Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

SKCr0well - zdjęcie

SKCr0well

Rejestracja: 14.12.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.03.2014 21:55
-----

#622607 [ROZWIĄZANE] Sprawdzenie poprawności pluginu, szybko :P

Napisane przez Mister Silenzo w 04.03.2014 21:59

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <colorchat>

public plugin_init() {
	register_plugin("2 Fragi", "Autorska", "Mister Silenzo");
	register_event("DeathMsg", "EventDeath", "a"); // Wydarzenie odpowiedzialne za wyłapywanie zabójstw
}

public EventDeath() {
	new kid = read_data(1); // Numer ID osoby, która zabiła 
	new vid = read_data(2); // Numer ID osoby, która ZOSTAŁA zabita
	new hs = read_data(3); // Zwraca 1 jeżeli zabójstwo było przez headshot, lub 0 gdy było strzałem/kosą w ciało
	// read_data() służy do odczytywania parametrów wydarzenia, jeżeli użyłem złego słowa do opisania tej funkcji i jej funkcji to proszę o poprawienie mnie xd
	
	if(kid == vid || kid == 0) return; // Jeżeli OFIARĄ jest ZABÓJCA (czyt. samobójstwo) lub ZABÓJCA jest zerem (KID jest równe 0 gdy spada się z wysokości, lub admin używa SLAY ;-;)
	
	new name[2][32]; // Tablica dwuwymiarowa o dwóch polach z indeksami od 0 do 31 (Jeżeli źle wytłumaczyłem to proszę o poprawienie mnie ;/)
	if(get_user_weapon(kid) == CSW_KNIFE) { // Jeżeli bronią ZABÓJCY jest NÓŻ
		get_user_name(kid, name[0], 31); // Pobierz nick ZABÓJCY do pierwszego pola tablicy.
		get_user_name(vid, name[1], 31); // Pobierz nick OFIARY do drugiego pola tablicy.
		ColorChat(kid, RED, "^1Zdobywasz dodatkowego fraga za zabicie ^4%s^1 z ^4NOZA^1!", name[1]); // Wyświetl ZABÓJCY informację o dodaniu fraga
		for(new i = 0; i < get_maxplayers(); i++) { /* Tutaj spotykamy się ze słowem kluczowym "for", które definiuje pętlę. 
								W pętli tworzymy nową zmienną "new i" i przypisujemy jej wartość zero "new i = 0;". 
								Warunek obrotu pętli, czyli "i < get_maxplayers();", co ma się stać po obrocie pętli, czyli "i++".*/
				if(!is_user_connected(i) || is_user_bot(i) || is_user_hltv(i) || i == kid) continue; /* I jest numerem ID gracza w tej pętli, 
														więc jeżeli gracz z pętli jest zabójcą, jest niepołączony, jest botem lub hltv to go pomijamy :P
														Pomijamy zabójcę w pętli, ponieważ dla niego wiadomość została wyświetlona wcześniej, więc nie ma potrzeby pokazywać mu
														po raz kolejny tego samego, prawda? :P*/
				ColorChat(i, RED, "^4%s ^1zdobywa dodatkowego fraga za zabicie ^4%s ^1NOZEM!", name[0], name[1]);
		}
		set_user_frags(kid, get_user_frags(kid) + 1); // Dodajemy do obecnej ilości fragów ZABÓJCY jednego fraga.
		return; // Przerywa dalsze działanie kodu, gdyż gdyby zabójstwo nożem odbyło by się poprzez HS gracz dostał by dwa dodatkowe fragi zamiast jednego.
	}
	// Tutaj robimy to samo co powyżej z tą różnicą, że funkcja nie rozpoczyna się od sprawdzenia czy gracz ma nóż, lecz czy zabójstwo odbyło się poprzez HS.	
	if(hs == 1) {
		get_user_name(kid, name[0], 31);
		get_user_name(vid, name[1], 31);
		ColorChat(kid, RED, "^1Zdobywasz dodatkowego fraga za zabicie ^4%s HEADSHOTEM^1!", name[1]);
		for(new i = 0; i < get_maxplayers(); i++) {
				if(!is_user_connected(i) || is_user_bot(i) || is_user_hltv(i) || i == kid) continue;
				ColorChat(i, RED, "^4%s ^1zdobywa dodatkowego fraga za zabicie ^4%s ^1HEADSHOTEM!", name[0], name[1]);
		}
		set_user_frags(kid, get_user_frags(kid) + 1);
		return;
	}
	/*
	Mam nadzieję, że nauczyłeś się czegokolwiek XD Jeżeli czegoś nie wiesz to zapraszam na PW, bądź pisz w temacie, chętnie "pouczę" podstaw, gdyż jak na razie sam znam tylko podstawy :P
	*/
}
Proszę, oto kompletny kod z komentarzami, miłej lektury (o ile chcesz się czegoś nauczyć xD Jeżeli nie to wrzuć w kompilator i tyle :P).
  • +
  • -
  • 1


#600549 Perk dla frakcji?

Napisane przez Lacostii w 02.01.2014 22:30

public cod_perk_enabled(id){
	new stop_klasa = cod_get_user_class(id);
	if(stop_klasa == cod_get_classid("niemiec1") || stop_klasa == cod_get_classid("niemiec2") || stop_klasa == cod_get_classid("niemiec3") )
		return COD_STOP;

	ma_perk[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
}

Raczej nie da się tak po prostu pobrać informacji o frakcji w jakiej znajduje się dana klasa, więc ja bym polecał zastosować takie coś.

Wypisując wszystkie nazwy członków danej frakcji w miejscu niemiec1 itd. , dzięki czemu żaden niemiec nie dostanie tego perku.

 

Jeśli chciałbyś by jedynie np. Polacy mieli jakiś perk to tak może kod wyglądać:

public cod_perk_enabled(id){
	new ok_klasa = cod_get_user_class(id);
	if(ok_klasa == cod_get_classid("Polak1") || ok_klasa == cod_get_classid("Polak2") || ok_klasa == cod_get_classid("Polak3")){
		ma_perk[id] = true;
		return COD_CONTINUE;
	}
	return COD_STOP;
}

  • +
  • -
  • 1


#594209 Perki powiększające magazynki

Napisane przez Hleb w 17.12.2013 22:02

Perki te opracowano na podstawie pluginu Weapon MaxClip 0.3.0 autorstwa ConnorMcLeod

 

http://forums.allied...ad.php?p=728613

 

dlatego autora tego pluginu dopisuję też jako autora tychże perków.

 

testyq.png

 

Przedstawiam wam perki umożliwiające posiadanie w broniach więcej magazynków.

Perki zostały sklasyfikowe w/g typów broni (pistolety, SMG, strzelby, karabiny szturmowe, karabiny snajperskie). Pominięty został M249, ponieważ ma tyle magazynków, ze stworzenie perku dla NIEGO uznałem za zbędny. Stąd ten podział, ponieważ trudno wyobrazić sobie np. AWP z 50 nabojami , albo deagla z 50 nabojami, albo m4 z "tylko" 31 nabojami xD.

 

Perk dla Pistoletów

 

Nazwa: Krótki Magazynek

Opis: Dostajesz krótki magazynek, dzięki czemu masz dodatkowe 5-13 naboi w pistoletach.

 

Perk dla Strzelb

 

Nazwa: Kuta Komora Strzelby (brak pomysłu na nazwę xD)

Opis: Komora strzelby jest kuta, dzięki czemu pomieścisz dodatkowe 7-13 naboi w strzelbach.

 

Perk dla SMG

 

Nazwa: Długi Magazynek

Opis: Dostajesz długi magazynek, dzięki czemu masz dodatkowe 10-30 naboi w smg.

 

Perk dla Karabinów Szturmowych

 

Nazwa: Magazynek Bębnowy

Opis: Dostajesz magazynek bębnowy, dzięki czemu masz dodatkowe 30-60 naboi w karabinach szturmowych.

 

Perk dla Karabinów Snajperskich

 

Nazwa: Kwadratowy Magazynek (też brak pomysłu na nazwę xD)

Opis: Dostajesz kwadratowy magazynek, dzięki czemu masz dodatkowe 5-15 naboi w karabinach snajperskich.

 

Perki powyższe (zwłaszcza te przeznaczone dla strzelb) zostały testowanie pod kątem

-dropu perku w sytuacji, gdy w ammo było więcej magazynku niż miało domyślnie.

-zmiany klasy na inną (inna bron z tej samej klasyfikacji).

-errorlogów

 

Gdy zmienimy klase na inna, tym samym broń na inna z tej samej klasyfikacji, otrzymamy broń z domyślnym magazynkiem, jednakże możemy przeładować do ilosci dodanej przez perk.

Po za tym, nie wykryłem nic niepokojącego, oczywiście jeśli WY wykryjecie błędy, piszcie.

 

Zalecam zwiększenie bpammo, wystarczy zedytować pewną tablicę globalną w silniku CODa, a mianowicie





new const maxAmmo[31] = {0, 52, 0, 90, 1, 31, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 31, 90, 120,
90, 2, 35, 90, 90,0, 100};

.

Nie zrobię klasy z dodatkowym ammo, bo jak wiadomo, każdy ma różny gust, jeden by chciał np M4A1 z dodatkowymi 40 nabojami, a drugi deagle z dodatkowymi 13 nabojami.

 

testyi.png

 

Pistolety

Załączony plik  codperk_maxclip_pistol.sma   5,89 KB  223 Ilość pobrań
  codperk_maxclip_pistol.amxx

 

Strzelby

Załączony plik  codperk_maxclip_shotgun.sma   8,91 KB  218 Ilość pobrań
  codperk_maxclip_shotgun.amxx

 

SMG

Załączony plik  codperk_maxclip_smg.sma   5,57 KB  211 Ilość pobrań
  codperk_maxclip_smg.amxx

 

Karabiny Szturmowe

Załączony plik  codperk_maxclip_rifle.sma   5,95 KB  228 Ilość pobrań
  codperk_maxclip_rifle.amxx

 

Karabiny Snajperskie

Załączony plik  codperk_maxclip_sniper.sma   5,58 KB  201 Ilość pobrań
  codperk_maxclip_sniper.amxx

 

 

 


  • +
  • -
  • 10


#534485 Cod By Jamdzam v3

Napisane przez Jamdzam w 14.04.2013 18:46

Witam w tym temacie przedstawie swoją edycje COD MOD'a Starego

 

85 Itemów w tym itemy Premium !!

"Buty Szturmowego", //1
    "Podwojna Kamizelka", //2
    "Wzmocniona Kamizelka", //3
    "Weteran Noza", //4
    "Zaskoczenie Wroga", //5
    "Plaszcz Partyzanta", //6
    "Morfina", //7
    "Noz Komandosa", //8
    "Podrecznik Szpiega", //9
    "Tajemnica Generala", //10
    "Notatki Assassina", //11
    "Tajemnica Wojskowa", //12
    "AWP Sniper",//13
    "Adrenalina",//14
    "Tajemnica Rambo",//15
    "Wyszkolenie Sanitarne",//16
    "Kamizelka NASA",//17
    "Wytrenowany Weteran",//18
    "Apteczka",//19
    "Eliminator Rozrzutu",//20
    "Naboje Generala",//21
    "Naboje Pulkownika",//22
    "Ogranicznik Rozrzutu",//23
    "Tarcza SWAT",//24
    "Wytrenowany Rekrut",//25
    "Pancerz Nomexowy",//26
    "Notatki Kapitana",//27
    "Modul odrzutowy",//28
    "Granatnik",//29
    "Bezglowy Jezdziec",//30
    "SCOUT Sniper",//31
    "GLOCK Master",//32
    "USP Master",//33
    "Pro M4A1",//34
    "Pro AK47",//35
    "Oporowe Naboje",//36
    "Betlejemskie Wodomierze",//37
    "Szpiegostwo",//38
    "Porazajace Naboje",//39
    "Prawa Reka Rambo",//40
    "Tajemnica Assassina",//41
    "Mala Paczka",//42
    "Srednia Paczka",//43
    "Duza Paczka",//44
    "Premium Power",//45
    "Rakiety",//46
    "Miny",//47
    "Apteczki",//48
    "Dynamit",//49
    "DEAGLE Master",//50
    "Pro Famas",//51
    "Pro Mp5navy",//52
    "Master M3",//53
    "Zestaw Granadiera",//54
    "Noz Grawitacji",//55
    "Detonator Al-Kaidy",//56
    "Szokujace Naboje",//57
    "Stoper (Premium)",//58
    "Radar",//59
    "Kamikadze",//60
    "Ultra Galil",//61
    "Platynowe Naboje",//62
    "Furia",//63
    "Palestynskie Szybkobiegi",//64
    "Skill Szeryfa (Premium)",//65
    "Extra Armor (Premium)",//66
    "Ksiega Kucania",//67
    "Naboje Medyka",//68
    "Amfetamina",//69
    "Buty Astronauty",//70
    "Pierscien Zycia (Premium)",//71
    "MachineGunner (Premium)",//72
    "Fart Kolekcjonera",//73
    "Pancerz Niesmiertelnosci",//74
    "Tajemnica Ducha",//75
    "Tajemnica Stalkera",//76
    "Master Elites",//77
    "Pro AUG",//78
    "Auto Killer",//79
    "Lewa Reka Rambo",//80
    "Portfel Bogacza",//81
    "Zwinne Palce",//82
    "Elitarny XM1014 (Premium)",//83
    "Majtki Cyborga (Premium)",//84
    "Sekret Assassina" //85

 

33 Klasy

"Snajper",//1
    "Komandos",//2
    "Strzelec wyborowy",//3
    "Obronca",//4
    "Medyk",//5
    "Wsparcie ogniowe",//6
    "Saper",//7
    "Demolitions",//8
    "Rusher",//9
    "Furiat (Premium)",//10
    "Admiral (Premium)",//11
    "Samuraj (od 50 lvl)",//12
    "Assassin (Premium)",//13
    "Szpieg (od 45 lvl)",//14
    "Jumper",//15
    "Szturmowiec",//16
    "Weteran",//17
    "Sniper Gorski",//18
    "Rebeliant",//19
    "Oporowiec",//20
    "Lekki Zolnierz",//21
    "Talib (od 40 lvl)",//22
    "Sanutariusz (od 50 lvl)",//23
    "Terorysta",//24
    "Kapral (od 30 lvl)",//25
    "Skoczek (od 40 lvl)",//26
    "Zlodziej (od 35 lvl)",//27
    "Ninja (od 60 lvl)",//28
    "Ostry Snajper (od 55 lvl)",//29
    "Wojskowy Weteran",//30
    "Wartownik (Premium)",//31
    "Kamikadze (Premium)",//32
    "General (Premium)" //33

 

 

Status VIP oraz itemy premium na flage "t"

 

Frakcje:

  • Darmowe
  • Od LvL
  • Premium (na flagi n,o,p,q,r,s)

Komendy:


  • Dla Admina (IMMUNITED [FLAGA A]):

    cod_setlvl "Nick Gracza" "LVL" - Danie lvl'a graczowi
    cod_giveitem "Nick Gracza" "Numer Itemu" - Danie itemu graczowi
    cod_addexp "Nick Gracza" "Ilosc Expa" (MAX 3140000) - Danie expa graczowi
    cod_remexp "Nick Gracza" "Ilosc Expa" (MAX 3140000) - Odjecie expa graczowi
    eog_przeladuj - W razie gdy exp nocny nie dziala nalezy zastosowac (ADMIN_KICK)
  • Dla Gracza:

/klasy <Menu z Opisami Poszczegolnych Klas>
/klasa <Menu z Klasami do Wyboru>
/item <Opis Posiadanego Aktualnie Itemu>
/itemy <Menu z Opisami Wszystkich Itemow>
/sklep <Sklep za monety lub $$$>
/daj <Ta komenda dajesz item osobie ktora aktualnie nie posiada itemu>
/zamien <Zamieniasz sie z kims itemem>
/drop <Wyrzucasz item>

/help <Menu z Pomocnymi Komendami w Grze>

/premium <Opis Klas Premium>

/sell <Sprzedajesz Item za $$$>

/premium2 <Opis Klas Premium 2>

Cvary:

cod_killxp // exp za fraga
cod_bombxp // exp za bombe
cod_hsexp // exp za HS'a
cod_winxp // exp za Wygranie rundy
cod_prefix // pokazuje info w say'u kto jaka klasa gra i jaki ma lvl na danej klasie

MEDYK (Wskrzeszanie)
cod_revkit_time - Jak długo ma wskrzeszać osobę. Standardowo: 3(sekundy)
cod_revkit_health - Ile ma dać graczowi hp po wskrzeszeniu. Standardowo: 75(hp)
cod_revkit_distance - Z jakiego maksymalnej odległość można wskrzeszać. Standardowo: 100(dystanse)
cod_revkit_xpdefiling - Ile expa ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 10(exp)
cod_revkit_xpraise - Ile expa ma dawać za wskrzeszenie osoby ze swojej drużyny. Standardowo: 20(exp)
cod_revkit_hpdefiling - Ile hp ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 30(hp)
cod_revkit_ile - Ile osób można wskrzesić na rundę. Standardowo: 10
ASYSTA I ZEMSTA

cod_xp_asysta // exp za asyste
cod_xp_zemsta // exp za zemste

 

EXP NOCNY
eog_expodgodziny // exp od godziny x
eog_expdogodziny // exp do godziny y

eog_killxp // exp nocny za fraga

eog_winxp // exp nocny za wygrana runde

eog_hsexp // exp nocny za HS'a

eog_bombxp// exp nocny za Bombe

 

MONETY

cod_kill_monety // Ilosc monet za zabojstwo
cod_bomb_monety // Ilosc monet za bombe
cod_win_monety // Ilosc monet za wygranie
cod_hs_monety // Ilosc monet za HS'a

 

Dodatkowo:

  • Exp dla najlepszych 3 graczy na mapie
  • Wytrzymalosc itemu do kupienia w sklepie
  • Monety Oraz Specjalny Sklep
  • Exp Nocny od 22 do 6 rano !!
  • Exp za asyste i zemste
  • Prefixy w say'u (mozliwosc zobaczenia klasy/lvl piszacego gracza)
  • Dodatkowa Statystyka "Doswiadczenie" Dajaca exp za Fraga
  • Dodatkowa Statystyka "Ochrona" Dajaca czesciowa odpornosc na Rakiety/Miny
  • Itemy dla VIP
  • Status Vip widoczny w HUD
  • Godzina w HUD
  • Forum w HUD

     

Zalecam Reset Lvl na COD przed wgraniem paczki !!

 

Nazwe Forum zmieniamy edytujac :

#define nazwa_forum "Twoje-Forum.pl"

Instalacja:

  • Pliki SMA do cstrike\addons\amxmodx\Scripting
  • Pliki AMXX do cstrike\addons\amxmodx\Plugins
  • Reszta tak jak w folderach
  • Pliki udexa.html i udexa2.html do cstrike

Miłego Grania !!

 

 

Paczka:

Załączony plik  COD By Jamdzam v3.rar   974,2 KB  1091 Ilość pobrań

 

 

 

 

 

 

 


  • +
  • -
  • 14


#562699 Misje z ExpModa na Coda

Napisane przez GT Team w 12.08.2013 10:47

Kurde, przeciez myślałem, że wysłałem posta, niby wysłałem go 10 08 13 :D
http://www.speedyshare.com/nAuCB/codmod.rar
Zmieniłem tylko prefix z [EXPMOD] na [CODMOD] i przyznawanie expa dla silnika codmod, misje dodaje się tak samo, żadnych zmin. Jeżeli chcesz zmienić tekt, zmien go w pliku językowym


#562079 Problem z kompilacja

Napisane przez Scorpion Flail w 09.08.2013 17:22

Trzbea było zapodać wersję z błędami a nie zakomentowaną.

Łap:

 

Załączony plik  QTM_CodMod.sma   54,07 KB  49 Ilość pobrań
  QTM_CodMod.amxx

 

Jedynie nie mogłem nic zrobić z tym:

cod_get_frakcja_name(cod_get_user_class(target), dzFractionName, 31);

Ponieważ to jest jakiś urywek kodu, być może dotyczący frakcji, jednak widzę, że frakcje masz zrobione.

W info HUD również znalazło się to:

dzFractionName

Jednak nie miało to sensu, ponieważ nie miałeś tam dodanego tekstu typu frakcja. W tym miejscu było Doświadczenie.

 

To tyle, mam nadzieję, że pomogłem.


  • +
  • -
  • 1


#547664 Czas Online

Napisane przez Misiaczek ;c w 05.06.2013 08:46

Czas Online v2.1.0
by MisieQ & byCZUS
 

Opis



 
Witajcie ;)
 
Wraz z byCZUS prezentujemy wam Czas Online Adminów oraz Graczy na serwerze :)
 
Co plugin robi?
Zlicza czas jaki admin/gracz spędza na serwerze i zapisuje to do bazy danych, dodatkowo zapisuje sie pierwsze połączenie admina/gracza z serwerem jak i kiedy ostatnio grał ;)
 

Konfiguracja



Całą konfiguracje zmieniamy w pliku sma 
 
Konfiguracja danych do połączenia z MySQL
 

new sqlConfig[ ][ ] = {
	"localhost",
	"root",
	"",
	"database"
}

Instalacja



 
AMXX
Instalacja Pluginów AMXX
 
PHP:
Skrypt PHP wgrywamy normalnie na serwer www i uzupełniamy dane w pliku config.php
 

Demo



Czas Online Demo
 

Lista Zmian



2.1.0

  • Lekka poprawka zapytania SQL (Podziękowanie dla [/size]GwynBleidD
  • Wieksza korekta znaków w SQL_PrepareString
  • Dodanie Headera i Fotera w statach WWW
  • Usunięto różnice w zapisie godziny mędzy serwerem BD a serwerem Gry
  • Dodano sprawdzanie HLTV i Botów

2.0.0

  • Zmieniona nazwa Pluginu
  • Napisany od nowa plugin (byCZUS)
  • Napisany od nowa interfejs www

1.2.3

  • Poprawka zliczania czasu online :P
  • Poprawka numeracji w SMA :P

1.2.2

  • Poprawka SMA pluginu :) już erroru nie ma ;P

1.2.1

  • Poprawka pliku srodek.php (Paginacji dokładnie)

1.2:

  • Dodanie #define FLAGA
  • Poprawka zapytania SQL
  • Przepisanie skryptu PHP

1.1:

  • Poprawki błędów z SQL

1.0:

  • Napisanie pluginu ;)

Pobieranie



Wersja 2.1.0
Załączony plik  Czas Online.rar   289,7 KB  1650 Ilość pobrań

 
Wersja 2.0.0
Załączony plik  Czas Online.rar   289,91 KB  553 Ilość pobrań


  • +
  • -
  • 58


#557807 [ROZWIĄZANE] Lekarz - problem

Napisane przez Kapusta12 w 24.07.2013 10:26

zrobione powinno być dobrze a jak nie napisz tutaj załącznik 

 

prroszę o +

Załączone pliki




#550162 Cod_nagrody_exp

Napisane przez Kewin. (ZeZ) w 17.06.2013 16:59

Masz

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#540256 Klasa "Pirotechnik"

Napisane przez Hleb w 04.05.2013 17:12

testyq.png

 

Klasa: Pirotechnika

Opis: Moze natychmiastowo rozbroić oraz podłozyć C4 (pakę)

Bronie: M4A1, AK47, HE

Zdrowie: 20

Kondycja: -35

Inteligencja: 0

Wytrzymalosc: 20

 

Perk: Narzedzia Pirotechnika

Opis: Mozesz natychmiastowo rozbroić oraz podłożyć C4 (pakę)

 

Filmik

 

testyi.png

 

Klasa: 

Załączony plik  codclass_pirotechnik.sma   3,8 KB  459 Ilość pobrań
  codclass_pirotechnik.amxx

 

Perk:

Załączony plik  codperk_narzedziapirotechnika.sma   3,58 KB  480 Ilość pobrań
  codperk_narzedziapirotechnika.amxx

 


  • +
  • -
  • 22


#542987 [ROZWIĄZANE] Plugin spree w sayu

Napisane przez Equilibrium w 15.05.2013 09:05

Dodajesz

#include <ColorChat>

i zamieniasz na:

ColorChat(0, GREEN, "Najbardziej narozrabial:^n%s^n[%d w tym %d w glowe]",szNick,g_pointsThisRound[id][0],g_pointsThisRound[id][1]);

Czyli masz w sma.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#529697 [ROZWIĄZANE] Klasa z wbudowanym podpaleniem .

Napisane przez koong w 30.03.2013 15:53

tu masz 1/6 na podpalenie pozmieniaj sobie nazwe staty itp.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#521531 FastDL i przekierowanie po aktualizacji .

Napisane przez SeeK w 04.03.2013 00:36

http://amxx.pl/topic...er/#entry521499 - ten plugin, który tutaj podałem będzie działać. Ponadto jeżeli chcesz, aby jakiś inny plugin przekierowujący działał po aktualizacji to musisz go wyedytować zgodnie z tym poradnikiem: http://amxx.pl/topic...o-aktualizacji/
  • +
  • -
  • 1


#521132 Modyfikacja pluginu prefixy_cod

Napisane przez AztekHQS w 03.03.2013 01:59

#include <amxmodx>
#include <codmod>

public plugin_init() {
register_plugin("Prefixy COD", "1.0", "DarkGL")

register_message(get_user_msgid("SayText"), "handleSayText");
}

public handleSayText(msgId, msgDest, msgEnt) {
new id = get_msg_arg_int(1);

if(!is_user_connected(id)) return 0;

new szTmp[256], szTmp2[256], szTmp3[256];
get_msg_arg_string(2, szTmp, 255)

new szPrefix[64]

cod_get_class_name(cod_get_user_class(id), szTmp3, 255)
formatex(szPrefix, 63, "^x04[^x01%s - %d^x04]", szTmp3, cod_get_user_level(id));

if(!equal(szTmp, "#Cstrike_Chat_All")) {
add(szTmp2, 255, szPrefix);
add(szTmp2, 255, " ");
add(szTmp2, 255, szTmp);
} else {
add(szTmp2, 255, szPrefix);
add(szTmp2, 255, "^x03 %s1^x01 : %s2");
}
set_msg_arg_string(2, szTmp2);
return 0;
}



#520830 [ROZWIĄZANE] Modyfikacja pluginu spree

Napisane przez O'Zone w 01.03.2013 21:10

Wypróbuj:
Załączony plik  spreee.sma   3,83 KB  27 Ilość pobrań
  spreee.amxx
Adres forum ustawiasz cvarem amx_spree_forum.
  • +
  • -
  • 1