#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <csx>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
forward amxbans_admin_connect(id);
new Array:g_Array, CsArmorType:armortype, bool:g_Vip[33], gRound=0, g_Hudmsg,
weapon_id;
new const g_Langcmd[][]={"say /vips","say_team /vips","say /vipy","say_team /vipy"};
public plugin_init(){
register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");
register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
g_Array=ArrayCreate(64,32);
for(new i;i<sizeof g_Langcmd;i++){
register_clcmd(g_Langcmd[i], "ShowVips");
}
register_clcmd("say /vip", "ShowMotd");
g_Hudmsg=CreateHudSyncObj();
}
public client_authorized(id){
if(get_user_flags(id) & 65536 == 65536){
client_authorized_vip(id);
}
}
public client_authorized_vip(id){
g_Vip[id]=true;
new g_Name[64];
get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
new g_Size = ArraySize(g_Array);
new szName[64];
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, szName, charsmax(szName));
if(equal(g_Name, szName)){
return 0;
}
}
ArrayPushString(g_Array,g_Name);
set_hudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0);
ShowSyncHudMsg(0, g_Hudmsg, "V.I.P %s Wbija Na Serwer!",g_Name);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_disconnect(id){
if(g_Vip[id]){
client_disconnect_vip(id);
}
}
public client_disconnect_vip(id){
g_Vip[id]=false;
new Name[64];
get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
new g_Size = ArraySize(g_Array);
new g_Name[64];
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
if(equal(g_Name,Name)){
ArrayDeleteItem(g_Array,i);
break;
}
}
}
public SpawnedEventPre(id){
if(g_Vip[id]){
if(is_user_alive(id)){
SpawnedEventPreVip(id);
}
}
}
public event_new_round(){
++gRound;
}
public GameCommencing(){
gRound=0;
}
public SpawnedEventPreVip(id){
if(gRound>=1){
set_user_footsteps(id,1);
}
cs_set_user_armor(id, min(cs_get_user_armor(id,armortype)+100, 100), armortype);
new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
++henum;
new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0);
give_item(id, "weapon_flashbang");
++fbnum;
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0);
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
++sgnum;
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 1);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
if(get_user_team(id)==2){
give_item(id, "item_thighpack");
}
}
public DeathMsg(){
new killer=read_data(1);
new victim=read_data(2);
if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
DeathMsgVip(killer,victim,read_data(3));
}
}
public DeathMsgVip(kid,vid,hs){
set_user_health(kid, min(get_user_health(kid)+(hs?15:10),130));
cs_set_user_money(kid, cs_get_user_money(kid)+(hs?500:300));
}
public ShowVips(id){
new g_Name[64],g_Message[192];
new g_Size=ArraySize(g_Array);
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
add(g_Message, charsmax(g_Message), g_Name);
if(i == g_Size - 1){
add(g_Message, charsmax(g_Message), ".");
}
else{
add(g_Message, charsmax(g_Message), ", ");
}
}
ColorChat(id,GREEN,"^x03Vipy ^x04na ^x03serwerze: ^x04%s", g_Message);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_infochanged(id){
if(g_Vip[id]){
new szName[64];
get_user_info(id,"name",szName,charsmax(szName));
new Name[64];
get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
if(!equal(szName,Name)){
ArrayPushString(g_Array,szName);
new g_Size=ArraySize(g_Array);
new g_Name[64];
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
if(equal(g_Name,Name)){
ArrayDeleteItem(g_Array,i);
break;
}
}
}
}
}
public plugin_end(){
ArrayDestroy(g_Array);
}
public ShowMotd(id){
show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie");
}
public bomb_planted(id){
if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 300);
}
}
public bomb_defused(id){
if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 300);
}
}
public amxbans_admin_connect(id){
client_authorized(id);
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
tomeczek
Rejestracja: 25.10.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.04.2014 21:18





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 22
- Odwiedzin: 1 034
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Tomek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Wrocław
Kontakt
Moje tematy
Problem z VIP (Ciche Chodzenie)
14.03.2014 00:36
Witam, zrobiłem w generatorze vipa z cichym chodzeniem wszystko działa oprócz cichych kroków potrafi ktoś to naprawić lub pomóc z góry dziękuje za każdą pomoc leci "+"
Problem z RoundSound Nie Gra Muzyka
30.07.2013 10:53
Witam, dzisiaj na serwer wgrałem ten o to plugin : http://amxx.pl/topic...962-roundsound/
wszystko pięknie działa pokazuje jaka aktualnie piosenka gra itp itd ale co najważniejsze nie gra muzyka wszystko wgrałem tak jak należy macie jakiś pomysł co jest nie tak ?
Ps. Logi czyste.
Za pomoc "+"
wszystko pięknie działa pokazuje jaka aktualnie piosenka gra itp itd ale co najważniejsze nie gra muzyka wszystko wgrałem tak jak należy macie jakiś pomysł co jest nie tak ?
Ps. Logi czyste.
Za pomoc "+"
[ROZWIĄZANE] Prośba o naprawienie Niewidki na nozu.
30.07.2013 00:13
Witam, dodałem do klasy niewidke na nozu niestety nie działa jeśli ktoś mógłby to po prawić to będzie "+" 
SMa - http://www60.zippysh...56073/file.html
Ps. Przepraszam że tak dodaje ale inaczej nie potrafię.

SMa - http://www60.zippysh...56073/file.html
Ps. Przepraszam że tak dodaje ale inaczej nie potrafię.
Banuje Tylko Na Zawsze
01.07.2013 14:08
Witam, nie wiem jak to napisać.
Ale nie umiem banować np na 5minut po prostu jak wchodzę w amxmodmenu klikam zbanuj potem nick i potem powod i od razu banuje na zawsze...
Jak naprawić aby były bany na 5/1h itp itd ?!
Prośba o zrobienie 4 Klas Premium.
03.04.2013 13:42
Klasa : Admirał Premium
Opis Klasy : Dodatkowe 20dmg(+int) obrażen z mp5navy, 2Rakiety, 3 skoki w powietrzu.
Bronie : HE, GLOCK, MP5NAVY
Int : 20
Zdr : 10
Wyt : 0
Kondy : 0
Klasa : Anioł Premium
Opis : Posiada 1 Rakiete, mniejsza grawitacja, 2 skoki w powietrzu, 1/1 z SCOUTA.
Bronie : M4A1, Scout, HE
Int : 10
Zdr : 20
Wyt : 5
Kondy : 25
Klasa : Kamikadze Premium
Opis : Ma AutoBH, 1/6 na wyrzucenie wrogowi broni, 1/10 na natychmiastowe zabicie z M4A1.
Bronie : HE, M4A1, SG, FB, DEAGLE
Int : 0
Zdr : 50
Wyt : 50
Kondy : 30
Klasa : Morderca Premium
Opis : Ma 5 rakiet, podwójny skok, troche mniejsza grawitacja i za każdego fraga dostaje pełen magazynek.
Bronie : HE, SG, AK47, FB, Deagle
Int : 20
Zdr : 50
Wyt : 0
Kondy : 40
Za każdą klase daje [+] Plusika
Z góry dziękuje.
Opis Klasy : Dodatkowe 20dmg(+int) obrażen z mp5navy, 2Rakiety, 3 skoki w powietrzu.
Bronie : HE, GLOCK, MP5NAVY
Int : 20
Zdr : 10
Wyt : 0
Kondy : 0
Klasa : Anioł Premium
Opis : Posiada 1 Rakiete, mniejsza grawitacja, 2 skoki w powietrzu, 1/1 z SCOUTA.
Bronie : M4A1, Scout, HE
Int : 10
Zdr : 20
Wyt : 5
Kondy : 25
Klasa : Kamikadze Premium
Opis : Ma AutoBH, 1/6 na wyrzucenie wrogowi broni, 1/10 na natychmiastowe zabicie z M4A1.
Bronie : HE, M4A1, SG, FB, DEAGLE
Int : 0
Zdr : 50
Wyt : 50
Kondy : 30
Klasa : Morderca Premium
Opis : Ma 5 rakiet, podwójny skok, troche mniejsza grawitacja i za każdego fraga dostaje pełen magazynek.
Bronie : HE, SG, AK47, FB, Deagle
Int : 20
Zdr : 50
Wyt : 0
Kondy : 40
Za każdą klase daje [+] Plusika

Z góry dziękuje.
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Tematy: tomeczek
- Regulamin