Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Eris. - zdjęcie

Eris.

Rejestracja: 03.11.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.10.2015 08:32
*****

#508561 [ROZWIĄZANE] Proźba o 2 klasy. Hitler, Kaski

Napisane przez Eris. w 30.01.2013 14:00

Hitler



#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[]   = "Hitler";
new const opis[]    = "Dostaje 1/4 z m4a1. ";
new const bronie    = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie   = 50;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 5;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "^^Asia");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 4) != 1 )
return HAM_IGNORED;

cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

return HAM_HANDLED;
}

Tylko sobie skompiluj
  • +
  • -
  • 1


#508560 Proszę o 2 perki. MasterMp5, Killer

Napisane przez Eris. w 30.01.2013 13:56

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const perk_name[] = "Master MP5";
new const perk_desc[] = "Dostajesz mp5 i 1/4 na natychmiastowe zabicie";

 new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
{
register_plugin("Esencja Uzi", "1.0", "^^Asia");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

client_print(id, print_chat, "Perk stworzony przez ^^Asia")

public cod_perk_enabled(id)
{
cod_give_weapon(id, CSW_MP5NAVY);
ma_perk[id] = true;
}

public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_MP5NAVY);
ma_perk[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && !random(4) && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;




}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Proszę.... Tylko sobie skompiluj.
  • +
  • -
  • 1


#503958 Prośba o 10 perków m.in "Generał Dywizji"

Napisane przez Eris. w 19.01.2013 22:39

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>

new const perk_name[] = "Metalowe naboje";
new const perk_desc[] = "Zadajesz 4000 obrazen wiecej";

new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(perk_name, "1.0", "^^Asia");

    cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 4000, 4001);
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
    ma_perk[id] = true;
    wartosc_perku[id] = wartosc;
}

public cod_perk_disabled(id)
    ma_perk[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
        
    if(ma_perk[idattacker])
        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(wartosc_perku[idattacker]), 0.0, idinflictor, damagebits);
        
    return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

masz tu naboje! Tylko nie zabij kogoś! ;P
  • +
  • -
  • 0


#503943 Prośba o 10 perków m.in "Generał Dywizji"

Napisane przez Eris. w 19.01.2013 22:28

Rusher

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const perk_name[] = "Zawodowy Rusher";
new const perk_desc[] = "Masz 1/LW szans na zabicie z M3 (1/3 , 1/4 , 1/5)";

new bool:ma_perk[33];

new wartosc_perku[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "^^Asia");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 3, 5);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
cod_give_weapon(id, CSW_M3);
wartosc_perku[id] = wartosc;
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
cod_take_weapon(id, CSW_M3);
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
			    if(!is_user_connected(idattacker))
							    return HAM_IGNORED;
						  
			    if(ma_perk[idattacker])
							    SetHamParamFloat(5, damage+float(wartosc_perku[idattacker]))
			    return HAM_IGNORED;
}

#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const perk_name[] = "Zabawka Osamy";
new const perk_desc[] = "Masz 1/LW szans na zabicie z ak47 (1/9 , 1/10 , 1/11)";

new bool:ma_perk[33];

new wartosc_perku[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "^^Asia");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 9, 10);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
cod_give_weapon(id, CSW_ka47);
wartosc_perku[id] = wartosc;
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
cod_take_weapon(id, CSW_ak47);
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
							    if(!is_user_connected(idattacker))
															    return HAM_IGNORED;
												  
							    if(ma_perk[idattacker])
															    SetHamParamFloat(5, damage+float(wartosc_perku[idattacker]))
							    return HAM_IGNORED;
}

Masz ZabawkeOsamy i się pobaw :D
  • +
  • -
  • 1


#503931 Prośba o 10 perków m.in "Generał Dywizji"

Napisane przez Eris. w 19.01.2013 22:11

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>

new const perk_name[] = "Burza Muzgów";
new const perk_desc[] = "Do kazdej statystyki +7000 punktów";


public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "^^Asia");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id){
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)+7000);
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+7000);
cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)+7000);
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+7000);
}

public cod_perk_disabled(id){
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)-7000);
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)-7000);
cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)-7000);
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-7000);
}


Skompiluj sobie.

Możeszwkleić kod do notatnika i dać nazwę:
codperk_BurzaMuzgow.sma

Sekret Wiertary

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const perk_name[]   = "Sekret Wiertary";
new const perk_desc[]	= "Masz 1/8 szans na zabicie z TMP.";

new bool:ma_perk[33];
new xxx[33][31]

public plugin_init()
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "^^Asia");

	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
	cod_give_weapon(id, CSW_TMP);
	xxx[id][CSW_TMP] = 8
	ma_perk[id] = true;
}

public cod_perk_disabled(id)
{
	cod_take_weapon(id, CSW_TMP);
	xxx[id][CSW_TMP] = 0
	ma_perk[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
		if(!is_user_connected(idattacker))
				return HAM_IGNORED;
		
		if(!ma_perk[idattacker])
				return HAM_IGNORED;
		
		if(!(damagebits & (1<<1)))
				return HAM_IGNORED;
		
		new hp_ofiary = get_user_health(this)
		new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)
		
		if (xxx[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
		{
				if (random_num(1,xxx[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
		}
		
		return HAM_IGNORED;
}


Sprawdź czy dziala, bo nie jestem pewna.
  • +
  • -
  • 3


#503785 [ROZWIĄZANE] Prosze o klase Ale lama

Napisane przez Eris. w 19.01.2013 17:09

Masz

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
	    
new const nazwa[]   = "Ale Lama";
new const opis[]    = "1/10 z famasa, 1/1 na wyrzucenie broni";
new const bronie    = (1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_USP);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 30;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 30;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "^^Asia");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");


    register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");

}

public cod_class_enabled(id)
{
    give_item(id, "weapon_smokegrenade");
    ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;

}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
    if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 10) != 1 )
        return HAM_IGNORED;

    cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
    SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

    return HAM_HANDLED;
}

public Damage_Wyrzucenie(id)
{
    new idattacker = get_user_attacker(id);

    if(!is_user_alive(idattacker))
        return;

    if(!ma_klase[idattacker])
        return;

    if(random_num(1, 11) != 1)
        return;

    client_cmd(id, "drop");
}


Skompiluj sobie

Możesz tez zapisac w notatniku pod nazwą :

codclass_AleLama.sma
  • +
  • -
  • 1


#503772 Problem muzyka nie gra!

Napisane przez Eris. w 19.01.2013 16:57

Pliki w formaci mp3 masz?

Spróbuj wgrać RS sprawdzony, któryna 100% dziala.

Może nie dopisałeś pluginu do plugins ini? Lub najzwyczajniej źle dopisałeś. Sprawdź jeszcze raz czy podałeś na pewno dobrą ścieżkę, czasami ludzie się mylą.
  • +
  • -
  • 1


#503536 [ROZWIĄZANE] Prosba o 4 klasy premium m.in. Gucio

Napisane przez Eris. w 19.01.2013 12:03

Gucio


#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
	    
new const nazwa[]   = "Gucio";
new const opis[]    = "Posiada 1/1 z Noza, 1/4 ze Wszystkich Broni, bardzo słabo Widzialny na Nozu, 5 Rakiet, 5 Skokow w Powietrzu";
new const bronie    = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_SG552);
new const zdrowie   = 160;
new const kondycja  = 100;
new const inteligencja = 45;
new const wytrzymalosc = 80;
    
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

new skoki[33];

new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "^^Asia");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");

    register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);

   
    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

   
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");


    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
    RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
    RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

}

public plugin_precache()
{

    sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
    precache_model("models/rpgrocket.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

    new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
    while(entRakiety > 0)
    {
        if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
            remove_entity(entRakiety);
        entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
    }

}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_ADMIN))
    {
        client_print(id, print_chat, "[Gucio] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }

    ilosc_rakiet_gracza[id] = 5;
    ma_klase[id] = true;
   
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
        ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)
{

    if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
    {
        client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
    }
    else
    {
        if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
        {
            client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
        }

        else
        {
            if (is_user_alive(id))
            {
                poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
                ilosc_rakiet_gracza[id]--;

                new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

                entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
                entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

                new Ent = create_entity("info_target");

                entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
                entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

                vAngle[0] *= -1.0;

                entity_set_origin(Ent, Origin);
                entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

                entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
                entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
                entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
                entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

                VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
                entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
            }
        }
    }

}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
    if(!ma_klase[id])
        return;

    if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100);
    }
    else
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    }
}

public fwSpawn_Rakiety(id)
{
    if(is_user_alive(id))
        ilosc_rakiet_gracza[id] = 5;
}

public DotykRakiety(ent)
{
    if (!is_valid_ent(ent))
        return;

    new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


    new Float:fOrigin[3];
    entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

    new iOrigin[3];
    for(new i=0;i<3;i++)
        iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

    message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
    write_byte(TE_EXPLOSION);
    write_coord(iOrigin[0]);
    write_coord(iOrigin[1]);
    write_coord(iOrigin[2]);
    write_short(sprite_blast);
    write_byte(32);
    write_byte(20);
    write_byte(0);
    message_end();

    new entlist[33];
    new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

    for (new i=0; i < numfound; i++)
    {
        new pid = entlist[i];

        if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
            continue;
        cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
    }
    remove_entity(ent);
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;

    new flags = pev(id, pev_flags);

    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
    {
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 5;

    return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
    if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 4) != 1 )
        return HAM_IGNORED;

    cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
    SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

    return HAM_HANDLED;
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
    if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
    {
        cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
        SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
        return HAM_HANDLED;
    }
    return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
    new id = pev(ent, pev_owner);
    ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
    new id = pev(ent, pev_owner);
    ostatnio_prawym[id] = 0;
}

Wklej do notatnika i nazwę wpisz taką:
codclas_gucio.sma
  • +
  • -
  • 2


#503162 [ROZWIĄZANE] Prosze o zrobienie 31klas ; Evil

Napisane przez Eris. w 18.01.2013 19:52

Ups. Nie ten plik -,-


Chwila i daję.


http://speedy.sh/FCdkX/codclas-kapitan.sma

Zobacz ten :)
  • +
  • -
  • 1


#503161 [ROZWIĄZANE] Proszę o klasę Tajniak NA GIBKO

Napisane przez Eris. w 18.01.2013 19:52

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
	   
new const nazwa[]   = "Szpieg";
new const opis[]    = "Ma 2 mini i przebranie wroga";
new const bronie    = (1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_USP);
new const zdrowie   = 14;
new const kondycja  = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 25;
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};   
new const frakcja[] = "";

   
new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"
new sprite_blast_miny;
new ilosc_min_gracza[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "^^Asia");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
ZmienUbranie(id, 0);
)
}
public ZmienUbranie(id,reset)
{
if (!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if (reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
  new num = random_num(0,3);
  cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Spawn(id)
{
if(ma_klase[id])
ZmienUbranie(id, 0);

register_touch("mine", "player",  "DotykMiny");
register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);
}
public plugin_precache()
{
precache_model(modelMiny);
sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}
public client_disconnect(id)
{
new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");
while(entMiny > 0)
{
  if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)
   remove_entity(entMiny);
  entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
ilosc_min_gracza[id] = 2;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
	   
if (!ilosc_min_gracza[id])
{
  client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
}
else
{
  ilosc_min_gracza[id]--;
  new Float:origin[3];
  entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
  new ent = create_entity("info_target");
  entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
  entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
  entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
  entity_set_origin(ent, origin);
  entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
  entity_set_model(ent, modelMiny);
  entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});
  drop_to_floor(ent);
  set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
}
}
public fwSpawn_Miny(id)
{
if(is_user_alive(id))
  ilosc_min_gracza[id] = 2;
}
public DotykMiny(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
  return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
  new Float:fOrigin[3];
  entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
  new iOrigin[3];
  for(new i=0;i<3;i++)
   iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
  message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
  write_byte(TE_EXPLOSION);
  write_coord(iOrigin[0]);
  write_coord(iOrigin[1]);
  write_coord(iOrigin[2]);
  write_short(sprite_blast_miny);
  write_byte(32);
  write_byte(20);
  write_byte(0);
  message_end();
  new entlist[33];
  new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);
  for (new i=0; i < numfound; i++)
  {
   new pid = entlist[i];
   if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
    continue;
   cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
  }
  remove_entity(ent);
}
}
public NowaRunda_Miny()
{
new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");
while(entMiny > 0)
{
  remove_entity(entMiny);
  entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
}

Nie jestem pewna czy działa
  • +
  • -
  • 1


#503159 [ROZWIĄZANE] Prośba o klasę Szpieg NA GIBKO

Napisane przez Eris. w 18.01.2013 19:50

Masz, ale sprawdź czy działa, bo nie jestem pewna.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
	    
new const nazwa[]   = "Szpieg";
new const opis[]    = "Ma 2 mini i przebranie wroga";
new const bronie    = (1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_USP);
new const zdrowie   = 14;
new const kondycja  = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 25;
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};    
new const frakcja[] = "";


    
new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"

new sprite_blast_miny;
new ilosc_min_gracza[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "^^Asia");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
ZmienUbranie(id, 0);
)
}
public ZmienUbranie(id,reset)
{
if (!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if (reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
  new num = random_num(0,3);
  cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Spawn(id)
{
if(ma_klase[id])
ZmienUbranie(id, 0);


    register_touch("mine", "player",  "DotykMiny");

    register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");

    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);

}

public plugin_precache()
{

    precache_model(modelMiny);
    sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");

}

public client_disconnect(id)
{

    new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");
    while(entMiny > 0)
    {
        if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)
            remove_entity(entMiny);
        entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
    }

}

public cod_class_enabled(id)
{

    ilosc_min_gracza[id] = 2;

}

public cod_class_skill_used(id)
{
	    
    if (!ilosc_min_gracza[id])
    {
        client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
    }
    else
    {

        ilosc_min_gracza[id]--;

        new Float:origin[3];
        entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

        new ent = create_entity("info_target");
        entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
        entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
        entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
        entity_set_origin(ent, origin);
        entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

        entity_set_model(ent, modelMiny);
        entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});

        drop_to_floor(ent);

        set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
    }
}

public fwSpawn_Miny(id)
{
    if(is_user_alive(id))
        ilosc_min_gracza[id] = 2;
}

public DotykMiny(ent, id)
{
    if(!is_valid_ent(ent))
        return;

    new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
    if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
    {
        new Float:fOrigin[3];
        entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

        new iOrigin[3];
        for(new i=0;i<3;i++)
            iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

        message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
        write_byte(TE_EXPLOSION);
        write_coord(iOrigin[0]);
        write_coord(iOrigin[1]);
        write_coord(iOrigin[2]);
        write_short(sprite_blast_miny);
        write_byte(32);
        write_byte(20);
        write_byte(0);
        message_end();

        new entlist[33];
        new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);

        for (new i=0; i < numfound; i++)
        {
            new pid = entlist[i];

            if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
                continue;

            cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
        }
        remove_entity(ent);
    }
}

public NowaRunda_Miny()
{
    new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");
    while(entMiny > 0)
    {
        remove_entity(entMiny);
        entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
    }
}


Wklej do notatnika, i jak będziesz zapisywał to nadaj nazwę:

codclas_szpieg.sma
  • +
  • -
  • 1


#503145 Prośba o 4 perków m.in oczy katsumoto

Napisane przez Eris. w 18.01.2013 19:31

Wklej w notanik, i jak będzie nazwa to dla:

Klasy: codclas_nazwaklasy.sma
Perku: codperk_nawaperku.sma
Ogarniesz?

Sorki, że nie w sma, ale nie mam na laptopie amx studio. ;)
  • +
  • -
  • 1


#503130 [ROZWIĄZANE] Prosze o zrobienie 31klas ; Evil

Napisane przez Eris. w 18.01.2013 19:20

http://speedy.sh/nZTNr/Kombatant.sma
http://speedy.sh/vpanB/strzelec.sma

Proszę, jaśniepanie!
  • +
  • -
  • 1


#503093 [ROZWIĄZANE] Prosze o zrobienie 31klas ; Evil

Napisane przez Eris. w 18.01.2013 18:57

Strzelec:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
	    
new const nazwa[]   = "Strzelec";
new const opis[]    = "Ma 1/6 szansy na wyrzucenie broni przeciwnikowi.";
new const bronie    = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 15;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 5;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "^^Asia");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");

}

public cod_class_enabled(id)
{
    give_item(id, "weapon_flashbang");
    ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;

}

public Damage_Wyrzucenie(id)
{
    new idattacker = get_user_attacker(id);

    if(!is_user_alive(idattacker))
        return;

    if(!ma_klase[idattacker])
        return;

    if(random_num(1, 6) != 1)
        return;

    client_cmd(id, "drop");
}

  • +
  • -
  • 1


#502945 Skróty występujące w cs'ie

Napisane przez Eris. w 18.01.2013 15:05

Paka/C4/Plecak - inaczej bomba
Bs - BombSite czyli miejsce w którym podkładamy bombę
A - Nazwa jednego z Bs'a
B - Nazwa drugiego Bs'a
Hosty - czyli zakładnicy


HE - Granat wybuchowy
FB - Granat oślepiający
SG - Granat dymny


TT - Terrorist czyli Teroryści
CT - Counter-Terrorist czyli anty-terroryści

All - czyli wszyscy (np. Siema All znaczy Siema Wszyscy)
Def - DefuseKit czyli narzędzie do szybszego rozbrajania paki
Kamper - Człowiek, który siedzi i czeka aż ktoś nadbiegnie
TK - czyli TeamKill (zabijanie swoich)
Resp - miejsce w którym Tt i Ct rozpoczyna grę
FF - FriendlyFire (pisze czy można atakować swoich, by to sprawdzić napis ff)


Mapy De_ - mapy w których podkłada się pakę
Mapy Cs_ - mapy w których szukamy zakładników i ich przenosimy do respa Ct
Mapy Aim_ - małe mapy z broniami na ziemi
Mapy Ke_ - mapy tylko na noże
Mapy As_ - mapy w których jest Vip w teamie Ct i musi być on poprowadzony do wybranego celu

VT - Ventrillo to program w którym możemy porozmawiać przez mikrofon na danym serwerze
TS - TeamSpeak czyli to samo co VT

Bug - jakiś błąd w grze
Zoom - czyli przybliżenie snajperką
Fps - ilość wyświetlanych klatek na sekundę
Death - czyli twoje zginięcia

HS - czyli trafienie w głowę
AFK - jeżeli ktoś nie jest przy komputerze, stoi i nic nie robi

Cheater/Hax - jest to ktoś, kto używa wspomagaczy w grze
Slot - miejsce dla jednego gracza



H@ - Head Admin serwera/sieci który odpowiada ze serwer/sieć
AWP - snajperka, dobra broń w Cs, zabija 1-2 strzałami
Admin - człowiek który może banować itp. na serwerze
Skill - to słowo oznacza inaczej umiejętności (np. low)
Bot - czyli komputer lub gracz który nie potrafi ogarnąć gry
Frag - czyli zabójstwo
GG - Good Game (z ang.) czyli dobra gra
Pro - dobry, doświadczony gracz








Jest to poradnik napisany z myślą o "zielonych" graczas Cs'a. Jest on napisany przeze mnie.
  • +
  • -
  • 1