Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Sklep Diablo Mod


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Blondyna

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:246
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:RTC
Offline

Napisano 01.04.2013 20:31

Siemka, zrobiłem sklep do diablo moda na kasę i manę ale coś jest źle, proszę o poprawę ;)

public buyrune(id)
{    
    new tytul[512], money[25], coins[25], name[33];
    get_user_name(id, name, 32);
    
    format(tytul, 511, "\dWitaj\r %s\d wybierz forme platnosci:", name);
    formatex(money, 64, "\yPlace \wDolarami");
    formatex(coins, 64, "\yPlace \wOdznakami");

    new menu = menu_create(tytul, "buyrune_handle");
    menu_additem(menu, money, "1");
    menu_additem(menu, coins, "1");
    menu_display(id, menu);
}

public buyrune_handler(id, menu, item)
{
    if(item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    switch(item)
    {
        case 0:
        {
            sklep_money(id)
        }
        case 1:
        {
            sklep_coins(id)
        }
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public sklep_money(id)
{
			    new menu=menu_create("\ySklep za \dKASE","select_sklep_coins");
			    
			    menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
    
			    menu_additem(menu, "Ulepsz Item! - \r$9000");
			    menu_additem(menu, "Wylosuj przedmiot - \r$5000");
   	    menu_additem(menu, "Pakiet Expa [Doswiadczenia] - \r$14500");
			    menu_additem(menu, "Apteczka [150hp] - \r$6000");
   	    menu_additem(menu, "Loteria Expa - \r$12500");
			    menu_additem(menu, "Sprobuj szczescia [Losowanie] - \r$16000");
	    
			    menu_display(id, menu, 0);
			    return PLUGIN_HANDLED;
}

public select_sklep_money(id, key)
{
    switch(key)
    {
        case 0:
        {
            if (!UTIL_Buyformoney(id,9000))
                return PLUGIN_HANDLED

            upgrade_item(id)
        }
                
        case 1:
        {    
            if (!UTIL_Buyformoney(id,5000))
                return PLUGIN_HANDLED
            award_item(id,0)
            return PLUGIN_HANDLED
        }
        case 2:
        {
            if (!UTIL_Buyformoney(id,14500))
                return PLUGIN_HANDLED
            new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
            Give_Xp(id,exp)
            client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
            return PLUGIN_HANDLED
        }
        case 3:
        {
            if (!UTIL_Buyformoney(id,6000))
           		  return PLUGIN_HANDLED
            set_user_health( id, get_user_health( id ) + 150 );
            client_print(id,print_center,"dostales +150 expa!",exp)
            return PLUGIN_HANDLED          
        }
        case 4:
        {
            if (!UTIL_Buyformoney(id,12500))
                return PLUGIN_HANDLED
            new roll=random_num(1,3)
            if (roll == 1)
            new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/10
            Give_Xp(id,exp)
            client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
            return PLUGIN_HANDLED
        }
        case 9:
        {    
            return PLUGIN_HANDLED
        }
        

    }
    
    return PLUGIN_HANDLED
}

public sklep_coins(id)
{
	    new menu = menu_create("\ySklep za \dOdznaki", "select_sklep_coins");
    
   	   menu_additem(menu, "Ulepsz Item! - \r10i \yOdznak");
   	   menu_additem(menu, "Wylosuj przedmiot - \r10i \yOdznak");
			   menu_additem(menu, "Pakiet Expa [Doswiadczenia] - \r10i \yOdznak");
			   menu_additem(menu, "Apteczka [150hp] - \r15i \yOdznak");
   	   menu_additem(menu, "Loteria Expa - \r20i \yOdznak");
			   menu_additem(menu, "Sprobuj szczescia [Losowanie] - \r10i \yOdznak");    		    
	    }

	    menu_setprop(testmenu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");

	    menu_display(id, testmenu);

	    return PLUGIN_HANDLED;
}

public select_sklep_coins(id, key)
{
    switch(key)
    {
        case 0:
        {
            if (!UTIL_Buyformana(id,9000))
                return PLUGIN_HANDLED

            upgrade_item(id)
        }
                
        case 1:
        {    
            if (!UTIL_Buyformana(id,5000))
                return PLUGIN_HANDLED
            award_item(id,0)
            return PLUGIN_HANDLED
        }
        case 2:
        {
            if (!UTIL_Buyformana(id,14500))
                return PLUGIN_HANDLED
            new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
            Give_Xp(id,exp)
            client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
            return PLUGIN_HANDLED
        }
        case 3:
        {
            if (!UTIL_Buyformana(id,6000))
           		  return PLUGIN_HANDLED
            cs_set_user_money(id, kasa-6000);
            set_user_health( id, get_user_health( id ) + 150 );
            client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
            return PLUGIN_HANDLED          
        }
        case 4:
        {
            if (!UTIL_Buyformana(id,12500))
                return PLUGIN_HANDLED
            new roll=random_num(1,3)
            if (roll == 1)
            new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/10
            Give_Xp(id,exp)
            client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
            return PLUGIN_HANDLED
        }
        }
        case 9:
        {    
            return PLUGIN_HANDLED
        }
        

    }
    
    return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • -1

#2 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 01.04.2013 21:05

Ale co jest źle? Mamy szukać igły w stogu siana?
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#3 Blondyna

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:246
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:RTC
Offline

Napisano 02.04.2013 07:54

Łap nowy kod:

public buyrune(id)
{
    new text[513]
    
    format(text, 512, "\ySklep z runami - ^n\w1. Ulepsz Item! - \r$9000^n\w2. Wylosuj przedmiot - \r$5000^n\w3. Pakiet Expa [Doswiadczenia] - \r$14500^n\w4. Apteczka [150hp] - \r$6000^n\w5. Loteria Expa - \r$12500^n^n\w0. Zamknij")
    
    new keys = (1<<0)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<9)
    show_menu(id, keys, text)
    return PLUGIN_HANDLED  
}

public select_rune_menu(id, key)
{
    switch(key)
    {
        case 0:
        {
            if (!UTIL_Buyformoney(id,9000))
                return PLUGIN_HANDLED

            upgrade_item(id)
        }
                
        case 1:
        {    
            if (!UTIL_Buyformoney(id,5000))
                return PLUGIN_HANDLED
            award_item(id,0)
            return PLUGIN_HANDLED
        }
        case 2:
        {
            if (!UTIL_Buyformoney(id,14500))
                return PLUGIN_HANDLED
            new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
            Give_Xp(id,exp)
            client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
            return PLUGIN_HANDLED
        }
        case 3:
        {
            if (!UTIL_Buyformoney(id,6000))
                     return PLUGIN_HANDLED
            set_user_health( id, get_user_health( id ) + 150 );
            client_print(id,print_center,"dostales +150 expa!",exp)
            return PLUGIN_HANDLED          
        }
        case 4:
        {
            if (!UTIL_Buyformoney(id,12500))
                return PLUGIN_HANDLED
            new roll=random_num(1,3)
            if (roll == 1)
            new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/10
            Give_Xp(id,exp)
            client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
            return PLUGIN_HANDLED
        }
        case 9:
        {    
            return PLUGIN_HANDLED
        }
        

    }
    
    return PLUGIN_HANDLED
}

A tu masz errory:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Undefined symbol "exp" on line 5013
Error: Number of arguments does not match definition on line 5013
Error: Declaration of a local variable must appear in a compound block on line 5022
Error: Undefined symbol "exp" on line 5022
Error: Undefined symbol "exp" on line 5023
Error: Undefined symbol "exp" on line 5024
Error: Number of arguments does not match definition on line 5024

7 Errors.
Could not locate output file C:\Documents and Settings\Rafałek\Moje dokumenty\Pobieranie\DiabloMod(2).amx (compile failed).

  • +
  • -
  • 0

#4 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 03.04.2013 19:14

Nie masz zdefiniowanej zmiennej "exp", jak coś ma korzystać z czegoś czego nie ma?
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych