Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Vendeliko - zdjęcie

Vendeliko

Rejestracja: 27.11.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.03.2013 02:53
-----

Moje posty

W temacie: jak dodac/uzywac submodeli?

22.02.2013 17:25

~refresh~

dodane zostaly submodele do mojego .sma jednak nie dzialaja,crashuja serwer gdy sie spojrzy na model :S,moze ktos sprawdzic co nie tak i poprawic??

tak wygladaja miejsca w ktorych mam pododawane

set_user_info(id, "model", PR_MDL_PLAYER);
set_pev(id, pev_body, 3);
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); 

set_user_info(kogo, "model", PR_MDL_PLAYER);
set_pev(kogo, pev_body, 3);
set_user_rendering(kogo, kRenderFxGlowShell, 255, 255, 0, kRenderNormal, 15)

set_user_info(id, "model", PR_MDL_PLAYER);
set_pev(id, pev_body, 2);
set_pev(id, pev_skin, random_num(0, 2));
return FMRES_SUPERCEDE;

if(prowadzacy_id == id && equal(key,"model"))
{
set_user_info(id, "model", PR_MDL_PLAYER);
set_pev(id, pev_body, 1);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
else if(is_user_admin(id) && prowadzacy_id != id && equal(key,"model"))
{
cs_set_user_model(id, PR_MDL_VIP_CT);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
else if(!is_user_admin(id) && prowadzacy_id == id && equal(key,"model"))
{
set_user_info(id, "model", PR_MDL_PLAYER);
set_pev(id, pev_body, 1);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
else if(!is_user_admin(id) && prowadzacy_id != id && equal(key,"model"))
{
set_user_info(id, "model", PR_MDL_PLAYER);
set_pev(id, pev_body, 3);
return FMRES_SUPERCEDE;
}

if(has_fd[id] != 0 && has_fd[id] == rundy)
{
blokada[id] = true;
freeday = true;
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 16);
set_user_info(id, "model", PR_MDL_PLAYER);
set_pev(id, pev_body, 2);
set_pev(id, pev_skin, 3);
}
else
{
set_user_rendering(id);
set_user_info(id, "model", PR_MDL_PLAYER);
set_pev(id, pev_body, 2);
set_pev(id, pev_skin, random_num(0, 2));
} 

if(is_user_admin(id))
{
cs_set_user_model(id, PR_MDL_VIP_TT);


return HAM_IGNORED;
}
else 
{
set_user_info(id, "model", PR_MDL_PLAYER);
set_pev(id, pev_body, 2);
set_pev(id, pev_skin, random_num(0, 2));
return HAM_IGNORED;
}
return HAM_IGNORED;
}

cs_reset_user_model(prowadzacy_id);
set_user_info(prowadzacy_id, "model", PR_MDL_PLAYER);
set_pev(prowadzacy_id, pev_body, 1);
set_user_rendering(prowadzacy_id, kRenderFxGlowShell, 255, 255, 0, kRenderNormal, 5);

set_user_rendering(killer, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 16);
set_user_info(killer, "model", PR_MDL_PLAYER);
set_pev(killer, pev_skin, 4);
zabojca_ct[killer] = true;

W temacie: jak dodac/uzywac submodeli?

20.02.2013 22:42

AMX Mod X - Half-Life Scripting for Pros!


Dziekuje za odpowiedz,lecz mowiac szczerze to nie mam pojecia o co tam chodzi :s,dopiero zaczynam z amxx,mogl bys proszę jakos latwiej
to wytlumaczyc? zrobic jakis mini poradnik lub cos

W temacie: crashe serwera, chyba ktos ddosuje

20.02.2013 00:21

Przylaczam sie do pytania kolegi,bo mam podobny problem,2 dni temu serwer crashowal doslownie co 20sekund,wczoraj co minute a w konsoli
[color=green]>  to open/read local data from file/application[/color]
[color=green]> /home/servers/s8148/data/hlds_run: line 321: 25144 Naruszenie ochrony[/color]
[color=green]> pami?ci $HL_CMD"
[/color]


a dzis o rcon jak u kolegi + to co wyzej

W temacie: jak sprawdzic ilosc zywych graczy?

19.02.2013 23:32

Dziekuje wam za odpowiedz lecz nie zbyt rozumiem co konkretnie proponujecie mi zrobic poniewaz dopiero zaczynam zabawe z amxx wiec chcial bym was prosic,o rozpisanie bardziej prosto,krok po kroku co gdzie dodac aby dzialalo lub jezeli moglibyscie to przerobic / napisac inaczej moj obecny plugin by dzialal jak trzeba

obecny plugin to
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Administrator"

new Odliczanie[33];



public plugin_init() {
				register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

				register_clcmd("say /wlasne","niesmiertelnosc")
register_clcmd("say_team /wlasne","niesmiertelnosc")
return PLUGIN_HANDLED;
}

public niesmiertelnosc(id)
{
if(PlayerAliveCount(CS_TEAM_T) == 1)
								set_user_godmode(id, 1)
ColorChat(id, GREEN, "[Zyczenie]^x01 Wiezien wybral^x03 wlasne zyczenie^x01 ma na wypowiedzenie go^x03 30 sekund^x01 po czym zostanie zabity!");


								Odliczanie[id] = 30	

								if(task_exists(id + 3431))
								{
																remove_task(id + 3431)
								}
								set_task(1.0, "Koniec", id + 3431, _, _, "b")


								return PLUGIN_CONTINUE

								set_user_godmode(id, 1)

}

public Koniec(task_id)
{
								new id = task_id - 3431

								set_hudmessage(0, 255, 0, 0.03, 0.61, 2, 0.02, 1.0, 0.01)
								show_hudmessage(id, "Pozostalo %d sekund na wypowiedzenie zyczenia.", Odliczanie[id])

								Odliczanie[id] -= 1

								if(Odliczanie[id] <= 0)
								{
																if(task_exists(task_id))
																{
																								remove_task(task_id)
																}
																set_user_godmode(id, 0);
ColorChat(id, GREEN, "[Zyczenie]^x01 Wiezien wypowiedzial zyczenie ktore^x03 jutro^x01 straznik^x03 PROWADZACY^x01 musi wykonac!");



user_silentkill(id);
								}
}
public block(id){
		return PLUGIN_HANDLED;
}

nie wspomnialem wczesniej lecz jest mi to potrzebne do zyczenia na jb wiec tu rowniez daje menu zycenia,case 8 czyli sam koniec to tam gzie mam ustawione to zyczenie wyzej
public lr_menu(id)
{
update_terro();

if(terro_alive != 1 || rundy%7 == 0 || lr_started || !is_user_alive(id) || anty_alive == 0) return PLUGIN_HANDLED;

new lrmenu = menu_create("\rWybierz zyczenie", "sub_lr_menu");
new callback = menu_makecallback("MenuCallback");

menu_additem(lrmenu, "Bezruch", "1", 0, callback);
menu_additem(lrmenu, "FreeDay", "2", 0, callback);
menu_additem(lrmenu, "Pojedynek na Noze", "3", 0, callback);
menu_additem(lrmenu, "Pojedynek na Deagle", "4", 0, callback);
menu_additem(lrmenu, "Pojedynek na Scouty", "5", 0, callback);
menu_additem(lrmenu, "Pojedynek na AWP", "6", 0, callback);
menu_additem(lrmenu, "Pojedynek na Granaty", "7", 0, callback);
menu_additem(lrmenu, "Wlasne Zyczenie", "8", 0, callback);



menu_setprop(lrmenu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(lrmenu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_setprop(lrmenu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(lrmenu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, lrmenu, 0);

return PLUGIN_HANDLED;
}
public MenuCallback(id, menu, item)
{
if(item == 1)
{
if(rundy%7 == 5 || rundy%7 == 6) return ITEM_DISABLED;
return ITEM_ENABLED;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public sub_lr_menu(id, lrmenu, item)
{
update_terro();

if(item == MENU_EXIT || terro_alive != 1 || rundy%7 == 0 || lr_started || !is_user_alive(id) || anty_alive == 0)
{
menu_destroy(lrmenu);
return PLUGIN_HANDLED;
}

new Data[7], Name[64];
new Access, Callback;

menu_item_getinfo(lrmenu, item, Access, Data,5, Name, 63, Callback);
new key = str_to_num(Data);

new szName[32];
get_user_name(id, szName, 31);
GraZostalaWlaczona = 0;

switch(key)
{
case 1:
{
lr_started = true;

give_item(id, "weapon_deagle");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);

for(new i=1; i<=maxpl; i++)
{
if(is_user_alive(i) && get_user_team(i) == 2)
{
player_strip_weapons(i);
set_user_maxspeed(i, 0.1);
blokada[i] = true;

}
}
ColorChat(0, GREEN, "^x03[Zyczenie]^x04 %s^x01 wybral^x04 Bezruch!", szName);
}
case 2:
{
lr_started = true;
has_fd[id] = rundy + 1;

user_silentkill(id);
cs_set_user_deaths(id, get_user_deaths(id) - 1);

ColorChat(0, GREEN, "^x03[Zyczenie]^x04 %s^x01 wybral^x04 FreeDay^x01 na nastepna runde!", szName);
}
case 3:
{
g_DuelA = id;
nr_duel = 1;
duel[id] = true;

set_task(1.0, "WybierzDuel", 1992);

set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 5.0,_,_,22);
ShowSyncHudMsg(0, hud6, "%s wybral pojedynek na Noze", szName);

lr_started = true;

ColorChat(0, GREEN, "^x03[Zyczenie]^x04 %s^x01 wybral pojedynek na^x04 Noze!", szName);
}
case 4:
{
g_DuelA = id;
nr_duel = 2;
duel[id] = true;

set_task(1.0, "WybierzDuel", 1992);

set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 5.0,_,_,23);
ShowSyncHudMsg(0, hud6, "%s wybral pojedynek na Deagle", szName);

lr_started = true;

ColorChat(0, GREEN, "^x03[Zyczenie]^x04 %s^x01 wybral pojedynek na^x04 Deagle!", szName);
}
case 5:
{
g_DuelA = id;
duel[id] = true;
nr_duel = 3;

set_task(1.0, "WybierzDuel", 1992);

set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 5.0,_,_,24);
ShowSyncHudMsg(0, hud6, "%s wybral pojedynek na Scouty", szName);

lr_started = true;

ColorChat(0, GREEN, "^x03[Zyczenie]^x04 %s^x01 wybral pojedynek na^x04 Scouty!", szName);
}
case 6:
{
g_DuelA = id;
duel[id] = true;
nr_duel = 4;

set_task(1.0, "WybierzDuel", 1992);

set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 5.0,_,_,25);
ShowSyncHudMsg(0, hud6, "%s wybral pojedynek na AWP", szName);

lr_started = true;

ColorChat(0, GREEN, "^x03[Zyczenie]^x04 %s^x01 wybral pojedynek na^x04 AWP!", szName);
}
case 7:
{
g_DuelA = id;
duel[id] = true;
nr_duel = 5;

set_task(1.0, "WybierzDuel", 1992);

set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 5.0,_,_,27);
ShowSyncHudMsg(0, hud6, "%s wybral pojedynek na Granaty", szName);

lr_started = true;

ColorChat(0, GREEN, "^x03[Zyczenie]^x04 %s^x01 wybral pojedynek na^x04 Granaty!", szName);
}
case 8:
{
lr_started = true;
client_cmd(id, "say /wlasne");
return PLUGIN_HANDLED;


}
}

menu_destroy(lrmenu);

return PLUGIN_HANDLED;
}




(to 1 sma to oddzielny plugin do tego z menu zyczenia wiec nie moge uzyc tego terror_alive w nim bo nie czyta go czy cos)

W temacie: [ROZWIĄZANE] podboty na coda -mozliwe?

19.12.2012 00:54

Wielkie dzięki,+
a wiesz mzoe gdzie znajde jakies waypointy? cos w stylu gamebanana.com dla map,skinow itd tylko ze dla waypointow