PS.: napisałeś, że 1/1 a w opisie jest 1/2, zmieniłem opis 1/1 ale jak chcesz to zmień z powrotem, i zmień w public'u
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
KRYCHA!
Rejestracja: 16.10.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.02.2013 22:21
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 37
- Odwiedzin: 2 476
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Krystian
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Daleko0.
Kontakt
#505897 [ROZWIĄZANE] Przerobienie klas
Napisane przez KRYCHA! w 23.01.2013 22:41
Proszę Dzikus:
PS.: napisałeś, że 1/1 a w opisie jest 1/2, zmieniłem opis 1/1 ale jak chcesz to zmień z powrotem, i zmień w public'u
PS.: napisałeś, że 1/1 a w opisie jest 1/2, zmieniłem opis 1/1 ale jak chcesz to zmień z powrotem, i zmień w public'u
#505892 Prosba o 4 klasy min. Leonidas
Napisane przez KRYCHA! w 23.01.2013 22:27
Ten będzie działał na 100% Proszę Wyborowy Snajper :
Załączone pliki
-
codclass_wyborowysnajper.sma 1,63 KB 41 Ilość pobrań
codclass_wyborowysnajper.amxx
#505856 [ROZWIĄZANE] Prośba o usunięie 1 błędu z QTM_CodMod...
Napisane przez KRYCHA! w 23.01.2013 21:38
To nie przeszkadzało w działaniu silnika
Ale już usunąłem co trzeba Proszę:
Ale już usunąłem co trzeba Proszę:
Załączone pliki
-
QTM_CodMod.sma 48,71 KB 40 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
#505364 kto zrobi klase (Rambo)i 6 innych
Napisane przez KRYCHA! w 22.01.2013 23:24
Chyba raz już tu dodałem tę klasę ... No ale cóż. Proszę Niezniszczalny[P] :
Załączone pliki
-
codclass_niezniszczalnyp.sma 3,7 KB 58 Ilość pobrań
codclass_niezniszczalnyp.amxx
#505360 Kto zrobi klase (Kozak) i 2 innych
Napisane przez KRYCHA! w 22.01.2013 23:15
Pudliszka! Do chu**, nie bierz się za coś, czego nie umiesz!
Aż głowa boli jakie bzdury żeś pozaznaczał w tym generatorze! Nawet klasa MistrzDgl ma 1/7 na ZABICIE nie na drop -.-
Minator do poprawki tak samo ...
Proszę mistrzdlg :
Aż głowa boli jakie bzdury żeś pozaznaczał w tym generatorze! Nawet klasa MistrzDgl ma 1/7 na ZABICIE nie na drop -.-
Minator do poprawki tak samo ...
Proszę mistrzdlg :
Załączone pliki
-
codclass_mistrzdgl.sma 1,67 KB 65 Ilość pobrań
codclass_mistrzdgl.amxx
#505356 Modyfikacja Silnika Klasy żeby czytało z cod_frakcje.ini
Napisane przez KRYCHA! w 22.01.2013 23:00
Proszę:
Załączone pliki
-
QTM_CodMod.sma 42,18 KB 94 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx -
cod_frakcje.ini 344 bajtów 122 Ilość pobrań
#504842 [ROZWIĄZANE] Kto Zrobi Klase (Rambo) I 2 Inne
Napisane przez KRYCHA! w 21.01.2013 20:43
Niezniszczalny [P] : Plus Plz
Spoiler
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> new const nazwa[] = "Niezniszczalny[P]"; new const opis[] = "super wytrzymaly i ma 1 rakiete"; new const bronie = (1<<CSW_XM1014); new const zdrowie = 80; new const kondycja = 30; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 100; new sprite_blast; new ilosc_rakiet_gracza[33]; new poprzednia_rakieta_gracza[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "krycha"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1); } public plugin_precache() { sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); precache_model("models/rpgrocket.mdl"); } public client_disconnect(id) { new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket"); while(entRakiety > 0) { if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(entRakiety); entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket"); } } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)) { client_print(id, print_chat, "[Niezniszczalny[P]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ilosc_rakiet_gracza[id] = 1; return COD_CONTINUE; } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_rakiet_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!"); } else { if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime()) { client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!"); } else { if (is_user_alive(id)) { poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime()); ilosc_rakiet_gracza[id]--; new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin); new Ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket"); entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl"); vAngle[0] *= -1.0; entity_set_origin(Ent, Origin); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle); entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2); entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY); entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id); VelocityByAim(id, 1000 , Velocity); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity); } } } } public fwSpawn_Rakiety(id) { if(is_user_alive(id)) ilosc_rakiet_gracza[id] = 1; } public DotykRakiety(ent) { if (!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); }
#501161 Proszę o klase Snajper i 7 innych
Napisane przez KRYCHA! w 14.01.2013 09:37
Snajper:
Szturmowiec:
Szpieg:
Amadeusz:
Liczę na plusika
@edit:
Dodaję SWAT ( na admin level A, zmień sobie, bo nie napisałeś na jaką ...)
Spoiler
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Snajper"; new const opis[] = "obrazenia z awp + inteligencja"; new const bronie = (1<<CSW_AWP); new const zdrowie = 20; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 15; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "krycha"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.2, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Szturmowiec:
Spoiler
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fun> new const nazwa[] = "Szturmowiec"; new const opis[] = "Ma M4A1, Deagle, He"; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 10; new const kondycja = 30; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "krycha"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) { give_item(id, "weapon_hegrenade"); }
Szpieg:
Spoiler
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <cstrike> #define PLUGIN "Szpieg" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "CheQ" new const nazwa[] = "Szpieg"; new const opis[] = "z M4 jest ubany na Ct a z AK47 na Terro"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 ; new const zdrowie = 0; new const kondycja = -10; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 15; new Ubrania_CT[4][]={"sas","gsg9","urban","gign"}; new Ubrania_Terro[4][]={"arctic","leet","guerilla","terror"}; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1"); } public cod_class_enabled(id) ma_klase[id] = true; public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public CurWeapon(id) { new weapon = read_data(2); new num = random_num(0,3); if(ma_klase[id] && weapon == CSW_M4A1) { cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]); } if(ma_klase[id] && weapon == CSW_AK47) { cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]); } return PLUGIN_CONTINUE; }
Amadeusz:
Spoiler
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Amadeusz"; new const opis[] = "Dodatkowe 5(+inteligencja) obrazen z MP5"; new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY | 1<<CSW_HEGRENADE; new const zdrowie = 10; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = -10; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.2, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Liczę na plusika
@edit:
Dodaję SWAT ( na admin level A, zmień sobie, bo nie napisałeś na jaką ...)
Spoiler
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "SWAT (Super Premium)"; new const opis[] = "posiada m4a1 , mp5 awp obrazenia +inteligencja (z kazdej broni )"; new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AWP; new const zdrowie = 60; new const kondycja = 30; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 10; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)) // tu zmien flage { client_print(id, print_chat, "[SWAT] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.2, idinflictor, damagebits); if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.2, idinflictor, damagebits); if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.2, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
#500677 Prośba o 2 klasy m.in Ciocia
Napisane przez KRYCHA! w 13.01.2013 00:22
dla wyjaśnienia:
[b]Ciocia Justyna - ADMIN_LEVEL_H[/b] new const nazwa[] = "[Premium]Ciocia Justyna"; new const opis[] = "Posiada AK, Ma 1/1 z Scouta,BH,Odporny na HS,1/5 na odbicie pocisku."; new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47); new const zdrowie = 20; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 15; new const wytrzymalosc = 30; [b]Hanka Mostowiak-Admin level h[/b] new const nazwa[] = "[Premium]Hanka Mostowiak"; new const opis[] = "Posiada MP5, Ma 1/7 z Autolamy,Odporna na HS,1/8 na odbicie pocisku."; new const bronie = (1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_G3SG1)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 30; new const kondycja = 50; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; Za klasy oczywiscie + :) Z góry dzięki ! Sory że tu w notatniku ale kurde nie moglem napisać więcej niż tam 8 linijek :/.
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: KRYCHA!
- Regulamin