Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Byqu^^ - zdjęcie

Byqu^^

Rejestracja: 12.12.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.01.2015 20:55
-----

#500541 [ROZWIĄZANE] Obrażenia klasy

Napisane przez Vasto_Lorde w 12.01.2013 20:48

Oj przepraszam. Podmień całe TakeDamage
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED; 

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!is_user_connected(this))
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this)==get_user_team(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(damage<=0)
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker)==CSW_M4A1 && is_user_connected(idattacker))
cod_inflict_damage(idattacker, this, 150.0, 0.5, idinflictor, damagebits); //150 to ile dodatkowego DMG zadaje. 0.5 to ile int to 1DMG (tutaj gdy masz 2 int zadajesz 1 dmg wiecej)

return HAM_IGNORED;
}
No i powinno być dobrze. Tam gdzie:
cod_inflict_damage
Ustaw DMG tak jak chcesz
  • +
  • -
  • 1


#500561 [ROZWIĄZANE] Obrażenia klasy

Napisane przez Vasto_Lorde w 12.01.2013 21:23

Jak masz 10.5 to za 2 int zabiera 21DMG. Jak masz ustawione 1.0 to za 2 int zabiera 2DMG. Jak masz 2.5 to 2 int to 5DMG
  • +
  • -
  • 1


#500532 [ROZWIĄZANE] Obrażenia klasy

Napisane przez Vasto_Lorde w 12.01.2013 20:36

Do includów dodajesz:
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
Do plugin_init dodajesz
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
Na końcu pluginu dodajesz:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED; 

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!is_user_connected(this))
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this)==get_user_team(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(damage<=0)
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker)==CSW_M4A1 && is_user_connected(idattacker))
cod_inflict_damage(idattacker, this, 150.0, 0.5, idinflictor, damagebits); //150 to ile dodatkowego DMG zadaje. 0.5 to ile int to 1DMG (tutaj gdy masz 2 int zadajesz 1 dmg wiecej)

return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1