Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

flOw. - zdjęcie

flOw.

Rejestracja: 05.12.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.07.2014 14:35
-----

#609828 Prosba o przerobienie perku "awpsnajper"

Napisane przez flOw. w 27.01.2014 16:15

proszę o przerobienie perku awpsnajper bo nie zawsze zabija od razu

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <codmod>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const perk_name[] = "AWP Snajper";
new const perk_desc[] = "Natychmiastowe zabicie z AWP";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init() 
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
	cod_give_weapon(id, CSW_AWP);
	ma_perk[id] = true;
}

public cod_perk_disabled(id)
{
	cod_take_weapon(id, CSW_AWP);
	ma_perk[id] = false;
}
	
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_perk[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	return HAM_IGNORED;
}



  • +
  • -
  • 1


#609126 Niewidzialnosc w perkach nie dziala po rundzie

Napisane przez flOw. w 25.01.2014 13:50

Siema

Mam taki problem ,że w codzie

mam perki z niewdzialnoscia i sie one buguja po rundzie

w przypadku nanosuit tez 1 runde dziala a potem nie i jak sie zmieni klase nie zaleznie ile rund minelo to kamera patrzy sie gdzies w bok i sie ma 0 hp a gracz jest neismiertelny i jest widoczny

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#490426 GunGame+DeadMatch by Killaz

Napisane przez flOw. w 15.12.2012 12:03

paczka bardzo fajna
ale jest problem bo respawnuje tylko na respie
a ja chce po calej mapie

o to moje ustawienia



// deathmatch cvars
gg_dm 1
gg_dm_sp_time 1.0
gg_dm_sp_mode 1
gg_dm_spawn_random 0
gg_dm_start_random 1
gg_dm_spawn_delay 0.0
gg_dm_spawn_afterplant 1
gg_dm_corpses 1
gg_dm_countdown 2
  • +
  • -
  • 1