Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Blondyna - zdjęcie

Blondyna

Rejestracja: 23.11.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.12.2013 19:54
****-

#594160 [Sklep] Wytrzymałość perku (loteria)

Napisane przez Blondyna w 17.12.2013 20:27

Siemka, robię sklep lecz posiadam kod na naprawę perku (+50 Wytrzymałości) a ja potrzebuje loterii, tzn., gdy gracz kupi wytrzymałość perku to mu losuje od 0 do 100.

Daje kod, który posiadam:

if(kasa >= 4)
            {
                new uszkodzenia_perku = cod_get_perk_durability(id);
                if(uszkodzenia_perku+50>=100)
                {
                    cod_set_perk_durability(id, 100);
                    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Twoj perk jest w pelni naprawiony!", cod_get_perk_durability(id));
                }
                else
                {
                    cod_set_perk_durability(id, uszkodzenia_perku+50);
                    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Kupiles^x04 +50^x01 wytrzymalosci perku!");
                    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Wytrzymalosc twojego perku wynosi^x04 %i", cod_get_perk_durability(id));
                }
                cod_set_user_gold(id, kasa-4);
            }
            else
                ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Zapomnij, masz za malo zlota!");

Drugie pytanie.

Posiadam kod aby gracz mógł kupić hp lecz nie mogę osiągnąć efekt (Kup Full Hp) tu kod na +x hp

if(kasa >= 2)
            {
                cod_set_user_gold(id, kasa-2);
                set_user_health( id, get_user_health( id ) + 80 );
                ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Kupiles 80 HP!");
            }
            else
                ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Zapomnij, masz za malo zlota!");

  • +
  • -
  • 1


#558114 Prosba o modyfikacje klasy

Napisane przez Blondyna w 25.07.2013 10:29

Łap:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#558109 Proszę o Klasę "Szpieg"

Napisane przez Blondyna w 25.07.2013 10:20

Łap:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#558104 [ROZWIĄZANE] prośba o Modyfikację klasy General

Napisane przez Blondyna w 25.07.2013 10:10

Łap:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#550355 Powrót po awarii

Napisane przez Blondyna w 27.06.2013 17:37

Dalej mogę się rozwijać :D a myślałem, że to koniec mojej przygody.


  • +
  • -
  • 1


#549896 [ROZWIĄZANE] Kod na dodatkowe dmg

Napisane przez Blondyna w 16.06.2013 10:10

Łap:

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

public TakeDamage(this, inflictor, attacker, Float:damage)
{
        if(is_user_connected(attacker) && is_user_alive(attacker))
        {
            if(player_class[attacker] == nazwa_klasy)
       {
                damage += damage * 0.15;
                SetHamParamFloat(4, damage);
            }
        }
}

  • +
  • -
  • 1


#530724 Sklep Diablo Mod

Napisane przez Blondyna w 01.04.2013 20:31

Siemka, zrobiłem sklep do diablo moda na kasę i manę ale coś jest źle, proszę o poprawę ;)

public buyrune(id)
{    
    new tytul[512], money[25], coins[25], name[33];
    get_user_name(id, name, 32);
    
    format(tytul, 511, "\dWitaj\r %s\d wybierz forme platnosci:", name);
    formatex(money, 64, "\yPlace \wDolarami");
    formatex(coins, 64, "\yPlace \wOdznakami");

    new menu = menu_create(tytul, "buyrune_handle");
    menu_additem(menu, money, "1");
    menu_additem(menu, coins, "1");
    menu_display(id, menu);
}

public buyrune_handler(id, menu, item)
{
    if(item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    switch(item)
    {
        case 0:
        {
            sklep_money(id)
        }
        case 1:
        {
            sklep_coins(id)
        }
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public sklep_money(id)
{
			    new menu=menu_create("\ySklep za \dKASE","select_sklep_coins");
			    
			    menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
    
			    menu_additem(menu, "Ulepsz Item! - \r$9000");
			    menu_additem(menu, "Wylosuj przedmiot - \r$5000");
   	    menu_additem(menu, "Pakiet Expa [Doswiadczenia] - \r$14500");
			    menu_additem(menu, "Apteczka [150hp] - \r$6000");
   	    menu_additem(menu, "Loteria Expa - \r$12500");
			    menu_additem(menu, "Sprobuj szczescia [Losowanie] - \r$16000");
	    
			    menu_display(id, menu, 0);
			    return PLUGIN_HANDLED;
}

public select_sklep_money(id, key)
{
    switch(key)
    {
        case 0:
        {
            if (!UTIL_Buyformoney(id,9000))
                return PLUGIN_HANDLED

            upgrade_item(id)
        }
                
        case 1:
        {    
            if (!UTIL_Buyformoney(id,5000))
                return PLUGIN_HANDLED
            award_item(id,0)
            return PLUGIN_HANDLED
        }
        case 2:
        {
            if (!UTIL_Buyformoney(id,14500))
                return PLUGIN_HANDLED
            new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
            Give_Xp(id,exp)
            client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
            return PLUGIN_HANDLED
        }
        case 3:
        {
            if (!UTIL_Buyformoney(id,6000))
           		  return PLUGIN_HANDLED
            set_user_health( id, get_user_health( id ) + 150 );
            client_print(id,print_center,"dostales +150 expa!",exp)
            return PLUGIN_HANDLED          
        }
        case 4:
        {
            if (!UTIL_Buyformoney(id,12500))
                return PLUGIN_HANDLED
            new roll=random_num(1,3)
            if (roll == 1)
            new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/10
            Give_Xp(id,exp)
            client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
            return PLUGIN_HANDLED
        }
        case 9:
        {    
            return PLUGIN_HANDLED
        }
        

    }
    
    return PLUGIN_HANDLED
}

public sklep_coins(id)
{
	    new menu = menu_create("\ySklep za \dOdznaki", "select_sklep_coins");
    
   	   menu_additem(menu, "Ulepsz Item! - \r10i \yOdznak");
   	   menu_additem(menu, "Wylosuj przedmiot - \r10i \yOdznak");
			   menu_additem(menu, "Pakiet Expa [Doswiadczenia] - \r10i \yOdznak");
			   menu_additem(menu, "Apteczka [150hp] - \r15i \yOdznak");
   	   menu_additem(menu, "Loteria Expa - \r20i \yOdznak");
			   menu_additem(menu, "Sprobuj szczescia [Losowanie] - \r10i \yOdznak");    		    
	    }

	    menu_setprop(testmenu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");

	    menu_display(id, testmenu);

	    return PLUGIN_HANDLED;
}

public select_sklep_coins(id, key)
{
    switch(key)
    {
        case 0:
        {
            if (!UTIL_Buyformana(id,9000))
                return PLUGIN_HANDLED

            upgrade_item(id)
        }
                
        case 1:
        {    
            if (!UTIL_Buyformana(id,5000))
                return PLUGIN_HANDLED
            award_item(id,0)
            return PLUGIN_HANDLED
        }
        case 2:
        {
            if (!UTIL_Buyformana(id,14500))
                return PLUGIN_HANDLED
            new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
            Give_Xp(id,exp)
            client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
            return PLUGIN_HANDLED
        }
        case 3:
        {
            if (!UTIL_Buyformana(id,6000))
           		  return PLUGIN_HANDLED
            cs_set_user_money(id, kasa-6000);
            set_user_health( id, get_user_health( id ) + 150 );
            client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
            return PLUGIN_HANDLED          
        }
        case 4:
        {
            if (!UTIL_Buyformana(id,12500))
                return PLUGIN_HANDLED
            new roll=random_num(1,3)
            if (roll == 1)
            new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/10
            Give_Xp(id,exp)
            client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
            return PLUGIN_HANDLED
        }
        }
        case 9:
        {    
            return PLUGIN_HANDLED
        }
        

    }
    
    return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • -1


#494890 Proszę o kompilację.

Napisane przez Blondyna w 28.12.2012 10:50

Kliknij teraz tylko "Pobierz Plugin" w up@ poście ;)
  • +
  • -
  • 2


#482881 [ROZWIĄZANE] Proszę o 2 klasy w tym (Kaptiana)

Napisane przez Blondyna w 25.11.2012 10:58

Dzięki :P
  • +
  • -
  • 1


#482847 [ROZWIĄZANE] Proszę o 2 klasy w tym (Kaptiana)

Napisane przez Blondyna w 25.11.2012 09:51

Nazwa: Kapitan (P)
Opis: Klasa premium, ma 1/3 szansy na zabicie z HE i 1/2 z AWP
Bronie: AWP | M4A1 | HEGRENADE

Siła: 50
Kondycja: 20
Inteligencja: 0
wytrzymalosc: 10

Nazwa: Phantom (P)
Opis: Klasa premium, dodatkowe 25 procent obrazen z AK47
Bronie:AK47 | P228

Siła: 15
Kondycja: 0
Inteligencja: 20
Wytrzymalosc: 10
  • +
  • -
  • 1


#482144 Pare klas minmi. Major

Napisane przez Blondyna w 23.11.2012 18:12

[Major]

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#482088 [ROZWIĄZANE] Prośba o klase premium Major

Napisane przez Blondyna w 23.11.2012 16:17

Sprawdź:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1