Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

sweeper - zdjęcie

sweeper

Rejestracja: 24.11.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.12.2016 18:53
-----

#549373 Zabawy do JailBreak by Cypis

Napisane przez SzalonyKrejzol w 13.06.2013 11:32

dzięki ;) smiga tylko ze bez 'day' - jail_set_play_game(idgry)


  • +
  • -
  • 1


#612225 JailBreak Mod Api 1.0.7p [8 sierpnia]

Napisane przez Droso w 02.02.2014 15:25

JAILBREAK Mod Api Cypis

Na wstępnie zaznaczam tutaj będę umieszczane kolejne wersje tego silnika:  http://amxx.pl/topic...s-aktualizacja/

Autor niezmienny: Cypis

Z powodu braku czasu "przejmuję" aktualizacje.

Aktualizacje wykonuje Cypis oraz HubertTM.

 

Aktualna wersja 1.0.7p

 

KOMPILUJEMY LOKALNIE!

PRZEKOMPILOWAĆ NALEŻY WSZYSTKIE ZABAWY, ŻYCZENIA I PLUGINY UŻYWAJĄCE jailbreak.inc JESZCZE RAZ!

 

Changelog

1.0.6 -> 1.0.7a

Spoiler

1.0.7a -> 1.0.7h

Spoiler

1.0.7h -> 1.0.7i

Spoiler

1.0.7i -> 1.0.7j

Spoiler

1.0.7j -> 1.0.7k

Spoiler

1.0.7k -> 1.0.7L

Spoiler

1.0.7L -> 1.0.7M

Spoiler

1.0.7M -> 1.0.7N

Spoiler

1.0.7N -> 1.0.7o

Spoiler

1.0.7o -> 1.0.7p

  • Naprawa niewidocznego licznika (Nowe Binarki);

 

 

UWAGA

Macie piłke Cypisia?

Wykonajcie tylko KROK 1!

http://amxx.pl/topic...ończeniu-rundy/

 

Podziękowanie

Dla Cypisia - za zgodę na moje rozwijanie projektu i za udostępnienie jego kilku poprawek oraz zabaw! :)

 

Nowy HLDS oraz Stan Projektu

Stan Projektu: WSTRZYMANY!

Nowy HLDS - API już działa na nowych binarkach od wersji API większej niż 1.0.7K

WYMAGA AMXMODX 1.8.2!

 

Licznik dalej nie działa!

ABY LICZNIK DZIAŁAŁ I ZABAWY SIĘ NIE BUGOWAŁY POTRZEBUJESZ:

BINAREK 6153

Metamod v1.20-am

AMXX v1.8.2

DPROTO v0.9.548

+

Oczywiście ściągając najnowsze AMXX itd. to kompilujcie pluginy właśnie z .INC z tych paczek... nie używajcie przestarzałych .INC, a na serwer tylko wgrywacie najnowszą wersję ...

 

 

 

Kiedy jest KILLDAY, gdzie to zmienić?

#define KILLDAY_DAY PIATEK  - tutaj w jailbreak.inc zmieniasz kiedy jest killday!

Nie zapomnij ponownie przekompilować killdaya ;)

download

Aktualizacja wymagana:

Załączony plik  jail_api_jailbreak.sma   60,72 KB  1585 Ilość pobrań
  jail_api_jailbreak.amxx (WERSJA P)

 

Aktualizacja Wymagane (jeśli miałeś poniżej N):

Załączony plik  jail_team.sma   6,65 KB  1214 Ilość pobrań
  jail_team.amxx

 

Aktualizacje wymagane (jeśli miałeś poniżej M):

Załączony plik  jailbreak.inc   11,88 KB  1709 Ilość pobrań

Załączony plik  jail_freeday.sma   2,32 KB  1073 Ilość pobrań
  jail_freeday.amxx

Załączony plik  jail_kd.sma   2,29 KB  1031 Ilość pobrań
  jail_kd.amxx

Załączony plik  jail_menu.sma   10,64 KB  1215 Ilość pobrań
  jail_menu.amxx

 

 

Aktualizacje wymagane (jeżeli miałeś wersje niższą niż 1.0.7L):

 

 

Wybierz życzenia:

NIE MUSISZ PODMIENIAĆ ŻYCZEŃ NA TE PONIŻSZE, JEŻELI MASZ JAKIEŚ SWOJE SKOMPILUJ JE TYLKO Z NOWYM jailbreak.inc :)

Standardowe:

Załączony plik  jail_zyczenia.sma   7,37 KB  923 Ilość pobrań
  jail_zyczenia.amxx

lub wersja z nowymi życzeniami (rpg i rzucanie się nożami):

http://www16.zippysh...13121/file.html

 

NIEWYMAGANA AKTUALIZACJA, ALE PLIK JEST WYMAGANY, DO KAŻDEJ WERSJI:

Załączony plik  cs_player_models_api.sma   6,53 KB  796 Ilość pobrań
  cs_player_models_api.amxx

 

Modele i dźwięki w oficjalnym temacie:

http://amxx.pl/topic...s-aktualizacja/

(UWAŻAJ, ŻEBY NIE PODMIENIĆ .SMA/.AMXX/jailbreak.inc)

 

 

 

 

Zabawy dodatkowe od Cypis/HubertTM

Berek

Więźniowie się ganiają, berek ma 15s. na oddanie berka inaczej zginie i zostanie losowany nowy berek!

[Autor: Cypis]

[Wersja: 1.0.7M 7 kwietnia 14r.]

Załączony plik  jail_berek.sma   8,33 KB  900 Ilość pobrań
  jail_berek.amxx


  • +
  • -
  • 34


#615577 Omijać hosting cs-serwers.pl

Napisane przez amator75 w 13.02.2014 12:46


Co do Pana Benio101 proszę usunąć podaną linijkę ponieważ Firma nie życzy sobie rozpowszechniania materiałów do których nie ma pan prawa przy których łamie pan prawo kopiując je z naszej strony.

 

Wy to sami rozpowszechniacie a prawa nie lamie,gdyz ta linijka prowadzi do Was.

To jest tak jakbyscie skopiowali artykul z Amxx.pl ale podali zrodlo strony skad pochodzi.

Moim zdaniem robi Wam jeszcze reklame,za co zostanie ukarany.

Amxx.pl jest to nieoficjalny support na ktorym wszyscy moga wyrazac swoje opinie i uzyskac pomoc od administracji jak i od uzytkownikow.

Po to jestesmy,aby Ci mlodzi gracze czy wlasciciele serwerow gier,mieli jakies wsparcie w razie problemow a tym bardziej jak firmy hostingowe chca ich *nabijac w butelke*

Tematow podobnych na forum posiadamy setki,ale mysle ze Wasze oburzenie jest spowodowane krytyka hostingu do ktorej musicie przywyknac zamiast ściemniać ale takie są uroki rynku

Jesli twierdzicie ze popelnilismy przestepstwo,proszę to zglosic,chetnie poznam opinie bieglych i ewentualnie bedziemy mieli nauczke.

 


  • +
  • -
  • 19


#577057 [JailBreak Cypis] Naprawa Crashy po zakończeniu rundy.

Napisane przez Droso w 12.10.2013 20:57

Witajcie!

 

Naprawdę sporo godzin spędziłem, żeby to rozwiązać i prawdopodobnie to jest rozwiązanie!

 

Aby usunąć crashe należy:

 

  • Krok 1: Usunąć w piłce Cypisia usuwanie piłki przy życzeniu.

Otwieramy jail_ball.sma i usuwamy z .sma:

public OnLastPrisonerShowWish(id)
{
	if(g_CreateBall)
	{
		if(pev_valid(g_ball))
			remove_entity(g_ball);
	}
}

Kompilujemy i wgrywamy na serwer.

  • Krok 2: Podmień funkcję w jail_api_jailbreak.sma (patrz poradnik niżej).

 

To:


public RoundRestart()
{
#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "RoundRestart");
#endif
	usuwanie_ustawien = true;
}

public RoundEnd()
{
#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "RoundEnd");
#endif
	end_usun = true;
	czas_bronie = false;
}

public PreRoundStart()
{	
#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "PreRoundStart pre");
#endif
	UsuwanieWydarzen();
	if(usuwanie_ustawien)
	{
		jail_day = 0;
		usuwanie_ustawien = false;
	}
	else
		jail_day++;

	
	if(jail_day)
	{
		gTimeStart = get_systime();
		ForwardDayStartPre(jail_day%7);
	}
#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "PreRoundStart post");
#endif
}

UsuwanieWydarzen()
{
	//end_usun = true;
#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "UsuwanieWydarzen pre");
#endif
	szInfo = "";
	szInfoPosz = "";
	szPoszukiwani = "";
	ostatni_wiezien = 0;
	prowadzacy = 0;
	
	obsluga_dala = false;
	pokaz_raz = false;
	czas_bronie = false;
	zabawa_wybrana = false;
	zyczenie_wybrane = false
		
	mode_gracza[WALKA] = false;

	mode_gracza[MIKRO] = (get_pcvar_num(pCvarMikro) == 1? true: false);
	
	mode_gracza[FF_TT] = false;
	mode_gracza[TT_GOD] = false;
	mode_gracza[CT_GOD] = false;
	mode_gracza[CT_NIE_MOZE_TT] = false;
	mode_gracza[TT_NIE_MOZE_CT] = false
	
	if(task_exists(ID_DZWIEK_POSZ))
		remove_task(ID_DZWIEK_POSZ);
	
	if(task_exists(ID_LOS_PROWADZACY))
		remove_task(ID_LOS_PROWADZACY);
		
	if(task_exists(ID_CZAS))
		remove_task(ID_CZAS);
	
	if(task_exists(ID_FREZZ))
		remove_task(ID_FREZZ);
	
	if(task_exists(ID_SPEED_FZ))
		remove_task(ID_SPEED_FZ);
	
	for(new i=0; i<sizeof dane_dnia; i++)
		dane_dnia[i] = 0;
	
	for(new i=1; i<=MAX; i++)
	{
		array_graczy[WSZYSCY][i] = 0;
		array_graczy[ZYWI][i] = 0;
		
		user_speed[i] = 0.0;
		pojedynek[i] = false;
		
		bronie_menu[i][0] = false;
		bronie_menu[i][1] = false;
		
		if(ustaw_freeday[i])
		{
			ustaw_freeday[i] = false;
			free_day[i] = true;
		}
		else
			free_day[i] = false;
			
		if(ustaw_duszka[i])
		{
			ustaw_duszka[i] = false;
			user_duszek[i] = true;
		}
		else
			user_duszek[i] = false;
	}
	
	ilosc_graczy[WSZYSCY] = 0;
	ilosc_graczy[ZYWI] = 0;
	
	new iRet;
	ExecuteForward(fRemoveData, iRet, id_zabawa);
	
#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "UsuwanieWydarzen post");
#endif
}

public PostRoundStart()
{
#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "PostRoundStart pre");
#endif
	end_usun = false;
	set_task(60.0, "koniec_czasu", ID_CZAS);
	
	if(!jail_day)
	{
		gTimeStart = get_systime()-g_FreezeTime;
		ForwardDayStartPre(jail_day%7);
	}
	if(!prowadzacy && !dane_dnia[1])
		set_task(15.0, "LosujProwadzacego", ID_LOS_PROWADZACY);
#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "PostRoundStart post");
#endif
}

ForwardDayStartPre(zabawa)
{
#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "ForwardDayStartPre pre");
#endif
	new iRet, is_frezz = g_FreezeTime-(get_systime()-gTimeStart);
	ExecuteForward(fDayStartPre, iRet, zabawa, PrepareArray(szInfo, 256, 1), PrepareArray(szInfoPosz, 512, 1), PrepareArray(dane_dnia, 10, 1), g_RoundTime+min(is_frezz, 0));
	id_zabawa = zabawa;
	
	new dane[1]
	dane[0] = zabawa;
	if(is_frezz)
		set_task(is_frezz+0.1, "ForwardDayStartPost", ID_FREZZ, dane, 1);
	else
		ForwardDayStartPost(dane);

#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "ForwardDayStartPre post");
#endif		
}

Zamień na:


public RoundRestart()
{
	
	usuwanie_ustawien = true;
	end_usun = true;
	UsuwanieWydarzen();
}

public RoundEnd()
{
	
	end_usun = true;
	czas_bronie = false;
	UsuwanieWydarzen();
}



public PreRoundStart()
{	
	end_usun = true;
	szInfo = "";
	szInfoPosz = "";
	szPoszukiwani = "";
	ostatni_wiezien = 0;
	prowadzacy = 0;
	
	obsluga_dala = false;
	pokaz_raz = false;
	czas_bronie = false;
	zabawa_wybrana = false;
	zyczenie_wybrane = false;
	
	mode_gracza[WALKA] = false;
	mode_gracza[MIKRO] = bool:get_pcvar_num(pCvarMikro);
	mode_gracza[FF_TT] = false;
	mode_gracza[TT_GOD] = false;
	mode_gracza[CT_GOD] = false;
	mode_gracza[CT_NIE_MOZE_TT] = false;
	mode_gracza[TT_NIE_MOZE_CT] = false
	
	if(task_exists(ID_DZWIEK_POSZ))
		remove_task(ID_DZWIEK_POSZ);
	
	if(task_exists(ID_LOS_PROWADZACY))
		remove_task(ID_LOS_PROWADZACY);
	
	if(task_exists(ID_CZAS))
		remove_task(ID_CZAS);
	
	if(task_exists(ID_FREZZ))
		remove_task(ID_FREZZ);
	
	if(task_exists(ID_SPEED_FZ))
		remove_task(ID_SPEED_FZ);
	
	if(task_exists(2761234, 1))
		remove_task(2761234, 1);
	
	for(new i=0; i<=10; i++)
		dane_dnia[i] = 0;
	
	if(usuwanie_ustawien)
	{
		jail_day = 0;
		usuwanie_ustawien = false;
	}
	else
		jail_day++;
	
	if(jail_day)
	{
		gTimeStart = get_systime();
		ForwardDayStartPre(jail_day%7);
	}
	
}

UsuwanieWydarzen()
{
for(new i=1; i<=32; i++)
{
	if(is_user_connected(i))
		cs_reset_user_model(i);
		
		pojedynek[i] = false;
		
		user_speed[i] = 0.0;
		array_graczy[WSZYSCY][i] = 0;
		array_graczy[ZYWI][i] = 0;
		
		pojedynek[i] = false;
		
		bronie_menu[i][0] = false;
		bronie_menu[i][1] = false;
		
		if(ustaw_freeday[i])
		{
			ustaw_freeday[i] = false;
			free_day[i] = true;
		}
		else
			free_day[i] = false;
		
		if(ustaw_duszka[i])
		{
			ustaw_duszka[i] = false;
			user_duszek[i] = true;
		}
		else
			user_duszek[i] = false;
		
	}
	
	ilosc_graczy[WSZYSCY] = 0;
	ilosc_graczy[ZYWI] = 0;
	
	new Return_F
	if(fRemoveData)
		ExecuteForward(fRemoveData, Return_F, id_zabawa);
}

public PostRoundStart()
{
	end_usun = false;
	set_task(60.0, "koniec_czasu", ID_CZAS);
	
	if(!jail_day)
	{
		gTimeStart = get_systime()-g_FreezeTime;
		ForwardDayStartPre(jail_day%7);
	}
	if(!prowadzacy && !dane_dnia[1])
		set_task(15.0, "LosujProwadzacego", ID_LOS_PROWADZACY);
}

ForwardDayStartPre(zabawa)
{
new iRet
new is_frezz = g_FreezeTime-(get_systime()-gTimeStart);
new czas = g_RoundTime+min(is_frezz, 0);

ExecuteForward(fDayStartPre, iRet, zabawa, PrepareArray(szInfo, 256, 1), PrepareArray(szInfoPosz, 512, 1), PrepareArray(dane_dnia, 10, 1), czas);
id_zabawa = zabawa;

new dane[1]
dane[0] = zabawa;
if(is_frezz)
	set_task(is_frezz+0.1, "ForwardDayStartPost", ID_FREZZ, dane, 1);
	else
		ForwardDayStartPost(dane);
	
}

Zapisujemy, kompilujemy i wgrywamy na serwer!


  • +
  • -
  • 10


#533700 [Cypis Ver][Zabawa] Chowanie butelki

Napisane przez MarWit w 12.04.2013 14:14

Chowanie Butelki

 

opis

CT chowają butelkę. Po jej ukryciu mają 20 sec na schowanie się i następuję szukanie butelki przez TT. Jeżeli któryś z TT ją znajdzie wszyscy inni więźniowie zostają zabici a zwycięzca dostaje życzenie.

 

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 7