Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

KingCs - zdjęcie

KingCs

Rejestracja: 24.11.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.01.2013 20:20
-----

Moje tematy

Nie działające HLTV

02.01.2013 23:03

gdy uruchamiam komendą:

./hltv_run

wyskakuje błąd:

-bash: ./hltv_run: /bin/bash^M: zły interpreter: Nie ma takiego pliku ani katalogu

gdy uruchamiam komendą:

samo
./hltv.lib



wyskakuje bład:

./hltv.lib
: nie znaleziono polecenia
: nie znaleziono polecenia

Console initialized.
FileSystem initialized.
Network initialized.
Setting breakpad minidump AppID = 10
gameserver.cpp (730) : Assertion Failed: m_CMInterface.GetLogonState() == k_ELogonStateNotLoggedOn
Assert( Assertion Failed: m_CMInterface.GetLogonState() == k_ELogonStateNotLoggedOn ):/home/buildbot/buildslave_steam/steam_rel_client_linux/build/src/clientdll/gameserver.cpp:730

Master module initialized.
Server module initialized.
World module initialized.
Demo client initialized.
Couldn't open config file hltv.cfg.
Proxy module initialized.
Type 'help' for a list of commands.

Serwer sam się crashuje

24.11.2012 20:21

Witam. Od pewnego czasu na moim dd2 występuje problem crashowania się serwera bez error logów. Proszę o szybką pomoc.

plugins.ini
; AMX Mod X plugins

; Admin Base - Always one has to be activated
amxbans_core.amxx ; amxbans
amxbans_main.amxx debug ; amxbans
;admin.amxx		; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx		; admin base - SQL version (comment admin.amxx)

; Basic
admincmd.amxx		; basic admin console commands
adminhelp.amxx		; help command for admin console commands
adminslots.amxx		; slot reservation
multilingual.amxx	; Multi-Lingual management

; Menus
menufront.amxx		; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx		; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx		; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx		; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx		; maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx		; Menus for commands/cvars organized by plugin

; Chat / Messages
adminchat.amxx		; console chat commands
antiflood.amxx		; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx		; displays a scrolling message
imessage.amxx		; displays information messages
adminvote.amxx		; vote commands

; Map related
nextmap.amxx		; displays next map in mapcycle
mapchooser.amxx		; allows to vote for next map
timeleft.amxx		; displays time left on map

; Configuration
pausecfg.amxx		; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx		; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike
restmenu.amxx	   ; restrict weapons menu
statsx.amxx		 ; stats on death or round end (CSX Module required!)
;miscstats.amxx	  ; bunch of events announcement for Counter-Strike
stats_logging.amxx  ; weapons stats logging (CSX Module required!)

; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx	; AMX Mod backwards compatibility layer


; Custom - Add 3rd party plugins here

spree.amxx
adminlisten.amxx
ptb.amxx
hpk.amxx
ad_manager.amxx
ultimate_sounds_PL.amxx
interp_raty.amxx
join_leave.amxx
dead_talk.amxx
alt_end_round_sounds.amxx
bullet_damage.amxx
pokazuj.amxx
parachute.amxx
resetscore.amxx

amx.cfg
// AMX Mod X Configuration File
echo Executing AMX Mod X Configuration File

// Default access for all non admin players (see users.ini for access details)
//
// Default value: "z"
amx_default_access "z"

// Name of setinfo which should store a password on a client (you should change this)
// Note: Always prefix the field with an underscore (aka: "_")
// (Example: setinfo _pw "password")
//
// Default value: "_pw"
amx_password_field "_pw"

// Mode of logging to a server
// 0 - disable logging, players won't be checked (and access won't be set)
// 1 - normal mode which obey flags set in accounts
// 2 - kick all players not on list
//
// Default value: 1
amx_mode 1

// Show admins activity
// 0 - disabled
// 1 - show without admin name
// 2 - show with name
//
// Default value: 2
amx_show_activity 2

// Frequency in seconds and text of scrolling message
//
// Default value: "Welcome to %hostname% -- This server is using AMX Mod X" 600
amx_scrollmsg "Welcome to %hostname% -- This server is using AMX Mod X" 600

// Center typed colored messages (last parameter is a color in RRRGGGBBB format)
//
// Default values: "Welcome to %hostname%" "000255100"
//				 "This server is using AMX ModX\nVisit http://www.amxmodx.org" "000100255"
amx_imessage "Welcome to %hostname%" "000255100"
amx_imessage "This server is using AMX Mod X\nVisit http://www.amxmodx.org" "000100255"

// Frequency in seconds of colored messages
//
// Default value: 180
amx_freq_imessage 180

// Ban times for the main ban menu (amx_banmenu)
// Use 0 for permanent ban.
// Default values: 0 5 10 15 30 45 60
amx_plmenu_bantimes 0 5 10 15 30 45 60

// Slap damage amounts for the main slap menu (amx_slapmenu)
// Slay is automatically inserted as the first option.
// Default values: 0 1 5
amx_plmenu_slapdmg 0 1 5

// Set in seconds how fast players can chat (chat-flood protection)
//
// Default value: 0.75
amx_flood_time 0.75

// Amount of slots to reserve.
//
// Default value: 0
amx_reservation 0

// If you set this to 1, you can hide slots on your server.
// If server "full" of public slots and slots hidden, you must manually connect with connect console command
//
// Default value: 0
amx_hideslots 0

// Displaying of time remaining
// a - display white text on bottom
// b - use voice
// c - don't add "remaining" (only in voice)
// d - don't add "hours/minutes/seconds" (only in voice)
// e - show/speak if current time is less than this set in parameter
//
// Default value: "ab 1200" "ab 600" "ab 300" "ab 180" "ab 60" "bcde 11"
amx_time_display "ab 1200" "ab 600" "ab 300" "ab 180" "ab 60" "bcde 11"

// Announce "say thetime" and "say timeleft" with voice, set to 0 to disable.
//
// Default value: 1
amx_time_voice 1

// Minimum delay in seconds between two voting sessions
//
// Default value: 10
amx_vote_delay 10

// How long voting session goes on
//
// Default value: 10
amx_vote_time 10

// Display who votes for what option, set to 0 to disable, 1 to enable.
//
// Default value: 1
amx_vote_answers 1

// Some ratios for voting success

// Default value: 0.40
amx_votekick_ratio 0.40

// Default value: 0.40
amx_voteban_ratio 0.40

// Default value: 0.40
amx_votemap_ratio 0.40

// Default value: 0.02
amx_vote_ratio 0.02

// Max. time to which map can be extended
//
// Default value: 90
amx_extendmap_max 90

// Step for each extending
//
// Default value: 15
amx_extendmap_step 15

// If you set this to 0, clients cannot chose their language, instead they use
// whatever language the server is configured to use.
//
// Default value: 1
amx_client_languages 1

// Plugin Debug mode
// 0 - No debugging (garbage line numbers)
// 1 - Plugins with "debug" option in plugins.ini are put into debug mode
// 2 - All plugins are put in debug mode
// Note - debug mode will affect JIT performance
//
// Default value: 1
amx_debug 1

// Plugin MultiLingual Debug
// To debug a language put its 2 letter code between quotes ("en", "de", etc)
// "" means disabled
//
// Default value: ""
amx_mldebug ""

// Rank mode
// 0 - by nick
// 1 - by authid
// 2 - by ip
csstats_rank 0

; Cvary plugniów na serwer.

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// RoundSound																										 //
ers_enabled "1" //czy plugin ma działać 0 - wyłączony / 1 - właczony, oryginalnie 1

ers_player_toggle "1" //komenda "/roundsound" (dzięki tej komendzie każdy gracz będzie mógł wyłączyć i włączyć sobie muzykę na koniec rundy)  0 - wyłączona / 1 - właczona, oryginalnie 1

erc_time_ads "120" // czas w sekundach co ile ma wyświetlać w czacie  informacje o "/roundsound" 0 - wyłączony, oryginalnie 120

erc_random_precache "7-7" //ilość plików muzycznych na drużynę, przykład:
gdy do obu drużyn przypisane są po dwa utwory:

//																													//
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// BulletDamage																									   //

Bullet_Damage_Mode 1
;0 = Zawsze pokazuj hud
;1 = pokazuj Hud tylko do ograniczonej odległości między atakujący a obrywającym (cvar ponizej)
Jeżeli przeczytacie poniższy cvar to zrozumiecie

Bullet_Damage_Distance 600
;Działa tylko gdy bullet_damage_mode jest na 1
;- kiedy atakujący i obrywający jest max w X dystansie pokazuje HUD (def. 600)

Bullet_Damage_ShowWalls 1
;- 0 : wyłączone (domyślnie)
;- 1 : pokazuj obrażenia przez ścianę .

Bullet_Show_Spec 0
;- 0 : Wyłączone
;- 1 : Pokazuje obrażenia kiedy patrzysz na kogoś na specie.

Bullet_Hs_Mode 2
;- 0 : Wyłączone
;- 1 : Zawsze pokazuj Director Hud Message kiedy jest HeadShot
;- 2 : Pokazuj HEADSHOT (napis) dla Atakującego i Obrywającego

Color_RGB_Victim 255000000
;( DEFAULT = 255000000 )
;kolor obrażeń, który będzie widział obrywający, kolor ustalamy w RGB [Nasycenie czerwonego od 0 do 255, zielonego 0-255 oraz; ;niebieskiego 0-255]
.

Color_RGB_Attacker 000255000
;( DEFAULT = 000255000 )
;Kolor obrażeń atakującego, kolor ustalamy w RGB (tak jak wyżej)

Color_RGB_Ourself_Teammate 255102021
( DEFAULT = 255102021 )
;Kolor obrażeń jeśli sami siebie ranimy, kolor ustalamy w RGB (tak jak wyżej)

;13 sierpnia 2011 - Cvary po aktualizacji

Bullet_Text_Mode 0
;typ textu
; 0 : DIRECTOR HUD MESSAGE SIZE  //(Director HUD to samo co HUD tylko ma większą czcionke [Polecam!])
; 1 : HUD  // Napis HUD



Bullet_Show_Mode 1
;( DEFAULT = Arch of Circle [3])
;Jak obrazenia mają być pokazywane?
;Niżej masz zdjęcia jak co wygląda.
;0 - Circle (HUD/DHUD robi koło wokół celownika)
;1 - Vertival (HUD/DHUD pokazywany wzdłuż ekranu obok celownika)
;2 - Horizontal (HUD/DHUD pokazywany jest na dole ekranu)
;3 - Arch of circle (HUD/DHUD robi łuk z boku ekranu)

//																													//
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Pokazuj																											//

amx_forum "Cs-Serwers.pl"

//																													//
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Parachute																										  //

sv_parachute "1" - 0: wyłączony - 1: włączony
parachute_fallspeed "100" - szybkosc lotu

//																													//
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Reset Score																										//

sv_rsdisplay 1 - (Domyślnie 0) Jeśli ustawimy to na 1, pokaże się informacja kto zresetował sobie statystyki
sv_rsadvertise 1 - (Domyślnie 0) Jeśli ustawimy to na  1,  będzie pokazywała się informacja jak zresetować sobie staty. Informacja pokaże się także w momencie wejścia gracza na serwer.

//																													//
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////