Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

MiLosZ_ - zdjęcie

MiLosZ_

Rejestracja: 31.10.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 31.07.2013 23:00
-----

Moje tematy

[ROZWIĄZANE] [Edycja] Autorespawn HubertTM

18.03.2013 22:19

Witam,

W tym temacie proszę samego autora: HubertTM o drobne rozwinięcie pluginu. Mianowicie sam pisałeś czy dodać ograniczenie spawnu na rundę.


No i ja właśnie o to Cię proszę abyś ograniczył Ty, lub inny kozak ilość spawnów do 3. Jest to ten plugin: http://amxx.pl/topic...awnautorespawn/


Pozdrawiam MiLosZ

DeathrunVIP - Zblokowanie modelu dla Admina

06.02.2013 12:51

Witajcie,



Założyłem już temat ale administracja go zamknęła, nie mam pojęcia dlaczego. Bardzo ciężko tu o jakąś pomoc tylko tematy zamykać potraficie.
Pomoc amxx?? Nazwa tego forum mija się z jego przeznaczeniem..
Mniejsza z tym przejdę do sedna gdyż moderator mojego wcześniejszego tematu nie zrozumiał - było to dla niego nie zrozumiałe.


Mam plugin DeathrunVip, który daje graczom model vip - assasina. Ale także wgrałem plugin amx_adminmodel.amx, który daje adminom inny model niż vip. Moja prośba jest następująca, proszę aby ktoś powiedział mi co trzeba dopisać do .sma pluginu VIP aby zablokować model dla adminów.
Czyli nawet jeżeli admin ma VIP'a to model mu się nie zmienia. Tak ciężko to zrozumieć? Mam nadzieję, że wytłumaczyłem wszystko gdyż prościej się nie da...

Proszę ni zamykać tego, jeżeli nie umiecie pomóc to napiszcie, że przekracza to wasze kompetencje a nie zamykacie...

Poprawa pluginu Menu Kosy

04.02.2013 16:32

Witam, znalazłem plik .sma pluginu z Modelem noży. Edytowałem go, dodając swoje pluginy, skomplikowałem go i było okey.
Ucieszony wrzucam go na swój Deathrun, patrzę modele się ładują wszystko ok czyli będzie działał.
Wchodzę, wpisuję /knife i klapa nic się nie dzieje.
Coś musi być źle z frazą /knife. Mógłby ktoś ogarnięty zerknąć?
Proszę o jak najszybszą pomoc, jest to istotne.
Pozdrawiam.

Oto kod .sma:


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fun>
#define PLUGIN "Knife Mod"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "spunko & Drako"
#define TASK_INTERVAL 4.0
new knife_model[33]
new g_Menu
public plugin_init() {

		register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

		register_event( "Damage", "event_damage", "be" )
		register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1")

		g_Menu = register_menuid("Knife Mod")
		register_menucmd(g_Menu, 1023, "knifemenu")

		register_clcmd("say /knife", "display_knife")
}
public plugin_precache() {
		precache_model("models/knife-mod/v_knife_pl.mdl")
		precache_model("models/knife-mod/v_highfpsknife.mdl")
		precache_model("models/knife-mod/v_magnetic.mdl")
		precache_model("models/p_knife.mdl")
}
public display_knife(id) {
		new menuBody[512]
		add(menuBody, 511, "\rKnife Mod\w^n^n")
		add(menuBody, 511, "1. Noz z flaga Polski^n")
		add(menuBody, 511, "2. HighFPS^n")
		add(menuBody, 511, "3. Magnetic Knife^n")
		add(menuBody, 511, "0. Exit^n")

		new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<9 )
		show_menu(id, keys, menuBody, -1, "Knife Mod")
}
public knifemenu(id, key) {
		switch(key)
		{
						case 0: SetKnife(id , 4)
						case 1: SetKnife(id , 2)
						case 2: SetKnife(id , 3)
						default: return PLUGIN_HANDLED
		}
		return PLUGIN_HANDLED
}
public SetKnife(id , Knife) {
		knife_model[id] = Knife

		new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo)
		if ( Weapon != CSW_KNIFE )
						return PLUGIN_HANDLED

		new vModel[56],pModel[56]

		switch(Knife)
		{
						case 0: {
										format(vModel,55,"models/knife-mod/v_knife_pl.mdl")
										format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")
						}
						case 1: {
										format(vModel,55,"models/knife-mod/v_highfpsknife.mdl")
										format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")
						}
						case 2: {
										format(vModel,55,"models/knife-mod/v_v_magnetic.mdl")
										format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")
						}
		}

		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
		entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel)

		return PLUGIN_HANDLED;
}
public CurWeapon(id)
		SetKnife(id, knife_model[id])