dzięki smiga tylko ze bez 'day' - jail_set_play_game(idgry)
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
sweeper
Rejestracja: 24.11.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.12.2016 18:53





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 30
- Odwiedzin: 3 455
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: 29 lat
- Urodziny: Listopad 21, 1995
-
Imię
Arkadiusz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Polska
#549373 Zabawy do JailBreak by Cypis
Napisane przez SzalonyKrejzol
w 13.06.2013 11:32
#612225 JailBreak Mod Api 1.0.7p [8 sierpnia]
Napisane przez Droso
w 02.02.2014 15:25
JAILBREAK Mod Api Cypis
Na wstępnie zaznaczam tutaj będę umieszczane kolejne wersje tego silnika: http://amxx.pl/topic...s-aktualizacja/
Autor niezmienny: Cypis
Z powodu braku czasu "przejmuję" aktualizacje.
Aktualizacje wykonuje Cypis oraz HubertTM.
Aktualna wersja 1.0.7p
KOMPILUJEMY LOKALNIE!
PRZEKOMPILOWAĆ NALEŻY WSZYSTKIE ZABAWY, ŻYCZENIA I PLUGINY UŻYWAJĄCE jailbreak.inc JESZCZE RAZ!
Changelog
1.0.6 -> 1.0.7a
Usunięcie Crashy (ŁATKA: http://amxx.pl/topic...ńczeniu-rundy/)
Zablokowanie pewnego buga CS'a przez co można scrashować serwer!
Poprawa blokowania życzeń (nie działało blokowanie duszka i FD).
Poprawa funkcji od odliczania czasu zabaw.
Poprawienie menu od broni.
Poprawienie buga z dołączeniem do drużyny.
Poprawienie mniejszych błędów (kosmetyka, głupie błędy).
1.0.7a -> 1.0.7h
- Silnik działa na najnowszych binarkach!
- Dodanie komendy /cele!
- Nowe jailbreak.inc (nowe definicje itd.)
- Poprawa bugów!
- Poprawa jail_menu - zablokowanie kradnięcia broni i przeszukiwanie na zabawach/życzeniu.
- Dodanie wersji z nowymi życzeniami.
- Poprawa berka!
1.0.7h -> 1.0.7i
- Poprawa pliku .inc. Dobrze odlicza i dodaje bronie itd. na zabawach.
- Poprawa jail_menu.sma - działa kradnięcie broni.
1.0.7i -> 1.0.7j
- Poprawa literówki przez, którą były ErrorLogi;
- Poprawa pliku .inc;
- Próby usunięcia problemu z wyborem teamu.
1.0.7j -> 1.0.7k
- Usunięcie problemu z "Nie spamuj guzikami";
- Zmniejszenie liczby wiadomości;
1.0.7k -> 1.0.7L
- Silnik i zabawy powinny już normalnie działać na najnowszych binarkach, ale kij je tam wie ... (podziękować Valve za głupią aktualizacje)
- Aktywne opcje "Ban Na CT" oraz "Jail Cele" w amxmodmenu
1.0.7L -> 1.0.7M
- Poprawa wyboru drużyny (nie wiem czy naprawiłem na 100%);
- Poprawa odliczania na zabawach;
- Aktualizacja jailbreak.inc.
- Poprawki bugów - przystosowanie do nowszych binarek.
1.0.7M -> 1.0.7N
- Poprawa blokowanie menu teamu. Mój błąd, mimo iż na testowym działało ;_;.
- Poprawa jail_team sprawdzanie steama i Flag Admina.
1.0.7N -> 1.0.7o
- Naprawa wyboru teamu (by Cypis)
1.0.7o -> 1.0.7p
- Naprawa niewidocznego licznika (Nowe Binarki);
Podziękowanie
Dla Cypisia - za zgodę na moje rozwijanie projektu i za udostępnienie jego kilku poprawek oraz zabaw!
Nowy HLDS oraz Stan Projektu
Stan Projektu: WSTRZYMANY!
Nowy HLDS - API już działa na nowych binarkach od wersji API większej niż 1.0.7K
WYMAGA AMXMODX 1.8.2!
Licznik dalej nie działa!
ABY LICZNIK DZIAŁAŁ I ZABAWY SIĘ NIE BUGOWAŁY POTRZEBUJESZ:
BINAREK 6153
Metamod v1.20-am
AMXX v1.8.2
DPROTO v0.9.548
+
Oczywiście ściągając najnowsze AMXX itd. to kompilujcie pluginy właśnie z .INC z tych paczek... nie używajcie przestarzałych .INC, a na serwer tylko wgrywacie najnowszą wersję ...
Kiedy jest KILLDAY, gdzie to zmienić?
#define KILLDAY_DAY PIATEK - tutaj w jailbreak.inc zmieniasz kiedy jest killday!
Nie zapomnij ponownie przekompilować killdaya
Aktualizacja wymagana:
jail_api_jailbreak.sma 60,72 KB 1585 Ilość pobrań
jail_api_jailbreak.amxx
(WERSJA P)
Aktualizacja Wymagane (jeśli miałeś poniżej N):
jail_team.sma 6,65 KB 1214 Ilość pobrań
jail_team.amxx
Aktualizacje wymagane (jeśli miałeś poniżej M):
jailbreak.inc 11,88 KB 1709 Ilość pobrań
jail_freeday.sma 2,32 KB 1073 Ilość pobrań
jail_freeday.amxx
jail_kd.sma 2,29 KB 1031 Ilość pobrań
jail_kd.amxx
jail_menu.sma 10,64 KB 1215 Ilość pobrań
jail_menu.amxx
Aktualizacje wymagane (jeżeli miałeś wersje niższą niż 1.0.7L):
Wybierz życzenia:
NIE MUSISZ PODMIENIAĆ ŻYCZEŃ NA TE PONIŻSZE, JEŻELI MASZ JAKIEŚ SWOJE SKOMPILUJ JE TYLKO Z NOWYM jailbreak.inc
Standardowe:
jail_zyczenia.sma 7,37 KB 923 Ilość pobrań
jail_zyczenia.amxx
lub wersja z nowymi życzeniami (rpg i rzucanie się nożami):
http://www16.zippysh...13121/file.html
NIEWYMAGANA AKTUALIZACJA, ALE PLIK JEST WYMAGANY, DO KAŻDEJ WERSJI:
cs_player_models_api.sma 6,53 KB 796 Ilość pobrań
cs_player_models_api.amxx
Modele i dźwięki w oficjalnym temacie:
http://amxx.pl/topic...s-aktualizacja/
(UWAŻAJ, ŻEBY NIE PODMIENIĆ .SMA/.AMXX/jailbreak.inc)
Zabawy dodatkowe od Cypis/HubertTM
Berek
Więźniowie się ganiają, berek ma 15s. na oddanie berka inaczej zginie i zostanie losowany nowy berek!
[Autor: Cypis]
[Wersja: 1.0.7M 7 kwietnia 14r.]
jail_berek.sma 8,33 KB 900 Ilość pobrań
jail_berek.amxx
#615577 Omijać hosting cs-serwers.pl
Napisane przez amator75
w 13.02.2014 12:46
Co do Pana Benio101 proszę usunąć podaną linijkę ponieważ Firma nie życzy sobie rozpowszechniania materiałów do których nie ma pan prawa przy których łamie pan prawo kopiując je z naszej strony.
Wy to sami rozpowszechniacie a prawa nie lamie,gdyz ta linijka prowadzi do Was.
To jest tak jakbyscie skopiowali artykul z Amxx.pl ale podali zrodlo strony skad pochodzi.
Moim zdaniem robi Wam jeszcze reklame,za co zostanie ukarany.
Amxx.pl jest to nieoficjalny support na ktorym wszyscy moga wyrazac swoje opinie i uzyskac pomoc od administracji jak i od uzytkownikow.
Po to jestesmy,aby Ci mlodzi gracze czy wlasciciele serwerow gier,mieli jakies wsparcie w razie problemow a tym bardziej jak firmy hostingowe chca ich *nabijac w butelke*
Tematow podobnych na forum posiadamy setki,ale mysle ze Wasze oburzenie jest spowodowane krytyka hostingu do ktorej musicie przywyknac zamiast ściemniać ale takie są uroki rynku
Jesli twierdzicie ze popelnilismy przestepstwo,proszę to zglosic,chetnie poznam opinie bieglych i ewentualnie bedziemy mieli nauczke.
#577057 [JailBreak Cypis] Naprawa Crashy po zakończeniu rundy.
Napisane przez Droso
w 12.10.2013 20:57
Witajcie!
Naprawdę sporo godzin spędziłem, żeby to rozwiązać i prawdopodobnie to jest rozwiązanie!
Aby usunąć crashe należy:
- Krok 1: Usunąć w piłce Cypisia usuwanie piłki przy życzeniu.
Otwieramy jail_ball.sma i usuwamy z .sma:
public OnLastPrisonerShowWish(id) { if(g_CreateBall) { if(pev_valid(g_ball)) remove_entity(g_ball); } }
Kompilujemy i wgrywamy na serwer.
- Krok 2: Podmień funkcję w jail_api_jailbreak.sma (patrz poradnik niżej).
To:
public RoundRestart() { #if defined DEBUG log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "RoundRestart"); #endif usuwanie_ustawien = true; } public RoundEnd() { #if defined DEBUG log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "RoundEnd"); #endif end_usun = true; czas_bronie = false; } public PreRoundStart() { #if defined DEBUG log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "PreRoundStart pre"); #endif UsuwanieWydarzen(); if(usuwanie_ustawien) { jail_day = 0; usuwanie_ustawien = false; } else jail_day++; if(jail_day) { gTimeStart = get_systime(); ForwardDayStartPre(jail_day%7); } #if defined DEBUG log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "PreRoundStart post"); #endif } UsuwanieWydarzen() { //end_usun = true; #if defined DEBUG log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "UsuwanieWydarzen pre"); #endif szInfo = ""; szInfoPosz = ""; szPoszukiwani = ""; ostatni_wiezien = 0; prowadzacy = 0; obsluga_dala = false; pokaz_raz = false; czas_bronie = false; zabawa_wybrana = false; zyczenie_wybrane = false mode_gracza[WALKA] = false; mode_gracza[MIKRO] = (get_pcvar_num(pCvarMikro) == 1? true: false); mode_gracza[FF_TT] = false; mode_gracza[TT_GOD] = false; mode_gracza[CT_GOD] = false; mode_gracza[CT_NIE_MOZE_TT] = false; mode_gracza[TT_NIE_MOZE_CT] = false if(task_exists(ID_DZWIEK_POSZ)) remove_task(ID_DZWIEK_POSZ); if(task_exists(ID_LOS_PROWADZACY)) remove_task(ID_LOS_PROWADZACY); if(task_exists(ID_CZAS)) remove_task(ID_CZAS); if(task_exists(ID_FREZZ)) remove_task(ID_FREZZ); if(task_exists(ID_SPEED_FZ)) remove_task(ID_SPEED_FZ); for(new i=0; i<sizeof dane_dnia; i++) dane_dnia[i] = 0; for(new i=1; i<=MAX; i++) { array_graczy[WSZYSCY][i] = 0; array_graczy[ZYWI][i] = 0; user_speed[i] = 0.0; pojedynek[i] = false; bronie_menu[i][0] = false; bronie_menu[i][1] = false; if(ustaw_freeday[i]) { ustaw_freeday[i] = false; free_day[i] = true; } else free_day[i] = false; if(ustaw_duszka[i]) { ustaw_duszka[i] = false; user_duszek[i] = true; } else user_duszek[i] = false; } ilosc_graczy[WSZYSCY] = 0; ilosc_graczy[ZYWI] = 0; new iRet; ExecuteForward(fRemoveData, iRet, id_zabawa); #if defined DEBUG log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "UsuwanieWydarzen post"); #endif } public PostRoundStart() { #if defined DEBUG log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "PostRoundStart pre"); #endif end_usun = false; set_task(60.0, "koniec_czasu", ID_CZAS); if(!jail_day) { gTimeStart = get_systime()-g_FreezeTime; ForwardDayStartPre(jail_day%7); } if(!prowadzacy && !dane_dnia[1]) set_task(15.0, "LosujProwadzacego", ID_LOS_PROWADZACY); #if defined DEBUG log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "PostRoundStart post"); #endif } ForwardDayStartPre(zabawa) { #if defined DEBUG log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "ForwardDayStartPre pre"); #endif new iRet, is_frezz = g_FreezeTime-(get_systime()-gTimeStart); ExecuteForward(fDayStartPre, iRet, zabawa, PrepareArray(szInfo, 256, 1), PrepareArray(szInfoPosz, 512, 1), PrepareArray(dane_dnia, 10, 1), g_RoundTime+min(is_frezz, 0)); id_zabawa = zabawa; new dane[1] dane[0] = zabawa; if(is_frezz) set_task(is_frezz+0.1, "ForwardDayStartPost", ID_FREZZ, dane, 1); else ForwardDayStartPost(dane); #if defined DEBUG log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "ForwardDayStartPre post"); #endif }
Zamień na:
public RoundRestart() { usuwanie_ustawien = true; end_usun = true; UsuwanieWydarzen(); } public RoundEnd() { end_usun = true; czas_bronie = false; UsuwanieWydarzen(); } public PreRoundStart() { end_usun = true; szInfo = ""; szInfoPosz = ""; szPoszukiwani = ""; ostatni_wiezien = 0; prowadzacy = 0; obsluga_dala = false; pokaz_raz = false; czas_bronie = false; zabawa_wybrana = false; zyczenie_wybrane = false; mode_gracza[WALKA] = false; mode_gracza[MIKRO] = bool:get_pcvar_num(pCvarMikro); mode_gracza[FF_TT] = false; mode_gracza[TT_GOD] = false; mode_gracza[CT_GOD] = false; mode_gracza[CT_NIE_MOZE_TT] = false; mode_gracza[TT_NIE_MOZE_CT] = false if(task_exists(ID_DZWIEK_POSZ)) remove_task(ID_DZWIEK_POSZ); if(task_exists(ID_LOS_PROWADZACY)) remove_task(ID_LOS_PROWADZACY); if(task_exists(ID_CZAS)) remove_task(ID_CZAS); if(task_exists(ID_FREZZ)) remove_task(ID_FREZZ); if(task_exists(ID_SPEED_FZ)) remove_task(ID_SPEED_FZ); if(task_exists(2761234, 1)) remove_task(2761234, 1); for(new i=0; i<=10; i++) dane_dnia[i] = 0; if(usuwanie_ustawien) { jail_day = 0; usuwanie_ustawien = false; } else jail_day++; if(jail_day) { gTimeStart = get_systime(); ForwardDayStartPre(jail_day%7); } } UsuwanieWydarzen() { for(new i=1; i<=32; i++) { if(is_user_connected(i)) cs_reset_user_model(i); pojedynek[i] = false; user_speed[i] = 0.0; array_graczy[WSZYSCY][i] = 0; array_graczy[ZYWI][i] = 0; pojedynek[i] = false; bronie_menu[i][0] = false; bronie_menu[i][1] = false; if(ustaw_freeday[i]) { ustaw_freeday[i] = false; free_day[i] = true; } else free_day[i] = false; if(ustaw_duszka[i]) { ustaw_duszka[i] = false; user_duszek[i] = true; } else user_duszek[i] = false; } ilosc_graczy[WSZYSCY] = 0; ilosc_graczy[ZYWI] = 0; new Return_F if(fRemoveData) ExecuteForward(fRemoveData, Return_F, id_zabawa); } public PostRoundStart() { end_usun = false; set_task(60.0, "koniec_czasu", ID_CZAS); if(!jail_day) { gTimeStart = get_systime()-g_FreezeTime; ForwardDayStartPre(jail_day%7); } if(!prowadzacy && !dane_dnia[1]) set_task(15.0, "LosujProwadzacego", ID_LOS_PROWADZACY); } ForwardDayStartPre(zabawa) { new iRet new is_frezz = g_FreezeTime-(get_systime()-gTimeStart); new czas = g_RoundTime+min(is_frezz, 0); ExecuteForward(fDayStartPre, iRet, zabawa, PrepareArray(szInfo, 256, 1), PrepareArray(szInfoPosz, 512, 1), PrepareArray(dane_dnia, 10, 1), czas); id_zabawa = zabawa; new dane[1] dane[0] = zabawa; if(is_frezz) set_task(is_frezz+0.1, "ForwardDayStartPost", ID_FREZZ, dane, 1); else ForwardDayStartPost(dane); }
Zapisujemy, kompilujemy i wgrywamy na serwer!
#533700 [Cypis Ver][Zabawa] Chowanie butelki
Napisane przez MarWit
w 12.04.2013 14:14
Chowanie Butelki
CT chowają butelkę. Po jej ukryciu mają 20 sec na schowanie się i następuję szukanie butelki przez TT. Jeżeli któryś z TT ją znajdzie wszyscy inni więźniowie zostają zabici a zwycięzca dostaje życzenie.
Załączone pliki
-
chowanieButelki.sma 4,1 KB 716 Ilość pobrań
chowanieButelki.amxx
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: sweeper
- Regulamin