Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

nPaul - zdjęcie

nPaul

Rejestracja: 12.11.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 11.12.2013 21:47
-----

#579039 Diablo Mod Core 1.2.1 Beta

Napisane przez DarkGL w 20.10.2013 10:10

Diablo Mod Core 1.2.0 Beta by DarkGL

 

Kontynuacja tego pluginu http://amxx.pl/topic...od-core-110-pl/

 

Jest to wersja testowa ( na co wskazuje dopisek beta )

 

Lista zmian

  • Dodanie dynamicznego ustalania maksymalnego levela oraz expa ( tabelka expa nadal jest dostêpna )
  • Dodanie metod dostępowych do expa levela
  • Przeniesienie logiki ustawieñ do oddzielnego pliku
  • Zmiana kodowania plików na ASCII z UTF-8 aby ludziom łatwiej się korzystało ;
  • Metoda dostępowa getPlayerClass( id )
  • Metoda dostêpowa setPlayerClass( id , class )
  • Metoda sprawdzająca isPlayerClassNone( id )
  • Cache forwardów klas
  • Cache forwardów itemów
  • Definicje zamienione na stałe ( oszczędzanie pamięci )
  • Naprawa eventu diablo ( dodawanie hp zamiast odbierania )
  • Metoda dostępowa getPlayerItem( id )
  • Metoda dostepowa setPlayerItem( id , item )
  • Metoda sprawdzajaca isPlayerItemNone( id )
  • Metody dostêpowe getForwardClass , getForwardItem
  • Dodanie metod ExecuteForwardIgnoreIntOneParam , ExecuteForwardIgnoreIntTwoParam
  • Cache multi forwardów
  • Dodanie jednej globalnej funkcji logujacej logDiablo()
  • Zmiana dostepu do cvaru mp_friendlyfire na poprzez pointer
  • Modyfikacja kodu kuszy sugerując się kodem sebula
  • Rozdzielnie logiki zdarzeń kuszy i noży ( i jej uproszczenie )
  • Dodanie natywu diablo_get_items_amount - pobieranie ilości itemów
  • Dodanie natywu diablo_set_user_item( id , item ) - ustawianie itemu graczowi
  • Dodanie natywu diablo_get_user_item( id ) - pobieranie id itemu gracza
  • Zmiany w metodzie setPlayerItem( id , item )
  • Optymalizacja systemu granatów - Użycie hamsandwich rezygnacja z jednego globalnego bytu( thinkbota )
  • Dodanie "Boots don't shoot invisible" do kodu moda
  • Rozdzielenie kodu diablo event do osobnego pluginu
  • Dodanie forwardu diablo_is_additional_damage() wartosc zwrotna okresla czy dodatkowe dmg z klas i itemow jest blokowane czy nie
  • Zmiana forwardow diablo_preThink i diablo_postThink na odpowiednio diablo_preThinkClass i diablo_postThinkClass
  • Dodanie forwardu diablo_preThink - prethink gracza jesli spelnia on kryteria czyli ¿yje i ma klase forward globalny
  • Dodanie forwardu diablo_clean_user_inf( id ) - czyszczenie informacji o graczu forward globalny
  • Dodanie forwardu diablo_give_item( id , item ) - uruchamiane przy dawaniu itemu graczowi forward globalny
  • Dodanie natywu diablo_print_chat( id , Color:color , const msg[] , {Float,Sql,Result,_}:... ) - printowanie na czacie z wykorzystaniem colorchatu automatycznie dodawanie prefixu
  • Dodanie natywu diablo_is_player_class_none( id ) - sprawdzanie czy gracz nie ma klasy
  • Dodatkowy parametr w natywie diablo_create_explode
  • Dodanie natywu diablo_blood_effect
  • Dodanie natywu diablo_bar_timer
  • Dodanie forwardu diablo_can_use_skill( id ) - czy mozna uzywac skillow itemów
  • Zmiany w funkcji setPlayerItem - Szersza funkcjonalnosc tej funkcji
  • Zmiany w funkcji giveUserItem
  • Dodanie do systemu itemów określania poziomu od i poziomu do którego można zdobywac dany item ( nadal jest możliwośść ustawienia że item jest dostępny zawsze )
  • Curweapon zmieniony na Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed / Ham_Item_PreFrame
  • Dodanie funkcji dostepowej getPlayerLevel
  • Dodanie natywów diablo_get_item_from i diablo_get_item_to - pobieranie granicy leveli w których dostępny jest item
  • Przeniesienie kodu natywów do osobnego pliku
  • Cache funkcji uruchamianych poprzez callfunc_*
  • Dodanie nowego pola do tabeli w którym przechowywany jest czas modyfikacji rekordu

Instalacja odbywa się poprzez wrzucenie plików z paczki na serwer

 

Zmiany w natywach do przeglądnięcia w pliku diablo_nowe.inc ;)

 

Załączony plik  Diablo Mod Core.zip   6,99 MB  778 Ilość pobrań


  • +
  • -
  • 15


#575474 [ROZWIĄZANE] [Poszukuje] Pluginu Przenoszacego Zombie do TT / CT Human

Napisane przez the game w 05.10.2013 12:09

wyłącz auteteambalance w server.cfg a następnie dodaj plugin aby wszystkich przychodzących ludzi wrzucało od razu do CT


#576078 [Poszukuje] Plugin blokujacy komendy w Spec!

Napisane przez szelbi w 07.10.2013 16:11

if(get_user_team(id) == 0 || get_user_team(id) == 3)
	return PLUGIN_HANDLED;

Dodaj to na początku funkcji, które są wykonywane po wpisaniu tych komend.


  • +
  • -
  • 1


#514440 Szukam Modelu Sakwy Z Kasą

Napisane przez White w 12.02.2013 22:28

Dołączona grafika
Dołączona grafika
http://speedy.sh/BpKAz/Sakwa.rar

  • +
  • -
  • 1


#503213 [ROZWIĄZANE] Mystic Maker v.4.1 Brak menu po wpisaniu /bm

Napisane przez volshebnik w 18.01.2013 21:27

Musisz wpisać cvar bm_budowanie 1
Tzn. w konsoli amx_cvar bm_budowanie 1
  • +
  • -
  • 1


#492533 Problem z ilością argumentów

Napisane przez speedkill w 22.12.2012 14:36

Poczytaj o przekazywaniu tablic do funkcji: http://cpp0x.pl/kurs...-do-funkcji/324
  • +
  • -
  • 1


#488622 [ROZWIĄZANE] Problem z kompilacja po dodaniu leveli

Napisane przez Onyke w 09.12.2012 12:40

Nie zmieniłeś max lvla w define.
#define MAX_LEVEL  200

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#488447 Tworzenie nowych klas w DiabloMOD Core by DarkGL

Napisane przez DarkGL w 08.12.2012 23:35

Nie musisz sprawdzać czy gracz ma klasę w forwardach diablo_damage_class_do/taken forwardy te są wysyłane do pluginu klasy tylko jeśli przy do attacker ma klasę i przy taken jeśli ofiara ma dana klasę :)
  • +
  • -
  • 2


#488422 Tworzenie nowych klas w DiabloMOD Core by DarkGL

Napisane przez Onyke w 08.12.2012 23:08

W tym poradniku pokażę jak zrobić nowe klasy do DiabloMOD Core by DarkGL.
Nie jest to nic trudnego ale w temacie z modem pojawiło się już pytanie dotyczące tworzenia nowych klas.


Klasa w tym poradniku będzie mieć następujące moce:
  • zadaje dodatkowe obrażenia
  • otrzymuje mniejsze obrażenia
  • posiada mniejszą grawitację
  • posiada mniejszą widoczność
  • posiada większą prędkość
  • za zabicie odnawia sobie HP
  • na nożu odnawia sobie HP
Czyli w skrócie przedstawię przykładowe użycie tych forwardów i natywów:
diablo_damage_class_do(iVictim,iAttacker,&Float:fDamage);
diablo_damage_class_taken(iVictim,iAttacker,&Float:fDamage);
diablo_set_user_grav(id,Float:fGrav);
diablo_set_user_render(id, fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16 , Float:fTime = 0.0 )
diablo_add_speed(id,Float:fAmount);
diablo_add_hp(id,iHp);
diablo_death(iKiller , killerClass , iVictim , victimClass );
Float:diablo_cast_time(id,Float:standardTime );
diablo_call_cast(id);

Nie wiedziałem w jakiej postaci napisać ten poradnik więc postanowiłem zrobić w postaci komentów w kodzie klasy.
Przykładowa klasa (Wersja z komentami):
Spoiler

Przykładowa klasa (Wersja bez komentów):
Spoiler











Oba przykłady klas zamieszczam także do załącznika!

Jeśli macie jakieś pytania dotyczące tworzenia klas zadawajcie je w tym temacie! (Nie pisać na PW, tam udzielam jedynie pomocy odpłatnej)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 9


#488285 Diablo Mod Core 1.1.0 PL

Napisane przez DarkGL w 08.12.2012 18:50

Gdzie można zmienić HUD tak aby był w formacie i miejscu takim jakie masz na Screenie ? Dolny róg .// cvar diablo_hud_mode zapomniałem o nim już dopisałem do listy ;)
  • +
  • -
  • 1


#488278 Diablo Mod Core 1.1.0 PL

Napisane przez Onyke w 08.12.2012 18:27

Pytanie : Gdzie można zmienić HUD tak aby był w formacie i miejscu takim jakie masz na Screenie ? Dolny róg .
Pytanie : Gdzie zmienić opisy klas i dodać do tych nie opisanych.
-----------
Piszę tutaj bo nie ma sensu zakładać nowego tematu

Opis klasy dodajesz w jej pliku .sma (tam gdzie ją rejestrujesz)

//rejestruje klase
native diablo_register_class(const szNazwa[],const iHealth,const szOpis[] = "" , iFlags = FLAG_ALL , const szFraction[] = ""); //grawitacja , predkosc , przezroczystosc


  • +
  • -
  • 1


#487930 Diablo Mod Core 1.1.0 PL

Napisane przez DarkGL w 07.12.2012 20:22

Diablo Mod Core 1.1.0 PL by DarkGL

Diablo Mod Core jest całkowicie nowym silnikiem Diablo Mod'a napisanym przezemnie jakiś czas temu ( dawno ^^ )

Dzięki zastosowaniu Forwardów i Natywów uzyskujemy łatwą możliwość rozbudowy moda bez zmian w głównym silnikiem
co przekłada się na możliwość łatwiejszej rozbudowy naszego serwera ( klas , itemów itp. )

Posiada on w sobie funkcje które nie są zaimplementowane w oryginalnej wersji diablomoda a które po prostu muszą być na serwerze DiabloMod

Co możemy znaleźć w silniku
  • Klasy i itemy to odzielne pluginy
  • System zarządzania renderem gracza
  • Nowy system zapisu sql
  • Dynamiczny zapis sql ( klasy mogą być dowolnie dodawane i usuwane )
  • Wbudowane anty kopiowanie leveli
  • Możliwość zapisu na steamid , nick , mieszane ( steamid dla steam i nick dla ns )
  • Prefixy w say
  • Większe możliwości konfiguracji
  • Poprawiony kod kuszy , granatów na ziemi i rzucanych nozy
  • Zestaw natywów i forwardów do rozbudowy moda
  • Wbudowany anty 0 HP Bug
  • Lista itemów
  • Kod jest znacznie lepszy od wersji diablo Micza
  • Dodatkowe opcje w menu rozdawania punktów
  • Informacje o awansie gracza w say
  • Poprawiony wygląd motd
  • Nowy system itemów
  • Wbudowana nowa wymiana itemami
  • Komendy na dawanie itemów i expa
  • Menu moda
  • Szybkie rozdawanie statystyk
  • Obsługa botów
  • Komenda /exp
  • Dwie nowe statystyki Pancerz i Szczescie
  • Event Diablo
  • System frakcji
  • Komendy /daj i /oddaj
  • Ustawianie nazwy gry
  • Zabezpieczenie przeciwko nabijaniu expa ( wymagana ilość graczy na serwerze ustawiane cvarem )
  • Krótkie komendy
  • Damage jest teraz modyfikowane w lepszy sposób niż poprzez event Damage
  • Wytrzymałość itemu
  • Event Diablo jest to tryb w którym wybierany jest jeden gracz i staje się on "Diablo" reszta graczy musi go zabić jeśli to się uda otrzymają oni dodatkowy exp. Oczywiście Diablo ma ułatwienia tzn. dużą ilość hp , fireballe , ma on też inny model
  • I jeszcze kilka innych rzeczy :)
Lista komend
Takie komendy jak
  • /czary
  • /skille
  • /exp
  • /menu
  • /wymiana
  • /wymien
  • /item
  • /przedmiot
  • /klasy
  • /klasa
  • /reset
  • /drop
  • /rune
  • /daj
  • /komendy
  • /event
Krótkie komendy
  • /k
  • /r
  • /d
  • /p
  • /i
  • /g
  • /ru
  • /w
  • /p
  • /h
  • /ko
  • /m
10_screenshots_2012-01-25_00005.jpg

Opisy klas
http://amxx.pl/topic...549-opisy-klas/

Jak napisałem wcześniej siłą tego moda jest możliwość konfiguracji więc teraz zajmiemy się tym

Najpierw konfiguracja w sma

#define HUD_TEXT ""
#define SQL_TABLE "diablo_nowe_klasy"
#define MAX_LEN_NAME 128
#define MAX_LEN_DESC 256
#define MAX_LEN_NAME_PLAYER 64
#define MAX_LEN_FRACTION 128
#define MAX 32
#define MAX_LEVEL 200
#define MAX_SKILL 100
#define BASE_SPEED 250.0
#define TASK_DEATH 100
#define TASK_RENDER 200
#define THROW_KNIFE_MODEL "models/diablomod/w_throwingknife.mdl"
#define THROW_KNIFE_CLASS "throwing_knife"
#define CLASS_NAME_CORSPE "fakeCorpse"
#define XBOW_ARROW "xbow_arrow"
#define TIME_HUD 1.0
#define GAME_DESCRIPTION "Diablo Mod"
#define ADMIN_FLAG_GIVE ADMIN_IMMUNITY
#define HELP_TASK_ID 91321
#define DIABLO_EVENT_SOUND "sound/diablo_taunt.mp3"
jest tego trochę ale najważniejsze dla nas to

HUD_TEXT
w którym ustawiamy czy jakiś tekst ma się wyświetlić nad hudem z informacjami gracza ( klasa etc. )
możemy tu dodać np. "Forum Serwera www.xyz.pl"

SQL_TABLE
Nazwa tabeli w sql

MAX
Ilość slotów dzięki tej opcji oszczędzimy pamięć serwerowi a i mod będzie działał lepiej

MAX_LEVEL
Maksymalny level

MAX_SKILL
Maksymalny poziom skilli ( umiejętności zręczność etc. )

ADMIN_FLAG_GIVE
Flaga którą musi mieć admin aby używać komend na dawanie Expa i Itemów

#define BOTY
//#define DEBUG
#define DEBUG_LOG "addons/amxmodx/logs/debug.log"
#define BOTY
zakomentuwujemy jeśli nie mamy botów na serwerze
usuwamy komentarz jeśli mamy ( komentarz czyli // )

#define DEBUG
Tryb debug dostajemy więcej informacji co aktualnie robi mod używane raczej tylko jeśli coś nie działa
jeśli wszystko jest ok lepiej to zakomentować

Możemy znaleźć jeszcze coś takiego

#define PREFIX_SAY "^x04[ DiabloMOD ]^x01"
jest to prefix jaki mają wiadomości wysyłane przez mod

Cvary
//sql
diablo_host host
diablo_user user
diablo_pass pass
diablo_db db
//typ zapisu 1 - nick 2 - steam id 3 - steamid lub nick zalezy czy gracz ma steam czy nie
diablo_save_type 3
//sredni level dla nowego gracza
diablo_avg 1
//ustawienia maga
flashlight_custom 1
flashlight_drain 1.0
flashlight_charge 0.5
flashlight_radius 8
flashlight_decay 90
//minimalna ilosc graczy aby dostawac exp
diablo_player_num 2
//ilosc dmg aby dostac 1 exp'a
diablo_dmg_exp 20
//xpbonus
diablo_xpbonus 5
/xpbonus2
diablo_xpbonus2 100
//ustawienia nekromanty czas odradzania
diablo_revival_time 3
//hp po ozywieniu ( + inteligencja wskrzeszajacego )
diablo_revival_health 25
//minimalny dystans od zwlok
diablo_revival_distance 70.0
//szybkosc rzuconego noza
diablo_knife_speed 1000
//dmg zadawane przez rzucony noz
diablo_knife 80.0
//dmg strzaly z kuszy
diablo_arrow 120.0
//mnoznik dla inteligencji przy obliczaniu dmg
diablo_arrow_multi 2.0
//szybkosc strzaly z kuszy
diablo_arrow_speed 1500
//ilosc wytrzymalosci itemu zabieranej przy zginieciu
diablo_durability 10
//koszt expa w rune
diablo_exp_price 14500
//koszt losowego przedmiotu w rune
diablo_random_price 9000
//koszt ulepszenia w rune
diablo_upgrade_price 5000
//koszt w /daj
diablo_price_daj 5000
//event on/off
diablo_event 1
//ilosc wymaganych dropow
diablo_drop_need 100
//hp diablo ( mnozone przez ilosc graczy )
diablo_diablo_hp 1000
//ilosc xp rozdzielane na tych ktozy zabija diablo
diablo_event_exp 10000
//kamera przy diablo 1 - widok zza plecow
diablo_camera 1
//ilosc punktow do rozdania za lvl
diablo_points 2
//ile hp za jeden punkt sily
diablo_strength_power 2
//ile reduckji za jeden punkt zrecznosci
diablo_reduce_power 0.03
//Miejsce wyświetlania informacji o klasie itemie etc. 0 - standardowy lewy dolny róg 1 - informacja hud ( podobnie jak w cod mod )
diablo_hud_mode 1
Cvary ustawiamy w pliku diablomod.cfg

Komendy admina
  • amx_giveexp - daje exp graczowi Użycie amx_giveexp <nick> <ile>
  • amx_giveitem - daje item graczowi Użycie amx_giveitem <nick> <iditemu>
Komendy techniczne
  • diablomod_version - zwraca używana wersję diablomoda
Opis komend
  • /klasy - otwiera listę klas
  • /klasa - otwiera menu klas do wyboru
  • /reset - resetuje rozdane punkty umiejętności
  • /drop - wyrzuca aktualnie posiadany przedmiot
  • /item - opis aktualnie posiadanego przedmiotu
  • /przedmiot - takie samo działanie jak /item
  • /gracze - lista graczy wraz z ich levelami i klasami
  • /czary - twoje statystyki
  • /skille - tak jak /czary
  • /rune - menu gdzie można kupić różne rzeczy
  • /wymiana - wymiana itemami
  • /wymien - tak jak /wymiana
  • /daj - oddaj item za kasę
  • /pomoc - krotka notatka o modzie
  • /komendy - ta lista
  • /exp - informacje o stanie twojego expa
  • /menu - menu moda
  • diablomod_version - wersja diablomoda używana na serwerze
Najważniejsza zmiana to umieszczenie item i klas w odzielnnych pluginach nowe pluginy dopisujemy do plugins-diablomod.ini w folderze configs
Jeżeli ktoś jest zainteresowany tworzeniem nowych itemów , klas lub dodatków radzę zapoznać się z dostepnymi sma i plikiem diablo_nowe.inc gdzie znajdziecie opis natywów i forwardów.

Natywy
  • rejestruje klase
    diablo_register_class(const szNazwa[],const iHealth,const szOpis[] = "" , iFlags = FLAG_ALL , const szFraction[] = "");
  • zwraca klase gracza
    diablo_get_user_class(id);
  • nazwe klasy pobiera
    diablo_get_class_name(classID , Return[] , len);
  • zwraca level
    diablo_get_user_level(id);
  • zwraca exp
    diablo_get_user_exp(id);
  • zwraca points
    diablo_get_user_points(id);
  • zwraca punkty agi
    diablo_get_user_agi(id);
  • zwraca punkty str
    diablo_get_user_str(id);
  • zwraca punkty dex
    diablo_get_user_dex(id);
  • zwraca punkty int
    diablo_get_user_int(id);
  • czy klasa gracza to klasa z tego pluginu
    diablo_is_class_from(id);
  • ustawia rendering graczowi
    diablo_set_user_render(id, fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16 , Float:fTime = 0.0 )
  • diablo_add_extra_str( id , iIle );
  • diablo_add_extra_int( id , iIle );
  • diablo_add_extra_agi( id , iIle );
  • diablo_add_extra_dex( id , iIle );
  • czy ma taka klase
    diablo_is_this_class(id,szClass[]);
  • dodawanie speed graczowi
    diablo_set_speed(id,Float:fAmount);
  • ustawianie speed
    diablo_add_speed(id,Float:fAmount);
  • pobranie speed
    Float:diablo_get_speed(id)
  • pobranie dodatkowe speed
    Float:diablo_get_speed_extra(id);
  • diablo_reset_speed( id );
  • zadanie dmg
    diablo_damage(iVictim,iKiller,Float:fDamage,DiabloDamageBits:damageBits);
  • zabij
    diablo_kill(iVictim,iKiller,DiabloDamageBits:damageBits);
  • zadanie dmg w zasiegu
    diablo_create_explode(iKiller,Float:fOrigin[3],Float:fDamage,Float:fDist,bool:bExplode);
  • dodaje hp
    diablo_add_hp(id,iHp);
  • czy jest freezetime
    diablo_is_freezetime();
  • uruchom write hud
    diablo_write_hud_(id);
  • diablo_get_xpbonus();
  • diablo_get_xpbonus2();
  • daje xp
    diablo_add_xp(id,ile);
  • zabiera xp
    diablo_take_xp(id,ile);
  • dodaje noze
    diablo_add_knife(id,iIle);
  • diablo_set_user_grav(id,Float:fGrav);
  • diablo_add_user_grav(id,Float:fGrav);
  • Float:diablo_get_user_grav(id)
  • diablo_reset_grav( id );
  • diablo_give_user_trap(id,bool:give = true);
  • diablo_give_user_bow(id,bool:give = true);
  • diablo_show_hudmsg( id , Float:fTime , const szMessage[] , any:... );
  • diablo_render_cancel( id );
  • diablo_display_icon( id , enable , szNameIcon[] , red , green , blue );
  • diablo_display_fade( id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha );
  • diablo_give_xp( id , ile );
  • diablo_add_max_hp( id , ile );
  • diablo_register_item( Name[] , durability = 250 );
  • diablo_screen_shake( id , amplitude , duration , frequency );
  • diablo_set_max_hp( id , ile );
  • diablo_get_max_hp( id );
Forwardy
  • gdy klasa zostanie wybrana
    diablo_class_enabled(id);
  • gdy klasa zostanie zmieniona
    diablo_class_disabled(id);
  • przy zmianie broni
    diablo_weapon_deploy(id,wpnID,weaponEnt);
  • czyszczenie wewnetrznych zmiennych klasy
    diablo_clean_data(id);
  • ustawianie wewnetrznych zmiennych klasy
    diablo_set_data(id);
  • prethink gracza
    diablo_preThink(id);
  • diablo_preThinkItem(id);
  • posthink gracza
    diablo_postThink(id);
  • podczas zmiany renderu wysylany do wszystkich pluginów
    diablo_render_change(id);
  • zwracasz czas call cast 0.0 powoduje zatrzymanie
    Float:diablo_cast_time(id,Float:standardTime );
  • call cast wykonany niech plugin dziala
    diablo_call_cast(id);
  • ustawiania speed
    diablo_speed_change(id);
  • przy spaawnie klasy
    diablo_class_spawned(id);
  • przy zabiciu klasy
    diablo_class_killed(id);
  • przy exp killu zwracaj 0 jak nic nie robisz
    diablo_kill_xp(id,iIle);
  • przy exp damage 0 jak nic nie robisz
    diablo_exp_damage(id,iIle);
  • przy uzyciu skillu klasy
    diablo_class_skill_used(id);
  • when cast stop can return diablo_stop
    diablo_cast_stop(id);
  • can move when cast
    diablo_cast_move(id);
  • write hud
    diablo_hud_write(id,szMessage[],iLen);
  • damage
    diablo_damage_taken_post(iKiller,iVictim,iDamage);
  • diablo_damage_taken_pre(iKiller , iVictim , &Float:fDamage );
  • zmiana damage klasy dostaje
    diablo_damage_class_taken(iVictim,iAttacker,&Float:fDamage,damageBits);
  • zmiana damage klasy zadaje
    diablo_damage_class_do(iVictim,iAttacker,&Float:fDamage,damageBits);
  • gracz zespawnowany
    diablo_player_spawned(id);
  • diablo_user_change_class( id , class )
  • diablo_death(iKiller , killerClass , iVictim , victimClass );
  • diablo_item_give( id , szRet[] , iLen );
  • diablo_item_reset( id );
  • diablo_item_drop( id );
  • diablo_item_info( id , szMessage[] , iLen , bool:bList );
  • diablo_upgrade_item( id );
  • diablo_item_set_data( id );
  • diablo_damage_item_taken(iVictim,iAttacker,&Float:fDamage,damageBits);
  • diablo_damage_item_do(iVictim,iAttacker,&Float:fDamage,damageBits);
  • diablo_item_skill_used( id );
  • diablo_item_player_spawned( id );
  • gravity zmieniona
    diablo_grav_change(id);
  • diablo_new_round();
  • wymiana itemami
    diablo_copy_item( iFrom , iTo );
W paczce znajdziemy też dwa dodatkowe pluginy ( znajdują się one w folderze dodatki )
  • Diablo Questy
  • Exp od godzinny
Działają one tak samo jak te opublikowane już na forum więc nie będę się rozpisywał o konfiguracji

Instalacja odbywa się poprzez wrzucenie plików z paczki na serwer

Jeżeli doceniasz ilość pracy włożoną w ten mod nie usuwaj drobnej informacji o autorze wyświetlanej graczowi , dla osób które chcą to ukryć podpowiadam linijka 4719
Zapraszam też na DarkGL Blog | Programowanie Python , Pawn , C++ i Webdeveloping oraz Kanał użytkownika GitzZz14 - YouTube ewentualnie DarkGL3 - YouTube ;)

TutorialeZałączony plik  Diablo Mod Core.rar   6,91 MB  4181 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 87


#487229 Odpychanie gracza + poruszanie kamerą

Napisane przez speedkill w 05.12.2012 20:08

Działa, tylko prędkość gracza musi być większa niż 0, ponieważ gdy będzie wynosić 0, to wszystko pomnożone przez zero będzie wynosić 0 ;)

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "speedkill"

public plugin_init(){
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	register_clcmd("say /test", "VelocityTest");
}
public VelocityTest(id){
	if(is_user_alive(id)){
		new Float:velocity[3], Float:DW;
		pev(id, pev_velocity, velocity);
		
		DW = vector_length(velocity) + 0.0001;
		velocity[0] = (velocity[0] / DW) * (-500.0);
		velocity[1] = (velocity[1] / DW) * (-500.0);
		if(velocity[2] < 0){
			velocity[2] = velocity[2] * (-1.0) + 15.0;
		}
		set_pev(id, pev_velocity, velocity);
	}
}

W załączniku znajduje się demko.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#486931 Odpychanie gracza + poruszanie kamerą

Napisane przez speedkill w 04.12.2012 19:03

Kod na odpychanie:
new Float:velocity[3], Float:DW;
    pev(id, pev_velocity, velocity);

    DW = vector_length(velocity) + 0.0001;
    velocity[0] = (velocity[0] / DW) * (-500.0);
    velocity[1] = (velocity[1] / DW) * (-500.0);
    if(velocity[2] < 0){
        velocity[2] = velocity[2] * (-1.0) + 15.0;
    }
    set_pev(id, pev_velocity, velocity);

Zarejestruj Touch'a i sprawdzaj, czy gracz dotyka danego bytu, jeśli tak to niech wykona się funkcja podana powyżej ;)
  • +
  • -
  • 1


#486832 Szukam modeli rycerskich

Napisane przez Nestea****Lemon w 04.12.2012 17:00

@UP : Modele z Condition Zero działają w CS 1.6 :facepalm:
  • +
  • -
  • 1