Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

0dayxeq - zdjęcie

0dayxeq

Rejestracja: 03.11.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.07.2013 11:36
-----

Moje posty

W temacie: [ROZWIĄZANE] ipb / php - dodawanie kodu do profilu użytkownika

12.11.2012 14:51

Duplikujesz szablon, ustawiasz przywileje dla grup (dostęp doń), ustawiasz go jako ukryty, ustawiasz sobie z ACP ten szablon i tyle.


Ho-ho, dzięki za to że zrozumiałeś, już sobie poradziłem, jakby ktoś potrzebował to w bicie 'profileModern' dodajemy warunek

<if test="$this -> request['showuser'] == ID_USERA">
...
</if>

W temacie: Pytanie z procentowym expem

11.11.2012 19:32

z internetu pewnie ma, zostaw tag mismatch jak w grze działa.

W temacie: Jak zrobić frakcje

11.11.2012 14:54

Napisz do autora albo

https://forums.allie...ead.php?t=19368

have fun.

W temacie: Pytanie dotyczące systemu monet

11.11.2012 14:52

Podaj plugin od monet...

W temacie: zmieniając klase level przechodzi na 2 klasę

11.11.2012 14:52

	klasa_zmieniona = CreateMultiForward("cod_class_changed", ET_CONTINUE, FP_CELL, FP_CELL);


Masz to w codzie?

podmien te 3publicki na to

public UstawNowaKlase(id)
{
new ret;

new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[klasa_gracza[id]], "cod_class_disabled", FP_CELL, FP_CELL);
ExecuteForward(forward_handle, ret, id, klasa_gracza[id]);
DestroyForward(forward_handle);

forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[nowa_klasa_gracza[id]], "cod_class_enabled", FP_CELL, FP_CELL);
ExecuteForward(forward_handle, ret, id, nowa_klasa_gracza[id]);
DestroyForward(forward_handle);


if(ret == 4)
{
klasa_gracza[id] = 0;
return PLUGIN_CONTINUE;
}

ExecuteForward(klasa_zmieniona, ret, id, klasa_gracza[id]);

if(ret == 4)
{
klasa_gracza[id] = 0;
return PLUGIN_CONTINUE;
}

klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];
nowa_klasa_gracza[id] = 0;
UstawPerk(id, perk_gracza[id], wartosc_perku_gracza[id], 0);

WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DajBronie(id)
{
for(new i=1; i < 32; i++)
{
if((1<<i) & (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id]))
{
new weaponname[22];
get_weaponname(i, weaponname, 21);
fm_give_item(id, weaponname);
}
}

if(gracz_ma_tarcze[id])
fm_give_item(id, "weapon_shield");

if(gracz_ma_noktowizor[id])
cs_set_user_nvg(id, 1);

new weapons[32];
new weaponsnum;
get_user_weapons(id, weapons, weaponsnum);
for(new i=0; i<weaponsnum; i++)
if(is_user_alive(id))
if(maxAmmo[weapons[i]] > 0)
cs_set_user_bpammo(id, weapons[i], maxAmmo[weapons[i]]);
}

public ZastosujAtrybuty(id)
{
redukcja_obrazen_gracza[id] = 0.7*(1.0-floatpower(1.1, -0.112311341*PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)));

maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 100.0+PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1);

szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC+PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)*1.3;

set_pev(id, pev_health, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);
}