Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

BlackMatt - zdjęcie

BlackMatt

Rejestracja: 31.10.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.12.2013 00:35
-----

Moje tematy

Odległość pomiędzy graczami

28.11.2013 14:18

Witam otóż wziąłem kod z tego tematu: http://amxx.pl/topic...zach-z-druzyny/ , jestem początkujący z pawnem wcześniej jedynie C++ podstawy. Dlatego też proszę o pomoc:

/* Plugin do sprawdzania odleglosci miedzy graczami */

#include
#include
#include
#include

#define PLUGIN "xxx"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "xxx"


#define MAX_DISTANCE

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

// Add your code here...
}



public lol () {
new iPlayers[32], iNum, iPlayer, Float:flDist, Float:fOrigin[2][3];
get_players(iPlayers, iNum, "ahe", (get_user_team(id) == 2 ? "TERRORIST" : "CT"));
for(new i = 0; i < iNum; i++){
iPlayer = iPlayers[i];

pev(iPlayer, pev_origin, fOrigin[0]);
pev(id, pev_origin, fOrigin[1]) ;

flDist = get_distance_f(fOrigin[0], fOrigin[1]);

//if(flDist <= MAX_DISTANCE){
// wykonaj kod na graczu
//}

}

 

 

 

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Undefined symbol "id" on line 25
Warning: Loose indentation on line 26
Warning: Loose indentation on line 29
Error: Undefined symbol "id" on line 30
Warning: Expression has no effect on line 30
Warning: Expression has no effect on line 30
Error: Expected token: ";", but found ")" on line 30
Error: Invalid expression, assumed zero on line 30
Error: Too many error messages on one line on line 30

Compilation aborted.
5 Errors.
Could not locate output file C:\Users\aaa\Desktop\aaa.amx (compile failed).
 

 

 

Powiedzcie Panowie, co ja robię nie tak?

Podpięcie strefy API do gracza

12.04.2013 16:52

http://amxx.pl/topic...worzenie-stref/

Czy da się w jakiś sposób podpiąć strefę pod gracza? Żeby strefa poruszała się razem z graczem? Czy da się robić jakiś inny kształt niż BOX(kwadrat)? Potrzebuję zrobić strefę wielkości modelu gracza, podpiętą do niego. Mam pewien plan co do tego. Jest taka możliwość?

Laserminy

18.03.2013 23:52

Witam, jako że z kolegą wzieliśmy się za "usprawnianie" pluginu lasermine i dodawaniu w nim przechodzenia dla ludzi (wieczne kładzenie lasera przed kimś i blokowanie/zastawianie tej osoby). Ja się nie zajmuję scriptingiem ale kumpel mnie poprosił jako że mam tu konto. Tak więc jest problem tego rodzaju:

Udało nam się zrobić przechodzenie oparte na Fakemecie. Lasery działały przez kilka map a potem nagle się psuły.. Po zajrzeniu w logi (które okazały się być ogromnę) widać było jakieś errory z fakemetą, i z fm_touch - coś w tym rodzaju. Najzabawniejszy jest fakt że jakiś czas działały normalnie a następnie nie można było przechodzić przez laser jako człowiek (właściciel jedynie mógł przechodzić).
Ma ktoś może jakieś pomysły dlaczego plugin psuł się po kilku mapach? Jak to możliwe. Dodam jeszcze że gdy kolega wziął czystą wersje pluginu zrobił go to od nowa wszystko działało znów kilka map.

Prosił mnie żebym Was spytał o to: Cytuje

napisz na amxx tak
#define LASERMINE_OWNER pev_iuser2
set_pev(i_Ent, LASERMINE_OWNER,​ id );
pev(i_Ent, LASERMINE_OWNER,​ wlasciciel[id] ); client_print(id,​print_chat,"%d",​wlasciciel[id])
pokazuje wiele cyfr a chcemy,by pokazywalo jedną,ktorą ma być id
wiec trzeba zmienic chyba pev_iuser2 na jakies inne tylko nie wiem jakie
no i napisz ze set_pev(i_ent, pev_owner,id) odpada


Jeśli ktoś coś nie zrozumiał sory ale zmęczony troszkę jestem i nie kontaktuje może być trochę mało logicznie rozpisane. Proszę o pomoc. Dobranoc

Połączenie ZombiePlague 4.06 z klasami ludzi.

29.12.2012 17:45

Zamieściłem już ogłoszenie w dziale pomocy ale zero odzewu, tak więc postanowiłem że dam komuś zarobić jeśli uda mu się rozwiązać mój problem. Mogę zapłacić przelewem lub smsami.
http://amxx.pl/topic...-klasami-ludzi/


Nie będzie dużo roboty więc od 20zł - 40zł, oczywiście podaje poglądowo - proszę pisać swoje oferty. Potrzebuje to na zaraz, więc proszę o szybki kontakt. Moje gg: 8275572

Połączenie ZombiePlague 4.06 z klasami ludzi.

24.12.2012 21:18

Witam, potrzebuję połączyć dwa pluginy ZP 4.06 i plugin klas ludzi. Meritum sprawy - chcę żeby menu broni nie pojawiało się (pokazuję się za każdym respawnem playera) dla klas ludzi które są dodatkowo (chcę im ustawić itemy stałe) natomiast chcę żeby samo menu było ale dla podstawowej klasy (ta która jest w ZP 4.06). Jednym słowem jeśli wchodzimy na serwer i nie wybieramy klasy to menu nam się włącza, jeśli natomiast wybierzemy którąś z klas pod komenda /klasa (z tego pluginu dodatkowego) przy następnej rundzie menu nam się nie pojawia. Próbowałem już to zrobić jednak te klasy ładują się z jakimś opóźnieniem (dlatego wszelkie próby nic nie dają) powiedzmy 3 sek, wie ktoś dlaczego tak jest?

Prosiłbym abyście napisali co konkretnie zmieniliście w danym pliku bo wstawiam tutaj czysty plik ZP i chciałbym to potem bezproblemowo "przełożyć",

Załączony plik  zombie_plague40.sma   246,15 KB  78 Ilość pobrań
  zombie_plague40.amxx

i klasy ludzi:
Załączony plik  ludzie.sma   3,89 KB  78 Ilość pobrań
  ludzie.amxx