Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Ixik - zdjęcie

Ixik

Rejestracja: 09.11.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.04.2013 00:28
-----

#487369 [ROZWIĄZANE] Forward ustawiający task.

Napisane przez DarkGL w 06.12.2012 11:54

http://amxx.pl/topic/28415-typ/
a w pluginie odbierającym dane Float:
  • +
  • -
  • 1


#487362 [ROZWIĄZANE] Forward ustawiający task.

Napisane przez DarkGL w 06.12.2012 10:20

http://amxx.pl/topic/28693-forwardy/
To co dostaniesz w parametrze ret ustawiaj jako czas tasku
  • +
  • -
  • 1


#476997 Dotykanie bytu przez 5 sekund.

Napisane przez speedkill w 09.11.2012 15:33

http://amxx.pl/topic...mi/#entry292871
  • +
  • -
  • 1


#477969 Dotykanie bytu przez 5 sekund.

Napisane przez GwynBleidD w 11.11.2012 13:26

Cóż... robienia czegokolwiek w preThinku lepiej unikać, tu przyznam rację. Najlepszy by był touch event.

Ixik, spodziewam się, że jeśli chcesz wykrywać taką akcję, to ten byt tworzysz sam, więc możesz sobie jego id gdzieś zapisać. Jeśli jednak nie tworzysz, ale nie ma ich dużo na mapie (tak do 10ciu) to też możesz wyszukać wszystkie na początku mapy.

Ciekaw jestem do czego miałoby to służyć ;)
  • +
  • -
  • 1


#477820 Dotykanie bytu przez 5 sekund.

Napisane przez G[o]Q w 10.11.2012 23:22

juz lepiej zamiast prethinka wziać think bytu i wyszukiwać playerów znajdujących się na bycie (mozna porównywac coordy albo poprstu touch) i w thinku bytu liczyc sekundy dla kazdego gracza (ustawiasz think'a np co 1 sek) potem sprawdzac tablice z czasami czy ktorys ma juz wiecej niz 5 i wywolac akcje
  • +
  • -
  • 1


#476940 Dotykanie bytu przez 5 sekund.

Napisane przez DarkGL w 09.11.2012 08:51

Jeżeli touch nie jest zależny od strony użyj register_touch ( lub funkcji fakemety/hamsandwich ) jeżeli tylko od góry to sprawdzaj pev_groundentity
  • +
  • -
  • 3


#476937 Dotykanie bytu przez 5 sekund.

Napisane przez GwynBleidD w 09.11.2012 08:10

Jeśli gracz może dotknąć bytu również od innej strony niż od góry, to po wykryciu dotyku musisz sprawdzić jego pozycję (no chyba, że to jak dotyka gracz bytu jest nieistotne).
  • +
  • -
  • 3


#476925 Dotykanie bytu przez 5 sekund.

Napisane przez speedkill w 09.11.2012 07:16

http://amxx.pl/dokum.../register_touch

Lub możesz zarejestrować touch'a tak:
register_forward(FM_Touch, "fw_touch");

Tylko, że w tym sposobie będziesz musiał pobrać w funkcji nazwe bytu.

Możesz zrobić tak, że ustawiasz zmienną true, jeśli na nim stoi, i sprawdzasz co sekunde czy nadal stoi na nim. Lub ustawiasz zmienną na true, i dajesz taska na 5 sekund i po czasie sprawdzasz czy nadal dotyka. Choć ten z jedną sekundą będzie bardziej dokładny ;)
  • +
  • -
  • 3


#476923 Dotykanie bytu przez 5 sekund.

Napisane przez sebul w 09.11.2012 07:08

Rejestrujesz touch i jeśli ktoś dotknie byt, to wtedy dajesz taska, albo wywołującego się co sekundę, aby można było sprawdzić, czy gracz dalej dotyka bytu, albo takiego taska, któremu od razu ustawiasz te 5 sekund.
  • +
  • -
  • 3