Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Fifa - zdjęcie

Fifa

Rejestracja: 14.11.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.12.2012 13:11
-----

Moje tematy

Szukam pluginy ktory zmienia np /me na kolorowe

22.12.2012 14:03

chodzi mi o to zeby po wpisaniu np /me , thetime thetime i tak dalej tekst wyswietlany byl na kolorowo zielony i czerowny

dodanie do klasy 1/1 z awp

04.12.2012 22:28

tak jak w temacie mozecie mi dodac do tej klasy 1/1 z awp?

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>

new const nazwa[] = "szybki bill [P]";
new const opis[] = "posiada 1/1 z noza PPM i awp ,ma zmniejszona widocznosc, 3 skoki ";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 5;
new const kondycja = 85;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 5;

new skoki[33];

new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");


register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
{
client_print(id, print_chat, "[szybki bill [P]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;

}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 52);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 3;

return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}

[ROZWIĄZANE] Proaźba o klase longer

17.11.2012 01:14

LONGER
* Inteligencja: 0
* Zdrowie: 15
* Wytrzymałość: 20
* Kondycja: 30
Bronie: AK47
Dodatkowy opis: Ma moduł odrzutowy. 1/6 szans na podwójne obrażenia.

Proźba o klase Rambo

17.11.2012 01:13

RAMBO
* Inteligencja: 0
* Zdrowie: 30
* Wytrzymałość: 30
* Kondycja: 60
Bronie: AWP, M4A1, AK47
Dodatkowy opis: Ma podwójny skok, 20 hp oraz pełen magazynek za każde zabójstwo.

Poroźba o klase longer I replicant

15.11.2012 16:07

Możecie mi zrobić klase longer czyli:


LONGER
* Inteligencja: 0
* Zdrowie: 15
* Wytrzymałość: 20
* Kondycja: 30
Bronie: AK47
Dodatkowy opis: Ma moduł odrzutowy. 1/6 szans na podwójne obrażenia.

i REPLICANTA CZYLI :

REPLICANT
* Inteligencja: 10
* Zdrowie: 20
* Wytrzymałość: 10
* Kondycja: 40
Bronie: Hegrenade, MP5Navy, Flashbang
Dodatkowy opis: Może stawiać swoje 4 repliki, które odbijają obrażenia i zadają je strzelającemu


oba no premium