Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

adidas/t/ - zdjęcie

adidas/t/

Rejestracja: 07.11.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.12.2012 13:02
-----

Moje tematy

Przeróbka prezenty-lajtowy

16.12.2012 11:26

Witam , chcialbym aby ktos przerobil mi ten plugin
Chodzi o to , ze prezenty nie maja sie pojawiac losowo na mapie , tylko jak gracz zabije gracza to w miejscu trupa ma pojawic sie prezent i losowo dawal jakis prezent z tych ktore sa w tym pluginie.


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>register_gift("M4A1", "Prezent_M4A1");  
#include <cstrike>
#include <fun>

#include <prezenty>

#define PLUGIN "Lajtowy - prezenty"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "R3X"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  
	register_gift("M4A1", "Prezent_M4A1");
	register_gift("AWP", "Prezent_AWP");
	register_gift("Deagle", "Prezent_Deagle");
	register_gift("M3", "Prezent_M3");
	register_gift("XM1014", "Prezent_XM1014");
	register_gift("Glock", "Prezent_Glock");
	register_gift("Usp", "Prezent_Usp");
	register_gift("Full Equipment", "Prezent_Full");
	register_gift("Kasa", "Prezent_Kasa");
  
  
	//Na poczatk rundy
	register_event("HLTV", "eventRoundInit", "a", "1=0", "2=0");
}


public eventRoundInit()
{
	gifts_clear_map();
  
	set_task(5.0, "taskSpawnGift", 2368);
  
}

public taskSpawnGift()
{
	gift_spawn();
}



public Prezent_M4A1(id)
{
	give_item(id, "weapon_m4a1");
}

public Prezent_AWP(id)
{
	give_item(id, "weapon_awp");
}

public Prezent_Deagle(id)
{
	give_item(id, "weapon_deagle");
}

public Prezent_M3(id)
{
	give_item(id, "weapon_m3");
}

public Prezent_XM1014(id)
{
	give_item(id, "weapon_xm1014");
}

public Prezent_Glock(id)
{
	give_item(id, "weapon_glock18");
}

public Prezent_Usp(id)
{
	give_item(id, "weapon_usp");
}

public Prezent_Full(id)
{
	give_item(id, "weapon_awp");
  
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	give_item(id, "weapon_smokegrenade");
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	give_item(id, "weapon_flashbang");
  
	cs_set_user_defuse(id, 1);
	cs_set_user_nvg(id, 1);
	set_user_health(id, 130);
}

public Prezent_Kasa(id)
{
	cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) + random_num(1000, 16000));
}
pozdrawiam :D i proszę o szybka przerobke i odpowiedz :D

Automatycznie zmienianie druzyn po x rundach modyfikacja

08.11.2012 14:28

Witam , mam problem z pluginem autoteamswitch
Ktory sam zmienia druzyny po ilustam rundach , mozna samemu ustawic ale to nie wazne
chcialbym aby po zmianie teamow plugin wczytywal config mix'owy na 3 RR
Pomoze mi ktos , podpowie co mam zrobic ? :D
Pozdrawiam :>


********************************************************************************
*						Auto Team Switch Every X Rounds By					 *
*																			   *
* Author: nikhilgupta345														*
* ------------------------------------------------------------------------	  *
* Info:																		 *
* This plugin allows you to switch sides of teams every set number			  *
* of rounds. Also gives a command to restart the number of rounds played.	   *																	*
* ------------------------------------------------------------------------	  *
* Cvars:																		*
* amx_atsrounds - sets the number of rounds before a team switch occurs.		*
* ------------------------------------------------------------------------	  *
* Commands:																	 *
* amx_roundrestart - restarts the number of rounds that have been played.	   *
* say /roundnumber - displays the amount of rounds that have been played.	   *
* ------------------------------------------------------------------------	  *
* Credits:																	  *
* Nextra - Giving suggestions and making the code more efficient.			   *
* Tirant - Giving suggestions as well and providing code for the delay.   		 *
* Connormcleod - Final suggestions on optimizing code.						  *
* ------------------------------------------------------------------------	  *
* Changelog:																	*
* v1.0 - Initial release														*
* v1.01 - Fixed Bugs - Optimized Code										   *
* v1.1 - Fixed crashing with certain amount of people.						  *********************************
* v1.1.1 - Added new client command - /roundnumber, which displays the amount of rounds that have passed.	   *
* v1.2 - Further optimized. Changed name of cvar to make it easier to remember. Added comments.				 *
*																											   *
* Plugin Main Thread: http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=1288262									 *
*																											   *
****************************************************************************************************************/
	
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Auto Team Switcher"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "nikhilgupta345"

#pragma semicolon 1

new roundnumber = 0;
new Atsround;

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	
	register_clcmd( "say /roundnumber", "sayRound" );
	register_concmd( "amx_roundrestart", "restartnumber", ADMIN_KICK );
	
	register_logevent( "roundend", 2, "1=Round_End" );
	register_event( "TextMsg","restart","a","2&#Game_C", "2&#Game_W" ); // Event for "Game Commencing" TextMsg and "Game Will Restart in X Seconds" TextMsg
	
	Atsround = register_cvar( "amx_atsrounds", "15" );
	
}

public sayRound( id )
{
	client_print( id, print_chat, "The current round is %i.", roundnumber );
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public roundend()
{
	roundnumber++;
	
	if( roundnumber >= get_pcvar_num( Atsround ) )
	{
		new players[32], num;
		get_players( players, num );
		
		for( new i; i < num; i++ )
			add_delay( players[i] ); // Prevent Server Crash with a lot of people.
			
	}
}


public restartnumber( id, level, cid )
{
	if( !cmd_access( id, level, cid, 1 ) )
		return PLUGIN_HANDLED;
	
	roundnumber = 0;
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public restart( id )
{
	roundnumber = 0;
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public changeTeam( id )
{
	switch( cs_get_user_team( id ) )
	{
		case CS_TEAM_CT: cs_set_user_team( id, CS_TEAM_T );
		
		case CS_TEAM_T: cs_set_user_team( id, CS_TEAM_CT );
	}

	roundnumber = 0;
}

add_delay( id )
{
	switch( id )
	{
		case 1..7: set_task( 0.1, "changeTeam", id );
		case 8..15: set_task( 0.2, "changeTeam", id );
		case 16..23: set_task( 0.3, "changeTeam", id );
		case 24..32: set_task( 0.4, "changeTeam", id );
	}
}