
eog_expdogodziny // exp do godziny y
eog_killxp // exp nocny za fraga
eog_winxp // exp nocny za wygrana runde
eog_hsexp // exp nocny za HS'a
eog_bombxp// exp nocny za Bombe
MONETY
cod_kill_monety // Ilosc monet za zabojstwo
cod_bomb_monety // Ilosc monet za bombe
cod_win_monety // Ilosc monet za wygranie
cod_hs_monety // Ilosc monet za HS'a
Dodatkowo:
- Exp dla najlepszych 3 graczy na mapie
- Wytrzymalosc itemu do kupienia w sklepie
- Monety Oraz Specjalny Sklep
- Exp Nocny od 22 do 6 rano !!
- Exp za asyste i zemste
- Prefixy w say'u (mozliwosc zobaczenia klasy/lvl piszacego gracza)
- Dodatkowa Statystyka "Doswiadczenie" Dajaca exp za Fraga
- Dodatkowa Statystyka "Ochrona" Dajaca czesciowa odpornosc na Rakiety/Miny
- Itemy dla VIP
- Status Vip widoczny w HUD
- Godzina w HUD
- Forum w HUD
Zalecam Reset Lvl na COD przed wgraniem paczki !!
Nazwe Forum zmieniamy edytujac :
#define nazwa_forum "Twoje-Forum.pl"
Instalacja:
- Pliki SMA do cstrike\addons\amxmodx\Scripting
- Pliki AMXX do cstrike\addons\amxmodx\Plugins
- Reszta tak jak w folderach
- Pliki udexa.html i udexa2.html do cstrike
Miłego Grania !!
Paczka:
COD By Jamdzam v3.rar 974,2 KB 1098 Ilość pobrań
#562699 Misje z ExpModa na Coda
Napisane przez
GT Team
w 12.08.2013 10:47
http://www.speedyshare.com/nAuCB/codmod.rarZmieniłem tylko prefix z [EXPMOD] na [CODMOD] i przyznawanie expa dla silnika codmod, misje dodaje się tak samo, żadnych zmin. Jeżeli chcesz zmienić tekt, zmien go w pliku językowym
#562079 Problem z kompilacja
Napisane przez Scorpion Flail
w 09.08.2013 17:22
Trzbea było zapodać wersję z błędami a nie zakomentowaną.
Łap:
QTM_CodMod.sma 54,07 KB 52 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
Jedynie nie mogłem nic zrobić z tym:
cod_get_frakcja_name(cod_get_user_class(target), dzFractionName, 31);
Ponieważ to jest jakiś urywek kodu, być może dotyczący frakcji, jednak widzę, że frakcje masz zrobione.
W info HUD również znalazło się to:
dzFractionName
Jednak nie miało to sensu, ponieważ nie miałeś tam dodanego tekstu typu frakcja. W tym miejscu było Doświadczenie.
To tyle, mam nadzieję, że pomogłem.
#547664 Czas Online
Napisane przez Misiaczek ;c
w 05.06.2013 08:46
Czas Online v2.1.0
by MisieQ & byCZUS
Witajcie ![]()
Wraz z byCZUS prezentujemy wam Czas Online Adminów oraz Graczy na serwerze ![]()
Co plugin robi?
Zlicza czas jaki admin/gracz spędza na serwerze i zapisuje to do bazy danych, dodatkowo zapisuje sie pierwsze połączenie admina/gracza z serwerem jak i kiedy ostatnio grał ![]()
Konfiguracja
Całą konfiguracje zmieniamy w pliku sma
Konfiguracja danych do połączenia z MySQL
new sqlConfig[ ][ ] = {
"localhost",
"root",
"",
"database"
}
Instalacja
AMXX
Instalacja Pluginów AMXX
PHP:
Skrypt PHP wgrywamy normalnie na serwer www i uzupełniamy dane w pliku config.php
Demo
Czas Online Demo
Lista Zmian
2.1.0
- Lekka poprawka zapytania SQL (Podziękowanie dla [/size]GwynBleidD
- Wieksza korekta znaków w SQL_PrepareString
- Dodanie Headera i Fotera w statach WWW
- Usunięto różnice w zapisie godziny mędzy serwerem BD a serwerem Gry
- Dodano sprawdzanie HLTV i Botów
2.0.0
- Zmieniona nazwa Pluginu
- Napisany od nowa plugin (byCZUS)
- Napisany od nowa interfejs www
1.2.3
- Poprawka zliczania czasu online

- Poprawka numeracji w SMA

1.2.2
- Poprawka SMA pluginu
już erroru nie ma 
1.2.1
- Poprawka pliku srodek.php (Paginacji dokładnie)
1.2:
- Dodanie #define FLAGA
- Poprawka zapytania SQL
- Przepisanie skryptu PHP
1.1:
- Poprawki błędów z SQL
1.0:
- Napisanie pluginu

Pobieranie
Wersja 2.1.0
Czas Online.rar 289,7 KB 1685 Ilość pobrań
Wersja 2.0.0
Czas Online.rar 289,91 KB 590 Ilość pobrań
#557807 [ROZWIĄZANE] Lekarz - problem
Napisane przez
Kapusta12
w 24.07.2013 10:26
zrobione powinno być dobrze a jak nie napisz tutaj załącznik
prroszę o +
Załączone pliki
-
codclass_lekarz.sma 5,35 KB 40 Ilość pobrań
codclass_lekarz.amxx
#550162 Cod_nagrody_exp
Napisane przez Kewin. (ZeZ)
w 17.06.2013 16:59
#540256 Klasa "Pirotechnik"
Napisane przez Hleb
w 04.05.2013 17:12

Klasa: Pirotechnika
Opis: Moze natychmiastowo rozbroić oraz podłozyć C4 (pakę)
Bronie: M4A1, AK47, HE
Zdrowie: 20
Kondycja: -35
Inteligencja: 0
Wytrzymalosc: 20
Perk: Narzedzia Pirotechnika
Opis: Mozesz natychmiastowo rozbroić oraz podłożyć C4 (pakę)
Filmik

Klasa:
codclass_pirotechnik.sma 3,8 KB 469 Ilość pobrań
codclass_pirotechnik.amxx
Perk:
codperk_narzedziapirotechnika.sma 3,58 KB 488 Ilość pobrań
codperk_narzedziapirotechnika.amxx
#542987 [ROZWIĄZANE] Plugin spree w sayu
Napisane przez Equilibrium
w 15.05.2013 09:05
Dodajesz
#include <ColorChat>
i zamieniasz na:
ColorChat(0, GREEN, "Najbardziej narozrabial:^n%s^n[%d w tym %d w glowe]",szNick,g_pointsThisRound[id][0],g_pointsThisRound[id][1]);
Czyli masz w sma.
Załączone pliki
-
spree.sma 3,53 KB 159 Ilość pobrań
spree.amxx
#529697 [ROZWIĄZANE] Klasa z wbudowanym podpaleniem .
Napisane przez koong
w 30.03.2013 15:53
Załączone pliki
-
codclass_podpalacz.sma 3,21 KB 130 Ilość pobrań
codclass_podpalacz.amxx
#521531 FastDL i przekierowanie po aktualizacji .
Napisane przez SeeK
w 04.03.2013 00:36
#521132 Modyfikacja pluginu prefixy_cod
Napisane przez
AztekHQS
w 03.03.2013 01:59
#include <amxmodx>
#include <codmod>
public plugin_init() {
register_plugin("Prefixy COD", "1.0", "DarkGL")
register_message(get_user_msgid("SayText"), "handleSayText");
}
public handleSayText(msgId, msgDest, msgEnt) {
new id = get_msg_arg_int(1);
if(!is_user_connected(id)) return 0;
new szTmp[256], szTmp2[256], szTmp3[256];
get_msg_arg_string(2, szTmp, 255)
new szPrefix[64]
cod_get_class_name(cod_get_user_class(id), szTmp3, 255)
formatex(szPrefix, 63, "^x04[^x01%s - %d^x04]", szTmp3, cod_get_user_level(id));
if(!equal(szTmp, "#Cstrike_Chat_All")) {
add(szTmp2, 255, szPrefix);
add(szTmp2, 255, " ");
add(szTmp2, 255, szTmp);
} else {
add(szTmp2, 255, szPrefix);
add(szTmp2, 255, "^x03 %s1^x01 : %s2");
}
set_msg_arg_string(2, szTmp2);
return 0;
}
#520830 [ROZWIĄZANE] Modyfikacja pluginu spree
Napisane przez O'Zone
w 01.03.2013 21:10
spreee.sma 3,83 KB 33 Ilość pobrań
spreee.amxx
Adres forum ustawiasz cvarem amx_spree_forum.
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: SKCr0well
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość
