Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Cinu2421 - zdjęcie

Cinu2421

Rejestracja: 28.11.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.01.2020 19:45
*****

#489851 error w klasach.

Napisane przez Cinu2421 w 13.12.2012 09:45

zobacz terazZałączony plik  plugins-codmod.ini   2,59 KB  87 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1


#489848 error w klasach.

Napisane przez Cinu2421 w 13.12.2012 09:32

daj plugin ini

ustaw w frakcjach tam
  • +
  • -
  • 1


#489846 error w klasach.

Napisane przez Cinu2421 w 13.12.2012 09:16

zobacz teraz
Załączony plik  codclass_wodz.sma   641 bajtów  87 Ilość pobrań
  codclass_wodz.amxx
  • +
  • -
  • 1


#489843 error w klasach.

Napisane przez Cinu2421 w 13.12.2012 09:00

daj mi sma jakiejś klasy która dziaja i jakiejś która jest z błędów w logach np.
codclass_Zamachowiec.amxx
  • +
  • -
  • 1


#488044 [ROZWIĄZANE] Problem CurWeapon i nie zalicza fragów do rank

Napisane przez Cinu2421 w 08.12.2012 09:44

Łapaj powinno nic pokazywać już takich logów Załączony plik  QTM_CodMod.sma   42,21 KB  42 Ilość pobrań
  QTM_CodMod.amxx
  • +
  • -
  • 1


#487748 [Nowy/stary]Zmieniam cod'a - Pytania co zrobic itd

Napisane przez Cinu2421 w 07.12.2012 01:07

cod stary to dla mnie lepszy cod co prawda niby jest mniej rzeczy na coda starego ale "dla chcącego nic trudnego"
  • +
  • -
  • 1


#487375 [ROZWIĄZANE] Proaźba o klase longer

Napisane przez Cinu2421 w 06.12.2012 12:48

ŁapZałączony plik  codclass_longer.sma   2,12 KB  89 Ilość pobrań
  codclass_longer.amxx
  • +
  • -
  • 1


#487363 [ROZWIĄZANE] Proaźba o klase longer

Napisane przez Cinu2421 w 06.12.2012 10:44

1/6 na obrażenia z ak??

jeżeli obrażenia mialy byc z ak47 1/6 to łapajZałączony plik  codclass_longer.sma   2,14 KB  47 Ilość pobrań
  codclass_longer.amxx
  • +
  • -
  • 1


#487358 [ROZWIĄZANE] Procentowa wytrzymalosc perku

Napisane przez Cinu2421 w 06.12.2012 08:26

fajny pomysł zabieram sie do pracy :) jak zrobie to ci pomoge
  • +
  • -
  • 1


#487357 [ROZWIĄZANE] Prośba o klasę Anioł(P)

Napisane przez Cinu2421 w 06.12.2012 08:23

jeżeli chodzi o to to masz:
Staty:
Życie:20
Inteligencja:20
Kondycja:40
Wytrzymałość:50

Bronie:M4a1 , Scout , deagle, He
Nazwa:Adnioł(P)
Opis: Ma 1/1 ze scouta 2 podsoki w powietrzu (razem wszystkich podskoków jest 3) , jego grawitacja spada do 505 , 1/4 z he.
od flagi ADMIN_LEVEL_FZałączony plik  codclass_aniolPremium.sma   2,82 KB  43 Ilość pobrań
  codclass_aniolPremium.amxx
  • +
  • -
  • 1


#487351 Prosba o przerobienie pogromcy

Napisane przez Cinu2421 w 06.12.2012 08:03

łapajZałączony plik  codclass_pogromcaPREMIUM.sma   4,8 KB  30 Ilość pobrań
  codclass_pogromcaPREMIUM.amxx
  • +
  • -
  • 1


#485811 Tut. Klasa - Doktor konkwistador

Napisane przez Cinu2421 w 02.12.2012 05:31

Mam nadzieję że każdy pewnie klasę umnie zrobić Dołączona grafika skoro zagląda do tego Tutka.
Co Klasa posiada:
po ilosci wyznaczonych rund do przezycia ok50% obrazen zostanie dodane do expa
	   

Nazwa Klasy:
"Doktor konkwistador"

Opis Klasy
"Dostaje Famasa, 100 hp bazowe, 110% biegu, dostaniesz 50% expa od obrazen ktore zadales przez x rund"


a więc zaczynajmy.

Po niższe zmienne dajemy nad plugin_init
new limit_rund_do_expa;
new gracz_przezyl_runde[33],l_z_expa[33];


potem zabierzemy się za dodanie eventów i cvarów do plugin_init
	register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End")
register_cvar("cod_limit_do_expa", "10");
limit_rund_do_expa = get_cvar_num("cod_limit_do_expa");


szukamy teraz public Damage(id)
i w nim pod
Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230);

dodaj to nigdzie indziej!
	if(klasa_gracza[attacker] == XX){ // w miejsce XX wpisz nazwę swojej klasy
while(damage>2)
{
damage-=2;
l_z_expa[attacker] ++;
}
}


Na koniec pluginu dodaj to:

public Koniec_Rundy(){	
for(new id=0;id<=32;id++)
{
if(is_user_alive(id) && klasa_gracza[id] == XX) // w miejsce XX wpisz nazwę swojej klasy
{
gracz_przezyl_runde[id]++
set_hudmessage(42, 212, 255, -1.0, 0.8, 0, 6.0, 6.0)
show_hudmessage(id, "Przetrwales %ina%irund",gracz_przezyl_runde[id],limit_rund_do_expa)

if(gracz_przezyl_runde[id] == limit_rund_do_expa)
{
doswiadczenie_gracza[id] += l_z_expa[id];
set_hudmessage(42, 212, 255, -1.0, 0.4, 0, 6.0, 6.0)
show_hudmessage(id, "Dostales %i expa za przetrwanie %i rund",l_z_expa[id],limit_rund_do_expa)
gracz_przezyl_runde[id]=0;
l_z_expa[id]=0;
}
}
}
}

pamiętaj w miejsce XX wpisz nazwe swojej klasy
Cvary: cod_limit_do_expa - ile rund ma przetrwać klasa aby dostać expa
  • +
  • -
  • 1


#485035 [ROZWIĄZANE] HUD na prawą stronę ekranu

Napisane przez Cinu2421 w 30.11.2012 12:49

prawy dolny róg
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, 0.8, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "")

prawy środek
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, 0.5, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "")

prawy górny róg
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, 0.0, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "")

jak robić:

set_hudmessage(255, 255, 255, X, Y, 0, 6.0, 12.0)
X - 0,0 = lewa strona X - 0,9 = prawa strona
Y- 0,0 = góra Y - 0,9 = dół

tu masz poradnik : http://amxx.pl/topic...domosci-na-hud/
  • +
  • -
  • 3


#485033 [ROZWIĄZANE] Usunięcie Życia Z silnika

Napisane przez Cinu2421 w 30.11.2012 12:35

ŁapZałączony plik  QTM_CodMod.sma   45,41 KB  32 Ilość pobrań
  QTM_CodMod.amxx
  • +
  • -
  • 1


#484613 [ROZWIĄZANE] Problem z komplikacją

Napisane przez Cinu2421 w 29.11.2012 04:13

Łap zrobiłem wszystko co było w opisie perku czyli p90+2minyZałączony plik  codperk_Tajemnicasapera.sma   3,17 KB  19 Ilość pobrań
  codperk_Tajemnicasapera.amxx
  • +
  • -
  • 1