Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Ixik - zdjęcie

Ixik

Rejestracja: 09.11.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.04.2013 00:28
-----

Moje tematy

Aktualny dzień + 30dni, parse_time

24.02.2013 22:58

Witam! Jak mogę pobrać dzisiejszą datę, dodać do niej 30 dni i zapisać ją w sekundach, wiem, że muszę użyć funkcji parse_time, ale kompletnie nie wiem, jak się tym obsłużyć, prosiłbym o pomoc.

Byt obok mnie, nie we mnie.

14.12.2012 01:34

Witam, tworzę enta w taki oto sposób:

public CreateNPC(id)
{
new Float:fOrigin[3];
get_user_origin(id, OriginCien[id]);

IVecFVec(OriginCien[id], fOrigin);

iEnt[id] = create_entity("info_target")

fOrigin[2] += 40.0;

entity_set_int(iEnt[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
entity_set_int(iEnt[id], EV_INT_solid, SOLID_BBOX)
entity_set_edict(iEnt[id], EV_ENT_aiment, id)

entity_set_edict(iEnt[id], EV_ENT_owner, id);

entity_set_origin(iEnt[id],fOrigin);
entity_set_float(iEnt[id], EV_FL_ltime, halflife_time() + 10 + 0.5);
entity_set_float(iEnt[id],EV_FL_takedamage,1.0)
entity_set_float(iEnt[id],EV_FL_health,get_user_health(id) + 0.0)

new szModel[ 64 ] , szAllPath[ 256 ];
cs_get_user_model( id , szModel , charsmax( szModel ));
formatex( szAllPath , charsmax( szAllPath ) , "models/player/%s/%s.mdl" , szModel , szModel );

entity_set_string(iEnt[id],EV_SZ_classname,"NPC");
entity_set_model(iEnt[id],szAllPath);
entity_set_int(iEnt[id],EV_INT_solid, 2)

new Float:maxs[3] = {16.0,16.0,36.0}
new Float:mins[3] = {-16.0,-16.0,-36.0}
entity_set_size(iEnt[id],mins,maxs)

entity_set_int(iEnt[id],EV_INT_sequence,1);

drop_to_floor(iEnt[id])

entity_set_float(iEnt[id],EV_FL_nextthink,halflife_time() + 0.5);
}


Jest tutaj nadane:

entity_set_int(iEnt[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
entity_set_int(iEnt[id], EV_INT_solid, SOLID_BBOX)
entity_set_edict(iEnt[id], EV_ENT_aiment, id)


Okej, NPC się tworzy, podąża za graczem. Ale jak zrobić, by ent stał obok mnie, a nie we mnie?

Kółko w sprite.

07.12.2012 18:27

Witam, czy da się w jakiś sposób zrobić kółko na ziemi, ale nie kółko w stylu BEAMCYLINDER, ponieważ ten efekt się "porusza" a mnie chodzi o zwykłe kółko puste w środku i nie może t być BEAMCYLINDER w thinku puszczany co 0.1s. Jest na to jakiś sposób?

[ROZWIĄZANE] Forward ustawiający task.

06.12.2012 09:53

Witam! Jak wyglądałby forward w czymś takim:

Ustawiam Task na 5 sekund, przed ustawieniem wysyłam forward do drugiego pluginu, a w tym pluginie obniżam ten task do 2 sekund.
Jak to zrobić?

Dotykanie bytu przez 5 sekund.

09.11.2012 02:02

Siema. Jak wyglądałby Touch lub Think bytu, który miałby działać tak:

Jeżeli stoję 5 sekund na danym bycie, to wyświetla się np. napis.
Ale liczenie ma się odbyć dopiero po stanięciu na bycie.