Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Amelinium <3
Rejestracja: 25.10.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.12.2012 18:27





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 8
- Odwiedzin: 600
- Tytuł: Nowy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Daleek0 !
Kontakt
0
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Amelinium <3 nie posiada znajomych
Ostatnio byli
Moje posty
W temacie: Dodania opcji pisania na @
21.11.2012 18:06
Musisz dac danemu Graczowi Flage " i "
W temacie: [ROZWIĄZANE] Vip na PaintballMod
11.11.2012 02:39
Na szybko Robiony w Generatorze 

#include <amxmodx> #include <colorchat> #include <fun> #include <hamsandwich> new Array:g_Array, bool:g_Vip[33], gRound=0; new const g_Langcmd[][]={"say /vips","say_team /vips","say /vipy","say_team /vipy"}; new const g_Prefix[] = "Vip Chat"; public plugin_init(){ register_plugin("VIP Ultimate", "5.1.0.2", "benio101 & speedkill"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1); register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0"); register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing"); register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "g_VipStatus"); g_Array=ArrayCreate(64,32); for(new i;i<sizeof g_Langcmd;i++) register_clcmd(g_Langcmd[i],"g_Vips"); register_clcmd("say /vip", "g_ShowMotd"); register_clcmd("say_team", "g_Chat"); register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText"); } public client_authorized(id){ if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){ client_authorized_vip(id); } } public client_authorized_vip(id){ g_Vip[id]=true; new g_Name[64]; get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name)); ArrayPushString(g_Array,g_Name); set_hudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0); show_hudmessage(0, "Vip %s wbija na serwer !",g_Name); } public client_disconnect(id){ if(g_Vip[id]){ client_disconnect_vip(id); } } public client_disconnect_vip(id){ g_Vip[id]=false; new Name[64]; get_user_name(id,Name,charsmax(Name)); new g_Size = ArraySize(g_Array); new g_Name[64]; for(new i = 0; i < g_Size; i++){ ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name)); if(equal(g_Name,Name)){ ArrayDeleteItem(g_Array,i); break; } } } public SpawnedEventPre(id){ if(g_Vip[id]){ if(is_user_alive(id)){ SpawnedEventPreVip(id); } } } public event_new_round(){ ++gRound; } public GameCommencing(){ gRound=0; } public SpawnedEventPreVip(id){ if(gRound>=1){ set_user_gravity(id, 0,625); set_user_health(id, get_user_health(id)+100); if(get_user_team(id)%2){ give_item(id, "item_thighpack"); } } } public g_VipStatus(){ new id=get_msg_arg_int(1); if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]) set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4); } public g_Vips(id){ new g_Name[64],g_Message[192]; new g_Size=ArraySize(g_Array); for(new i = 0; i < g_Size; i++){ ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name)); add(g_Message, charsmax(g_Message), g_Name); if(i == g_Size - 1) add(g_Message, charsmax(g_Message), "."); else add(g_Message, charsmax(g_Message), ", "); } ColorChat(id,GREEN,"^x03Vipy ^x04na ^x03serwerze : ^x04%s", g_Message); } public client_infochanged(id){ if(g_Vip[id]){ new szName[64]; get_user_info(id,"name",szName,charsmax(szName)); ArrayPushString(g_Array,szName); new Name[64]; get_user_name(id,Name,charsmax(Name)); new g_Size=ArraySize(g_Array); new g_Name[64]; for(new i = 0; i < g_Size; i++){ ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name)); if(equal(g_Name,Name)){ ArrayDeleteItem(g_Array,i); break; } } } } public plugin_end(){ ArrayDestroy(g_Array); } public g_ShowMotd(id){ if(is_user_connected(id)) show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie"); } public g_Chat(id){ if(g_Vip[id]){ new g_Msg[256], g_Text[256]; read_args(g_Msg,charsmax(g_Msg)); remove_quotes(g_Msg); if(g_Msg[0] == '*' && g_Msg[1]){ replace(g_Msg,charsmax(g_Msg),"*",""); new g_Name[64]; get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name)); formatex(g_Text,charsmax(g_Text),"^x01(%s) ^x03%s : ^x04%s",g_Prefix, g_Name, g_Msg); for(new i=1;i<33;i++){ if(is_user_connected(i) && g_Vip[i]) ColorChat(i, GREEN, "%s", g_Text); } return PLUGIN_HANDLED_MAIN; } } return PLUGIN_CONTINUE; } public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){ new id = get_msg_arg_int(1); if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){ new szTmp[256],szTmp2[256]; get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp)) new szPrefix[64] = "^x04[VIP]"; if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){ add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix); add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," "); add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp); } else{ add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix); add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : %s2"); } set_msg_arg_string(2,szTmp2); } return PLUGIN_CONTINUE; }
W temacie: [ROZWIĄZANE] Problem z /menu
10.11.2012 00:13
Nie moge skompilowac ;c
Dobra juz sobie poradziłem
Do zamkniecia
Hubert łap +
Dobra juz sobie poradziłem

Do zamkniecia

Hubert łap +
W temacie: [ROZWIĄZANE] Problem z /menu
09.11.2012 22:43
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Szybkie Menu" #define AUTHOR "Amelinium" public plugin_init() { register_clcmd("say /menu", "szybkie_menu") register_clcmd("say /menu", "szybkie_menu") } public szybkie_menu(id) { new menu = menu_create("Menu", "menu_wybierz") menu_additem(menu, ""top15 "1", 0) menu_additem(menu, "rank", "2", 0) menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL) menu_display(id, menu, 0) } public menu_wybierz(id, menu, item) { if (item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } new data[6], iName[64] new acces, callback menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback) new key = str_to_num(data) switch(key) { case 1 : client_cmd(id,"say /top15") case 2 : client_cmd(id,"say /rank") } menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED }
W temacie: [ROZWIĄZANE] Problem z Symbolem
07.11.2012 10:31
dzięki dziala
Łap +
do zamkniecie

do zamkniecie
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Posty: Amelinium <3
- Regulamin