Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

exoticpl7 - zdjęcie

exoticpl7

Rejestracja: 09.11.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.04.2013 20:16
-----

#236897 Asysta przy zabiciu

Napisane przez ;(( w 14.04.2011 20:06

Kill assist v1.2b
Author: Digi (aka Hunter-Digital)


Dołączona grafika

Kiedy gracz zostanie zabity, ten plugin sprawdza, czy inny gracz z tego samego teamu, nie wyrządził szkód, tak aby mógł być współsprawcą zabicia i ten gracz otrzyma również frag.

Dołączona grafika

Standardowa - Instalacja Pluginów AMXX - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Dołączona grafika

amx_killassist_enable 0/1/2 (domyślnie: 1)
0 - Wyłączony/Włączony / 1 - z DeathMsg / 2 - Włącz wiadomości na HUD

amx_killassist_mindamage 1-9999 (domyślnie: 50)
Ile obrażeń musi zadać drugi gracz aby był współsprawcą zabicia

amx_killassist_givefrags 0 / 1 (domyślnie: 1)
Czy dać graczowi asystującemu fragi

amx_killassist_givemoney 0-16000 (domyślnie: 300)
Czy dać graczowi asystującemu pieniądze za zabicie, 0 - nie daje, 1 lub więcej odpowiada za to ile ma dawać pieniędzy

amx_killassist_onlyalive 0 / 1 (domyślnie: 0)
Czy tylko żywi gracze mogą być współsprawcami przy zabiciu innych graczy

Dołączona grafika

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

(Autor przeprasza za nazwy botów na SSach)

Dołączona grafika

Wymagane moduły:

- hamsandwich
- cstrike
- engine
- fun

Download w załączniku

źródło: forums.alliedmods.net

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 48


#218690 Edycja menu admina - "amxmodmenu"

Napisane przez DarkGL w 23.02.2011 22:24

zamiast AddMenuLang mozna uzyc AddMenu nie trzeba nic dopisywac do plikow txt tylko po prostu
AddMenu("Menu Screenshotow", "amx_ssmenu", get_clcmd_flags("amx_ssmenu", flags) ? flags : ADMIN_KICK, "Commands Menu")
  • +
  • -
  • 4


#218687 Edycja menu admina - "amxmodmenu"

Napisane przez Abes Mapper w 23.02.2011 22:16

W tym poradniku postaram się wytłumaczyć jak edytować menu admina - "amxmodmenu"

Nie sugeruj się długością poradnika! Tak na prawdę to się robi bardzo szybko, ja tylko dokładnie wytłumaczyłem jak to zrobić i tak wyszło


Załóżmy że mamy podstawowe menu admina:
Dołączona grafika

Ale jednak ktoś pragnie dodać parę opcji np.: robienie screenshotów, odbanowanie kogoś lub najzwyklej usunąć bądź zmienić kolejność.

Otwieramy menufront.sma dowolnym edytorem tekstowym. Znajduje się on w addons/amxmodx/scripting
Jeżeli go tam nie ma, udostępniam w załączniku.

Zjeżdżamy trochę na dół i widzimy takie coś:

AddDefaultMenus()
{
new flags;
AddMenuLang("KICK_PLAYER", "amx_kickmenu", get_clcmd_flags("amx_kickmenu", flags) ? flags : ADMIN_KICK , "Players Menu")
AddMenuLang("BAN_PLAYER", "amx_banmenu", get_clcmd_flags("amx_banmenu", flags) ? flags : ADMIN_BAN, "Players Menu")
AddMenuLang("SLAP_SLAY", "amx_slapmenu", get_clcmd_flags("amx_slapmenu", flags) ? flags : ADMIN_SLAY, "Players Menu")
AddMenuLang("TEAM_PLAYER", "amx_teammenu", get_clcmd_flags("amx_teammenu", flags) ? flags : ADMIN_LEVEL_A, "Players Menu")
AddMenuLang("CHANGEL", "amx_mapmenu", get_clcmd_flags("amx_mapmenu", flags) ? flags : ADMIN_MAP, "Maps Menu")
AddMenuLang("VOTE_MAPS", "amx_votemapmenu", get_clcmd_flags("amx_votemapmenu", flags) ? flags : ADMIN_VOTE, "Maps Menu")
AddMenuLang("SPECH_STUFF", "amx_speechmenu", get_clcmd_flags("amx_speechmenu", flags) ? flags : ADMIN_MENU, "Commands Menu")
AddMenuLang("CLIENT_COM", "amx_clcmdmenu", get_clcmd_flags("amx_clcmdmenu", flags) ? flags : ADMIN_LEVEL_A, "Players Menu")
AddMenuLang("SERVER_COM", "amx_cmdmenu", get_clcmd_flags("amx_cmdmenu", flags) ? flags : ADMIN_MENU, "Commands Menu")
AddMenuLang("CVARS_SET", "amx_cvarmenu", get_clcmd_flags("amx_cvarmenu", flags) ? flags : ADMIN_CVAR, "Commands Menu")
AddMenuLang("CONFIG", "amx_cfgmenu", get_clcmd_flags("amx_cfgmenu", flags) ? flags : ADMIN_MENU, "Commands Menu")
AddMenuLang("LANG_SET", "amx_langmenu", get_clcmd_flags("amx_langmenu", flags) ? flags : ADMIN_CFG, "Multi-Lingual System")
AddMenuLang("STATS_SET", "amx_statscfgmenu", get_clcmd_flags("amx_statscfgmenu", flags) ? flags : ADMIN_CFG, "Stats Configuration")
AddMenuLang("PAUSE_PLUG", "amx_pausecfgmenu", get_clcmd_flags("amx_pausecfgmenu", flags) ? flags : ADMIN_CFG, "Pause Plugins")
AddMenuLang("RES_WEAP", "amx_restmenu", get_clcmd_flags("amx_restmenu", flags) ? flags : ADMIN_CFG, "Restrict Weapons")
AddMenuLang("TELE_PLAYER", "amx_teleportmenu", get_clcmd_flags("amx_teleportmenu", flags) ? flags : ADMIN_CFG, "Teleport Menu")
}


Na początku zajmiemy się dodaniem menu (komendy) od UnBan menu - AMXX.pl: Support AMX Mod X a potem AMX SSBan v2.6 [UPDATE:10.Jul.2010] - AlliedModders

Najpierw instalujemy oba pluginy.

Po wgraniu przechodzimy do edycji kodu źródłowego menufront.sma.

UnBan Menu
Załóżmy że UnBan menu chcemy mieć pod banowaniem.
Duplikujemy linijkę:
AddMenuLang("BAN_PLAYER", "amx_banmenu", get_clcmd_flags("amx_banmenu", flags) ? flags : ADMIN_BAN, "Players Menu")

Ma to wyglądać tak:

AddMenuLang("KICK_PLAYER", "amx_kickmenu", get_clcmd_flags("amx_kickmenu", flags) ? flags : ADMIN_KICK , "Players Menu")
AddMenuLang("BAN_PLAYER", "amx_banmenu", get_clcmd_flags("amx_banmenu", flags) ? flags : ADMIN_BAN, "Players Menu")
AddMenuLang("BAN_PLAYER", "amx_banmenu", get_clcmd_flags("amx_banmenu", flags) ? flags : ADMIN_BAN, "Players Menu")
AddMenuLang("SLAP_SLAY", "amx_slapmenu", get_clcmd_flags("amx_slapmenu", flags) ? flags : ADMIN_SLAY, "Players Menu")


I tak jak nasz kochany DarkGL napisał w poście niżej, nie trzeba edytować plików lang! :)
Wystarczy zmienić:
AddMenuLang

Na
AddMenu

I teraz zmieniamy wpis "BAN_PLAYER" na tekst który pokaże się w menu.
Wpiszmy np.: "Odbanuj gracza":

AddMenu("Odbanuj gracza", "amx_banmenu", get_clcmd_flags("amx_banmenu", flags) ? flags : ADMIN_BAN, "Players Menu")


Następnie edytujemy komendy aby wywołać menu unbana.
Zmieniamy
AddMenu("Odbanuj gracza", "amx_banmenu", get_clcmd_flags("amx_banmenu", flags) ? flags : ADMIN_BAN, "Players Menu")

Na

AddMenu("Odbanuj gracza", "amx_unbanmenu", get_clcmd_flags("amx_unbanmenu", flags) ? flags : ADMIN_BAN, "Players Menu")


Teraz definiujemy pod jaką flagą będzie można użyć tej opcji. Ja zostawie ADMIN_BAN

Ważne aby na końcu było "Players Menu" chyba że menu dotyczy czegoś innego.

Na koniec zapisujemy edytowany kod źródłowy, kompilujemy i podmieniamy na serwerze z oryginalnym plikiem.

Efekt końcowy dodania UnBan Menu do amxmodmenu:
Dołączona grafika

Po wybraniu "Odbanuj gracza" wykonuje się komenda "amx_unbanmenu" czyli otwiera się już menu pluginu UnBan Menu
Dołączona grafika

UnBan menu dodane, teraz SSBan.

AMX SSBan

Dodamy dwa menu - same SS i SS + Ban

Załóżmy że chcemy mieć pod numerem 6 i 7
Myślałem że będzie koło siebie a reszte w takim odstępie jak na początku ale potem numer 8 się przyłączy...
Musimy teraz zduplikować dwa wpisy i dać nad oryginałem aby wyglądało to tak:

AddMenuLang("TEAM_PLAYER", "amx_teammenu", get_clcmd_flags("amx_teammenu", flags) ? flags : ADMIN_LEVEL_A, "Players Menu")
AddMenuLang("CHANGEL", "amx_mapmenu", get_clcmd_flags("amx_mapmenu", flags) ? flags : ADMIN_MAP, "Maps Menu")
AddMenuLang("VOTE_MAPS", "amx_votemapmenu", get_clcmd_flags("amx_votemapmenu", flags) ? flags : ADMIN_VOTE, "Maps Menu")

AddMenuLang("CHANGEL", "amx_mapmenu", get_clcmd_flags("amx_mapmenu", flags) ? flags : ADMIN_MAP, "Maps Menu")
AddMenuLang("VOTE_MAPS", "amx_votemapmenu", get_clcmd_flags("amx_votemapmenu", flags) ? flags : ADMIN_VOTE, "Maps Menu")
AddMenuLang("SPECH_STUFF", "amx_speechmenu", get_clcmd_flags("amx_speechmenu", flags) ? flags : ADMIN_MENU, "Commands Menu")


W sumie robimy jak poprzednio czyli zmieniamy AddMenuLang w obu przypadkach na AddMenu a potem "CHANGEL" i "VOTE_MAPS" zmieniamy na nasz tekst np.: "Menu screenshotow" i "Menu screenshotow + ban"

AddMenu("Menu screenshotow", "amx_mapmenu", get_clcmd_flags("amx_mapmenu", flags) ? flags : ADMIN_MAP, "Maps Menu")
AddMenu("Menu screenshotow + ban", "amx_votemapmenu", get_clcmd_flags("amx_votemapmenu", flags) ? flags : ADMIN_VOTE, "Maps Menu")



Teraz komendy, flage i końcowy napis:

AddMenu("Menu screenshotow", "amx_ssmenu", get_clcmd_flags("amx_ssmenu", flags) ? flags : ADMIN_KICK, "Commands Menu")
AddMenu("Menu screenshotow + ban", "amx_ssbanmenu", get_clcmd_flags("amx_ssbanmenu", flags) ? flags : ADMIN_BAN, "Commands Menu")


Dlaczego Commands Menu a nie Players Menu?
Nie wiem ale działa.
W pierwszym przypadku (UnBan menu) zaś nie działa Commands Menu.

Zapisujemy, kompilujemy (tak jak wcześniej) i podmieniamy plik (plugin).

Tak powinien wyglądać nasz edit:
AddDefaultMenus()
{
new flags;
AddMenuLang("KICK_PLAYER", "amx_kickmenu", get_clcmd_flags("amx_kickmenu", flags) ? flags : ADMIN_KICK , "Players Menu")
AddMenuLang("BAN_PLAYER", "amx_banmenu", get_clcmd_flags("amx_banmenu", flags) ? flags : ADMIN_BAN, "Players Menu")
AddMenu("Odbanuj gracza", "amx_unbanmenu", get_clcmd_flags("amx_unbanmenu", flags) ? flags : ADMIN_BAN, "Players Menu")
AddMenuLang("SLAP_SLAY", "amx_slapmenu", get_clcmd_flags("amx_slapmenu", flags) ? flags : ADMIN_SLAY, "Players Menu")
AddMenuLang("TEAM_PLAYER", "amx_teammenu", get_clcmd_flags("amx_teammenu", flags) ? flags : ADMIN_LEVEL_A, "Players Menu")
AddMenu("Menu screenshotow", "amx_ssmenu", get_clcmd_flags("amx_ssmenu", flags) ? flags : ADMIN_KICK, "Commands Menu")
AddMenu("Menu screenshotow + ban", "amx_ssbanmenu", get_clcmd_flags("amx_ssbanmenu", flags) ? flags : ADMIN_BAN, "Commands Menu")
AddMenuLang("CHANGEL", "amx_mapmenu", get_clcmd_flags("amx_mapmenu", flags) ? flags : ADMIN_MAP, "Maps Menu")
AddMenuLang("VOTE_MAPS", "amx_votemapmenu", get_clcmd_flags("amx_votemapmenu", flags) ? flags : ADMIN_VOTE, "Maps Menu")
AddMenuLang("SPECH_STUFF", "amx_speechmenu", get_clcmd_flags("amx_speechmenu", flags) ? flags : ADMIN_MENU, "Commands Menu")
AddMenuLang("CLIENT_COM", "amx_clcmdmenu", get_clcmd_flags("amx_clcmdmenu", flags) ? flags : ADMIN_LEVEL_A, "Players Menu")
AddMenuLang("SERVER_COM", "amx_cmdmenu", get_clcmd_flags("amx_cmdmenu", flags) ? flags : ADMIN_MENU, "Commands Menu")
AddMenuLang("CVARS_SET", "amx_cvarmenu", get_clcmd_flags("amx_cvarmenu", flags) ? flags : ADMIN_CVAR, "Commands Menu")
AddMenuLang("CONFIG", "amx_cfgmenu", get_clcmd_flags("amx_cfgmenu", flags) ? flags : ADMIN_MENU, "Commands Menu")
AddMenuLang("LANG_SET", "amx_langmenu", get_clcmd_flags("amx_langmenu", flags) ? flags : ADMIN_CFG, "Multi-Lingual System")
AddMenuLang("STATS_SET", "amx_statscfgmenu", get_clcmd_flags("amx_statscfgmenu", flags) ? flags : ADMIN_CFG, "Stats Configuration")
AddMenuLang("PAUSE_PLUG", "amx_pausecfgmenu", get_clcmd_flags("amx_pausecfgmenu", flags) ? flags : ADMIN_CFG, "Pause Plugins")
AddMenuLang("RES_WEAP", "amx_restmenu", get_clcmd_flags("amx_restmenu", flags) ? flags : ADMIN_CFG, "Restrict Weapons")
AddMenuLang("TELE_PLAYER", "amx_teleportmenu", get_clcmd_flags("amx_teleportmenu", flags) ? flags : ADMIN_CFG, "Teleport Menu")
}



Screen edytowanego "amxmodmenu":
Dołączona grafika

Dowód że działa:
Dołączona grafika
Dołączona grafika

Jeżeli nie dostałeś oczopląsu, zrozumiałeś poradnik i udało ci się edytować menu to gratuluję! :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 59


#122461 C4 wyjeb*e za

Napisane przez Pawlak093 w 03.04.2010 07:04

załącznik

Załączone pliki




#479434 Zombie + gun exp połączenie

Napisane przez Piotreq183 w 15.11.2012 17:20

Pierwszy temat w poradnikach... http://amxx.pl/topic...093#entry472093


#420805 Zombie Plague by SzyjaN

Napisane przez SzyjaN w 15.06.2012 20:26

Zombie Plague Mod


Wersja Amxx - 1.8.0 lub nowsze
Metamod - 1.19.0.0

Paczka zawiera w sobie jedną z najnowszych wersji pluginu Zombie Plague (5.0.6), prawie całkowicie spolszczoną.

plugins-zp50_ammopacks:
; ZP 5.0 / Module Version
; -----------------------

; Engine
zm_vip.amxx	; VIP
zp50_core.amxx  
zp_countdown_zp5.0.amxx  ; odliczanie do infekcji

; APIs
amx_settings_api.amxx
cs_player_models_api.amxx
cs_teams_api.amxx
cs_maxspeed_api.amxx
cs_weap_models_api.amxx
cs_weap_restrict_api.amxx
cs_ham_bots_api.amxx

; Classes
zp50_class_zombie.amxx
zp50_class_human.amxx
zp50_class_nemesis.amxx
zp50_class_survivor.amxx

; Zombie Classes
zp50_class_zombie_classic.amxx  ; Zwykly zarazony
zp_zclass_witch2.amxx	; Witch
zp_zclass_infecter_zombie.amxx  ; Samobojca
zp_zclass_lockerz.amxx	; Elektryczny
zp50_class_zombie_leech.amxx   ; Wampir
zp_zombie_respawn.amxx	; Umarly
zp_zclass_hunter_zombie.amxx   ; Hunter
; Human Classes
zp50_class_wojskowy.amxx   ; Wojskowy
zp50_class_human_classic.amxx   ; US Marine
zp50_class_human_raptor.amxx   ; Szturmowiec
zp50_class_kaskader.amxx   ; Kaskader

; This must come before game modes for armor protection to work properly
zp50_human_armor.amxx

; Game Modes Manager
zp50_gamemodes.amxx

; Game Modes
zp50_gamemode_infection.amxx  
zp50_gamemode_multi.amxx
zp50_gamemode_swarm.amxx  
zp50_gamemode_nemesis.amxx
zp50_gamemode_survivor.amxx  
zp50_gamemode_plague.amxx  
zp50_gamemode_armageddon.amxx

; Items Manager
zp50_items.amxx
zp50_items_ammopacks.amxx

; Extra Items
zp50_item_weapons.amxx
zp50_item_nightvision.amxx
zp50_item_antidote.amxx
zp50_item_zombie_madness.amxx
zp50_item_infection_bomb.amxx
; Admin
zp50_admin_commands.amxx
zp50_admin_menu.amxx
zp50_admin_models.amxx

; Buying
zp50_buy_menus.amxx
zp50_buy_zones.amxx

; Rewards
zp50_rewards_ammopacks.amxx
zp50_rewards_frags_hp.amxx

; Deathmatch
zp50_deathmatch.amxx
zp50_random_spawn.amxx
zp50_spawn_protection.amxx

; Zombie/Human Features
zp50_zombie_features.amxx
zp50_zombie_sounds.amxx
zp50_zombie_damage.amxx
zp50_human_ammo.amxx

; Custom Features
zp50_flashlight.amxx
zp50_nightvision.amxx
zp50_leap.amxx
zp50_painshockfree.amxx
zp50_knockback.amxx
zp50_weapon_drop_strip.amxx

; Effects
zp50_effects_infect.amxx
zp50_effects_cure.amxx
zp50_effects_lighting.amxx
zp50_ambience_effects.amxx
zp50_ambience_sounds.amxx

; Gameplay / Other
zp50_main_menu.amxx
zp50_objective_remover.amxx
zp50_gameplay_fixes.amxx
zp50_team_scoring.amxx
zp50_hud_info.amxx
zp50_serverbrowser_info.amxx
zp50_ammopacks.amxx

; Custom grenades
zp50_grenade_fire.amxx
zp50_grenade_frost.amxx
zp50_grenade_flare.amxx

; ZP 4.3 Subplugin Compatibility
zp50_zp43_compat.amxx
; Subplugins
zp_extra_human_armor.amxx   ; extra item - armor
zp_informer.amxx	 ; Info o pozostalym czasie do przetrwania dla ludzi / ilosci ludzi dla zombie
zp_knife_knockback_new.amxx  ; odrzut z kosy
zp_extra_lasermine.amxx   ; extra item - laser miny
zp_zkill_bomb_v1-2.amxx   ; extra item - zabijajaca bomba
Kit_damage.amxx	; extra item - ocaleniec
zm_vip_extra_playeraura.amxx  ; extra item tylko dla vipow - aura dla gracza
zm_vip_extra_adv_antidotegun.amxx ; extra item tylko dla vipow - antidotegun
zp_class_limiter.amxx   ; limit wyboru okreslonej klasy
zm_vip_extra_unlimited_clip.amxx ; extra item - ammo bez przeladowania
zm_vip_extra_weapons.amxx  ; extra item tylko dla vipow - wieksze dmg z roznych broni
zp_extra_invisible.amxx   ; extra item - niewidzialnosc
zp_addon_show_health.amxx  ; pokazywanie hp nemesisa/survivora
zp_corpse.amxx	; wysysanie HP z cial zmarlych
zp_addon_ldp.amxx	; ochrona przed niszczeniem laserow przez ludzi
zp_extra_regeneration.amxx  ; extra item - regeneracja
zp_addon_classes_in_chat.amxx  ; opisy typu [zombie], [human] przy nickach w chacie

Pluginy, które nie zostały opisane, są po prostu bazowymi pluginami tego moda (tak została wykonana ta wersja).
W paczce znajduje się plik tekstowy z opisem wszystkich plików zombie, jego treść:

cvary - zawiera cvary, które trzeba dopisać do amxx.cfg, oraz pluginy, które trzeba dopisać do plugins.ini, aby wszystko działało sprawnie
cstrike/klasy - plik, w którym można edytować opis klas ludzi/zombie (komenda na serwerze - /klasy)
cstrike/vip - plik, w którym można edytować opis przywilejów VIP'a (komenda na serwerze - /vip)
cstrike/addons/amxmodx/configs/ltm_cvars - cvary i ustawienia laser miny
cstrike/addons/amxmodx/configs/new_weapons - plik, w którym można podmieniać modele broni
cstrike/addons/amxmodx/configs/vips - tu dodajemy VIPów
cstrike/addons/amxmodx/configs/zm_vip - ustawienia VIP'a
cstrike/addons/amxmodx/configs/plugins-zp50_ammopacks - plik z pluginami zombie
cstrike/addons/amxmodx/configs/zombieplague.cfg - ustawienia dmg/ammo packów/long jumpów/oświetlenia itd.
cstrike/addons/amxmodx/configs/zombieplague.ini - ustawienia modeli/flag admina/dźwięków/efektów pogodowych/odrzutu
cstrike/addons/amxmodx/configs/zp_extraitems - ustawienia extra itemów
cstrike/addons/amxmodx/configs/zp_humanclasses - ustawienia klas ludzi
cstrike/addons/amxmodx/configs/zp_zombieclasses - ustawienia klas zombie

Jest także plik o nazwie 'cvary', zawiera on cvary, które trzeba przekopiować do amxx.cfg, a także kilka dodatkowych pluginów, które co prawda nie są ściśle związane z zombie modem, jednak urozmaicają i polepszają jakość rozgrywki.
//////////////////////////////////////////////////////////////	
////////////////////////****CVARY****/////////////////////////
////////////////////////DO amxx.cfg///////////////////////////
//////////////////////////////////////////////////////////////
zp_knife_knock 1	;default - 1 (on)
zp_knife_power 9	;power of Knockback , default - 10
zp_knife_jump 300   ;jump with knife , default - 300
zp_knife_sound 1	;knife sound on - off , default - 1 (on)
zp_knife_survivor 1 ;knife for survivor on - off , default - 1 (on)
Bullet_Damage_Mode 0
Bullet_Damage_Distance 600
Bullet_Damage_ShowWalls 1
Bullet_Show_Spec 1
Bullet_Hs_Mode 0
Color_RGB_Victim :
//( DEFAULT = 255000000 )
//kolory RGB DLA OBRYWAJĄCEGo
Color_RGB_Attacker
//( DEFAULT = 000255000 )
//DLA ATAKUJĄCEGO
Color_RGB_Ourself
//( DEFAULT = 255102021 )
//kiedy sam siebie z granata uderzysz
//////////////////////////////////////////////////////////////	
//////////////////////****PLUGINY****/////////////////////////
//////////////////////DO plugins.ini//////////////////////////
//////////////////////////////////////////////////////////////
bullet_damage.amxx ; pokazywanie dmg
galileo.amxx  ; vote na mapy
opisy.amxx  ; opisy klas po wpisaniu /klasy
parachute.amxx  ; spadochrony dla wszystkich
GHW_Weapon_Replacement.amxx ; podmiana modeli broni
peel.amxx  ; spolszczone napisy
poprawne_rate.amxx ; wymuszenie rate i interpu
Z racji, że jest to paczka Zombie Moda, nie należy do najlżejszych (ponad 40mb po rozpakowaniu).

Download: Zippyshare.com - Zombie Plague by SzyjaN.rar
  • +
  • -
  • 9


#478721 [ROZWIĄZANE] Dodanie niewidzialnosci stalkerowi i flagi H

Napisane przez MarCinek44 w 13.11.2012 14:36

Sprawdź .

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1