Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

n0wy - zdjęcie

n0wy

Rejestracja: 17.10.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 05.01.2014 12:04
-----

Moje tematy

[ROZWIĄZANE] Zwiekszenie stringa

03.12.2013 15:16

Cześć :)

 

Napotkałem się z pewnym problemem, otóż czy można zwiększyć zmienną string tak aby wyświetlała powyżej 1024 znaki?

 

Próbowałem użyc:

 

new string[ 10000 ];

format(string,charmax(string),"1...10000")

show_menu(id, 1023, string);

 

lecz ucieło mi text :/

 

próbowałem także zrobić z menu

menu_addtext("1..1000");

menu_addtext("1..2000");

 

także z mizernym skutkiem :/

 

Jest jeszcze hud_message, lecz nie potrafię określić jego położenia :/

Przedział znaku

27.11.2013 16:31

Cześć

 

Mam pewien problem szukam funkcji która sprawdza z danego tekstu przedział znakowy.

Np. "abcdefghijkl" ma sprawdzic od 3 do 6 znaku ? :)

 

Ps. szukałem już dokumentacji lecz nie znalazłem :c

Jedynie to znalazłem copyc ale daje możliwość kopiowania tekstu tylko od początku do danego znaku, a chcialbym od znaku do znaku :)

 

Sorki za ortografie jestem troche przemęczony :)

Usuniecie awansow z opisu klas.

16.04.2013 20:57

Cześć :)

 

W jaki sposób mogę usunąc opisy awansów klas z komendy /klasy ?

Żeby po wpisaniu tej komendy pozostały tylko same opisy podstawowch klas.

Pobieranie nazwy mapy.

23.02.2013 11:52

Cześć :)

Czy w taki sposób mogę pobrać nazwę mapy i sprawdźić czy jest zgodna ? :)
Próbowałem go w praktyce, lecz nie działa :(

new bool:this_map = false;
public plugin_precache()
{
new name[] = "de_dust2";
get_mapname(name ,charsmax( name ))
if (equal(name, "de_dust2"))
{
this_map = false;
return COD_STOP;
}
this_map = true;
return COD_CONTINUE;
}

Menu z wyborem gracza.

22.01.2013 21:42

Czesc :)

Czy jezeli dodam ten fragment do menu z wyborem gracza
"... if(!is_user_alive(players[i]) || is_user_alive(players[i])) ..."

będę mógł wybierać żywych lub martwych graczy ?