Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Dereń - zdjęcie

Dereń

Rejestracja: 28.11.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.12.2013 18:05
-----

Moje tematy

[ROZWIĄZANE] Problem z Podmianą noża na serwerze Cs

03.12.2013 18:46

Witam,

 

Mam taki problem otóż chciałbym na swój serwer wgrać "świąteczny nóż" (w linku temat do niego) i o to mam problem dotyhczas chcialem podmienic to w configs/models jednak na serwie caly czas jest zwykły nóż, jak to należy zrobić by podmieniło na tą "rózgę"

 

http://amxx.pl/topic...eczny-cukierek/

 

 

 

Pomoc ++++++++++

VIP na PaintBall'a P90

01.12.2013 20:22

Witam,

 

Poszukuje jakiegos działającego vip'a na moda PaintBall zależy mi na tym by miał on dostęp do "super markera P90", do tej pory ściągłem jakieś dziadostwa to na początku dostal  zwykłe p90 mi zależy by to kulkami PB strzelało a nie nabojami zwykłymi :D i najlepiej jakby był w grany jakiś ciekawy model

 

 

Ogólnie:

 

Super Marker

podsatawowe komendy /vip /vips perfix itp.

 

Na tym mi zależy

 

 

KAŻDĄ POMOC NAGRODZE ++++++++++

nożówka_mp3, wylaczenie reszty pluginów

01.12.2013 15:43

Witam,

 

Prosiłbym o lekką modyfikacje pluginu nozówka_mp3 mianowicie gdy trwa runda rozgrzewkowa działają wszystke inne pluginy co powoduje lekki chłopot ...

Prosiłbym żeby podczas rundy rozgrzewkowej reszta pluginów była wyłączona na czas jej trwania.

 

 

kod .sma pluginu

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Nozowka mp3"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Suis"

#define SPRAWDZ 3431

new Odliczanie[33] 
new rr_czas
new bool:noze = false
new const muzyka[]= "misc/rozgrzewka/nuta.mp3"

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("TextMsg","nozowka","a","2&#Game_C") 
	register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1","2!29")		
	register_event("DeathMsg","death_msg","a")
	
	rr_czas = register_cvar("rr_czas","50")
	
}
public nozowka(id)
{
                set_task(1.0, "Start")
                
}
public Start(id)
{
        client_cmd(0,"mp3 play sound/%s", muzyka) 
        switchweapon(id)
	
        noze = true
	
        Odliczanie[id] = get_pcvar_num(rr_czas);
        
        if(task_exists(id + SPRAWDZ))
        {
                remove_task( id + SPRAWDZ )
        }
        set_task( 1.0, "Koniec", id + SPRAWDZ, _, _, "b" )
        
        return PLUGIN_CONTINUE
}

public Koniec(task_id)
{
        new id = task_id - SPRAWDZ       	
	
        set_hudmessage( 80, 0, 255, 0.03, 0.76, 2, 0.02, 1.0, 0.01 )
        show_hudmessage( id, "Koniec rundy nozowej za: %d", Odliczanie[id] )
        
	
        Odliczanie[id] -= 1 
        
        if(Odliczanie[id] <= 0)
        {
                if( task_exists(task_id) )
                {
                        remove_task( task_id )
                }
		set_cvar_num("sv_restart", 2);
		ColorChat(id, RED, "Powodzenia i wysokich lotow!");  
		noze = false
	}
}
public switchweapon(id)
{
	if (!noze)
		return PLUGIN_CONTINUE
	
	engclient_cmd(id,"weapon_knife")
	return PLUGIN_CONTINUE
}
public death_msg()
{
	if(!noze)
		return	
	
	new id = read_data(2)	
	set_task(1.0,"respawn_player",id)
}
public respawn_player(id)
{     
	if(is_user_connected(id))
		ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)     
}
public plugin_precache() precache_sound(muzyka)
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Każdą pomoc nagrodze + ! ^D^

Vip PB dodanie złotego markera

24.11.2013 18:20

Witam,

 

Czy istaniała by możliwość dodadnia do mojego pluginu złotego markera p90 dla vipa który będzie szybciej strzelał a za to miał mniej kulek ? :)

 

Każdą pomoc nagrodze +

#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <csx>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

forward amxbans_admin_connect(id);

new Array:g_Array, bool:g_Vip[33], gRound=0, g_Hudmsg, maxPlayers;

new const clips[]={0, 13, -0, 10, 1, 7, 0, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20, 10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, 0, 50};
new const g_Langcmd[][]={"say /vips","say_team /vips","say /vipy","say_team /vipy"};

public plugin_init(){
	register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
	register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");
	register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
	register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "VipStatus");
	g_Array=ArrayCreate(64,32);
	for(new i;i<sizeof g_Langcmd;i++){
		register_clcmd(g_Langcmd[i], "ShowVips");
	}
	register_clcmd("say /vip", "ShowMotd");
	set_task(30.0, "ShowAdv",.flags = "b");
	register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
	g_Hudmsg=CreateHudSyncObj();
	register_logevent("RoundEnd", 2, "1=Round_End");
}
public client_authorized(id){
	if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
		client_authorized_vip(id);
	}
}
public client_authorized_vip(id){
	g_Vip[id]=true;
	new g_Name[64];
	get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
	
	new g_Size = ArraySize(g_Array);
	new szName[64];
	
	for(new i = 0; i < g_Size; i++){
		ArrayGetString(g_Array, i, szName, charsmax(szName));
		
		if(equal(g_Name, szName)){
			return 0;
		}
	}
	ArrayPushString(g_Array,g_Name);
	set_hudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0);
	ShowSyncHudMsg(0, g_Hudmsg, "Vip %s wbija na serwer !",g_Name);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_disconnect(id){
	if(g_Vip[id]){
		client_disconnect_vip(id);
	}
}
public client_disconnect_vip(id){
	g_Vip[id]=false;
	new Name[64];
	get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
	
	new g_Size = ArraySize(g_Array);
	new g_Name[64];
	
	for(new i = 0; i < g_Size; i++){
		ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
		
		if(equal(g_Name,Name)){
			ArrayDeleteItem(g_Array,i);
			break;
		}
	}
}
public SpawnedEventPre(id){
	if(g_Vip[id]){
		if(is_user_alive(id)){
			SpawnedEventPreVip(id);
		}
	}
}
public SpawnedEventPreVip(id){
	set_user_gravity(id, 500.0/800.0);
	set_user_health(id, get_user_health(id)+100);
	new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	++henum;
	recharge(id);
	new g_Model[64];
	formatex(g_Model,charsmax(g_Model),"%s",get_user_team(id) == 1 ? "VipTT" : "VipCT");
	cs_set_user_model(id,g_Model);
	if(gRound>=2){
		cs_set_user_money(id, min(cs_get_user_money(id)+1000, 16000), 1);
	}
	if(get_user_team(id)==2){
		give_item(id, "item_thighpack");
	}
}
public event_new_round(){
	++gRound;
}
public GameCommencing(){
	gRound=0;
}
public recharge(id){
	new wid=get_user_weapon(id);
	if(wid){
		new weaponname[32], weid;
		get_weaponname(wid, weaponname, 31);
		weid=find_ent_by_owner(-1, weaponname, id);
		if(weid){
			cs_set_weapon_ammo(weid, clips[wid]);
		}
	}
}
public DeathMsg(){
	new killer=read_data(1);
	new victim=read_data(2);
	
	if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
		DeathMsgVip(killer,victim,read_data(3));
	}
}
public DeathMsgVip(kid,vid,hs){
	set_user_health(kid, min(get_user_health(kid)+(hs?10:5),300));
	cs_set_user_money(kid, cs_get_user_money(kid)+(hs?500:300));
}
public VipStatus(){
	new id=get_msg_arg_int(1);
	if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
		set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
	}
}
public ShowVips(id){
	new g_Name[64],g_Message[192];
	
	new g_Size=ArraySize(g_Array);
	
	for(new i = 0; i < g_Size; i++){
		ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
		
		add(g_Message, charsmax(g_Message), g_Name);
		
		if(i == g_Size - 1){
			add(g_Message, charsmax(g_Message), ".");
		}
		else{
			add(g_Message, charsmax(g_Message), ", ");
		}
	}
	ColorChat(id,GREEN,"^x03Vipy ^x04na ^x03serwerze: ^x04%s", g_Message);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_infochanged(id){
	if(g_Vip[id]){
		new szName[64];
		get_user_info(id,"name",szName,charsmax(szName));
		
		new Name[64];
		get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
		
		if(!equal(szName,Name)){
			ArrayPushString(g_Array,szName);
			
			new g_Size=ArraySize(g_Array);
			new g_Name[64];
			for(new i = 0; i < g_Size; i++){
				ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
				
				if(equal(g_Name,Name)){
					ArrayDeleteItem(g_Array,i);
					break;
				}
			}
		}
	}
}
public plugin_end(){
	ArrayDestroy(g_Array);
}
public ShowMotd(id){
	show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie");
}
public ShowAdv(){
	ColorChat(0, NORMAL, "[VIP]^x04 Chcesz dowiedziec sie co posiada vip ? Napisz na say'u /vip");
}
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
	new id = get_msg_arg_int(1);
	
	if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){
		new szTmp[256],szTmp2[256];
		get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))
		
		new szPrefix[64] = "^x04[VIP]";
		
		if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
		}
		else{
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");
		}
		set_msg_arg_string(2,szTmp2);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public bomb_planted(id){
	if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
		cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 300);
	}
}
public bomb_defused(id){
	if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
		cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 300);
	}
}
public plugin_precache(){
	precache_model("models/player/VipCT/VipCT.mdl");
	precache_model("models/player/VipTT/VipTT.mdl");
}
public plugin_cfg(){
	maxPlayers=get_maxplayers();
}
public RoundEnd(){
	for(new i = 1; i <= maxPlayers; i++){
		if(is_user_alive(i) && g_Vip[i]){
			cs_set_user_money(i,cs_get_user_money(i) + 500);
		}
	}
}
public amxbans_admin_connect(id){
	client_authorized(id);
}

[Problem] lagi na koniec rundy

15.11.2013 18:30

Witam,

 

Mam taki problem od pewnego czasu gdy np. zabije kogoś w momencie jego ded'a pojawia sie lag na około 1sec i ping skacze do 300 czy może to być wina jakiegoś z pluginów ? Czy jest to problem po stronie hostingu serwera.

;paintballvip.amxx debug
vip.amxx
bf2rank.amxx
bf2Medals.amxx
paintballnade.amxx
paintballmod.amxx
paintballgun.amxx
;xredirect.amxx 
serwer.amxx
ptb.amxx
join_leave.amxx
bulletdamage.amxx
autobuyfix.amxx
amx_ip.amxx
afkbombtransfer.amxx
admin_spec_esp.amxx
admin_gag.amxx
ad_manager.amxx
unbanmenu.amxx
afkkisss.amxx
extreme_bancfg.amxx
alt_end_round_sounds.amxx
akd_pl.amxx
parachute.amxx
autobuybugban.amxx
dontsayips.amxx
adminlisten.amxx
hpk_pl.amxx
spawn_protection_pl.amxx
descriptive_fire_in_the_hole.amxx
weaponicon.amxx
inf_smierc.amxx
c4timer.amxx
head_splash.amxx
colored_flashbangs.amxx
adminchat.amxx
realnadedrops.amxx
Allow_round_finish.amxx
;paintballshop.amxx
galileo.amxx
weapon_drop.amxx
mutemenu.amxx
resetscore.amxx
spree1.amxx
;harsay_nozowka.amxx
bloodyknife.amxx
poprawne_rate.amxx
amx_ex_changer.amxx
podmiana.amxx
DemoBan.amxx
pokazuj.amxx
bomba_explode_sound.amxx
informator1.amxx
nozowka_mp3.amxx
sklep.amxx
;bs_limiter.amxx

Wszelaką pomoc nagradzam +

 

Pozdrawiam.